quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:08 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Ga slapen aub, topic is stukken leesbaarder zonder jouw inbreng. Ik verlang terug naar vorig jaar toen jij er nog niet was.
Niet zeuren, je bent gewoon lekker & leuk, daarmee basta.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Deze corpulente Fokker neemt nog een zakje Paprika minifrieten een blikje Fanta
![]()
nee geen light
Het is dat ik vandaag goddelijk en veel gegeten heb, anders deed ik met je meequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
nee geen light
Hoe zit het met de keelontsteking? Bijna verholpen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
nee geen light
Wees er vooral trots op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Lees die topics nog eens terug...
Darkness is zo fout als maar kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe artiesten ook hun artiestennaam kiezen, darkness
Daar ben ik het niet meer eens..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft diezelfde pipo de Top2000-reeks vernaggeld. Hopelijk blijft hij daar ook weg.
Heb je Caro Emerald nog meegepakt net of keek/luisterde je niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de keelontsteking? Bijna verholpen?
Moet dat nou echt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hoor van een medefokker (via msn) dat Giel op Fok! aan het kijken was, heb het zelf niet gezien.
Gauw allemaal iets lievs zeggen over Giel:
Gieeeeeeeeeel, je draait weer toppie
gewoon doen, ook al meen je er geen fuck van, krijgen we wat positiviteit hier
Ik volg nu geen SR helaas.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb je Caro Emerald nog meegepakt net of keek/luisterde je niet?
Ben aardig verkouden... snif,quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de keelontsteking? Bijna verholpen?
Ik had Rockin' in a free world aangevraagd (paste zo mooi bij de slogan van toen vond ik), maar ook niet gehoordquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef TAV74 het volgende:
Giel: Heart of Gold, NU!
Was vorig jaar een van de platen die ik aangevraagd had trouwens, toen ook gemist helaas. Eens even na gaan denken wat ik dit jaar ga doen. Paar verschillende denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |