Zwaai je wel ff naar ons als je daar bentquote:
Eén nummer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind Do echt zo ontzettend niet interessant.. en heeft die überhaupt een carrière eigenlijk??
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
en heeft die überhaupt een carrière eigenlijk??
Waarvan we hopen dat ie nooooooit meer gedraaid wordtquote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waarvan we hopen dat ie nooooooit meer gedraaid wordt
Doei ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zwaai je wel ff naar ons als je daar bent
Heeft ie niet meer met dat schoolmeisje van 16 dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef Remsjo het volgende:
Giel loopt meteen achter de vrouwen aan
Zowel in talent als in persoon heb ik echt 10 keer liever Ilse. Maar goed, we gaan maar eens kijken of het leuk wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef Miam het volgende:
Liever Do dan Ilse de Lange...
Ilsequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef marcodej het volgende:
Wordt moeilijk om Ilse te overtreffen. Die was leuker dan leuk.
Dat was toch uit?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft ie niet meer met dat schoolmeisje van 16 dan?
Ja, die doet van 2-6 vannacht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef themauster het volgende:
Ligt Annemiek nou al te slapen ofzo,heb haar al een half uur niet gezien
Die ligt al langer plat toch? Heeft vannacht dienst, dus die zal wel slapen jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef themauster het volgende:
Haar vliegertouw zit in de war?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef themauster het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
U neemt Hans waar bij zijn afwezigheid?
Die user die een app heeft gemaakt voor ons, iets met Mdrop heeft op z'n site meer foto's gemaakt, ook backstagequote:
Nee, das het touwtje van haar tamponquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar vliegertouw zit in de war?
bang in het donkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke slaapt met het licht aan.
http://www.djkoelkast.nl/kerst de 1e!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Da's toch echt Queen, Thank god its Christmas!
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Da's toch echt Queen, Thank god its Christmas!
Ga jij nog wat bij 3FM knutselen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rick de internetredactie-stagiair in de uitzending!
welkom thuis!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:18 schreef Marissaatje het volgende:
Whoej ik kom thuis en het begint meteen goed met John Mayer!
Ik zag paar weken geleden ook een 3fm stagiair genaamd Rick in Spits ofzo staan... Was hij zeker...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rick de internetredactie-stagiair in de uitzending!
http://www.nietnuttig.nl/2008/12/11/de-do-playboy-2008-shoot/quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wacht, Roel. Ik zoek die site even op
Ik ben nog steeds druk bezig met de nieuwe 3FM.NL, die nu hopelijk binnenkort toch weleens online gaat verschijnen. Wat er daarna komt zou ik nog niet weten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga jij nog wat bij 3FM knutselen?
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.nietnuttig.nl/2008/12/11/de-do-playboy-2008-shoot/
Er zit maar één Rick, dus die kans is best groot idd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag paar weken geleden ook een 3fm stagiair genaamd Rick in Spits ofzo staan... Was hij zeker...
Dat ene hele bekende kerstnummer, ring ring ring a ling ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef Ritmo het volgende:
Dat nummer van net, hoe heet het kerstnummer waar de melodie op leek?
heheh gestolen uit het Grunninger Centraal Museum? Bewakers waren net Serious Request TV ant kiek'n.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef Piles het volgende:
Liepen die politieagenten nou met een lijst (van een schilderij hè) rond?
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef Qunix het volgende:
51 cent.... Hebben we nog 1 centen dan?
jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef Qunix het volgende:
Bij meer winkels ja "want het is uw geld"quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ze bij de Aldi nog steeds
Gewoon broekzak leeggestortquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me... Ik doneer 1 cent!
De centen worden nog wel overal en nergens gevonden, maar zijn eigenlijk niet meer in gebruik door de detailhandelquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef Qunix het volgende:
O.a. in België wel nog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef Qunix het volgende:
Das niet helemaal waar, het is nog steeds een geldig betaalmiddelquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De centen worden nog wel overal en nergens gevonden, maar zijn eigenlijk niet meer in gebruik door de detailhandel
Godzijdank wel, die pet en die bril waren bijna met em vergroeid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt wekenlang gedacht dat dat nieuwe kapsel van Giel een 'dare' was maar blijkbaar is het toch wel serieus, zo na een jaar.
Tot straks !quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:36 schreef alors het volgende:
Ik ben ff weg, met pijn in mijn hart de laatste aflevering van Dit Was Het Nieuws kijken
tot straks!
RTL koopt het waarschijnlijk hoorde ik. Dus ik zou je niet al teveel zorgen makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:36 schreef alors het volgende:
Ik ben ff weg, met pijn in mijn hart de laatste aflevering van Dit Was Het Nieuws kijken
tot straks!
Publiek programma dat naar de commerciele gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:37 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
RTL koopt het waarschijnlijk hoorde ik. Dus ik zou je niet al teveel zorgen maken
BNN wilde het ook alquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:37 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
RTL koopt het waarschijnlijk hoorde ik. Dus ik zou je niet al teveel zorgen maken
Jan Jaapquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:37 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
Do: Van je sterretje een rondje maken
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:39 schreef Brainfish het volgende:
Van je sterretje een rondje maken.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:38 schreef Briggy het volgende:
Veling TV nu met Panda![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trek nu maar gewoon je kleren uit, Do. Daar ben je beter in.
Amenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met die breedstralers en pak shag? Hou maar aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Ofyles2 nu moet oppassen dat hij niet van zijn stoel valt. Hij lachte zich ook kapot om de 'reactie' van Silvio Berlusconi op Patricia Paay.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Nou Giel kom er maar in... Nu mag je....quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef TAV74 het volgende:
Ik zeg het een keer, dan ben ik er maar vanaf: ik vind haar lelijk, niet grappig/leuk, onecht en qua zangtalent grauwe middelmaat.
Nog 20 minutenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou Giel kom er maar in... Nu mag je....
Hoog SkyRadio-gehalte idd...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef marcodej het volgende:
En het kabbelt maar door met obligate clichetekstjes....
Je kunt een hoop van dr vinden, maar lelijk is ze niet..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef TAV74 het volgende:
ik vind haar lelijk
Geen behoefte om Giel eender welke sexuele handeling te zien plegen bij wie dan ook, dus doe maar gewoon plaatjes draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet Giel Do nemen?
Meteen de beuk erin of alles steen voor steen ontmantelen?
Ik vind haar lelijk, ga je me nu proberen te zeggen dat ik dat niet kan vinden??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt een hoop van dr vinden, maar lelijk is ze niet..
Lelijkheid is subjectief, ik ben het iig met je eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk, ga je me nu proberen te zeggen dat ik dat niet kan vinden??
Tafeltennistafelfabrikantenjaarvergaderingquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Qunix het volgende:
Bliksemafleidingmonteurassistente.
Mag je vinden hoor, zal mij verder een worst zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk, ga je me nu proberen te zeggen dat ik dat niet kan vinden??
Gezicht is niet echt mooi idd..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Marvin Gaye heeft datzelfde hoge Sky Radio gehalte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 de neiging heeft te bellen om vervolgens 'Do, ga naar SkyRadio!' te schreeuwen.
Lichaam ook niet hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gezicht is niet echt mooi idd..
Die wenkbrauwen storen ENORM.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gezicht is niet echt mooi idd..
Hele opluchtingquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mag je vinden hoor, zal mij verder een worst zijn..
Volgens mij valt dat nu juist wel weer mee, mooi naturel en vrouwelijk. is gewoon jammer van dat hoofd en die uitstraling (gebrek aan eigenlijk meer..)quote:
Er is nog wel meer ENORM!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen storen ENORM.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef iBenny het volgende:
* iBenny wacht met spanning op het moment dat Annemieke gaat hallucineren
Beetje aan de dikke kant, haar op plekken waar het niet hoort en breedstralers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nu juist wel weer mee, mooi naturel en vrouwelijk. is gewoon jammer van dat hoofd en die uitstraling (gebrek aan eigenlijk meer..)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ze hangen er lekker bij.
[ link | afbeelding ]
'Dikke kant'?/quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje aan de dikke kant, haar op plekken waar het niet hoort en breedstralers.
Ach, ik vond het best mooi, maar die muziek doet me niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef marcodej het volgende:
Twitterberichten zijn of heel positief, of heel negatief over Do.
Tering, ben jij 11 ofzo?? Dit is toch in no fucking way aan de dikke kant man, ze is geen meisje van 6.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aan de dikke kant...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hottentottententententoonstellingkassajuffrouwkinderoppasmeisjequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tafeltennistafelfabrikantenjaarvergadering
quote:
Wahahah youve got to be kidding!!! Dikke tieten?? Als ze cup-C en maat 38-40 heeft is het veel en dat is 'gemiddeld'. Dat je er niet op valt is prima maar om iemand met een mooie (onder) gemiddelde maat dik te noemen is ronduit sneuquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke kont, buikje, dikke tieten, ja.
meer voorstander van vaste Cquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb meer met kleine tietjes, van die strakke, niet hangende
Cupje A/B, groter niet.
Ik vind haar aan de dikke kant. Mijn vriendin, die geen 6 maar 23 is, is in mijn ogen perfect. Geen buikje, geen dikke hangende tieten. Ik vind Do aan de dikke kant, niet vet, maar gewoon ietsje te veel. Ik val op slank en niet op 'normaal'. Maatje S, niet maatje M.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tering, ben jij 11 ofzo?? Dit is toch in no fucking way aan de dikke kant man, ze is geen meisje van 6.
Ik vind zo'n vrouwen lichaam zoals je hier post lekker, graatmager is niets aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je dit dik vindt, gaan heel veel dames hard huilen. Geheel onterecht overigens.
Jup, waaronder ik.. en ik ben heeuuull tevreden dat ik niet meer brood mager benquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je dit dik vindt, gaan heel veel dames hard huilen. Geheel onterecht overigens.
wat zeg ik je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb meer met kleine tietjes, van die strakke, niet hangende
Cupje A/B, groter niet.
Alleen maar beter , ik was al zo bang botjes te brekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, waaronder ik.. en ik ben heeuuull tevreden dat ik niet meer brood mager ben![]()
Psies. Hier zou ik wel voor tekenen, zeg maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind zo'n vrouwen lichaam zoals je hier post lekker, graatmager is niets aan.
Mijn vriendin heeft geen anorexia en is niet te licht. Gewoon mooi strak lijf. Do heeft dat niet, die heeft een "normaal" lijf en dat is niet wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Met wie hij boven windkracht 4 niet de straat op kan.
Er is een verschil tussen slank en graatmagerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind zo'n vrouwen lichaam zoals je hier post lekker, graatmager is niets aan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen maar beter , ik was al zo bang botjes te breken
t lichaam van een volwassen vrouw iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke kont, buikje, dikke tieten, ja.
Hehe, je noemt dit 'normaal' maar de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft echt niet zo'n lichaam hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft geen anorexia en is niet te licht. Gewoon mooi strak lijf. Do heeft dat niet, die heeft een "normaal" lijf en dat is niet wat ik mooi vind.
Maar jij noemde 'normaal' net 'dik'. Dat was de 'fout'. Nu doe je het tenminste beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft geen anorexia en is niet te licht. Gewoon mooi strak lijf. Do heeft dat niet, die heeft een "normaal" lijf en dat is niet wat ik mooi vind.
Dikke hangende tietenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind haar aan de dikke kant. Mijn vriendin, die geen 6 maar 23 is, is in mijn ogen perfect. Geen buikje, geen dikke hangende tieten. Ik vind Do aan de dikke kant, niet vet, maar gewoon ietsje te veel. Ik val op slank en niet op 'normaal'. Maatje S, niet maatje M.
Een "normaal" lijf is over het algemeen wel iets steviger dan Do, en dat is helemaal niet ergquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
4 uur ongeveerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Fosfolipide het volgende:
om de hoeveel uur wisselen ze elkaar af?
4 uur.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Als Do normaal is en jouw vriendin dunner, dan heeft ze wel anorexia..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Om de 4 uur.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Ja, duhhh..!quote:
Precies, tijdens het nieuws.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vorige jaren anders?
Nope.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vorige jaren anders?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
laat ik er maar over ophouden voor ik me echt ga opwinden. Succes met je vriendin als ze 35 is alvast.
Maricha doet de playlists dus niet dit jaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha in de radioregie
http://www.flickr.com/photos/99031889@N00/4198402388
Ze eet als een malle, ze is niet te licht en heeft een prima BMI, dus nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als Do normaal is en jouw vriendin dunner, dan heeft ze wel anorexia..
Hogere maatstavenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zei niet dik, aan de dikke kant, maatje 38/40 zeg maar.
Ik val op maatje 36 en gelukkig heb ik mijn ideale vrouw al gevondenDaar krijg je vanzelf hogere maatstaven door.
Je valt op de maat die iemand heeft?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zei niet dik, aan de dikke kant, maatje 38/40 zeg maar.
Ik val op maatje 36 en gelukkig heb ik mijn ideale vrouw al gevondenDaar krijg je vanzelf hogere maatstaven door.
quote:
Komt je vriendin uit Ethiopië?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind haar aan de dikke kant. Mijn vriendin, die geen 6 maar 23 is, is in mijn ogen perfect. Geen buikje, geen dikke hangende tieten. Ik vind Do aan de dikke kant, niet vet, maar gewoon ietsje te veel. Ik val op slank en niet op 'normaal'. Maatje S, niet maatje M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |