Hoog SkyRadio-gehalte idd...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef marcodej het volgende:
En het kabbelt maar door met obligate clichetekstjes....
Je kunt een hoop van dr vinden, maar lelijk is ze niet..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef TAV74 het volgende:
ik vind haar lelijk
Geen behoefte om Giel eender welke sexuele handeling te zien plegen bij wie dan ook, dus doe maar gewoon plaatjes draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet Giel Do nemen?
Meteen de beuk erin of alles steen voor steen ontmantelen?
Ik vind haar lelijk, ga je me nu proberen te zeggen dat ik dat niet kan vinden??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt een hoop van dr vinden, maar lelijk is ze niet..
Lelijkheid is subjectief, ik ben het iig met je eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk, ga je me nu proberen te zeggen dat ik dat niet kan vinden??
Tafeltennistafelfabrikantenjaarvergaderingquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Qunix het volgende:
Bliksemafleidingmonteurassistente.
Mag je vinden hoor, zal mij verder een worst zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk, ga je me nu proberen te zeggen dat ik dat niet kan vinden??
Gezicht is niet echt mooi idd..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Marvin Gaye heeft datzelfde hoge Sky Radio gehalte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 de neiging heeft te bellen om vervolgens 'Do, ga naar SkyRadio!' te schreeuwen.
Lichaam ook niet hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gezicht is niet echt mooi idd..
Die wenkbrauwen storen ENORM.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gezicht is niet echt mooi idd..
Hele opluchtingquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mag je vinden hoor, zal mij verder een worst zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |