Ik vind zo'n vrouwen lichaam zoals je hier post lekker, graatmager is niets aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je dit dik vindt, gaan heel veel dames hard huilen. Geheel onterecht overigens.
Jup, waaronder ik.. en ik ben heeuuull tevreden dat ik niet meer brood mager benquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je dit dik vindt, gaan heel veel dames hard huilen. Geheel onterecht overigens.
wat zeg ik je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb meer met kleine tietjes, van die strakke, niet hangende
Cupje A/B, groter niet.
Alleen maar beter , ik was al zo bang botjes te brekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, waaronder ik.. en ik ben heeuuull tevreden dat ik niet meer brood mager ben![]()
Psies. Hier zou ik wel voor tekenen, zeg maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind zo'n vrouwen lichaam zoals je hier post lekker, graatmager is niets aan.
Mijn vriendin heeft geen anorexia en is niet te licht. Gewoon mooi strak lijf. Do heeft dat niet, die heeft een "normaal" lijf en dat is niet wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Met wie hij boven windkracht 4 niet de straat op kan.
Er is een verschil tussen slank en graatmagerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind zo'n vrouwen lichaam zoals je hier post lekker, graatmager is niets aan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen maar beter , ik was al zo bang botjes te breken
t lichaam van een volwassen vrouw iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke kont, buikje, dikke tieten, ja.
Hehe, je noemt dit 'normaal' maar de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft echt niet zo'n lichaam hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft geen anorexia en is niet te licht. Gewoon mooi strak lijf. Do heeft dat niet, die heeft een "normaal" lijf en dat is niet wat ik mooi vind.
Maar jij noemde 'normaal' net 'dik'. Dat was de 'fout'. Nu doe je het tenminste beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft geen anorexia en is niet te licht. Gewoon mooi strak lijf. Do heeft dat niet, die heeft een "normaal" lijf en dat is niet wat ik mooi vind.
Dikke hangende tietenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind haar aan de dikke kant. Mijn vriendin, die geen 6 maar 23 is, is in mijn ogen perfect. Geen buikje, geen dikke hangende tieten. Ik vind Do aan de dikke kant, niet vet, maar gewoon ietsje te veel. Ik val op slank en niet op 'normaal'. Maatje S, niet maatje M.
Een "normaal" lijf is over het algemeen wel iets steviger dan Do, en dat is helemaal niet ergquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
4 uur ongeveerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef Fosfolipide het volgende:
om de hoeveel uur wisselen ze elkaar af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |