Er is nog wel meer ENORM!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen storen ENORM.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef iBenny het volgende:
* iBenny wacht met spanning op het moment dat Annemieke gaat hallucineren
Beetje aan de dikke kant, haar op plekken waar het niet hoort en breedstralers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nu juist wel weer mee, mooi naturel en vrouwelijk. is gewoon jammer van dat hoofd en die uitstraling (gebrek aan eigenlijk meer..)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ze hangen er lekker bij.
[ link | afbeelding ]
'Dikke kant'?/quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje aan de dikke kant, haar op plekken waar het niet hoort en breedstralers.
Ach, ik vond het best mooi, maar die muziek doet me niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef marcodej het volgende:
Twitterberichten zijn of heel positief, of heel negatief over Do.
Tering, ben jij 11 ofzo?? Dit is toch in no fucking way aan de dikke kant man, ze is geen meisje van 6.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aan de dikke kant...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hottentottententententoonstellingkassajuffrouwkinderoppasmeisjequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tafeltennistafelfabrikantenjaarvergadering
quote:
Wahahah youve got to be kidding!!! Dikke tieten?? Als ze cup-C en maat 38-40 heeft is het veel en dat is 'gemiddeld'. Dat je er niet op valt is prima maar om iemand met een mooie (onder) gemiddelde maat dik te noemen is ronduit sneuquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke kont, buikje, dikke tieten, ja.
meer voorstander van vaste Cquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb meer met kleine tietjes, van die strakke, niet hangende
Cupje A/B, groter niet.
Ik vind haar aan de dikke kant. Mijn vriendin, die geen 6 maar 23 is, is in mijn ogen perfect. Geen buikje, geen dikke hangende tieten. Ik vind Do aan de dikke kant, niet vet, maar gewoon ietsje te veel. Ik val op slank en niet op 'normaal'. Maatje S, niet maatje M.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tering, ben jij 11 ofzo?? Dit is toch in no fucking way aan de dikke kant man, ze is geen meisje van 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |