Ik heb geen bedlampjequote:
quote:
Ik ga datgene doen waar ongeveer 80 % van de vrouwen van Take me out op afknapt.quote:
Een bed zonder bedlampje kan echt niet hoor.quote:
Nee I know, maar ik heb echt een enorme wansmaak, dus ik durf niks aan te schaffenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een bed zonder bedlampje kan echt niet hoor.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee I know, maar ik heb echt een enorme wansmaak, dus ik durf niks aan te schaffen
Ik ga er ook waarschijnlijk wel eentje kopen, maar ik wil eerst ff mn kamerindeling 'definitief' hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bedlampje is ook niet mooi. Maar het gaat er toch om dat het lampje brand, meer niet.
Rest van de tijd zie je dat ding toch niet.
En maar uitstellen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga er ook waarschijnlijk wel eentje kopen, maar ik wil eerst ff mn kamerindeling 'definitief' hebben
Tja, bedlampjes heb ik nu niet nodigquote:
lekker slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tja, bedlampjes heb ik nu niet nodigIk doe mn licht uit en duik mn bed in
Stimmtquote:
In bed denk ik ook altijd aan dingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
StimmtEn denken gaat toch beter in het donker
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In bed denk ik ook altijd aan dingen.
Geen flauw idee, wellicht eten verkeer gevallen?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wellicht eten verkeer gevallen?
gewoon gaan, misschien gaat het juist beter dan en anders kan je altijd nog stoppen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:31 schreef Houniet het volgende:
Ik wil verdomme nog trainenmaar met zo'n labiele maag
.
BAM!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Houniet het volgende:
Tsja, loopt nu ook op me darmen. Straks ben ik aan het trainen en dan (..)
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Houniet het volgende:
Tsja, loopt nu ook op me darmen. Straks ben ik aan het trainen en dan (..)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
onzeauto
heeft het begeven...
of nou ja.. de kou heeft of de oliepomp of de waterpomp gemoldtemperatuur liep op als een jekko
Waren op de N326 bij Wijchen toen we er achter kwamen, snelweg af, op oprit stilgestaan, af laten koelen... eindje doorgereden... benzinepomp gevondenmaar nadat we de anwb belden en op het bandje al te horen kregen dat het fakking lang zou duren
besloten om in kleine stukjes (was maar 7km) naar huis te rijden en morgen maar eens de anwb te bellen... dan kunnen we iig thuis wachten en ik heb woonplaatsservice, dus komt helemaal goed.
Alleen jammer dat we nu dus niet naar dat feestje kunnen
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
!
warme chocolademelk met vers geklopte slagroom
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:!
warme chocolademelk met vers geklopte slagroom
Que?quote:
Wijchen/Nijmegenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is het zo koud dan?Hier was het -/- 6
Ligt dat in Rusland dan of zo?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef DjRex89 het volgende:
Hier is het nu ook -11(bij Oss in de buurt)
- 8 volgens de thermometer in het dorp, -10 volgens die van onsquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het -/- 4 volgens de thermometer buiten.
Inderdaad die ken ik ook niet.quote:
quote:ben zo blij dat ik er niet meer woon
![]()
Waarom heb ik altijd gedacht dat jij in Amsterdam woonde?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:08 schreef jna het volgende:
Het is hier in het mooie Den Haag precies -5 graden.
Klopt dat? ik heb geen idee want ik heb geen thermometer, het enige wat ik weet is dat het FUCKING KOUD is en dat het sneeuwt.
Geen ideequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb ik altijd gedacht dat jij in Amsterdam woonde?
Whehe, raarrrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Heb stage gelopen in Amsterdam, maar dat was pas de laatste stage, met jou zit ik al veel langer in de sc
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, raarrrrrrrPraat je ook Haags?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ut groen-geile boekie heb ik wel ja
Die filmquote:
Ik denk het welquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:35 schreef Puala het volgende:
Zo, net ff foto's ingestuurd en dan maar kijken of ze geplaatst worden
Ik vond er geen fuck aan eerlijk gezegdquote:
0 - 12 jaar: Duindorp, Tesselsestraatquote:
Ja dat is de verkeerde kant van Den Haagquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
0 - 12 jaar: Duindorp, Tesselsestraat
12 - 19 jaar: Kraaijenstein, Forellendaal
19 - 22 jaar: Scheveningen, Wassenaarsestraat
Het station!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
er is geen 'goede kant' van Den Haag
Weltruste!quote:
Daaromquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En waarom is dat
?
Hier lekker niet.
Wel leip manquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond er geen fuck aan eerlijk gezegdMaar de rest vond het allemaal wel tof, dus het is gewoon niet mijn ding denk ik
quote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef jna het volgende:
Geef toe, alle alarmbellen gingen rinkelen
quote:
Slecht tot niet geslapen. Dingen tegen mensen gezegd waar k nu van denk:quote:
Wat wat wat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:16 schreef jna het volgende:
[..]
Slecht tot niet geslapen. Dingen tegen mensen gezegd waar k nu van denk:fucking mongol die je bent
Ja dat ga ik hier niet vertellenquote:
Okquote:Op zondag 20 december 2009 10:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet vertellen
laten we het maar gewoon houden op slecht geslapen
Moeten we je komen redden?quote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
Ik zie op dit moment niet eens wat omdat mn ramen zijn dicht gesneeuwd
JA! Met de trein ben je er denk ik in 5 uur ongeveerquote:
Maar op station Rijswijk kan ie wel even volle snelheidquote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA! Met de trein ben je er denk ik in 5 uur ongeveer
Zal die tunnel niet dezelfde problemen hebben als de Kanaaltunnel?quote:Op zondag 20 december 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Maar op station Rijswijk kan ie wel even volle snelheid
Je weet toch dat Nederlanders heel goed zijn met tunnels. Want in Rijswijk stinkt het totaal niet naar rotte eieren. De tramtunnel in den haag was ook zeer groot succes waar totaal geen grondwater tot halverwege de tunnel stond. Over de noord zuidlijn zijn enkel positieve berichten te horen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal die tunnel niet dezelfde problemen hebben als de Kanaaltunnel?
quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet toch dat Nederlanders heel goed zijn met tunnels. Want in Rijswijk stinkt het totaal niet naar rotte eieren. De tramtunnel in den haag was ook zeer groot succes waar totaal geen grondwater tot halverwege de tunnel stond. Over de noord zuidlijn zijn enkel positieve berichten te horen.
lag nog in bedquote:Op zondag 20 december 2009 10:51 schreef jna het volgende:
Waarom zijn wij trouwens de enige hier? Je gaat mij niet vertellen dat de rest op stap is in dit weer
Picsquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef jna het volgende:
Mensen
er ligt hier nuzo een dikke laag dat fietsen niet meer mogelijk is
Nicequote:
Same herequote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef jna het volgende:
Mensen
er ligt hier nuzo een dikke laag dat fietsen niet meer mogelijk is
Ja dat bedoel ik. Dit hadden ze gegarandeerd verlorenquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ben een en al liefheid man.
Jammer van Ajax, maar misschien wel goed ook.
Zo ziet het er hier ook ongeveer uit.quote:
Pas je op voor lawinesquote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen voetbal vandaagE ik had me er nog wel op verheugt dat Twente en PSV zouden gaan verliezen en dat Ajax weer eens zou winnen. (Ja, wishful thinking) Gaat het allemaal niet door.
![]()
Hier sneeuwt en onweert het. Ik vind het niet echt een combinatie.
Echt niet, in Zeeland hebben ze niet zoveel auto'squote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ziet het er hier ook ongeveer uit.
Daarom zei ik ook ongeveerquote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Echt niet, in Zeeland hebben ze niet zoveel auto's
geen stijlquote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Houniet het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)groningse_rendi.html
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 19-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 069 Luctor.et.Emergo
02. 033 Bravebart
03. 030 motorbloempje
04. 029 DjRex89
05. 027 L.no
06. 026 The_Dean
07. 026 jna
08. 017 Puala
09. 013 Houniet
10. 004 Isdatzo
11. 003 GlowMouse
12. 003 Bootje84
13. 001 PieterBas
Reeks-statistieken!
Ik heb net alles op.quote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn jullie op stap of zo?Of is het lunchtijd?
Ik ben aan het werkquote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn jullie op stap of zo?Of is het lunchtijd?
Godnondeju zegquote:Op zondag 20 december 2009 12:24 schreef Houniet het volgende:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx.
Weet je wat kut is, je kan ook niets doen. Dan moet ik eerst mijn auto uitgravenquote:Op zondag 20 december 2009 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wat zijn jullie plannen in dit voetballoze weekend?
Een beetje sneeuw en gelijk ligt het hele land plat.quote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat kut is, je kan ook niets doen. Dan moet ik eerst mijn auto uitgraven.
Ik was van plan om binnen te blijven.quote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef jna het volgende:
wedstrijdje wie de grootste sneeuwpop kan bouwen?
Zoveel sneeuw ligt er hier nou ook weer niet, meneer.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van plan om binnen te blijven.
Elk vlokje is er één teveel.quote:Op zondag 20 december 2009 12:51 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zoveel sneeuw ligt er hier nou ook weer niet, meneer.
Ik ga zo naar Kamperland.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Elk vlokje is er één teveel.
En Ik was niet van plan om met die gladde troep de weg op te gaan.
Jij liever dan ik.quote:
Bijdehand hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.![]()
Met dit weer of zonder dit weer, dat maakt niet uit
Ik heb een hele botanische tuin volquote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef jna het volgende:
wedstrijdje wie de grootste sneeuwpop kan bouwen?
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:02 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Bijdehand hoor.Moet naar een verjaardag enzo.
hij was hier 2 minuten ofzo, nu sneeuwt het weerquote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier begint er ook blauwe lucht zichtbaar te komen, dus kan de zon noit ver weg zijn.
quote:
Het is dat ik geen zin heb om mijn camera erbij te pakken, anders had ik ook zulke foto's kunnen maken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier nog een verkapte "kijk-mij-ik-heb-ook-nog-een-voortuin" post
[ afbeelding ]
Nu blij
Hij zal zo wel komen dan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef The_Dean het volgende:
Hier nog geen zon... maar wel licht, hij probeert het wel
Ik heb dr drie gemaakt dus bij deze de laatste (en de vetste) want door de wind is de sneeuw over de dakgoot geblazen, zie hier het resultaat:quote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om mijn camera erbij te pakken, anders had ik ook zulke foto's kunnen maken.
Vast welquote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zal zo wel komen dan.
Geen enkelequote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog plannen voor vandaag?
Ik zie er ook nog niet naar uit om morgen met die troep naar mijn werk te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
Joahwel.
Probeer alleen de baas te bereiken of ik onder deze omstandigheden morgen ook moet komen. Zoja, dan maar even vervangend vervoer regelen. Het is hier op de fiets ook niet te doen.
Arme L.noquote:In Heerlen heeft de politie door een
melding van een bevroren waterleiding
een hennepplantage ontdekt.Bewoners van
een woning meldden een bevroren leiding
die doorliep naar een leegstand pand.De
politie ging naar binnen en vond 270
planten.Er werden ook transformatoren
en een afzuiginstallatie meegenomen.
Naar de eigenaar wordt nog gezocht.
RIP aan de nabestaandenquote:
Dat zou inderdaad een beetje zonde zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef The_Dean het volgende:
Och, dat maakt me niet veel uit, maar ik ga niet 5 uur ploeteren met de fiets om er daar achter te komen dat er toch niemand is
Ja, en ik heb een vervangende auto aangeboden gekregen door een vriend, dus dat is opzich wel relax.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een beetje zonde zijn.
Daarom hebben we haar vandaag nog niet gezienquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een vervangende auto aangeboden gekregen door een vriend, dus dat is opzich wel relax.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Dr plantage is opgerold
Ik zette net mn kat op balkon om te kijken hoe ze zou reageren. Wist ik veel dat er zoveel sneeuw lag dat ze tot dr nek in de sneeuw stondquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Net ff door de sneeuw gewandeld
Zakte soms echt 30cm weg en er was echt niemand buiten
quote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zette net mn kat op balkon om te kijken hoe ze zou reageren. Wist ik veel dat er zoveel sneeuw lag dat ze tot dr nek in de sneeuw stond
quote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Net ff door de sneeuw gewandeld
Zakte soms echt 30cm weg en er was echt niemand buiten
Mn pa vroeg of ik ff meeging en bij gebrek aan wat beters ben ik maar ff meegegaan. Best lekker zo ff buiten rondlopenquote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen net of ik mee ging voor een wandeling. Maar ik had daar niet zo'n zin in.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zette net mn kat op balkon om te kijken hoe ze zou reageren. Wist ik veel dat er zoveel sneeuw lag dat ze tot dr nek in de sneeuw stond
Ik houd niet van sneeuw, dus ga ik niet voor mijn plezier er door lopen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn pa vroeg of ik ff meeging en bij gebrek aan wat beters ben ik maar ff meegegaan. Best lekker zo ff buiten rondlopen
Je vergeet de tramtunnel bij Leidschendam... die schijnt ook heel veilig te zijnquote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet toch dat Nederlanders heel goed zijn met tunnels. Want in Rijswijk stinkt het totaal niet naar rotte eieren. De tramtunnel in den haag was ook zeer groot succes waar totaal geen grondwater tot halverwege de tunnel stond. Over de noord zuidlijn zijn enkel positieve berichten te horen.
Al een huis?quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je vergeet de tramtunnel bij Leidschendam... die schijnt ook heel veilig te zijn
Wow, wow, what happened?quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
@&(^&*(@$^#(@^*(@(@#
KUTZOOOI!!!!!!!!!!
Omdat L.no en Paula er weer zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
@&(^&*(@$^#(@^*(@(@#
KUTZOOOI!!!!!!!!!!
Hij is gevallen heheheheh.quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
@&(^&*(@$^#(@^*(@(@#
KUTZOOOI!!!!!!!!!!
Waarom ga je in godsnaam met de trein in dit weer?quote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
* Kuno_van_Dijk zit vast in Arnhem... geen treinen meer tussen hier en de bewoonde wereld... *huil smilie*
quote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
* Kuno_van_Dijk zit vast in Arnhem... geen treinen meer tussen hier en de bewoonde wereld... *huil smilie*
Had eigenlijk kerstconcert in de kerk.. Maar is zojuist afgelast omdat de dirigent vast zit in Den Bosch, de zangeres niet kan komen en een hoop muzikanten niet kunnen komenquote:
Wát een timing zeg. De belangrijkste mensen zijn er niet..al die moeite, dat is kut idd.quote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had eigenlijk kerstconcert in de kerk.. Maar is zojuist afgelast omdat de dirigent vast zit in Den Bosch, de zangeres niet kan komen en een hoop muzikanten niet kunnen komenWeken voor geoefend enzo maar een kerstconcert houden na kerst lijkt me niet echt een optie
quote:
Kerkdienst afgelastquote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had eigenlijk kerstconcert in de kerk.. Maar is zojuist afgelast omdat de dirigent vast zit in Den Bosch, de zangeres niet kan komen en een hoop muzikanten niet kunnen komenWeken voor geoefend enzo maar een kerstconcert houden na kerst lijkt me niet echt een optie
Gisteravond gegaan biertjes doen in Arnhem en nu kunnen we niet meer terug...!quote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam met de trein in dit weer?
Nee, ik heb dat even op hold gezet. Wel aan het rond kijken thoughquote:
Waar moet je heen?quote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gisteravond gegaan biertjes doen in Arnhem en nu kunnen we niet meer terug...!
Breng je de folders niet rondquote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef L.no het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam gaan fietsen morgen in dit weer en folders uitdelen. Dat is zelfmoord!
Al 2x gehad.. áltijd drink ik dat bij mijn koffiepauze. Ik ben er nu al zat van.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net warmechocolademelk met slagroom op
Dat is helaas geen optie.quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Breng je de folders niet rond
Als het goed is word het de komende dagen minder koudquote:Op zondag 20 december 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie.
Of ik moet wachten to dinsdag, maar veel verschil zal er niet zijn met het weer.
quote:There are no more download slots available for free users right now. If you don't want to become a premium member, you might want to try again later.
Maat van me belde net of ik iemand ff naar bladel kon brengen want de bussen rijden niet. Toch maar niet gedaan. 't Is bar en boos hier. Sneeuwduinen overal.quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
Hoe moet ik godsnaam nu naar Gent toe... oh wacht, dat wordt stapvoets
En zo'n premium account is vast gratis.quote:
Zal er veel verschil zijn qua gladheid van de weg?quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het goed is word het de komende dagen minder koud
Nee. Doe je sneeuwkettingen onderquote:Op zondag 20 december 2009 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Zal er veel verschil zijn qua gladheid van de weg?
Ja. Als 't eenmaal ophoudt met sneeuwen hebben ze de wegen meestal redelijk snel sneeuwvrij. Alhoewel er morgen en overmorgen weer bijvalt, waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Zal er veel verschil zijn qua gladheid van de weg?
Wat kom je doen hierquote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Als 't eenmaal ophoudt met sneeuwen hebben ze de wegen meestal redelijk snel sneeuwvrij. Alhoewel er morgen en overmorgen weer bijvalt, waarschijnlijk.
Ik moet morgen naar Den Haag, hopelijk is 't een beetje te doen dan. Dinsdag weer terug.
Geef toch eens een uitleg wat je bedoelde met je vorige vragen.quote:
Ik denk ook dat er weer sneeuw zal bijvallen waardoor er neit veel verschil is. Ik be iig blij dat het niet zo erg zal zijn als vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Als 't eenmaal ophoudt met sneeuwen hebben ze de wegen meestal redelijk snel sneeuwvrij. Alhoewel er morgen en overmorgen weer bijvalt, waarschijnlijk.
Ik moet morgen naar Den Haag, hopelijk is 't een beetje te doen dan. Dinsdag weer terug.
Onverwachte meet bij jouw thuis met alle modjes.quote:
Dat doen we al bij pualaquote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Onverwachte meet bij jou thuis met alle modjes.
welke precies? Ik dacht dat je ging teruglezenquote:Op zondag 20 december 2009 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Geef toch eens een uitleg wat je bedoelde met je vorige vragen.
[..]
Ik denk ook dat er weer sneeuw zal bijvallen waardoor er neit veel verschil is. Ik be iig blij dat het niet zo erg zal zijn als vandaag.
Ik heb hier op de oprit van de buren een MASSIVE sneeuwhoop gemaakt, no way dat ze daar doorheen kunnenquote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ff 2 flinke sneeuwpoppen gevouwen. Ligt hier genoeg voor een heel elftal
Gezelligquote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Onverwachte meet bij jouw thuis met alle modjes.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doen we al bij puala [ afbeelding ].
Ja, met die boot. Die snapte ik nog steeds niet na het teruglezen. En je vraag over mijn werk.quote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
welke precies? Ik dacht dat je ging teruglezen
Ik ben zo blij dat jij niet mijn buurman bent.quote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb hier op de oprit van de buren een MASSIVE sneeuwhoop gemaakt, no way dat ze daar doorheen kunnen.
Ze gingen net weg voordat ik begon, gaat leuk worden als ze thuiskomen.
Ik heb toffe buren, kunnen ze wel tegenquote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij niet mijn buurman bent.
Als ik ze uit moet leggen is het niet grappig meerquote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, met die boot. Die snapte ik nog steeds niet na het teruglezen. En je vraag over mijn werk.
Wij zien overal verbanden die er niet zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik ze uit moet leggen is het niet grappig meer![]()
Maar goed, omdat die hennepplantage in heerlen stond hadden we al snel de link met jou gemaakt dat ie van jou zou zijn. Toen kwam het bericht dat dat zeilmeisje spoorloos verdwenen. Dus jij was zogenaamd met dat zeilmeisje mee op de boot naar curacao omdat je plantage was opgerold.
Zo ingewikkeld waren ze toch niet?quote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij zien overal verbanden die er niet zijn.
Je blijft hoe dan ook een etter.quote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb toffe buren, kunnen ze wel tegen.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik ze uit moet leggen is het niet grappig meer![]()
Maar goed, omdat die hennepplantage in heerlen stond hadden we al snel de link met jou gemaakt dat ie van jou zou zijn. Toen kwam het bericht dat dat zeilmeisje spoorloos verdwenen. Dus jij was zogenaamd met dat zeilmeisje mee op de boot naar curacao omdat je plantage was opgerold.
Hoe kom ik er vanafquote:Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Je blijft hoe dan ook een etter.![]()
[..]
Haha, hoe kom je er in godsnaam op?
Er lag al genoeg voor een sneeuwpop... op de auto.quote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ff 2 flinke sneeuwpoppen gevouwen. Ligt hier genoeg voor een heel elftal
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het niet eens weten.quote:Vraag me niet hoe ik aan die voorbinddildo kom
zwak hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
Net met een collega gebeld waar ik morgen mee naar t werk moet rijden. Moet eerst met de bus naar hem toe maar als het zo is als nu dan neem ik morgen vrij denk ikVond hij ook wel logisch..
Ik zie morgen wel, als er geen bussen rijden dan kan ik er toch ook niks aan doen. Ik heb morgen geen auto voor de deur en moet toch bij die collega komen..quote:
Ik ben ook erg benieuwd of er morgen bussen rijden, want als die niet rijden, vind ik het ook niet verantwoord om met de auto te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel, als er geen bussen rijden dan kan ik er toch ook niks aan doen. Ik heb morgen geen auto voor de deur en moet toch bij die collega komen..
PBquote:Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. ik ga maar eens aan het eten beginnen![]()
Daar zit ook wat in.. Al is een bus natuurlijk iets moeilijk bestuurbaar dan een auto maar toch.. Ik heb iig morgen geen auto voor de deur dus dat is voor mij sowieso geen optie.quote:Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd of er morgen bussen rijden, want als die niet rijden, vind ik het ook niet verantwoord om met de auto te gaan.
Over het algemeen kan een buschauffeur beter rijden dan de gemiddelde autorijder.quote:Op zondag 20 december 2009 17:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in.. Al is een bus natuurlijk iets moeilijk bestuurbaar dan een auto maar toch.. Ik heb iig morgen geen auto voor de deur dus dat is voor mij sowieso geen optie.
Er wordt hier ook patat gehaald. Twee maten de sneeuw in gestuurdquote:
Ja maar als een bus eenmaal begint te glijden.....quote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over het algemeen kan een buschauffeur beter rijden dan de gemiddelde autorijder.
Dan is het net als met een auto...quote:Op zondag 20 december 2009 18:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar als een bus eenmaal begint te glijden.....
Mja alleen iets lomper lijkt mequote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is het net als met een auto...
Relax!quote:Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij heb ik morgen vrij... kreeg net een sms dat zij er wel waren, met als afsluiter de legendarische woorden: Kijk maar even.
Mooi
Enchanted is leukquote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke familiefilm?
Want we zitten hier met de hele familie te bedenken wat vanavond te doen dusja..
Muppets movie: Christmas letters to Santaquote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
Want we zitten hier met de hele familie te bedenken wat vanavond te doen dusja..
Shrek of Ice Agequote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
Vind de rest niet zo leuk ben ik bang. Maar volgens mij hebben ze al wat anders op tv gevonden. Ik ben nu iig taxi 3 op mn laptop aan het kijkenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij heb ik morgen vrij... kreeg net een sms dat zij er wel waren, met als afsluiter de legendarische woorden: Kijk maar even.
Mooi
Die facturen zijn er dinsdag toch ook nog wel?quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het morgen gewoon proberen met de bus. En anders is er wellicht iets dat ik vanuit huis kan doen.![]()
Alleen jammer dat er waarschijnlijk veel facturen binnen zullen komen die wel betaald dienen te worden.
Maar op dinsdag worden de betalingen gedaan. Dus moeten ze maandag verwerkt zijn in het systeem.quote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die facturen zijn er dinsdag toch ook nog wel?
Dan verschuif je dat toch ook 1 dagje?quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar op dinsdag worden de betalingen gedaan. Dus moeten ze maandag verwerkt zijn in het systeem.
Dan gaat helaas niet, want dat wordt centraal geregeld.quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan verschuif je dat toch ook 1 dagje?
Mja dan hebben ze pechquote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaat helaas niet, want dat wordt centraal geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |