pi is het dinggetje voor de titel, en bij het kopiėren van de vorige titel is dat er bij gekomen.quote:
Groningen de Beste!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:02 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Nederland !
[ afbeelding ]
Glazen huis
Jaaa echt welquote:
dat is opzich ook wel lachuhquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
Ben benieuwd of morgen de wedstrijd FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat.. Als het niet doorgaat dan hoop ik dat ze snel zijn met het bericht dat het is afgelast.. krijgen we straks al die
hooligans op de Grote Markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan wij de politie helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
Ben benieuwd of morgen de wedstrijd FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat.. Als het niet doorgaat dan hoop ik dat ze snel zijn met het bericht dat het is afgelast.. krijgen we straks al die
Fijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef porsche1 het volgende:
Hallo, ben ik weer.
Allemaal zeiken als ik gitaarmuziek niet mooi vind en dat het bij 3FM past en blablablaquote:
hoekv holland 2.0quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
idd allemaal, t hele topic staat er vol meequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allemaal zeiken als ik gitaarmuziek niet mooi vind en dat het bij 3FM past en blablabla
En zelf allemaal ook zeiken als er geen gitaarmuziek is
Niet heel verrassendquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Serious Request![]()
Vorig jaar in Breda weestte kijken aangezien dit om de hoek voor mij was![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is opzich ook wel lachuhMwa, weet niet hoor want het is ook koopzondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter kijkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet in
Giel, Coen en Paul bedoel je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Serious Request![]()
Vorig jaar in Breda weestte kijken aangezien dit om de hoek voor mij was![]()
Was echt leuk om het een keer in levende lijven te zien. Toen zaten Giel, Koen en Sander in het huis en het was elke dag druk bevolkt rondom het huis. Hoogtepunt was op de zondag op een ijs en ijskoude winterse dag, heerlijke actie en goede televisie om te kijken
Moet klagen gewoonquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allemaal zeiken als ik gitaarmuziek niet mooi vind en dat het bij 3FM past en blablabla
En zelf allemaal ook zeiken als er geen gitaarmuziek is
Weestte kijken (zoals jij het schrijft), komt vooral uit die omgeving hč.quote:
Je kan ook alle nummers aanvragen, maar de kans dat 'ie vervolgens ook echt gedraaid gaat worden wordt daardoor wel een stuk kleiner (omdat ze die platen dan eerst zullen moeten gaan zoeken).quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef DrowningMan het volgende:
Ik vraag me af waarom je niet gewoon įlle nummers kunt aanvragen. Een beetje flexibel kunnen ze toch wel zijn bij 3FM?
Rappersquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet klagen gewoon
Dit nummer is leuk opgezet.. Lyrics zuigen... Rappers zijn ook slecht.
Heeft iemand deze instrumentaal?
Dat zit alleen in de videoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef porsche1 het volgende:
Waar is "Wat een langzame kut muziek'?
Ja doe maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jouw muzieksmaak hebben
Inderdaad, beetje jammer. Volgend jaar weer terug naar Brabant met dat huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Die Groningers hebben nog nooit van een broodje bakpao gehoord denk ik
Ik heb hem als mp3 met dat er bij.quote:
Die is ook geript van de video.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb hem als mp3 met dat er bij.
Misschien als er iemand staatquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Grote Markt. Ik zeg: springuuuuuuuuuuuh !!!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien als er iemand staat
jawel hoor alleen gebruiken wij de goede naam Broodje Bapoaquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Die Groningers hebben nog nooit van een broodje bakpao gehoord denk ik
Die is veel beter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die is ook geript van de video.
Bapoaquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
jawel hoor alleen gebruiken wij de goede naam Broodje Bapoa
Ja, vind ik eigenlijk ook. Die langzame kutmuziek hoort er gewoon bijquote:
Wat gaat dat toch snel tegenwoordigquote:
Bapaoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
jawel hoor alleen gebruiken wij de goede naam Broodje Bapoa
Whehe.quote:
ja als het beestje maar een naam heeft zeg ik dan maarquote:
tssk tssk, alle Gerard grappen zijn leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut grap van gerard. Dan zijn we van de kaart he.
Kun je 'm beter uitzetten, dat soort grappen gaan nog tot 22.00 door, en gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut grap van gerard. Dan zijn we van de kaart he.
Krijg net een sms van een collega die vanavond gaat kijken. Misschien dat ik dan nog een keer ga. Als jullie dan even die plaat aanvragen dan ga ik hakkuh op de Grote Marktquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien als er iemand staat
Nee, dat zei ie ook niet. TUSSENstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dinsdag is toch niet de eindstand?
Nee, maar hij voorspelt een tussenstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dinsdag is toch niet de eindstand?
Die andere zijn wel leuk. Alleen ik vond deze zo slecht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je 'm beter uitzetten, dat soort grappen gaan nog tot 22.00 door, en gelukkig maar.
Bedoel je die mongool die met dat kaartspel komt aanzetten, het Broodje Bapoa of iemand van Fok?quote:
Nee maar een of andere gek heeft dat in het logboek gezetquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat zei ie ook niet. TUSSENstand.
quote:19-12-2009 19:19 Illusionist Victor heeft een kistje bij zich, met daarin de eindstand voor a.s. dinsdag. Deze wordt midden in het huis opgehangen.
Al zijn grappen zijn van deze aard eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die andere zijn wel leuk. Alleen ik vond deze zo slecht.
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedoel je die mongool die met dat kaartspel komt aanzetten, het Broodje Bapoa of iemand van Fok?
Little Lion Man denk ik ook wel aan te gaan vragenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg net een sms van een collega die vanavond gaat kijken. Misschien dat ik dan nog een keer ga. Als jullie dan even die plaat aanvragen dan ga ik hakkuh op de Grote Markt. Queen aanvragen vind ik ook niet erg hoor of nog beter, Little Lion Man
Je weet dat de meeste mensen je nu gaan afbranden om je muzieksmaak?quote:
Inderdaad! Ik vind het alleen maar knap dat hij zo er gewoon even kan uitfloepen op het moment zelf. Ze zijn flauw, maar het blijft leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je 'm beter uitzetten, dat soort grappen gaan nog tot 22.00 door, en gelukkig maar.
Wat zeg je nu, Hans. Iets béter dan Queen!?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Queen aanvragen vind ik ook niet erg hoor of nog beter, Little Lion Man
Wtf ik dacht ook al huh ligt dat nou aan mn speakers van de pcquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
Geluid is opeens dubbel![]()
Zit hier in een echoput (101TV)
Grote kans dat ze de plaat draaien als Gerard of Annemieke er zit. Weet niet of Giel zo'n liefhebber is van de plaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Little Lion Man denk ik ook wel aan te gaan vragen![]()
[..]
Je weet dat de meeste mensen je nu gaan afbranden om je muzieksmaak?
Tja, als je puur voor de muziek gaat moet je ook geen 3fm luisterenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Je weet dat de meeste mensen je nu gaan afbranden om je muzieksmaak?
op die radio gelukkig niet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef TAV74 het volgende:
Dubbele audio was ook op de tv uitzending, nu niet meer.
NEeeeeeeeeeeee !!! of iets recenter bedoel ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef broer het volgende:
[..]
Wat zeg je nu, Hans. Iets béter dan Queen!?
Check, hier ook heel even.quote:
http://www.djkoelkast.nl/kerst/quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef TheVulture het volgende:
En toch is dit de leukste kerstplaat ever.... All I want for Christmas is Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Van iemand die Sanne Hans hoog heeft zitten moet je geen wonderen verwachtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grote kans dat ze de plaat draaien als Gerard of Annemieke er zit. Weet niet of Giel zo'n liefhebber is van de plaat.
Gisternacht was het super muziekquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:26 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Tja, als je puur voor de muziek gaat moet je ook geen 3fm luisteren
Ik herken er niet echt een kerstplaat in maar het klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.djkoelkast.nl/kerst/
Die eerste, DAT is de allerbeste kerstplaat ooit
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:26 schreef porsche1 het volgende:
Whehe Gerard zwaaien.
En die varkens weer.
Dat was dus een Copy-Paste-Fail...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gisternacht was het super muziek![]()
Daar heb je PaultjePaultjePils, jalalalala, daar heb je aultePaultjePils, jalalalalala, daar heb je aultePaultjePils, jalalalalala, daar heb je aultePaultjePils, jalalalalala, daar heb je aultePaultjePils, jalalalalala, daar heb je aultePaultjePils, jalalalalala, daar heb je aultePaultjePils, jalalalalala,![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is o.a. I'm dreaming of a white christmas / jingle bells, maar dan door een Vlaamse band. Kwam vroeger jaarlijks voorbij bij ons thuis. Wel de eerste he, die 2e is wat minder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik herken er niet echt een kerstplaat in maar het klinkt wel lekker
Even in the morning aanvragen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Het geluid gaat stuk, FOK! gaat stuk... wat is het volgende dat stuk gaat?
Hoe is de capaciteit van de 3FMFan-server?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Het geluid gaat stuk, FOK! gaat stuk... wat is het volgende dat stuk gaat?
Gisteren iig eentje in het eerste kwartier als ik het me goed herinner (ergens rond 16.10).quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:37 schreef Qunix het volgende:
Nog geen Beatles gehoord.....
Een van de eerste platen iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gisteren iig eentje in het eerste kwartier als ik het met goed herinner (ergens rond 16.10).
Doe maar Lady Madonna, Getting Better of elke andere willekeurige plaat van The Beatles.quote:
quote:
Ooooooooooh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon heel het nummer de microfoon open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |