quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef broer het volgende:
Mijn plaat staat trouwens niet in de database. Daar gáát mijn kans om er in mijn eentje het anthem van te maken.
Dan moet je opschieten.quote:
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet inquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef broer het volgende:
Mijn plaat staat trouwens niet in de database. Daar gáát mijn kans om er in mijn eentje het anthem van te maken.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ontstaaaaan, niet gemaakt worden like vorig jaar.
Hintje: Happy up here zou tof zijn, korte plaat ook nog.
Ryan Shaw dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
. Ze vroegen iedereen deze zo veel mogelijk aan te vragen
Dat lijkt me toch sterkquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet in
Nagels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef iBenny het volgende:
Wat was annemieke aan het eten....?!
Je mag toch nie eten?
Dat mag ook nietquote:
BEN ER !!!!!!!1quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans!!!!!!!!!
Ik weet niet of ze het wel vol gaan houden als ze nu al eruit willen brekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, je post niet voor de postaantallen..quote:
Wat een doos...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Een nummer via de radio aanvragen omdat de clip geil is.
Ye right.
HE? Ze konden zeker geen ladder vinden die lang genoeg was om bij de bovenste plank te komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet in
Nicotinekauwgom dan dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Krambo het volgende:
Zullen wel nicotine kaugoms zijn, ze was toch gestopt met roken?
Ik niet nee, hij welquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, je post niet voor de postaantallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |