quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
en zo wordt je dus nr 1 in de statics
Moet ontstaaaaan, niet gemaakt worden like vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef marcodej het volgende:
Anthem?
1. Just Breathe, prachtplaat, maar geen anthem
2. Fireflies, leuk, maar ook niet echt anthem.
3. I think I like it, foute feestplaat, kan hem worden!
4. i Got a Feeling, te afgezaagd
5. Little Lion Man, moet hem eigenlijk wel worden.
Hij komt hier ook gewoon om in een week zoveel mogelijk posts te maken..quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
en zo wordt je dus nr 1 in de statics
Vind het ook niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij komt hier ook gewoon om in een week zoveel mogelijk posts te maken..
Ben ik trouwens de enige die Coldplay niks vind?
Die werd direct na de tussenstand bekendmaking gedraaid:quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ontstaaaaan, niet gemaakt worden like vorig jaar.
Hintje: Happy up here zou tof zijn, korte plaat ook nog.
En dat ontstaat wanneer het veel aangevraagd wordt en veel langskomt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mag niet te veel zeurenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die Coldplay niks vind?
Ik reageerde een keer niet, omdat het SR is. Goed hèquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef broer het volgende:
Coldplay. Kut.
Het wordt tijd dat ik eens een plaatje ga aanvragen.
Niet helemaal. Dan heb je niet opgelet (vorig jaar niet meegerekend)quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat ontstaat wanneer het veel aangevraagd wordt en veel langskomt.
Alles behalve, da's echt een mega toffe plaat en zeer goed en origineel.quote:Happy up here is iig een saaie plaat.
Raar dat twee mensen die nooit in het 3FM topic zijn het hoogste aantal posts hebben..quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mag niet te veel zeuren![]()
Qua posts ben ik 2e geloof ik, maar ik post niet om het posten.
Kan je niet zo'n 16x16 icon aan je siteurl toevoegen? dat staat leuker op mn bladwijzerbalkquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik reageerde een keer niet, omdat het SR is. Goed hè
Ik luister nooit radio, dus ook geen 3FM. Tijdens SR ben ik altijd van de partij en wil ik zo weinig mogelijk leuks missen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Raar dat twee mensen die nooit in het 3FM topic zijn het hoogste aantal posts hebben..
Ik moet het zelf wel wat rustiger aan gaan doen
Niet helemaal, maar wel sneller.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dan heb je niet opgelet (vorig jaar niet meegerekend)
Happy up here is oud het gaat om een nieuwe plaat als je goed oplet elk jaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dan heb je niet opgelet (vorig jaar niet meegerekend)
[..]
Alles behalve, da's echt een mega toffe plaat en zeer goed en origineel.
Heel goed van je. Ga zo door.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
Ik reageerde een keer niet, omdat het SR is. Goed hè
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die mattenklopper of wat t ook is beweegt in t ritme van single ladies
Er zijn geen betere platen gedraaid dan dat nummer, dus iets anders mag het niet worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Happy up here is oud het gaat om een nieuwe plaat als je goed oplet elk jaar
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef broer het volgende:
Mijn plaat staat trouwens niet in de database. Daar gáát mijn kans om er in mijn eentje het anthem van te maken.
Dan moet je opschieten.quote:
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet inquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef broer het volgende:
Mijn plaat staat trouwens niet in de database. Daar gáát mijn kans om er in mijn eentje het anthem van te maken.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ryan Shaw dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
. Ze vroegen iedereen deze zo veel mogelijk aan te vragen
Dat lijkt me toch sterkquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet in
Nagels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef iBenny het volgende:
Wat was annemieke aan het eten....?!
Je mag toch nie eten?
Dat mag ook nietquote:
BEN ER !!!!!!!1quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans!!!!!!!!!
Ik weet niet of ze het wel vol gaan houden als ze nu al eruit willen brekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, je post niet voor de postaantallen..quote:
Wat een doos...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Een nummer via de radio aanvragen omdat de clip geil is.
Ye right.
HE? Ze konden zeker geen ladder vinden die lang genoeg was om bij de bovenste plank te komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet in
Nicotinekauwgom dan dus?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Krambo het volgende:
Zullen wel nicotine kaugoms zijn, ze was toch gestopt met roken?
Ik niet nee, hij welquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, je post niet voor de postaantallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |