Je kan ook alle nummers aanvragen, maar de kans dat 'ie vervolgens ook echt gedraaid gaat worden wordt daardoor wel een stuk kleiner (omdat ze die platen dan eerst zullen moeten gaan zoeken).quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef DrowningMan het volgende:
Ik vraag me af waarom je niet gewoon álle nummers kunt aanvragen. Een beetje flexibel kunnen ze toch wel zijn bij 3FM?
Rappersquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet klagen gewoon
Dit nummer is leuk opgezet.. Lyrics zuigen... Rappers zijn ook slecht.
Heeft iemand deze instrumentaal?
Dat zit alleen in de videoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef porsche1 het volgende:
Waar is "Wat een langzame kut muziek'?
Ja doe maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jouw muzieksmaak hebben
Inderdaad, beetje jammer. Volgend jaar weer terug naar Brabant met dat huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Die Groningers hebben nog nooit van een broodje bakpao gehoord denk ik
Ik heb hem als mp3 met dat er bij.quote:
Die is ook geript van de video.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb hem als mp3 met dat er bij.
Misschien als er iemand staatquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Grote Markt. Ik zeg: springuuuuuuuuuuuh !!!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien als er iemand staat
jawel hoor alleen gebruiken wij de goede naam Broodje Bapoaquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Die Groningers hebben nog nooit van een broodje bakpao gehoord denk ik
Die is veel beter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die is ook geript van de video.
Bapoaquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
jawel hoor alleen gebruiken wij de goede naam Broodje Bapoa
Ja, vind ik eigenlijk ook. Die langzame kutmuziek hoort er gewoon bijquote:
Wat gaat dat toch snel tegenwoordigquote:
Bapaoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef themauster het volgende:
[..]
jawel hoor alleen gebruiken wij de goede naam Broodje Bapoa
Whehe.quote:
ja als het beestje maar een naam heeft zeg ik dan maarquote:
tssk tssk, alle Gerard grappen zijn leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut grap van gerard. Dan zijn we van de kaart he.
Kun je 'm beter uitzetten, dat soort grappen gaan nog tot 22.00 door, en gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut grap van gerard. Dan zijn we van de kaart he.
Krijg net een sms van een collega die vanavond gaat kijken. Misschien dat ik dan nog een keer ga. Als jullie dan even die plaat aanvragen dan ga ik hakkuh op de Grote Marktquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien als er iemand staat
Nee, dat zei ie ook niet. TUSSENstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dinsdag is toch niet de eindstand?
Nee, maar hij voorspelt een tussenstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dinsdag is toch niet de eindstand?
Die andere zijn wel leuk. Alleen ik vond deze zo slecht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je 'm beter uitzetten, dat soort grappen gaan nog tot 22.00 door, en gelukkig maar.
Bedoel je die mongool die met dat kaartspel komt aanzetten, het Broodje Bapoa of iemand van Fok?quote:
Nee maar een of andere gek heeft dat in het logboek gezetquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat zei ie ook niet. TUSSENstand.
quote:19-12-2009 19:19 Illusionist Victor heeft een kistje bij zich, met daarin de eindstand voor a.s. dinsdag. Deze wordt midden in het huis opgehangen.
Al zijn grappen zijn van deze aard eigenlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die andere zijn wel leuk. Alleen ik vond deze zo slecht.
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bedoel je die mongool die met dat kaartspel komt aanzetten, het Broodje Bapoa of iemand van Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |