dat is opzich ook wel lachuhquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
Ben benieuwd of morgen de wedstrijd FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat.. Als het niet doorgaat dan hoop ik dat ze snel zijn met het bericht dat het is afgelast.. krijgen we straks al die
hooligans op de Grote Markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan wij de politie helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
Ben benieuwd of morgen de wedstrijd FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat.. Als het niet doorgaat dan hoop ik dat ze snel zijn met het bericht dat het is afgelast.. krijgen we straks al die
Fijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef porsche1 het volgende:
Hallo, ben ik weer.
Allemaal zeiken als ik gitaarmuziek niet mooi vind en dat het bij 3FM past en blablablaquote:
hoekv holland 2.0quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
idd allemaal, t hele topic staat er vol meequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allemaal zeiken als ik gitaarmuziek niet mooi vind en dat het bij 3FM past en blablabla
En zelf allemaal ook zeiken als er geen gitaarmuziek is
Niet heel verrassendquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Serious Request![]()
Vorig jaar in Breda weestte kijken aangezien dit om de hoek voor mij was![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is opzich ook wel lachuhMwa, weet niet hoor want het is ook koopzondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter kijkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
R.E.M. - losing my religion staat er ook niet in
Giel, Coen en Paul bedoel je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Serious Request![]()
Vorig jaar in Breda weestte kijken aangezien dit om de hoek voor mij was![]()
Was echt leuk om het een keer in levende lijven te zien. Toen zaten Giel, Koen en Sander in het huis en het was elke dag druk bevolkt rondom het huis. Hoogtepunt was op de zondag op een ijs en ijskoude winterse dag, heerlijke actie en goede televisie om te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |