quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin! Dus als je lager opgeleid bent dan ben je oppervlakkig???![]()
Ik ben er van overtuigd dat er belangrijkere zaken zijn dan intelligentie/opleidingsniveau...
Je snapt me niet helemaal geloof ik. Ik zeg niet dat laagopgeleiden per definitie oppervlakkig zijn, ik zeg dat het aantal oppervlakkige mensen zonder enige diepgang, het soort mensen dat bijvoorbeeld nooit een boek leest en piratenfeesten als het summum van amusement beschouwt veel breder vertegenwoordigd is onder laagopgeleiden. Het soort mensen dat je onder de voet loopt tijdens koopzondag in Eindhoven zeg maar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin! Dus als je lager opgeleid bent dan ben je oppervlakkig???![]()
Ik ben er van overtuigd dat er belangrijkere zaken zijn dan intelligentie/opleidingsniveau...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachen om de reactie eerder.
Uiteraard zijn wij lageropgeleiden een stuk oppervlakkiger dan mensen met een duur papiertje
Ik moet mijn contactadvertentie maar even aanpassen.
Eigenwijze maar enigszins lieve vrouw zonder papieren maar kieskeurig met een grote bek zoekt Man, 25-35, moet minstens 4 vrouwen hebben gehad en 3 positieve referenties, HBO behaald in exacte wetenschappen is een vereiste.
Maar bij nader inzien heb ik te hard moeten studeren op de exacte vakken en liggen mijn interesses daar niet dus een opleiding in de psychologie geniet mijn voorkeur!
ik voel me helemaal niet aangevallen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt me niet helemaal geloof ik. Ik zeg niet dat laagopgeleiden per definitie oppervlakkig zijn, ik zeg dat het aantal oppervlakkige mensen zonder enige diepgang, het soort mensen dat bijvoorbeeld nooit een boek leest en piratenfeesten als het summum van amusement beschouwt veel breder vertegenwoordigd is onder laagopgeleiden. Het soort mensen dat je onder de voet loopt tijdens koopzondag in Eindhoven zeg maar.
Maar ik snap dat je je enigszins aangevallen voelt? Dat hoeft toch niet, als jij laagopgeleid bent en niet oppervlakkig is dat prima toch?
Ok, kan ik me enigszins in vinden.. Maar ook weer niet helemaal. Een boek lezen zegt niets. Ik lees graag en veel, maar waag me liever aan een vertaalde thriller dan aan een uitgave van Couperus of Voskuil.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Je snapt me niet helemaal geloof ik. Ik zeg niet dat laagopgeleiden per definitie oppervlakkig zijn, ik zeg dat het aantal oppervlakkige mensen zonder enige diepgang, het soort mensen dat bijvoorbeeld nooit een boek leest en piratenfeesten als het summum van amusement beschouwt veel breder vertegenwoordigd is onder laagopgeleiden. Het soort mensen dat je onder de voet loopt tijdens koopzondag in Eindhoven zeg maar.
Maar ik snap dat je je enigszins aangevallen voelt? Dat hoeft toch niet, als jij laagopgeleid bent en niet oppervlakkig is dat prima toch?
Das VWO... Gymnasium. Die hebben nog praatjes en denken dat de wereld om hen draait/op hen zit te wachten. Tot ze aan de bak moeten. En dan vluchten ze weer in een (universitaire) studie. En daarna komt het dan vaak wel beter op gang. Of dat door de studie komt of door een verschil in houding/levenservaring, I don't know...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doe je dat, communiceren op HBO niveau?
IPV "Zet jij het vuilnis effe aan de weg"
zeggen "Zou U, als het niet teveel bezwaard is, de afvalbak aan de weg willen zetten?"
Volgens mij duurt het sowieso langer voordat mensen van VWO "volwassen" zijn... vandaar dat het misschien beter lijkt te gaan als ze iets langer op school/universiteit zitten...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Das VWO... Gymnasium. Die hebben nog praatjes en denken dat de wereld om hen draait/op hen zit te wachten. Tot ze aan de bak moeten. En dan vluchten ze weer in een (universitaire) studie. En daarna komt het dan vaak wel beter op gang. Of dat door de studie komt of door een verschil in houding/levenservaring, I don't know...
1. Denk niet zwart-wit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een lulkoek
Ook grappig dat een deel van de huiskneusjes roept dat een kneus meer vecht dan een man die toch elk moment een ander kan krijgen, en dat jij hier roept dat ie weg ging omdat ie t niet zag zitten. Wat ik las in deel 1 was dat het erg goed klikte.
Hij kan niet accepteren dat ze twijfelt of ze wel iets met een maagd wil en daarom rent ie keihard weg. Hoe vasthoudend!
Hij naait eruit omdat ze twijfelt.
En fuck it, een kneus (om maar bij dat woord te blijven dan) rent niet weg omdat ie te kieskeurig is, maar omdat ie bang is. Dat zal niet altijd zo zijn, maar ik kan me beter voorstellen dat DAT het geval is dan dat het het toch nèt niet is.
Zeker in een geval als dit waar het goed klikt. één tegenslagje en meneer rent met zn staart tussen zn benen weg, want hij durft eigenlijk helemaal niet als ze ook maar laat mèrken dat ze het raar vindt.
En deeltje 4 alweer
Ik heb niet alles doorgelezen btw, volgens mij is het een beetje een herhaling van zetten.
Hier sluit ik me hier dan ook maar bij aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..] Ik kan me ook wel vinden in die post... En als de vrouw in kwestie echt het gevoel heeft dat het wel iets kan worden, dan moet ze er achteraan gaan, best kans dat ie dan nog wel wil "proberen". Maar als het gevoel niet goed zit bij haar dan is het beter zo denk ik...![]()
Ik ben hoog opgeleid, maar doe nog regelmatig hele domme dingen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef nozem het volgende:
[..] Die sites scheiden in ieder geval wel - althans dat hoop je dan natuurlijk - de enigszins ontwikkelde mensen van de uberpaupers.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef mahlah het volgende:
Ik ben hoger opgeleid, maar doe nog regelmatig hele domme dingen!![]()
quote:Om iedereen een gelijke kans te geven zou er tijdens het lidmaatschap met enige regelmaat ook een flinke waslijst aan examen vragen gesteld kunnen worden in verschillende vakken. Is volgens mij een stuk betrouwbaarder! Kun je in zo'n mooie tabel zien, hoeveel kennis iemand heeft in bepaalde gebieden.
Biologie - Natuurkunde - Economie - Medisch - Informatica - IQ, EQ ... etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(enne, als hoger opgeleid staat voor snellerend, dan is weinig ervaring ook weer niet zo'n issue toch?![]()
)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Waarom denk je dat ik dat in mijn contactadv. zetquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
(enne, als hoger opgeleid staat voor snellerend, dan is weinig ervaring ook weer niet zo'n issue toch?![]()
)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat in mijn contactadv. zet
Heus niet zomaar hoor
Alsof heel dit topic niet zwart-wit isquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
1. Denk niet zwart-wit.
2. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Lees eerst alles dan eens door voordat je een oordeel baseert op iets waarvan je geen idee hebt waar je het over hebt. Dat is als.... tijdens de bereiding van een heerlijk gerecht wat nog rauw is de keuken instormen, een hap nemen, de keuken uitrennen en in het restaurant blèren: GADVERDEGADVER, die troep is niet te vreten mensen!!!Terwijl het nog niet eens in de pan zat
![]()
Sure, wat jij zegt is óók waar voor sommige mensen. Hell, ik denk zelfs dat het voor heel veel mensen op een bepaald punt in hun leven met een verscheidenheid aan dingen waar is. Vandaar dat ik zeg: denk niet zwart-wit, en dat ik dat zeg over hoe de waard (op het moment) is.
Ben ik nou gek? Het stuk dat je in geval verliefd te zijn diegene een kans geeft is toch niet zwart/wit maar 'grijs'?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alsof heel dit topic niet zwart-wit is
Er is verschil. Ik zou geen maagd willen als ik niet heel erg verliefd op hem zou zijn. Ik ben daarin heel zwart-wit ja. Ik heb geen zin in een man waar ik 3 keer mee in bed beland en waarmee het daarna over is die totaal niet weet wat ie doet. Dan zoek ik wel verder naar een vent die wel verstand van zaken heeft. Hetzelfde kan voor hem gelden uiteraard.
Als ik echter verliefd ben voor ik erachter kom dat hij maagd is, wil ik hem ws wel een kansje geven. Alleen als de sex echt bagger is, kap ik er toch na een tijdje mee. Ik kan dat niet, ik vind sex belangrijk genoeg om er een probleem van te maken in een relatie. Maar dat weet je niet, want het kan best na een aantal keren heel erg goed gaan..
Ik bedoel dat ik vrij zwart-wit ben als het gaat om sex in een relatiequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Het stuk dat je in geval verliefd te zijn diegene een kans geeft is toch niet zwart/wit maar 'grijs'?
Bij voorbaat elke kans afkappen om eventueel verliefd te worden is weer een ander verhaal.
Maar bij iemand die wel al ervaring heeft hoeft het toch niet meteen zo te zijn dat diegene daarom weet wat ie doet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik vrij zwart-wit ben als het gaat om sex in een relatie
eeeeh... ik vind het niet het allerbelangrijkste, maar ik vind seks wel onmisbaar... Maar ik denk dat communicatie belangrijk is in dat geval...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah. Ja daar verschil ik in, ik vind sex absoluut niet (het) belangrijk(ste)
Ho wacht eens ff, ik bleek bij mijn eerste keer een natuurtalent!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..] Er is verschil. Ik zou geen maagd willen als ik niet heel erg verliefd op hem zou zijn. Ik ben daarin heel zwart-wit ja. Ik heb geen zin in een man waar ik 3 keer mee in bed beland en waarmee het daarna over is die totaal niet weet wat ie doet. Dan zoek ik wel verder naar een vent die wel verstand van zaken heeft.
Dude... that sucks. Hahaha, ik deed de eerste keer dingen die ik helemaal niet cool vond. De tweede keer bij een andere meid deed ik dezelfde dingen en die ging dwars door het plafond heen. En ik ook. Ik had in de tussentijd geen verdere oefening gehad. Wat is daar dan het verschil? De dame in kwestie. Samenspel dus. En wie weet ligt het helemaal niet aan jou alleen dat het alleen maar achteruit gaat. Of welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ho wacht eens ff, ik bleek bij mijn eerste keer een natuurtalent!
Dat is daarintegen sindsdien alleen maar achteruit gegaan
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ho wacht eens ff, ik bleek bij mijn eerste keer een natuurtalent!
Dat is daarintegen sindsdien alleen maar achteruit gegaan
Jullie doen misschien wel het "harde werk", maar als je als vrouw een strijkplank nadoet in bed is het ook geen succes... Maar ik ben er van overtuigd dat oefening kunst baart, en dat moet je wel samen doen idd... Dus als die klik er is en het voelt goed dan is onervarenheid geen reden om iets af te kappen voor mij...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Seks is voor mij wel belangrijk, maar niet genoeg reden om een maagd af te wijzen. Misschien ligt dat voor mannen anders dan voor vrouwen? Wij doen vaak toch het echt harde werkAh, das ook nie waar... verschilt per persoon natuurlijk. Per relatie. Per "klik" en wat dat in je oproept.
quote:Is verliefd zijn niet heel erg 1990?
Maar dan stel je eigenlijk precies hetzelfde, zij het in andere bewoordingen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,voor 'groentjes' is een relatie wat exclusiever dan voor de populairdere mensen onder ons en daarom denk ik dat ze minder snel opgeven. Dat moet niet doorslaan natuurlijk.
Waar heb ik dat nou weer gezegd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar bij iemand die wel al ervaring heeft hoeft het toch niet meteen zo te zijn dat diegene daarom weet wat ie doet?
Je vergeet sportief, gespierd, maar wel een knuffelbuikje, uiteraard moet je vreselijk veel van reizen houden en natuurlijk van filosofische gesprekken bij de open haard met uiteraard het welbeklende glas wijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Aan de andere kant is dat een reden om groen te blijven
vb:
Gezocht: Man, 25-35, moet minstens 4 vrouwen hebben gehad en 3 positieve referenties, HBO behaald in exacte wetenschappen is een vereiste.
Hoeveel zouden daar op reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |