Door schade en schande wijs geworden kan ik zeggen dat dat idd het verstandigst is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet liegen, je moet de waarheid tijdelijk achterwege houden.
En met een beetje pech heb je voor de rest van je leven een om de zoveel tijd jeukende leuterquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:42 schreef dyna18 het volgende:
Pfff ik denk dat de meeste mannelijke fokkers hier de meisjes ook best gratis van hun probleem af willen helpen. En met een beetje mazzel zijn dan zelfs voor twee personen 'het' probleem opgelost.
1 woord:quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En met een beetje pech heb je voor de rest van je leven een om de zoveel tijd jeukende leuter
Mwoehahaha!!! Ow... sorry, gotta curb my enthusiasm...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,voor 'groentjes' is een relatie wat exclusiever dan voor de populairdere mensen onder ons en daarom denk ik dat ze minder snel opgeven. Dat moet niet doorslaan natuurlijk.
Nee, vind ik niet. Je moet af en toe wel stil blijven staan bij wat je hebt etc...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar dr is toch ook geen lol aan om alles vanzelfsprekend te nemen, hoe kun je dan trots op iets zijn? Of is dat zo'n gekke gedachte..
Was dus een gedachte in reactie hierop.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:28 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Mwoehahaha!!! Ow... sorry, gotta curb my enthusiasm...Ghe...
't Is weer één van de vele dingen die niet alleen op relaties van toepassing is in het leven en waar we allemaal aan onderhevig zijn en niet genoeg bij stilstaan op een bewuste manier. Totdat je lichtje uitgeblazen wordt, of bijna, en dan is het tijdelijk iets waar je stil bij staat en daarna klooien we weer vrolijk verder aan in het leven: dingen vanzelfsprekend nemen. Van water uit de kraan tot je ouders, relaties, een warm huis, eten, electra etc. Totdat het weg is dus....Maja, gelukkig maar, want als je dagelijks even bij alles stilstaat, kan je net zo goed in bed blijven liggen
das een voordeel dat je het niet met condoom hoeft te doen bij jullie groentjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En met een beetje pech heb je voor de rest van je leven een om de zoveel tijd jeukende leuter
Zodat de groentjes aan hun eerste ervaring levenslang herinnerd blijven door de jeuk die ze van diegene krijgen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
das een voordeel dat je het niet met condoom hoeft te doen bij jullie groentjes
Vraag het aan de die-hard daters, waarbij opleiding en een baan toch een grote eis zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doe je dat, communiceren op HBO niveau?
IPV "Zet jij het vuilnis effe aan de weg"
zeggen "Zou U, als het niet teveel bezwaard is, de afvalbak aan de weg willen zetten?"
Retourtje HAquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodat de groentjes aan hun eerste ervaring levenslang herinnerd blijven door de jeuk die ze van diegene krijgen?
Ben ik het helemaal mee eens. Die datingsites voor hoger opgeleiden, klinkt leuk (en kan ook best werken, begrijp me niet verkeerd) maar je kan het net zo goed leuk hebben met minder hoog opgeleide mensen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vraag het aan de die-hard daters, waarbij opleiding en een baan toch een grote eis zijn.
Maar goed ik vind een papiertje niets toevoegen. Je kan nog gestudeerd hebben tot op weet ik welk niveau, als je je kennis alleen beperkt tot je studie en zonder levenservaring ben je nog nergens, dat bedoel ik meer. Met een grote korrel zout.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Cassandra87 het volgende:
En persoonlijk leg ik veeeel meer waarde aan een beetje levenservaring en een goed onderbouwde discussie, dan een hele preek over een of ander scheikundig onderwerpBij wijze van spreken..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Aan de andere kant is dat een reden om groen te blijven
vb:
Gezocht: Man, 25-35, moet minstens 4 vrouwen hebben gehad en 3 positieve referenties, HBO behaald in exacte wetenschappen is een vereiste.
Hoeveel zouden daar op reageren?
Wat een lulkoekquote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Ik denk dat "kneusjes" juist vrij kieskeurig zijn en daarom niet zo snel iedereen accepteren. Net als dat hij jou niet accepteerde. En als dat een paar keer is gebeurd, dan heeft dat waarschijnlijk wel een reden. Misschien voelt hij dingen juist heel goed aan, zo ook in deze, en kiest ie daarom voor iets anders. En dan is er maar 1 een kneus, en dat is niet hij. Alleen degenen die hem een kneus noemen.
En alles gaat gewoon rechtstreeks de vuilnisbak in: elk persoon heeft zn eigen verhaal, zn eigen redenen. Redenen/oorzaken die voor de 1 nergens op lijken te slaan, kunnen voor een ander levensbepalend zijn.
Wees blij dat we er nog zijn, dat we nog kneus kunnen zijn op allerlei gebieden en het kunnen ontgroeien. Of dat we kneusjes af kunnen zeiken, of juist kunnen helpen het te ontgroeien.
Je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een lulkoek
Ook grappig dat een deel van de huiskneusjes roept dat een kneus meer vecht dan en man die toch elk moment een ander kan krijgen, en dat jij hier roept dat ie weg ging omdat ie t niet zag zitten. Wat ik las in deel een was dat het erg goed klikte. Hij kan niet accepteren dat ze twijfelt of ze wel iets met een maagd wil en daarom rent ie keihard weg. Hoe vasthoudend!
Hij naait eruit omdat ze twijfelt.
En fuck it, een kneus (om maar bij dat woord te blijven dan) rent niet weg omdat ie te kieskeurig is, maar omdat ie bang is. Dat zal niet altijd zo zijn, maar ik kan me beter voorstellen dat DAT het geval is dan dat het het toch nèt niet is. Zeker in een geval als dit waar het goed klikt. één tegenslagje en meneer rent met zn staart tussen zn benen weg, want hij durft eigenlijk helemaal niet als ze ook maar laat mèrken dat ze het raar vindt.
En deeltje 4 alweer
Ik heb niet alles doorgelezen btw, volgens mij is het een beetje een herhaling van zetten.
Ik kan me ook wel vinden in die post... En als de vrouw in kwestie echt het gevoel heeft dat het wel iets kan worden, dan moet ze er achteraan gaan, best kans dat ie dan nog wel wil "proberen". Maar als het gevoel niet goed zit bij haar dan is het beter zo denk ik...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast
Oftewel, ik vind dat je gelijk hebt
Die sites scheiden in ieder geval wel - althans dat hoop je dan natuurlijk - de enigszins ontwikkelde mensen van de uberpaupers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Die datingsites voor hoger opgeleiden, klinkt leuk (en kan ook best werken, begrijp me niet verkeerd) maar je kan het net zo goed leuk hebben met minder hoog opgeleide mensen!
maar er is een groot verschil tussen uberpaupers en lager opgeleiden hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Die sites scheiden in ieder geval wel - althans dat hoop je dan natuurlijk - de enigszins ontwikkelde mensen van de uberpaupers.
Vaak gaat het ook samen natuurlijk. Onder de lager opgeleiden ligt het paupergehalte aanzienlijk hoger dan onder de hogeropgeleiden. Welnu, ik kan me best voorstellen dat een academisch geschoolde single zich stoort aan het niveau van de mensen op een 'algemene' datingsite en zijn heil zoekt op een site voor hoger opgeleiden. Dat scheelt wellicht een hoop onnodige contacten met uiterst oppervlakkige mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar er is een groot verschil tussen uberpaupers en lager opgeleiden hoor!
Wat is dat nou weer voor onzin! Dus als je lager opgeleid bent dan ben je oppervlakkig???quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Vaak gaat het ook samen natuurlijk. Onder de lager opgeleiden ligt het paupergehalte aanzienlijk hoger dan onder de hogeropgeleiden. Welnu, ik kan me best voorstellen dat een academisch geschoolde single zich stoort aan het niveau van de mensen op een 'algemene' datingsite en zijn heil zoekt op een site voor hoger opgeleiden. Dat scheelt wellicht een hoop onnodige contacten met uiterst oppervlakkige mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |