Je hebt gelijk, ik had George Michael moeten zeggen. Ik haal een punt bij mij eraf en 1 bij Yankee erbij, want die had het correcte antwoord. Is toch fair? No worries! Let's game on!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef Yankee het volgende:
Ik gun iedereen de punten van harte maar heb met betrekking tot die 'last christmas' vraag nog wel wat op te merken:
Last Christmas is een single van het Britse popduo Wham! uitgebracht door Epic Records in 1984. Het nummer bevond zich op een dubbele A-zijde met het nummer "Everything She Wants". Het nummer werd geschreven door Wham!-zanger George Michael.
Kortom, waarom wordt Wham hier goed gerekend?
Ik kan niet heksen.. maar inmiddels is de score bijgewerkt.quote:
Jared Leto en Jennifer Connelly zitten niet in heel veel films samen hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef SupDog het volgende:
dit kunnen heel veel films zijn
Een tip misschien?
Deze is very closequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:49 schreef PierreTT het volgende:
Rwanda?
Sorry hoor. Maar ik deed gewoon 2 makkelijkere vragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry, maar is deze quiz tot het niveau 'wat is de hoofdstad van Rusland' en 'van wie is het liedje I Am the Walrus/Last Christmas' afgezakt?(laatste vragen in het vorige topic)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef PierreTT het volgende:
Dan moet het Burundi zijn!
Hele moeilijke vragen kan iedereen verzinnen, hele makkelijke ook. Het is juist de kunst om vragen te verzinnen die appelleren aan de algemene kennis, maar niet binnen 1 seconde 5 goede antwoorden oplevert. Als je zelf een gedegen algemene kennis hebt en je best ervoor wil doen, is dat niet moeilijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef SupDog het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar ik deed gewoon 2 makkelijkere vragen.
Als jij vanaf nu aan hele moeilijke vragen van mijn richting wilt krijgen vind ik het ook best
Nee, Ko de Boswachter was Boswachter! En zn homie was de postbode!quote:
Dat was hemquote:
quote:
O.a.quote:
Uh.. wel meer dan het hoornvlies hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:13 schreef nightcowboy het volgende:
om het hoornvlies vochtig te houden
Ogen nat te houden? Is goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dan is het toch goed. Ogen nat te houden?
een artiest uit het jaartal 1972quote:
om richting aan te gevenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:11 schreef SupDog het volgende:
Waarom knippert men?
een bekende fietser uit de jaren 70?quote:
Gast...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef SupDog het volgende:
wat heeft die fietser met boudewijn de groot te maken?
Uhm, de eenzame fietser....quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef SupDog het volgende:
wat heeft die fietser met boudewijn de groot te maken?
Inderdaad, anders had ik 't ook niet zomaar geweten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef tomtomaat het volgende:
leuke hint trouwens
Je beantwoordt de moeilijkste vragen goed maar de link tussen 'eenzame fietser' en Boudewijn de Groot kun je niet leggen. Yeahquote:
Inderdaad, hier moet ik toch wel even hard om lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je beantwoordt de moeilijkste vragen goed maar de link tussen 'eenzame fietser' en Boudewijn de Groot kun je niet leggen. Yeah
Ja dat kan wel kloppen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je beantwoordt de moeilijkste vragen goed maar de link tussen 'eenzame fietser' en Boudewijn de Groot kun je niet leggen. Yeah
Trouwens wat je de moeilijkste vragen noemt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen zin om het op te zoeken, maar in de vorige topics had je een aantal moeilijke vragen in één keer goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef SupDog het volgende:
[..]
Trouwens wat je de moeilijkste vragen noemt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef Yankee het volgende:
nirvana - nevermind
het geniale antwoord 'one foot island' bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen zin om het op te zoeken, maar in de vorige topics had je een aantal moeilijke vragen in één keer goed.
ja , wat was daar zo ''geniaal'' aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
het geniale antwoord 'one foot island' bijvoorbeeld
Stad: Chigagoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:01 schreef Yankee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stad + reden waarom die rivier groen is graag
stad is inderdaad Chicagoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef SupDog het volgende:
[..]
Stad: Chigago
Reden: Omdat er een teveel aan voedingsstoffen o.i.d is?
Ohnee hij is groen omdat ze hem net net als ierland willen laten lijken ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Yankee het volgende:
samuel l jackson:
pulp fiction
shaft
the negotiator
Die hard
snakes on a plane
basic
Goed.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
het geniale antwoord 'one foot island' bijvoorbeeld
twee gokken mag helaas niet.....quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef PierreTT het volgende:
Het Maracana (met leestekens die ik niet kan vinden op mijn toetsenbord)?
Wel drie dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
twee gokken mag helaas niet.....
Maar 1 antwoord tot de vraagsteller geantwoord heeft.quote:
Typo, maar goedgerekendquote:
Nope. Ik droom af en toe nog wel eens om daar te mogen aantreden.....quote:
Het stadion waar de finale van de K-1 gehouden word sinds 2006.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef Yankee het volgende:
Een stadion waar boks / k1 wedstrijden worden gehouden?
De Tokyodome was het tot 2006. Maar omdat het te groot (55.000 )was zijn ze naar dit stadion verhuisd met slechts 17.000 plaatsen. In een grote stad die onderdeel is van groot Tokio.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef Yankee het volgende:
Tokio? Geen idee wat de naam van dat stadion is
Nope.quote:
Yokohama Arena. Maar ik vrees dat ik te oud ben om er ooit te mogen vechten. Misschien als er ooit een veteranenklasse voor de K-1 word gestart..... en dan nog ben ik te slecht denk ik...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb denk ik te veel gevochten om dit te weten.....
Sinusknop?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet de exacte benaming niet meerHet is iets met sinus, maar daar stopt het
sinussen zitten toch in je hoofd?quote:
Sinus is holte dacht ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
sinussen zitten toch in je hoofd?
FOUT!!quote:
Lullig.......quote:
Tussen een knop en een knoop zit toch heel wat verschil..quote:
bwaaaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef SupDog het volgende:
[..]
Tussen een knop en een knoop zit toch heel wat verschil..
Tussen Stadion en Arena ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef SupDog het volgende:
[..]
Tussen een knop en een knoop zit toch heel wat verschil..
Nee maar kijk, stadion en arena betekenen ongeveer het zelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen Stadion en Arena ook.
maar ik wil niet lullig doen hoor..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen Stadion en Arena ook.
Dat is nou ook weer niet nodig. Maar meer om de fine print.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef SupDog het volgende:
Ok:
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
3 SupDog
2 mr_anonimous
weet je wat ik geef je wel een extra punt van mijn eigen punten voor het ongemak.
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
2 SupDog
3 mr_anonimous
dus je wilt verder gaan met de 1e stand?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef SupDog het volgende:
Ok:
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
3 SupDog
2 mr_anonimous
weet je wat ik geef je wel een extra punt van mijn eigen punten voor het ongemak.
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
2 SupDog
3 mr_anonimous
of bedoel je een ander?quote:
Ja min of meer mislukte voetballer maar werd in tegenstelling tot zijn briljante broer wel wereldkampioen.....quote:
Ja idd hij deed maar een paar wedstrijden mee met het braziliaanse elftalquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja min of meer mislukte voetballer maar werd in tegenstelling tot zijn briljante broer wel wereldkampioen.....
SupDog +1
12? Twelve days of christmas?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef SupDog het volgende:
In de ban van de kerstmis.
Uit hoeveel dagen bestaat kerstmis?
En noem een voorbeeld van een liedje waarin dit te herkennen is
Om percies te zijn speelde hij 51 wedstrijden in totaal, waarin hij maar van de 51, 13 de volle 90 minuten speeldequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12? Twelve days of christmas?
Maar ook nergens succesvol behalve in Brazilië. Briljante techniek en inzicht net als zijn broer maar miste de guts van zijn broer.......quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef SupDog het volgende:
[..]
Ja idd hij deed maar een paar wedstrijden mee met het braziliaanse elftal
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder was in 1994 de aanvoerder van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef SupDog het volgende:
[..]
Om percies te zijn speelde hij 51 wedstrijden in totaal, waarin hij maar van de 51, 13 de volle 90 minuten speelde
Bron?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder was in 1994 de aanvoerder van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won.
Die band was ie na 1 match al kwijt want Carlos Dunga hield de wereldbeker omhoog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder was in 1994 de aanvoerder van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won.
dan is dat bull shit, op de engelse versie van wikipedia staat dat hij 51 speelde en dat hij maar 17 goals scoorde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Raimundo_Souza_Vieira_de_Oliveira
Dat is die lelijke globe nu..... De FIFA World Cup Trophy.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Yankee het volgende:
coupe du monde, weet even niks beters
SupDog +1quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:28 schreef SupDog het volgende:
dat is de Jules Rimet wereldcup beker
hahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vrees dat deze niet beantwoord gaat worden..... De Coupe Jules Rimet is de naam. Die Brazilianen zijn hem kwijtgeraakt!Ontvreemd uit een museum en nooit meer teruggevonden alleen daarom al moet Brazilië geband worden van het WK......
Jup!quote:
Zo'n beetje alle muziek in Miami Vice kwam van hem maar ik doel idd op het openingsnummer idd.quote:
SupDog +1quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef SupDog het volgende:
Zo ja dan was dat die van Jan Hammer.
Legendarisch theme
Flamingo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef SupDog het volgende:
Noem een dier dat bekend was (waar het zeg maar vooral op doelde) in het introliedje van Miami Vice?
Goed.quote:
Een variety show van een Brits-Amerikaanse comediennequote:
uhquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een variety show van een Brits-Amerikaanse comedienne
C. Montgomery eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef SupDog het volgende:
Ja. ik dacht dat je alleen charles wou weten
Nieuwe vrag:
We zijn nu toch met de simpsons bezig.
Hoe heet de zoon van Charles Montgomery Burns?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef SupDog het volgende:
dit kunnen heel veel films zijn
Een tip misschien?
Juist.quote:
Jason Statham indeedquote:
quote:
Het zijn vier verschillende.quote:
Juist.quote:
Treurbuis = Komrij en Pielemuis = Schafthausen?quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef tong80 het volgende:
Wie verzonnen de volgende woorden :
Gekte
Regelneef
Treurbuis
Pielemuis
Juist.quote:
Denk aan het Willy Dobbe plantsoenquote:Op zondag 20 december 2009 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat gaat mijn gekte voorbij......
tomtomaat +1quote:
ok, goed genoegquote:
Acdaquote:Op zondag 20 december 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik moet weg dus een makkelijke :
Wie was de eerste capitain in dit was het nieuws naast Raoul Heertje ?
correct, werd speciaal uitgevonden voor 'domme' mensen zodat het gebruik van apparaten correct gebeurt. Ik heb dit vak in mijn Masterprogramma, ben het momenteel aan het studerenquote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
Het zodanig verbeteren van het productieproces dat er praktisch geen fouten meer gemaakt kunnen worden![]()
Bachelorthesis over Lean Management
banaan +1quote:
+1 Scottquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |