Nee maar kijk, stadion en arena betekenen ongeveer het zelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen Stadion en Arena ook.
maar ik wil niet lullig doen hoor..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen Stadion en Arena ook.
Dat is nou ook weer niet nodig. Maar meer om de fine print.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef SupDog het volgende:
Ok:
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
3 SupDog
2 mr_anonimous
weet je wat ik geef je wel een extra punt van mijn eigen punten voor het ongemak.
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
2 SupDog
3 mr_anonimous
dus je wilt verder gaan met de 1e stand?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef SupDog het volgende:
Ok:
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
3 SupDog
2 mr_anonimous
weet je wat ik geef je wel een extra punt van mijn eigen punten voor het ongemak.
Stand # 1826
4 Yankee
2 ScottTracy
2 PierreTT
2 tomtomaat
2 SupDog
3 mr_anonimous
of bedoel je een ander?quote:
Ja min of meer mislukte voetballer maar werd in tegenstelling tot zijn briljante broer wel wereldkampioen.....quote:
Ja idd hij deed maar een paar wedstrijden mee met het braziliaanse elftalquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja min of meer mislukte voetballer maar werd in tegenstelling tot zijn briljante broer wel wereldkampioen.....
SupDog +1
12? Twelve days of christmas?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef SupDog het volgende:
In de ban van de kerstmis.
Uit hoeveel dagen bestaat kerstmis?
En noem een voorbeeld van een liedje waarin dit te herkennen is
Om percies te zijn speelde hij 51 wedstrijden in totaal, waarin hij maar van de 51, 13 de volle 90 minuten speeldequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
12? Twelve days of christmas?
Maar ook nergens succesvol behalve in Brazilië. Briljante techniek en inzicht net als zijn broer maar miste de guts van zijn broer.......quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef SupDog het volgende:
[..]
Ja idd hij deed maar een paar wedstrijden mee met het braziliaanse elftal
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder was in 1994 de aanvoerder van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef SupDog het volgende:
[..]
Om percies te zijn speelde hij 51 wedstrijden in totaal, waarin hij maar van de 51, 13 de volle 90 minuten speelde
Bron?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder was in 1994 de aanvoerder van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won.
Die band was ie na 1 match al kwijt want Carlos Dunga hield de wereldbeker omhoog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder was in 1994 de aanvoerder van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won.
dan is dat bull shit, op de engelse versie van wikipedia staat dat hij 51 speelde en dat hij maar 17 goals scoorde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Raimundo_Souza_Vieira_de_Oliveira
Dat is die lelijke globe nu..... De FIFA World Cup Trophy.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Yankee het volgende:
coupe du monde, weet even niks beters
SupDog +1quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:28 schreef SupDog het volgende:
dat is de Jules Rimet wereldcup beker
hahaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vrees dat deze niet beantwoord gaat worden..... De Coupe Jules Rimet is de naam. Die Brazilianen zijn hem kwijtgeraakt!Ontvreemd uit een museum en nooit meer teruggevonden alleen daarom al moet Brazilië geband worden van het WK......
Jup!quote:
Zo'n beetje alle muziek in Miami Vice kwam van hem maar ik doel idd op het openingsnummer idd.quote:
SupDog +1quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef SupDog het volgende:
Zo ja dan was dat die van Jan Hammer.
Legendarisch theme
Flamingo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef SupDog het volgende:
Noem een dier dat bekend was (waar het zeg maar vooral op doelde) in het introliedje van Miami Vice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |