quote:Op maandag 21 december 2009 13:32 schreef Mirjam het volgende:
geld overgemaakt![]()
![]()
ik hoef geen tagje, enkel het kleurtje is prima.
Volgens mij is het of beide, of niets.quote:Op maandag 21 december 2009 13:32 schreef Mirjam het volgende:
geld overgemaakt![]()
![]()
ik hoef geen tagje, enkel het kleurtje is prima.
Look.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De tag en het kleurtje gaan samen, dus of je wordt roze met tag, of je krijgt niks.
jaaaah ik wil ook weleens een avatar !quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef svann het volgende:
Zoiets? [ afbeelding ] Knippertijd nog aanpassen?
Nog iemand?
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef gers het volgende:
ik had eigenlijk wel geld over voor een paint van ensaf
Je bent een engel!quote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef svann het volgende:
Zoiets? [ afbeelding ] Knippertijd nog aanpassen?
Nog iemand?
oh, nouja, ik merk het welquote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
![]()
Als het goed heb gaan kleur en tagje technisch gezien alleen per paar.... Remlof, sla me als het niet waar is.
gewoon doen, zorgt ook weer voor extra reclame hequote:
Als ik een mailtje heb gestuurd.quote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Graag gedaan
En wanneer word ik nu roze?
Dat win je, er hebben nog geen users die met een "x" beginnen gedoneerd.quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef Fogel het volgende:
dat bijvoorbeeld users met een naam die met "f" begint guller zijn dan die met een "x" beginnen
Daar gaat het niet om... voor mijn part maken we nog verschil tussen usernames met en zonder hoofdletter, als daardoor maar mensen aangespoord kunnen worden tot (meer) doneren. We kunnen mensen die hun username zonder hoofdletter schrijven natuurlijk niet laten winnenquote:Op maandag 21 december 2009 23:47 schreef Light het volgende:
[..]
Dat win je, er hebben nog geen users die met een "x" beginnen gedoneerd.
Wat tof! Dank je!quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
Om even nog meer de aandacht te vragen heb ik op de FOK-hyves en Fok[OUD]hyves een blogje geplaatst met een verwijzing naar hier
Ik ga er helemaal van uit! Je naam komt bij in de OP te staan en je wordt roze (tenzij je heel expliciet aangeeft dat je dit niet wiltquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef crazy987 het volgende:
hoop dat het allemaal is goed gegaan, in dat geval heb ik mijn bijdrage geleverd
heb geen mail gestuurdquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga er helemaal van uit! Je naam komt bij in de OP te staan en je wordt roze (tenzij je heel expliciet aangeeft dat je dit niet wilt). Owja, en als je een mail hebt gestuurd, dan krijg je per mail nog een bevestiging dat het geld binnen is.
Heb je je user name en/of id vermeld? Anders weten we natuurlijk niet wie we moeten laten verven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb geen mail gestuurd
maar zo een mooi kleurtje is wel leuk
Voor het forum? Die bestaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Bijou het volgende:
Het gaat met name om de transparante grijsvlakken, ik neem aan dat daar een soort van template voor bestaat?
quote:
quote:
Tja, je moet wat over hebben voor die arme kindertjes in Madagascar!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef VeraMadalief het volgende:
Liejannuh, wat ben je geweldig bezig! Dat je zelfs je Kelly Fam. t-shirt in de uitverkoop gooit..!
De rest van de organisatie trouwens ook![]()
En ik danquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 1851,-![]()
![]()
![]()
Bedankt Mirjam, Brighteyes, Progje, Lionesa, Zargon, Crazy987 en Gateway!
agossie.... ik denk dat jouw centjes morgen pas binnen komen, en dan is het D_Aquote:
Ik wilde het eigenlijk pinnen, naar Madagascar vliegen en dan in Antananarivo op het vliegveld het geld omwisselen voor Ariary.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al gedacht hoe de overdracht gaat plaats vinden?
nee joh, dat zou te kosten efficient zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk pinnen, naar Madagascar vliegen en dan in Antananarivo op het vliegveld het geld omwisselen voor Ariary.
Als ik dat nu zou doen, dan zou het zo'n 5.000.000 Ariary zijn. In briefjes van 10.000. Dus dan zou ik met 500 briefjes van 10.000 ariary in de Taxi Brousse stappen naar Antsirabe of Ambositra (beetje afhankelijk van waar Remi zich bevindt) en dan zou ik dat daar aan Remi geven.![]()
Maar misschien is het wel handiger om het gewoon over te maken naar de Stichting Madalief (waarvan VeraMadalief dus per januari de penningmeester is) en dan zorgen zij ervoor dat het gewoon op de rekening van Madalief in Madagascar terecht komt.
Vertel? Wat is er triest aan de actie?quote:
Nee, hij belde anoniem.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
Heb je een mailadres of telefoonnummer van de mogelijke koper?
Top Oss, dat verklaart een hoop inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef gers het volgende:
stomme vraag maar kan ik ook met paypal betalen heb namelijk wat geld gehad van wat chinezen
Dat is een mooi beeld !quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef Liejannuh het volgende:
Mail uit Madagascar!
[ afbeelding ]
Het klaslokaal wat opgeknapt gaat worden. Inclusief berg schattige kinderen.
[ afbeelding ]
Een aantal van de kinderen die volgend jaar naar school kunnen!
Als het goed is zijn dat idd wat kinderen die dankzij ons geld naar school kunnen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef svann het volgende:
Op de onderste foto staan enkele van de toekomstige brugpiepers?
Sorry! Ga ik regelen!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:30 schreef zarGon het volgende:
Ik had in mijn mail aangegeven dat ik geen kleurtje en ook geen tag wou.
Beetje jammer dat ik ze toch nog heb gekregen. Kunnen jullie mij weer zwart maken met zonder tag?
geen dank hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:12 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 1851,-![]()
![]()
![]()
Bedankt Mirjam, Brighteyes, Progje, Lionesa, Zargon, Crazy987 en Gateway!
In de OP staat één kind een jaar naar school = ¤ 40,-quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Fortis is helaas niet zo heel snel, dus ik gok dat het er morgen bij zit.
Maar wat kunnen ze in Madagascar met 1851 euro? Nou, heel veel!
Er kunnen 30 kinderen een jaar naar de middelbare school. En dat is heel mooi, want onderwijs is de sleutel tot de toekomst.
Daarnaast is er nu (bijna voldoende) geld om het schoollokaal en het tehuis een nieuwe lik verf te geven. En dat is weer zo'n mooie win-win-win situatie:
- Het geld wordt lokaal uitgegeven, dus de verfwinkel heeft meer omzet.
- Er moet worden geverfd en daarvoor moet personeel worden ingehuurd: mensen hebben meer inkomen.
- De kinderen kunnen in een fris en fruitig lokaal naar school en wonen in een mooi huis.
Je gaat hier toch vanzelf![]()
![]()
bij doen?
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is een goed punt Googolplexian. Ik heb geen idee hoe het zit, maar ik ga je vraag voorleggen aan Remi, de dame die in Madgascar zit. Zij kwam met dit voorstel toen ik vroeg wat er met de volgende 1000 euro ging gebeuren.
Het is trouwens wel iets meer dan alleen wat kozijnen verven hoor.Het gaat ook om de muren en vloeren van de gebouwen.
Kortom: we komen er op terug!
Goeie, maar ik kan geen mailtje vinden dat aangekomen is. Zeker weten dat die is gestuurd naar fokvoormadalief@gmail.com ? Zou je 'm anders nog een keer willen sturen, of je mag me ook PM'enquote:Op woensdag 23 december 2009 12:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gisteren een mail gestuurd dat ik mee wil doen, maar ik heb nog geen info ontvangen
Ja, haha. Ik zal er nu nog één sturenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Goeie, maar ik kan geen mailtje vinden dat aangekomen is. Zeker weten dat die is gestuurd naar fokvoormadalief@gmail.com ?
*gaat voor de mailbox liggen*quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Ik zal er nu nog één sturen
Hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
*gaat voor de mailbox liggen*
Foei! Hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow, ik zie het al, sommige van jullie zijn in het spam filter verstrikt geraakt..... Foei...
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Foei! Haha
Ik ga het zo meteen even overmaken
Wat is zijn userID?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef Twizu het volgende:
[TK][Madalief-actie] $50.000.000
Net het geld even overgemaakt!
Mag Danos een tagje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |