Nee, is niet live... Is twee weken geleden op maandag opgenomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Hee is het deze keer niet live??
Er staat bij het logo niet dat het live is.
Misschien omdat het 1 januari is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Hee is het deze keer niet live??
Er staat bij het logo niet dat het live is.
Je wilt echt niet wéten hoeveel die optreedtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Goh, Belle Perez ook weer van een lokale discotheekpodium getrokken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Geer ziet er nu uit als een oude lesbiënne, met dat haar zo.
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Dat was echt wel playback hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Het leek wel playback? Bij Dewi?
Dat is niet zo, maar het leek net!
Ik ken haar amper eigenlijk, ik weet dat ze een hitje had, maar wat dat nou ook weer was? Geen idee meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt echt niet wéten hoeveel die optreedt(Ik vind het ook niets hoor).
Maar theaters krijgt ze ook vol. En het is voor een discotheek of een bedrijfsfeest bijna niet te betalen, zij met band. Ik werk op een artiestenbureau, maar ze is niet makkelijk te boeken
Oke thanks!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Nee, is niet live... Is twee weken geleden op maandag opgenomen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Meh, voor zover ik het begrepen heb: kun je vanaaf de hele avond en nacht smsen, zelfs tot de uitzending van morgen. En dan is er morgen geen sing-off, maar mag er meteen eentje naar huis: diegene met de minste stemmen dus.quote:
Heeft ze een grote familie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt echt niet wéten hoeveel die optreedt(Ik vind het ook niets hoor).
Maar theaters krijgt ze ook vol. En het is voor een discotheek of een bedrijfsfeest bijna niet te betalen, zij met band. Ik werk op een artiestenbureau, maar ze is niet makkelijk te boeken
Nope, de hele show is in 1 take opgenomen. En het openings-nummer was gewoon live gezongen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was echt wel playback hoor
Duetten zullen vast live zijn, maar ik begreep ook soms meerdere keren opgenomen ivm 'slechte camera stand' oid.
Dewi heeft zelf geschreven dat ze dat eerst in de studio hebben opgenomen en dat kun je echt niet horen als je in de studio zit hoor. Dit was duidelijk niet live gezongen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Nope, de hele show is in 1 take opgenomen. En het openings-nummer was gewoon live gezongen...
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:47 schreef marky het volgende:
Vreemd dat ik van andere aanwezigen heb gehoord dat sommige duetten over zijn gedaan.
Hm, ik snap het dillema. Het openingsnr is in een studio in 1 take opgenomen, en dat is dan uitgezonden. Euhm, ik snap dat dan niet als "live" bestempeld kan worden, maar goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dewi heeft zelf geschreven dat ze dat eerst in de studio hebben opgenomen en dat kun je echt niet horen als je in de studio zit hoor. Dit was duidelijk niet live gezongen.
Vreemd dat ik van andere aanwezigen heb gehoord dat sommige duetten over zijn gedaan.
Zoiets, ja. Stokoud. Nou ja, iets ouder dan ikzelf in ieder geval en ik vind mezelf al oud.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die Belle Perez is toch al iets van 35 ofzo? Iemand enig idee?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belle_Perezquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Best 'oud' dus al ja...quote:Maria Isabel (Belle) Perez (Neerpelt, 29 januari 1976) is een Vlaamse zangeres met Spaanse wortels. Ze is vooral bekend door haar Spaans getinte, opzwepende nummers. De Vlaamse Latin-diva kent behoorlijk succes in Nederland, Vlaanderen en in Duitsland.
Ze is niet meer het jonge popje van hello world neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Jamai met Dewi?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef marky het volgende:
Haha, ik zie dat Jamai tijdens deze show is herenigd met zijn ex-vriendinnetje Dewi en nu zie ik ook zijn ex-vriendje Boris dansen bij Robin en Belle.
Niet echt geweldig dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |