Hoe dan? Was je er bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dan? Was je er bij?
Maar goed, ik zal wel een ouwe mopperkont zijn () maar ik vind ook DIT weer niet eerlijk met Dewi.
Ze heeft al zoveel voordeel ten opzichte van de rest qua ervaring...Ik was erbij idd... Maar denk je zelf niet dat het inderdaad heel erg oneerlijk is voor Dewi dat ze dit soort dingen steeds doen? Ook steeds die hoge cijfers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want blijkbaar valt iedereen over het feit (ach) dat het zo oneerlijk is blablabla... En daar wordt zij dan op afgerekend. Dat lijkt mij het meest oneerlijke.
1. Programma-makers bedenken "Mystery Popstar" element. Dewi wordt er voor gevraagd en ze zegt ja.
2. Vanaf het begin wordt Dewi neergesabeld door het publiek, omdat ze zoveel meer ervaring zou hebben dan de rest. Men vergeet alleen wel dat de meeste van de 'rest' ook al bakken met ervaring heeft. Plus, als je 7 jaar geleden aan een show hebt meegedaan, is die ervaring, en gewenning echt wel weg. Zo veel voordeel heeft ze dus niet, mijns inziens.
3. Dan krijgt ze natuurlijk ook dat commentaar en de cijfers, wat natuurlijk bij sommige alleen maar voor meer anti-sympathie zorgt.
4. En dan natuurlijk zometeen de keuze van haar partner...
Tja, los van dat allemaal, bekijk ik het gewoon objectief. En ik vind haar gewoon erg goed, vanuit een muzikanten-oogpunt bekeken he
Maar goed, we zullen wel zien.![]()
Tot zover wel een beetje eens. Maar weten we zeker dat ze gevraagd is dan? Of heeft ze zichzelf gewoon aangemeld en dacht de productie 'Oeh, dan maken we daar een Mystery Popstar van!. Waar is dat te lezen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:43 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ik was erbij idd... Maar denk je zelf niet dat het inderdaad heel erg oneerlijk is voor Dewi dat ze dit soort dingen steeds doen? Ook steeds die hoge cijfers?
Want blijkbaar valt iedereen over het feit (ach) dat het zo oneerlijk is blablabla... En daar wordt zij dan op afgerekend. Dat lijkt mij het meest oneerlijke.
1. Programma-makers bedenken "Mystery Popstar" element. Dewi wordt er voor gevraagd en ze zegt ja.
Ik denk dat het met het 'neersabelen' best meevalt, anders had ze elke week wel in de sing-off gestaan toch?quote:2. Vanaf het begin wordt Dewi neergesabeld door het publiek, omdat ze zoveel meer ervaring zou hebben dan de rest. Men vergeet alleen wel dat de meeste van de 'rest' ook al bakken met ervaring heeft. Plus, als je 7 jaar geleden aan een show hebt meegedaan, is die ervaring, en gewenning echt wel weg. Zo veel voordeel heeft ze dus niet, mijns inziens.
Inderdaad, daar heb je gelijk in, dat zal ook best een beetje in haar nadeel werkenquote:3. Dan krijgt ze natuurlijk ook dat commentaar en de cijfers, wat natuurlijk bij sommige alleen maar voor meer anti-sympathie zorgt.
Misschien had ze er iets over te zeggen, we weten het niet toch?quote:4. En dan natuurlijk zometeen de keuze van haar partner...
Het is ook echt wel een goede zangeresquote:Tja, los van dat allemaal, bekijk ik het gewoon objectief. En ik vind haar gewoon erg goed, vanuit een muzikanten-oogpunt bekeken he
Maar goed, we zullen wel zien.
Het staat idd nergens te lezen. Maar je moet me maar gelovenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot zover wel een beetje eens. Maar weten we zeker dat ze gevraagd is dan? Of heeft ze zichzelf gewoon aangemeld en dacht de productie 'Oeh, dan maken we daar een Mystery Popstar van!. Waar is dat te lezen?
[..]
Hm, de druk die achter dit soort dingen staat is ZO totaal anders dan musicals of gewone optredens. Ik speel al bijna 15 jaar in bandjes etc. Heb zo verschrikkelijk veel podiumervaring... Maar een show geven op een podium, is ECHT iets anders dan op een podium, waanzinnige menigte EN 1.5 miljoen kijkers thuis.quote:Met jouw idee dat die ervaring en gewenning van haar echt wel weg is ben ik het echter helemaal niet eens, want ze heeft gewoon al die tijd opgetreden en in musicals gestaan in de tussentijd
Daarbij weet ze hoe het is om aan zo'n show mee te doen en daar heeft ze mijns inziens gewoon echt voordeel van tov de andere kandidaten. En ik heb geen hekel aan haar, want als Hind of Jim de mystery popstar zou zijn zou ik het net zo voelen.
[..]
Neuh, dat is echt de keuze van de productie. De artiesten hebben echt 0.0 te zeggen in de keuze van de liedjes, aankleding of choreo. Hooguit toonhoogte van een nummer.quote:Misschien had ze er iets over te zeggen, we weten het niet toch?
[..]
Dat is dus wat ik bedoel met de lovende kritieken van de Jury. Veels te overdreven...quote:Het is ook echt wel een goede zangeres![]()
Mijn smaak is het niet, want er is al een Christina Aguilera en vind haar niet veel nieuws toevoegen. Daarbij, als ze écht zo internationaal goed was als de jury heel de tijd roept, dan had ze na de vorige keer Idols wel veel beroemder en bekend geworden. Maar da's mijn mening hoor en ik respecteer uiteraard de jouwe![]()
Ik was aangenaam verrast!quote:(Overigens vind ik *insert haar duetpartner* wel enorm vooruit gegaan de laatste jaren!)
Nope, morgen pas. Volgens mij komt er ook geen sing-off... Gewoon diegene met de minste stemmen = exit. Maar pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat er vanavond zeker ook niemand uit?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Echt niet handig!
En voor Kristel vind ik het echt sneu dat ze *die ene* heeft
Nou ben ik benieuwd naar wie de zangpartners zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Sjonge, de duet partner van Dewi.
Wat ontzettend voor de hand liggend
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:12 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Nope, morgen pas. Volgens mij komt er ook geen sing-off... Gewoon diegene met de minste stemmen = exit. Maar pin me er niet op vast
Whihihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God ik ben zo in spanning, ik pies nu al in m'n pyamabroek.Maar toch kijk ik mee.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi
Happy New Year popstarsgluurders!
Dat ligt eraan, als ze weer onterecht de hemel in wordt geprezen welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef dronkeykong het volgende:
Het wordt toch niet weer de hele avond Dewi bashen he
Zullen we jou bashen anders een keertje?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:34 schreef dronkeykong het volgende:
Het wordt toch niet weer de hele avond Dewi bashen he
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Oei, Geer zijn haar is nu weer iets te lang om leuk te zijn
Het moet óf langer dan dit, of korter. Maar hij moet er ff doorheen natuurlijk.
Dan gaan we de jury bashenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als ze weer onterecht de hemel in wordt geprezen wel
Dan vrees ik dat ik zo weer mag lachen om jullie commentaren zo meteenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als ze weer onterecht de hemel in wordt geprezen wel
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we jou bashen anders een keertje?
Alles beter dan datquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True, maar wel beter dan z'n oude lange kuif toch?
Ik hetzelfde, maar deze keer wil ik zelfs kijken...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom kijk ikDat intro was weer tenenkrommend
Naja, die duetten zullen vast wel leuk zijn
Daar houden we hem aan!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Allermooiste aflevering, mmm ik ben benieuwd, dat soort uitlatingen kennen we onderhand wel.
Jammer van het rondemontuurtje, hij moet echt een ander model bril nemenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Gerard blijft er goed uitzien met z'n korte hair-do
Nee, is niet live... Is twee weken geleden op maandag opgenomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Hee is het deze keer niet live??
Er staat bij het logo niet dat het live is.
Misschien omdat het 1 januari is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Henk-B het volgende:
Hee is het deze keer niet live??
Er staat bij het logo niet dat het live is.
Je wilt echt niet wéten hoeveel die optreedtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Goh, Belle Perez ook weer van een lokale discotheekpodium getrokken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Geer ziet er nu uit als een oude lesbiënne, met dat haar zo.
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Dat was echt wel playback hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Het leek wel playback? Bij Dewi?
Dat is niet zo, maar het leek net!
Ik ken haar amper eigenlijk, ik weet dat ze een hitje had, maar wat dat nou ook weer was? Geen idee meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt echt niet wéten hoeveel die optreedt(Ik vind het ook niets hoor).
Maar theaters krijgt ze ook vol. En het is voor een discotheek of een bedrijfsfeest bijna niet te betalen, zij met band. Ik werk op een artiestenbureau, maar ze is niet makkelijk te boeken
Oke thanks!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Nee, is niet live... Is twee weken geleden op maandag opgenomen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Meh, voor zover ik het begrepen heb: kun je vanaaf de hele avond en nacht smsen, zelfs tot de uitzending van morgen. En dan is er morgen geen sing-off, maar mag er meteen eentje naar huis: diegene met de minste stemmen dus.quote:
Heeft ze een grote familie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt echt niet wéten hoeveel die optreedt(Ik vind het ook niets hoor).
Maar theaters krijgt ze ook vol. En het is voor een discotheek of een bedrijfsfeest bijna niet te betalen, zij met band. Ik werk op een artiestenbureau, maar ze is niet makkelijk te boeken
Nope, de hele show is in 1 take opgenomen. En het openings-nummer was gewoon live gezongen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was echt wel playback hoor
Duetten zullen vast live zijn, maar ik begreep ook soms meerdere keren opgenomen ivm 'slechte camera stand' oid.
Dewi heeft zelf geschreven dat ze dat eerst in de studio hebben opgenomen en dat kun je echt niet horen als je in de studio zit hoor. Dit was duidelijk niet live gezongen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Nope, de hele show is in 1 take opgenomen. En het openings-nummer was gewoon live gezongen...
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:47 schreef marky het volgende:
Vreemd dat ik van andere aanwezigen heb gehoord dat sommige duetten over zijn gedaan.
Hm, ik snap het dillema. Het openingsnr is in een studio in 1 take opgenomen, en dat is dan uitgezonden. Euhm, ik snap dat dan niet als "live" bestempeld kan worden, maar goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dewi heeft zelf geschreven dat ze dat eerst in de studio hebben opgenomen en dat kun je echt niet horen als je in de studio zit hoor. Dit was duidelijk niet live gezongen.
Vreemd dat ik van andere aanwezigen heb gehoord dat sommige duetten over zijn gedaan.
Zoiets, ja. Stokoud. Nou ja, iets ouder dan ikzelf in ieder geval en ik vind mezelf al oud.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die Belle Perez is toch al iets van 35 ofzo? Iemand enig idee?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belle_Perezquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Best 'oud' dus al ja...quote:Maria Isabel (Belle) Perez (Neerpelt, 29 januari 1976) is een Vlaamse zangeres met Spaanse wortels. Ze is vooral bekend door haar Spaans getinte, opzwepende nummers. De Vlaamse Latin-diva kent behoorlijk succes in Nederland, Vlaanderen en in Duitsland.
Ze is niet meer het jonge popje van hello world neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Jamai met Dewi?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef marky het volgende:
Haha, ik zie dat Jamai tijdens deze show is herenigd met zijn ex-vriendinnetje Dewi en nu zie ik ook zijn ex-vriendje Boris dansen bij Robin en Belle.
Niet echt geweldig dit
Gefeliciteerd, Greys!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer! Moest even de uitslagen van de FOK! awards op me in laten werken, heb er vier![]()
Ze zijn aan elkaar gekoppeld...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze allebei in de show zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gekoppeld...Jamai is een zeer verdienstelijk zanger. Heeft me bij Les Mis echt verrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gekoppeld...Ik probeerde de spoiler er nog uit te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is die mega vooruitgegaan sinds Idols he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamai is een zeer verdienstelijk zanger. Heeft me bij Les Mis echt verrast.
Ik schakel net in, maar krijg het idee dat ze haar eigen refrentiekader op dit moment een beetje op anderen projecteert..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Chuphinh het volgende:
Wat is paay zacht in haar commentaar. De laatste keer dat ik keek trapte ze een of andere meid helemaal de grond in.
Hij wordt echt ondergewaardeerd. Jamaiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is die mega vooruitgegaan sinds Idols he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |