Helemaal geen fake, waarom denk je dat ik de hele dag op FOK! actief benquote:
Reageer eens op de goede tips die gegeven worden ipv op de trolls. Ondankbaar sekreet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Helemaal geen fake, waarom denk je dat ik de hele dag op FOK! actief ben
Ik ben mensen met de goede tips heel dankbaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Reageer eens op de goede tips die gegeven worden ipv op de trolls. Ondankbaar sekreet.
Dat is ook niet echt een goede instelling toch, als je er nu zo mee zit dan zullen die nog komende 30/40 jaar er niet fijner op worden denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ik hoef nog maar iets van 30/40 jaar vol te houden en dan maakt het toch niks meer uit
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef Falco het volgende:
TS, je wil toch geen Karst T.-in-de-maak worden/zijn? Kom op doe iets. Vraag eens in de pauze aan die leuke vrouwelijke collega of ze niet eens met jou een filmpje wil meepikken bijvoorbeeld.
Ik blijf er bij: Er zijn genoeg kroegen waar je gewoon alleen kan binnenstappen om aan de bar een praatje te maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben mensen met de goede tips heel dankbaar
Sommige tips moeten denk ik in mijn geval even op zich laten wachten totdat ik er iets mee kan, ik heb eigenlijk helemaal niks, behalve wat materialistische dingen als geld.
Aan de andere kant, ik leef nu al zo lang op deze manier, en mensen kunnen niet alles hebben.. ik hoef nog maar iets van 30/40 jaar vol te houden en dan maakt het toch niks meer uit
LOLquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:36 schreef Suisse het volgende:
Ben je wel tevreden over je uiterlijk?
Ja misschien een stomme vraag.
Zo niet, verander er wat aan.
De rest komt dan wel vanzelf.
Precies, zo lang je geniet van je slachtofferrol is er ook geen noodzaak iets te ondernemen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben mensen met de goede tips heel dankbaar
Sommige tips moeten denk ik in mijn geval even op zich laten wachten totdat ik er iets mee kan, ik heb eigenlijk helemaal niks, behalve wat materialistische dingen als geld.
Aan de andere kant, ik leef nu al zo lang op deze manier, en mensen kunnen niet alles hebben.. ik hoef nog maar iets van 30/40 jaar vol te houden en dan maakt het toch niks meer uit
Zouden er toeschouwers zijn om te kijken naar die film dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, zo lang je geniet van je slachtofferrol is er ook geen noodzaak iets te ondernemen.
Kun jij straks mooi op je sterfbed, wanneer er een filmpje langs komt van je leven, zien dat je alleen maar hebt gevegeteerd zonder ooit een risico te nemen. Vast een prachtige film.
Ik in ieder geval niet. Ik ga de stad in. Tijd om weer iets mee te makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zouden er toeschouwers zijn om te kijken naar die film dan?
Waarom is 'iets doen' moeilijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef D.D.W. het volgende:
Dus ik zou wel graag iets willen doen!! maar helaas is dat makkelijker gezegd als gedaan
Moeilijk niet, wel hoogdrempelig (als je normaal nooit iets doet)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarom is 'iets doen' moeilijk?
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Ik ga de stad in. Tijd om weer iets mee te maken
Nou, ik heb wat mee gemaakt. Uren gedanst, gepraat met de meest uiteenlopende figuren. De een nog kanslozer dan de ander. Op de terugweg op mijn fietsje nog overvallen door een sneeuwstorm, maar ik heb er van genoten. Verse sneeuw, zonder sporen, allemaal voor mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga ook zo 't dorp in om weer wat mee te maken
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |