waar is dat beeldfragment in je ui van?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet lelijk genoeg om in Groningen te mogen wonen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef Nobu het volgende:
Terecht klacht, om een of andere reden hebben alle Groninger vierkante hoofden.
O is dat zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef griekjeee het volgende:
Groningen zit wel vol met racisten.
ook al denk je zelf van wel, zelf trek je ook geen volle zalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kijk nu serious request via 101.tv en ik zie alleen maar lelijke mensen.
dat geloven alleen de mensen die eruit zien alsof een giertruck over hun gezicht heen is gereden (en weer terug).quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte schoonheid zit binnenin.
In de plaatselijke cafeetjes kijken ze je inderdaad net even wat anders aan, net zoals ze in afgelegen dorpjes doen.quote:
in die dorpjes is dat natuurlijk ook door de inteelt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de plaatselijke cafeetjes kijken ze je inderdaad net even wat anders aan, net zoals ze in afgelegen dorpjes doen.
Wat een fuckface zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in die dorpjes is dat natuurlijk ook door de inteelt.
[ afbeelding ]
down syndroom is niet besmettelijk volgens mijn docent klinische genetica.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef Natalie het volgende:
Arm kind
Hoop dat ie nog een beetje is bijgetrokken later.
In de dorpjes rondom Groningen wel ja, in Groningen zelf? Neuj valt mee hoor, gewoon ABNquote:
Vindicat ABN.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
In de dorpjes rondom Groningen wel ja, in Groningen zelf? Neuj valt mee hoor, gewoon ABN
Zei niet dat 't besmettelijk was. Snap niet goed hoe je dat eruit haalt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 21:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
down syndroom is niet besmettelijk volgens mijn docent klinische genetica.
Goddank nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Klopt, uit onderzoek is ook gebleken dat 70% van de Groningers bij Vindicat zit.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Klopt, uit onderzoek is ook gebleken dat 70% van de Groningers bij Vindicat zit.
Ben er nog binnen geweest, als eerste jaars mag je niet op dezelfde stoeltjes als de tweedejaars... of op het balkon.. kansloos.quote:
Dat is juist spannend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:33 schreef noregret het volgende:
[..]
Ben er nog binnen geweest, als eerste jaars mag je niet op dezelfde stoeltjes als de tweedejaars... of op het balkon.. kansloos.
Je mag bier drinken en eten. Alsof dat niet voldoende isquote:
neder-scandinavisch bedoel je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
In de dorpjes rondom Groningen wel ja, in Groningen zelf? Neuj valt mee hoor, gewoon ABN
dat mag buiten de muren van je soos ook en zelfs zonder goedkeuring, dat noemen we 'volwassenheid'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je mag bier drinken en eten. Alsof dat niet voldoende is
MOKUMMMMMMMMMMMMM 4lifequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga over anderhalve week verhuizen naar Amsterdam
welkom to the ghetto dan, het afvoerputje van europa dat wegrot op houten palen en amsterdam heet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef kikoooooo het volgende:
DIe komen allemaal uit Friesland richting Groningenquote:Op zondag 20 december 2009 09:46 schreef JohnLocke het volgende:
Wat is er sowieso met die tanden van mensen in het Noorden van het land? Ook bij de items over schaatsen enzo kwamen een stel trollen voorbij met overbeten die me meteen aan inteelt deden denken.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:12 schreef TemptationGirl het volgende:
Ik heb ook een tijdlang in Groningen gewoond en toen was het dus niet waar.
En dan kijk je in dat foboquote:
Boks, tik'm aan!quote:Op zondag 20 december 2009 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan kijk je in dat fobo
* Buffalo-Soldier tikt aanquote:
Do hast gelyk, myn freon!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn absoluut veel lelijke Groningers, maar er wonen ook hele mooie studentes in de stad
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef kikoooooo het volgende:
wat een aandachtsgeil kutventje is dat ook hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |