waar is dat beeldfragment in je ui van?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet lelijk genoeg om in Groningen te mogen wonen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef Nobu het volgende:
Terecht klacht, om een of andere reden hebben alle Groninger vierkante hoofden.
O is dat zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef griekjeee het volgende:
Groningen zit wel vol met racisten.
ook al denk je zelf van wel, zelf trek je ook geen volle zalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kijk nu serious request via 101.tv en ik zie alleen maar lelijke mensen.
dat geloven alleen de mensen die eruit zien alsof een giertruck over hun gezicht heen is gereden (en weer terug).quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte schoonheid zit binnenin.
In de plaatselijke cafeetjes kijken ze je inderdaad net even wat anders aan, net zoals ze in afgelegen dorpjes doen.quote:
in die dorpjes is dat natuurlijk ook door de inteelt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de plaatselijke cafeetjes kijken ze je inderdaad net even wat anders aan, net zoals ze in afgelegen dorpjes doen.
Wat een fuckface zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in die dorpjes is dat natuurlijk ook door de inteelt.
[ afbeelding ]
down syndroom is niet besmettelijk volgens mijn docent klinische genetica.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef Natalie het volgende:
Arm kind
Hoop dat ie nog een beetje is bijgetrokken later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |