In de dorpjes rondom Groningen wel ja, in Groningen zelf? Neuj valt mee hoor, gewoon ABNquote:
Vindicat ABN.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
In de dorpjes rondom Groningen wel ja, in Groningen zelf? Neuj valt mee hoor, gewoon ABN
Zei niet dat 't besmettelijk was. Snap niet goed hoe je dat eruit haalt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 @ 21:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
down syndroom is niet besmettelijk volgens mijn docent klinische genetica.
Goddank nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Klopt, uit onderzoek is ook gebleken dat 70% van de Groningers bij Vindicat zit.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Klopt, uit onderzoek is ook gebleken dat 70% van de Groningers bij Vindicat zit.
Ben er nog binnen geweest, als eerste jaars mag je niet op dezelfde stoeltjes als de tweedejaars... of op het balkon.. kansloos.quote:
Dat is juist spannend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:33 schreef noregret het volgende:
[..]
Ben er nog binnen geweest, als eerste jaars mag je niet op dezelfde stoeltjes als de tweedejaars... of op het balkon.. kansloos.
Je mag bier drinken en eten. Alsof dat niet voldoende isquote:
neder-scandinavisch bedoel je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
In de dorpjes rondom Groningen wel ja, in Groningen zelf? Neuj valt mee hoor, gewoon ABN
dat mag buiten de muren van je soos ook en zelfs zonder goedkeuring, dat noemen we 'volwassenheid'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je mag bier drinken en eten. Alsof dat niet voldoende is
MOKUMMMMMMMMMMMMM 4lifequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga over anderhalve week verhuizen naar Amsterdam
welkom to the ghetto dan, het afvoerputje van europa dat wegrot op houten palen en amsterdam heet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef kikoooooo het volgende:
DIe komen allemaal uit Friesland richting Groningenquote:Op zondag 20 december 2009 09:46 schreef JohnLocke het volgende:
Wat is er sowieso met die tanden van mensen in het Noorden van het land? Ook bij de items over schaatsen enzo kwamen een stel trollen voorbij met overbeten die me meteen aan inteelt deden denken.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:12 schreef TemptationGirl het volgende:
Ik heb ook een tijdlang in Groningen gewoond en toen was het dus niet waar.
En dan kijk je in dat foboquote:
Boks, tik'm aan!quote:Op zondag 20 december 2009 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan kijk je in dat fobo
* Buffalo-Soldier tikt aanquote:
Do hast gelyk, myn freon!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn absoluut veel lelijke Groningers, maar er wonen ook hele mooie studentes in de stad
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef kikoooooo het volgende:
wat een aandachtsgeil kutventje is dat ook hequote:
Flikker toch op manquote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Rafelbaard het volgende:
Haha!
Dit kan ik beamen.
Ik heb een niet nader te noemen lokaal blad gemaakt voor Groningen en het viel altijd op dat ze allemaal dezelfde platgeslagen boeren inteelt tronie hadden!
Godver, ik heb geen geluid hier. Maar is SHE dat mokkel dat naast die dikke met die bril staat?quote:
Dat is de vriendin van die dikke met die bril.quote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Godver, ik heb geen geluid hier. Maar is SHE dat mokkel dat naast die dikke met die bril staat?
KTHNXBYEquote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van die dikke met die bril.
En dan zie je een mooie vrouw met rondingen die bewijst dat idd niet iedereen in Groningen lelijk is.quote:Op zondag 20 december 2009 14:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan kijk je in dat fobo
Is niet nodig, broeder, echte mensen weten wel dat Groningen uitpuilt van de chicks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zal vanmiddag wel even chimis spotten en uitgebreid verslag hier komen doen, morgen of overmorge
Of misschien zelfs 3 dagen van nu
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Is niet nodig, broeder, echte mensen weten wel dat Groningen uitpuilt van de chicks.
dat was precies mijn gedachten, respect ouwequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef Stefan het volgende:
Ik kijk nu serious request via 101.tv en ik zie alleen maar lelijke mensen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hoax! Er wonen ook leuke mannen mensen in Groningen..
Dat is Mirjam. Vroeger bekend als MissyMirjam.quote:Op maandag 21 december 2009 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Godver, ik heb geen geluid hier. Maar is SHE dat mokkel dat naast die dikke met die bril staat?
Mij hoef je niks te vertellen, ik zat daar op schoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is niet nodig, broeder, echte mensen weten wel dat Groningen uitpuilt van de chicks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |