Nee dat zei ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Puala het volgende:
jna, faalhaas. Je zei via msn dat je ff de lapo ging fixen. Lozerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Omdat je mij als voorbeeld zietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Bootje: waarom denk jij btw dat ik ook een ban wil?
Het gespam?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Bootje: waarom denk jij btw dat ik ook een ban wil?
Dat dus..quote:
Ik zeg alleen wat bootje denkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula spamt toch helemaal niet, joh.
Een scheermesje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat bootje denkt.
Oja, een vriendin van me is gek op de muziekstijl zoals evenescence, epica enzo. Heb je nog aanraders?
Sirenia vind ze wellicht ook wat, Nightwish is zeker een aanrader, daarnaast natuurlijk ook Delain.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat bootje denkt.
Oja, een vriendin van me is gek op de muziekstijl zoals evenescence, epica enzo. Heb je nog aanraders?
Oke, dankje. Zijn er liedjes van hen die extra leuk zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sirenia vind ze wellicht ook wat, Nightwish is zeker een aanrader, daarnaast natuurlijk ook Delain.
Ze kan niet tegen mijn grapje..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, dankje. Zijn er liedjes van hen die extra leuk zijn?
Is goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar dat kan ze het best voor zichzelf bepalen. Anders moet ze gewoon even op youtube kijken.
Paar aanraders:quote:
Hij quit toch zelf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Het zit Bootje ook niet mee met afstuderen!!
Het was de beste optie. Maar dan kan het nog wel kut zijn..quote:
Als je geen stage wil lopen, moet je het ook niet doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het was de beste optie. Maar dan kan het nog wel kut zijn..
Het was ook geen stage lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je geen stage wil lopen, moet je het ook niet doen.
Takes one to know onequote:
Mwah 1 fanta op en toen naar huis want moest om 7uur weer repeteren en moest toch zelf rijden.. Vanavond hopelijk nog ff de kroeg inquote:
Oh gezellig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah 1 fanta op en toen naar huis want moest om 7uur weer repeteren en moest toch zelf rijden.. Vanavond hopelijk nog ff de kroeg in
Jij nog plannen?
ER BLOEIT WAT!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh gezellig.
Vandaag niet, morgen misschien de bios in met een vriend.
Omdat het weekend net begonnen is en ik nu al niet weet wat ik zal gaan doen.quote:
Geen idee, ik meen het toch echt....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef L.no het volgende:
Waarom moet ik steeds lachen als je die zin steeds zegt Rex.
sc-en?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het weekend net begonnen is en ik nu al niet weet wat ik zal gaan doen.
Dat heb ik dus ook..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het weekend net begonnen is en ik nu al niet weet wat ik zal gaan doen.
hoe dan ook veel plezier Rexquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook..
Maar ben nu ff langs een maat, kijken of ik die mee de kroeg in kan sleuren.
Dus miss totzo en anders tot morgen
Kan je mijn kamer opruimen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik kan wel multitasken.
Heb je iig iets om te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt lastig op afstand.
Kunnen wij iets leuks doen daarna, doh.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik wil iets leuks doen.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Kunnen wij iets leuks doen daarna, doh.
Geen koffie voor mij nuquote:
Oh, tijd voor koffie dus eh. ^^quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich wel, maar heb nog geen zin om uit bed te komen.
Ben eigenlijk nog niet echt wakker.![]()
Hoe is het met jou?
Och, het is een half uurtje gok ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef L.no het volgende:
Arme kerel, dat je nog steeds geen weekend hebt.
Oh, gelukkig maar, hehe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, het is een half uurtje gok ikIk moet ff wat pompen aanzetten en wat parameters checken, dat is alles
Hoi Deanquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Iemand meer info over de file op de A6 voor Lelystad vanuit het noorden? Sta er natuurlijk weer middenin
uhm.. Ik zou even niet weten wat er momenteel allemaal draait.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor
Iemand nog suggesties voor een goede film?
Hoeft niet nu te draaien want ga niet naar de biosquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. Ik zou even niet weten wat er momenteel allemaal draait.
Er zijn genoeg goede film. Wat heb je in huis dan? Of wil je naar de shop om er één of meer te kopen of ga je het internet ervoor afstruinen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoeft niet nu te draaien want ga niet naar de bios
Internetquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede film. Wat heb je in huis dan? Of wil je naar de shop om er één of meer te kopen of ga je het internet ervoor afstruinen?
Welke heb je dan al en van watvoor film houd je? Want dat is ook wel handig. Anders noem ik films op die je al hebt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Internet![]()
Nu 'bezig' met Public Enemies en Into the wild.
Hele lijstquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke heb je dan al en van watvoor film houd je? Want dat is ook wel handig. Anders noem ik films op die je al hebt.
Sletspam!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Nu ga ik weer lief en braaf doen
Euhm, ja dat wel. Maar dat is niet de reden hoor. Ik snap namelijk ook wel dat het fucking irritant isquote:
Zuiperd!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ja dat wel. Maar dat is niet de reden hoor. Ik snap namelijk ook wel dat het fucking irritant is
Discotheek hier in de buurt, klein maar fijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zuiperd!
Wat heb je gedaan dan? De kroeg in?
En je kunt je alles nog herinneren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Discotheek hier in de buurt, klein maar fijn
Ja hoor. Geen moeite mee. Zelfs de blunders en dingen die ik liever niet had geweten nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En je kunt je alles nog herinneren?
Ik heb de tijd hoor.... Brand maar losquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen moeite mee. Zelfs de blunders en dingen die ik liever niet had geweten nog
Ik heb 2 gozers op hun bek geslagenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb de tijd hoor.... Brand maar los
Was het ook terecht?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 2 gozers op hun bek geslagen
Oh, en helemaal los gegaan![]()
En en en, tequilla ftw
1e liep ik wat mee te ouwehoeren en kneep zo in mijn tiet. Dus ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was het ook terecht?
Dus je hebt nog op de bar staan dansen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
wtf is dat met puala en mensen slaan/schoppen.
heldinquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
1e liep ik wat mee te ouwehoeren en kneep zo in mijn tiet. Dus ja.
2e had een vriendin en liep met iedereen te sjansen en te flirten. incl mij, terwijl ik gewoon met zijn vriendin stond te dansen. Dus het gebeurde zo ongeveer voor haar neus. En toen tilde hij mij ineens op, terwijl hij het doet schreeuw ik in zijn oor dat hij los moet laten. Doet ie niet. Hij probeert me heen en weer te slingeren terwijl hij me vast klemt en ik knijp in die leuke spiertjes die bij je sleutelbeen hebt zitten. Hij zet me neer en ik haal vol uit![]()
Vond beide situaties wel terecht![]()
En op de bar staan dansen niet. Dat mogen anderen doen wat mij betreft.
Oeh lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eten en dan naar KFC. (Ja, dit is de juiste volgorde)
Rotkinderen die overal rondvliegen. Kut om te horen Dean.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Auto aan gort
Rolde rustig door de straat... komt er een kind aanvliegen... remmen, glijen, stoep, boem. Draagarm en stuurstang krom.
Een volgende keer dus maar niet meer remmen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Auto aan gort
Rolde rustig door de straat... komt er een kind aanvliegen... remmen, glijen, stoep, boem. Draagarm en stuurstang krom.
Dan maar een deuk. Heb ik veel liever, nu kan ik er niet meer mee rijden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een volgende keer dus maar niet meer remmen.![]()
* L.no kwijlt..quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was het daar druk zeg.Maar de kip was heerlijk.
Jammer zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan maar een deuk. Heb ik veel liever, nu kan ik er niet meer mee rijden.
inderdaad. En de verzekering vergoed natuurlijk niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan maar een deuk. Heb ik veel liever, nu kan ik er niet meer mee rijden.
Heb ik al gedaan met mijn ouders en broer. Dus ik had maar één hot wing en één kippenpootje.quote:
Oh oke. Wel lief van je dat je iig deelt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan met mijn ouders en broer. Dus ik had maar één hot wing en één kippenpootje.
Niets kan tippen met KFC zelf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:18 schreef jna het volgende:
echte bazen hebben een soortgelijke zaak als KFC die thuisbezorgd in de buurt zitten
mijn ouders hadden immers ook betaald.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. Wel lief van je dat je iig deelt.
quote:
Dat is niet delen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn ouders hadden immers ook betaald.![]()
Zal hem zo even opzoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:23 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Iedereen hoort een kerstmuts in zijn/haar fobo te zetten.![]()
[..]
Dat is niet delen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:23 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Iedereen hoort een kerstmuts in zijn/haar fobo te zetten.![]()
[..]
Dat is niet delen.
Ik vind het altijd nog lekkerder als ik de moeite heb genomen om die kip te halen. Wachten in die lange rijen en dan éindelijk die kip voor je neus....quote:
quote:
Ik vroeg eigenlijk of jij wilde delen, dus er kwam een misverstandje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zij hebben toch gedeeld...
ik had niets te delen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik vroeg eigenlijk of jij wilde delen, dus er kwam een misverstandje.
Mjah ben sowieso niet heel erg van de KFC sinds ik me er een beetje in heb verdiept wat ze allemaal met die kippen doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nog lekkerder als ik de moeite heb genomen om die kip te halen. Wachten in die lange rijen en dan éindelijk die kip voor je neus....![]()
![]()
Alsof het er minder door smaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Mjah ben sowieso niet heel erg van de KFC sinds ik me er een beetje in heb verdiept wat ze allemaal met die kippen doen
Oh oke. Jammer.quote:
Oja, dat zei je inderdaad een keertje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Mjah ben sowieso niet heel erg van de KFC sinds ik me er een beetje in heb verdiept wat ze allemaal met die kippen doen
Idd, daar gaat ook mijn meet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu Dean voorlopig dus geen vervoer heeft, kan de meet in Vlissingen voorlopig ook niet doorgang vinden.En dat allemaal door één of ander kutkind.
![]()
Ja, ik eet er minder lekker door.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof het er minder door smaakt.![]()
![]()
En jouw bezorgdienst behandelt de kippen wel goed? Alvorens ze worden geslacht.
Naar welke film ga je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben weer weg, de bios in, byebye.
quote:
quote:Geen idee, maar ik heb daar ook pas 1 of 2 keer besteld hoor
Heb je me gemist?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ah, jna is ook weer terug![]()
![]()
wat een ontzettend koude decemberdag is 't vandaag zeg!!!![]()
jij niet.quote:
Ja!quote:
ik hoorde dat ik gemist werd; dan kun je natuurlijk niet anders dan even reagerenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu Dean voorlopig dus geen vervoer heeft, kan de meet in Vlissingen voorlopig ook niet doorgang vinden.En dat allemaal door één of ander kutkind.
![]()
Gisteravond.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer is de SES -Kerstborrel eigenlijk?
kan ik eindelijk The_Dean ontmoetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ah, was jij ook op mijn werk-borrel?quote:
Tof, ik kom niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, balenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en Dean: jammer van je auto, maargoed.. kinderenwees blij dat je hem/haar niet geraakt hebt
Nasiquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, was jij ook op mijn werk-borrel?![]()
die was echtluxe
in een of ander jachtslot
met ontzettend lekker (en veel) eten en super lekkere wijnen
onbeperkt en en
straks nasi
Onmenselijke prestatie. Wat een complimentquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij niet.
jna wel, hoe kun je anders zo levenloos zijn om zó veel posts achter elkaar te plaatsen op zo'n onchristelijk tijdstip?
ik wist dat je 't goed zou opvattenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef jna het volgende:
[..]
Onmenselijke prestatie. Wat een compliment
ik zou diep van binnen dat kind ook helemaal verrot schelden hoor.. maar de rapen zijn gaar zodra je het kind echt raakt en nou ja..quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, balen
Ben ik ook wel hoor![]()
Vind ik eigenlijk belangrijker dan die, ongeveer, 100 euro om het te fiksen.
Aansprakelijk stellen, kom op zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou diep van binnen dat kind ook helemaal verrot schelden hoor.. maar de rapen zijn gaar zodra je het kind echt raakt en nou ja..![]()
hoe zit dat eigenlijk? Zou je het kind (nou ja, de ouders dus) niet aansprakelijk kunnen stellen? Kinderen zijn onberekenbaar, maar als je aan kunt tonen dat je niet te hard reed dan de max toegestane snelheid enzo
nou ja, de ouders dienen de kinderen opzich in de gaten te houden enzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aansprakelijk stellen, kom op zegJe zegt het zelf al, kinderen zijn onberekenbaar.
Een paard is een dierquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, de ouders dienen de kinderen opzich in de gaten te houden enzo
een paard is ook onberekenbaar, maar ik heb tijdens een geschil met mijn motorongeluk DOOR dat paard (waarbij ik het paard niet geraakt heb) alle schade vergoed gekregen, omdat de berijdster het paard niet onder controle had.
Nu zeg ik niet dat het zo zou moeten zijn, maar ik vraag het me wel afomdat ik toentertijd ook niet had gedacht dat ik ergens aanspraak op zou kunnen maken
dát bedoel ik dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel dieren en jonge kinderen niet heel veel verschillen qua inschattingsvermogen
Oh dankjequote:
Zo bovenaan de pagina.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaat er niet door?
wij mogen zo nog met de auto weg. Gisteren moest ik aan de binnenkant krabben!
Ja dat begreep ik wel ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet me er echt maar eens in gaan verdiepen
Dat ding komt toch ipv je OV?
Kan je dan nog wel gewoon met treinkaartjes reizen?
Het is onmogelijk te hard te rijden in mijn straat en 'wijk' met deze sneeuw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou diep van binnen dat kind ook helemaal verrot schelden hoor.. maar de rapen zijn gaar zodra je het kind echt raakt en nou ja..![]()
hoe zit dat eigenlijk? Zou je het kind (nou ja, de ouders dus) niet aansprakelijk kunnen stellen? Kinderen zijn onberekenbaar, maar als je aan kunt tonen dat je niet te hard reed dan de max toegestane snelheid enzo
Dat hoef ik met de mijne niet eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaat er niet door?
ja tot zover begreep ik het nog. Toen begonnen ze over dat als je toch meteen per 1 januari wilde reizen je naar een ns loket moest gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
Ah, volgens mij moet je bij zo'n paal je OV chipkaart activeren ofzoZucht, wat moeilijk weer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef jna het volgende:
[..]
ja tot zover begreep ik het nog. Toen begonnen ze over dat als je toch meteen per 1 januari wilde reizen je naar een ns loket moest gaan
quote:Totdat je het studentenreisproduct hebt geactiveerd, kun je gewoon reizen met je Studenten OV-chipkaart; hier staat namelijk een tijdelijk reisproduct op, dat geldig is tot en met 31 januari 2010.
het was -15 vannacht waar wij warenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hoef ik met de mijne niet eens
Ok maar hoe werkt dat nou als ik het eerste weekend in 2010 met korting een kaartje wil kopen? Koop ik dan een echt kaartje zoals ik normaal altijd deed waarna ik mn (papieren) ov kaart liet zien aan de conducteur terwijl hij het kaartje met korting bekeek? Of hou ik mn chipkaart voor die automaat en koop daar die reis op?quote:
Hier ook rond de -8 tot -10.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was -15 vannacht waar wij waren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik heb inmiddels nieuwe stuurstangen, en als het meezit worden ze morgen gemonteerd
Bikkelquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
Net terug van een stukje mountainbiken..
bij -12.
Als je lekker doortrapt gaat 't wel, maar zodra je 3 minuten thuis bent. Het ijs hing in m'n 4-dags-baard(je)
.
Moest natuurlijk ff m'n nieuwe lamp uitproberen... Wat een ding, ik kan gewoon volle bak fietsen in 't donker nu. Ook over bochtige singletracks en zo. Was wel een beetje lijp als er bevroren modderpoelen in een bocht liggen. Leuk was 't wel
.
Alleen heb ik nog steeds geen chipkaartquote:
Ik heb het lekker warm hier in mn dusterquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
brrrrrrrrrrrrik wil niet naar buiten
In je duster?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik straks ook bij de vuurton
denk ik
Aan de binnenkant krabben?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaat er niet door?
en dan een kwartier staan wachten zekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de binnenkant krabben?![]()
![]()
Je zet dan toch gewoon de verwarming aan
Dat hebben we hier allemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
Ah, volgens mij moet je bij zo'n paal je OV chipkaart activeren ofzoZucht, wat moeilijk weer
Of een vochtvreter, voor dat dampe hok.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de binnenkant krabben?![]()
![]()
Je zet dan toch gewoon de verwarming aan
Je start je auto, zet je verwarming aan en gaat weer terug naar binnen. Kan je nog even op het gemakje naar het toilet of zo...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan een kwartier staan wachten zeker
Ik heb nog nooit hoeven krabben aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of een vochtvreter, voor dat dampe hok.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik heb inmiddels nieuwe stuurstangen, en als het meezit worden ze morgen gemonteerd
Ik wel in mijn Passat, maar die had wat isolatieprobleempjes. Nu wel opgelost. Alleen is die nog niet rijdbaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven krabben aan de binnenkant.
Ja, wel blij omquote:
En hoeveel heeft dat grapje je gekost?quote:
De stangen 15 euroquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel heeft dat grapje je gekost?
Wel johquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben we hier allemaal niet hoor.
Daar heeft mijn wagentje gelukkig geen last van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wel in mijn Passat, maar die had wat isolatieprobleempjes. Nu wel opgelost. Alleen is die nog niet rijdbaar
OV-chipkaart hebben we hier niet hoor, gewoon een normaal kaartjequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel johZo ongeveer bij elk station of AH
uurloon is meestal het duurst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De stangen 15 euro
Monteren weet ik nog niet, hangt er vanaf hoelang we bezig zijn
Je zal wel moetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OV-chipkaart hebben we hier niet hoor, gewoon een normaal kaartje
Ik rijd alleen nooit met de trein.quote:
Deze niet hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uurloon is meestal het duurst.
Kijk, dat is wel mooi dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze niet hoor
Goed bevriend mannetje
Ik help je mee hopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Zekers.
Hoop dat die stuurstang het enige is dan
Behalve de AH hier in t dorpquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel johZo ongeveer bij elk station of AH
Welk dorp ook alweer?quote:
Ik ga alle meubels in mn kamer verschuivenquote:
En de reden is....?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga alle meubels in mn kamer verschuiven
Dat het kut staat zoquote:
In bed lezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
En ik wil een leeshoekje met een stalamp (jwt), want ik wil mee lezen, maar heb nu alleen mn bed en bureaustoel om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |