Nee dat zei ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Puala het volgende:
jna, faalhaas. Je zei via msn dat je ff de lapo ging fixen. Lozerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Omdat je mij als voorbeeld zietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Bootje: waarom denk jij btw dat ik ook een ban wil?
Het gespam?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Bootje: waarom denk jij btw dat ik ook een ban wil?
Dat dus..quote:
Ik zeg alleen wat bootje denkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula spamt toch helemaal niet, joh.
Een scheermesje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat bootje denkt.
Oja, een vriendin van me is gek op de muziekstijl zoals evenescence, epica enzo. Heb je nog aanraders?
Sirenia vind ze wellicht ook wat, Nightwish is zeker een aanrader, daarnaast natuurlijk ook Delain.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat bootje denkt.
Oja, een vriendin van me is gek op de muziekstijl zoals evenescence, epica enzo. Heb je nog aanraders?
Oke, dankje. Zijn er liedjes van hen die extra leuk zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sirenia vind ze wellicht ook wat, Nightwish is zeker een aanrader, daarnaast natuurlijk ook Delain.
Ze kan niet tegen mijn grapje..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, dankje. Zijn er liedjes van hen die extra leuk zijn?
Is goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar dat kan ze het best voor zichzelf bepalen. Anders moet ze gewoon even op youtube kijken.
Paar aanraders:quote:
Hij quit toch zelf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Het zit Bootje ook niet mee met afstuderen!!
Het was de beste optie. Maar dan kan het nog wel kut zijn..quote:
Als je geen stage wil lopen, moet je het ook niet doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het was de beste optie. Maar dan kan het nog wel kut zijn..
Het was ook geen stage lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je geen stage wil lopen, moet je het ook niet doen.
Takes one to know onequote:
Mwah 1 fanta op en toen naar huis want moest om 7uur weer repeteren en moest toch zelf rijden.. Vanavond hopelijk nog ff de kroeg inquote:
Oh gezellig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah 1 fanta op en toen naar huis want moest om 7uur weer repeteren en moest toch zelf rijden.. Vanavond hopelijk nog ff de kroeg in
Jij nog plannen?
ER BLOEIT WAT!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh gezellig.
Vandaag niet, morgen misschien de bios in met een vriend.
Omdat het weekend net begonnen is en ik nu al niet weet wat ik zal gaan doen.quote:
Geen idee, ik meen het toch echt....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef L.no het volgende:
Waarom moet ik steeds lachen als je die zin steeds zegt Rex.
sc-en?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het weekend net begonnen is en ik nu al niet weet wat ik zal gaan doen.
Dat heb ik dus ook..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het weekend net begonnen is en ik nu al niet weet wat ik zal gaan doen.
hoe dan ook veel plezier Rexquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook..
Maar ben nu ff langs een maat, kijken of ik die mee de kroeg in kan sleuren.
Dus miss totzo en anders tot morgen
Kan je mijn kamer opruimen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik kan wel multitasken.
Heb je iig iets om te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt lastig op afstand.
Kunnen wij iets leuks doen daarna, doh.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik wil iets leuks doen.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Kunnen wij iets leuks doen daarna, doh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |