Nee dat zei ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Puala het volgende:
jna, faalhaas. Je zei via msn dat je ff de lapo ging fixen. Lozerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Omdat je mij als voorbeeld zietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Bootje: waarom denk jij btw dat ik ook een ban wil?
Het gespam?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Bootje: waarom denk jij btw dat ik ook een ban wil?
Dat dus..quote:
Ik zeg alleen wat bootje denkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula spamt toch helemaal niet, joh.
Een scheermesje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat bootje denkt.
Oja, een vriendin van me is gek op de muziekstijl zoals evenescence, epica enzo. Heb je nog aanraders?
Sirenia vind ze wellicht ook wat, Nightwish is zeker een aanrader, daarnaast natuurlijk ook Delain.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat bootje denkt.
Oja, een vriendin van me is gek op de muziekstijl zoals evenescence, epica enzo. Heb je nog aanraders?
Oke, dankje. Zijn er liedjes van hen die extra leuk zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sirenia vind ze wellicht ook wat, Nightwish is zeker een aanrader, daarnaast natuurlijk ook Delain.
Ze kan niet tegen mijn grapje..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, dankje. Zijn er liedjes van hen die extra leuk zijn?
Is goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar dat kan ze het best voor zichzelf bepalen. Anders moet ze gewoon even op youtube kijken.
Paar aanraders:quote:
Hij quit toch zelf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Het zit Bootje ook niet mee met afstuderen!!
Het was de beste optie. Maar dan kan het nog wel kut zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |