Niemand mag weten dat Autobots echt bestaan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:37 schreef De_Ruyter het volgende:
Als het elke drie maand gebeurd, waarom dan nu ineens een heisa, als 't algemene kennis is? Lijkt me niet bepaald plausibel.
Leverde altijd mooie beelden op, eerlijk is eerlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd ik wil cnn ter plaatse hebben
Derde wereld of derde wereldoorlog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
De derde wereld profeten vinden het vast niet zo geestig, maar ik vind het wel humor. Lekker droog ook van die Amerikaan.
Ik geloofde zo niet in die oorlog dat ik hem per ongeluk weglietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Derde wereld of derde wereldoorlog?
Haal linksmensch maar uit je onderschrift.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het is ook wel eens tijd voor WOIII.
Dat schrijf ik puur vanuit mijn professie. Oorlog is big business voor mijn sector.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Haal linksmensch maar uit je onderschrift.
Hij is pascifist makker!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Haal linksmensch maar uit je onderschrift.
Was niet van plan me aan te melden voor het leger, dat heb je mooi goed Erwinquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij is pascifist makker!!!!
Oorlog of geen oorlog, de pascifist leeft zijn eigen leventje.
De link is makkelijk gelegd, mn beste remlof.quote:
Dan kunnen we straks alle topics over alle (potentiële) gewapende conflicten wel mergenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De link is makkelijk gelegd, mn beste remlof.
Iran/Irak - conflict - schieten - derde wereldoorlog - leger - pascifisme
Volgens mij wordt hier een legitieme discussie gevoerd
Lol wat een gasten. Is wel spannund iedere paar maanden een ander land binnenvallen om een vlag te hijsen en gebouwen een verf beurt te geven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Irakees het volgende:
Colonel Peter Newell, a US military spokesman in Iraq, said that such incidents were not uncommon in the area.
"What happens is, periodically, about every three or four months, the oil ministry guys from Iraq will go ... to fix something or do some maintenance. They'll paint it in Iraqi colours and throw an Iraqi flag up.
"They'll hang out there for a while, until they get tired, and as soon as they go away, the Iranians come down the hill and paint it Iranian colours and raise an Iranian flag.
"It happened about three months ago and it will probably happen again."
http://english.aljazeera.(...)121816934643863.html
`quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef baba117 het volgende:
[..]
Lol wat een gasten. Is wel spannund iedere paar maanden een ander land binnenvallen om een vlag te hijsen en gebouwen een verf beurt te geven.
Orly? - edit - Ik was te laat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Edit: zie [NWS-FB] Waar L_V vuurwerkgooiers afschiet.
Irak heeft uiteraard ook belang bij een beetje nationalisme.quote:
Ga jij nou maar een pannenkoek bakken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet schrijft aan de speach van Obama
From 05:45 we will return fire lijkt me een goeie oneliner.
we will fight them in the desert, we will fight them in euh, the desert, and we will fight them in the desert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef De_Ruyter het volgende:
"This is where we draw the line."
Die, met een leuke adempauze voor en na lijkt me ook een niet te missen onderdeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |