abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75775518
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Minstens 6 cm... En toen ik bij m'n ouders langsging even korte laarsjes aangetrokken, om geen bezorgde opmerkingen te krijgen. En natuurlijk een zilveren glitterpanty aan en een fluwelen jurkje. De feministe in mij slaapt nog.
Dat je dat kunt, ik val al haast om op mijn platte laarzen. Al blijf ik wel ook stug met rokjes lopen ja. Maar dat kan nu zonder al te veel kou dankzij mijn thermo legging.

Lijstje:
O: 2 boterhammen met brie en komkommer + mandarijntje
L: Banaan + 150 ml peren yoghurt
T: Mandarijntje
D: Kaasfondue.

En waarschijnlijk ook nog wel wat drank vanavond, ga vanavond naar de opening van het glazen huis.
pi_75775560
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog wat dingetjes doen voordat ik vakantie heb, dus spendeer mijn dagen in de bieb. Maar Fok is een beetje een afleiding af en toe
pi_75775579
wat een goed nieuws sdb!
Ja doei.
pi_75775601
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog wat dingetjes doen voordat ik vakantie heb, dus spendeer mijn dagen in de bieb. Maar Fok is een beetje een afleiding af en toe
Geweldig!

Succes met je dingetjes!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75775710
Wat fijn Shiny!
pi_75775800
Wat een goed nieuw, Shiny! .

Bob., fijn is 'ie hè? .

Ik ga nog even studeren en dan eten we vanavond patat. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75775838
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef loveli het volgende:
Mooi dat het lekker was. Ik hoorde dat de meeste trouwjurken technisch zo geavanceerd zijn met elastiek en baleinen, dat je zelf niet eens moeite hoeft te doen in je buik in te houden
Jij wordt wel heul grappig, zo na een dipje.

Gaat het weer?
pi_75775869
Dank jullie
Nu op weg naar werk
pi_75775917
Moblo: zondigen mag best (of eigenlijk alleen maar) als je er zo van geniet.

Fijn SDB!

Mijn vakantievraag ging eigenlijk over de shoppende mensen, ik krijg vriendje echt met geen mogelijkheid mee op een werkdag. Dames, begin nooit iets met iemand die een eigen bedrijf heeft.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75775948
ik lees net dat Philip Freriks zijn laatste journaal doet om .20.00uur

Philip
Ja doei.
pi_75776090
Even snel een tvp alleen - slanksgewijs gaat het niet goed, gisteren patat + snacks gegeten en vandaag wordt het waarschijnlijk veel wijn want ga naar favo kroeg. Morgen ben ik er weer .
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:34:55 #112
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75778067
Welkom Rituals en respect voor wat je al bereikt hebt!

en SDB wat een ontzettend goed nieuws zeg, superfijn!!

mijn mtb - wedstrijd van morgen is afgelast ivm het winterse weer. En stiekem vind ik het prima, was veel te bang dat ik er toch niks van zou bakken en bovendien liggen mijn fietsschoenen nog op de sportschool. nu hoef ik er niet meer uit vanavond en kan ik morgen gewoon in tha gym sporten.

Oh en ik heb geslapen net, 2 uur ofzo en buikpijn omdat ik acuut mijn junkdag heb ingelast (lees, een kilo-aan slecht voer naar binnen heb gewerkt )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75778520
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Sushi! We hebben er weer een Miss_S-kloon bij .
pi_75778534
Het was zo rustig in de dierentuin vandaag! Je moest wel een gekke fotograaf zijn om met dit weer buiten rond te lopen . En ze hadden een ijsbaan! (maar dat heb ik maar niet gedaan). Nu zo ongelooflijk moe en pijnlijke voeten van het lopen, stort helemaal in straks. Toch jammer dat ik moet trainen vanavond (anders weet ik niet hoe laat ik morgen moet verzamelen) en morgen vroeg op moet .

SDB, goed nieuws!
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef P.F het volgende:
Ik zit in het bestuur van mijn opleidings comissie (overkoepelende & eigen studie)
en ik ben gevraagd als voorzitter !
Tofheid! En je jas ook.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75779130
Hoi .
Bijgelezen, geen tijd om echt te reageren (welkom Rituals, fijn SDB, kwak , enzovoorts).
Heb wel vanmiddag in de kantoorwandelpauze even snel bij de Leen Bakker de twee laatste thermoleggings meegekaaid.

En nu ga ik voorbereiden voor slapen, morgen 2:45 de wekker .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75779313
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Hoi .
Bijgelezen, geen tijd om echt te reageren (welkom Rituals, fijn SDB, kwak , enzovoorts).
Heb wel vanmiddag in de kantoorwandelpauze even snel bij de Leen Bakker de twee laatste thermoleggings meegekaaid.

.
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:27:40 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75779868
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Hoi .

dat is voor mij ook te vroeg...
Hier gaat de wekker om 4.30 uur

Weltrusten Sigme
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75780164
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:40:57 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75780335
Haaai!

Yay, Shiny! Wat een goed nieuws!

Wij hadden ooit broccoli in het kerstmenu Kalkoen + broccoli + piepertz. Spanneund hae.

Welkom Rituals! (Hmmm Rituals mandarijnenspul ), of ben je echt een kloon? Ik snap het nie meer Wie is wieee
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:44:25 #120
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75782747
Bedankt voor alle verwelkomingen! Ik ben geen kloon .

Wat een fijn nieuws SDB!

Verdere lijstje van vandaag (toch geen sushi)
D: Paar gebakken aardappeltjes, gewokte groente (prei, paddenstoelen, sperziebonen), kaassoufflé
T: Halve grapefruit
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:46:34 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75782844
Welkom Rituals

Mijn lijstje vandaag is bagger:

O: bakje yoghurt
T: half zakje dropfruit-duo's (die zijn echt te lekker )
L: bak kwark
T: 2 mandarijnen
D: boerenkoolstamppot en 1/4 rookworst
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75782903
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Rituals

Mijn lijstje vandaag is bagger:

O: bakje yoghurt
T: half zakje dropfruit-duo's (die zijn echt te lekker )
L: bak kwark
T: 2 mandarijnen
D: boerenkoolstamppot en 1/4 rookworst
Second that!

Boerenkool
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:01:45 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75783440
Boerenkool indeed!

Ik eet zo hamburgers met avocadoprut, laat thuis en slechte eetplanning en nu heb ik hoofdpijn Dat wordt m'n tweede avocado vandaag! (L= bagel met avocado en tomaat )
pi_75783646
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe ging die bij jou? Toen ik een paar weken terug weer begon, begon ik met les 7, en les 8 was toen best heel zwaar!
Ik vond dit de zwaarste les tot nu toe. Denk dat ik m zondag opnieuw doe, op het laatst had ik behoorlijke kramp in mn kuiten, waardoor mn tempo nóg lager lag.
Wat een fijn nieuws van je oom!

Avondeten was een ovenschotel, met prei, gehakt, aardappelschijfjes en kerriesaus. Vanavond naar de stad met vriendinnetjes, zal een redelijk alcoholloos avondje worden, want ik moet morgenvroeg om half zeven werken
En oh, vraagje aan de thermolegging-liefhebsters: zijn die alleen bij Leen Bakker te koop?
Smile, open your eyes, love and go on
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:11:09 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75783809
Oe, die ovenschotel is lekkerrrr! Je sais dat pakjesvoer eigenlijk Kwaadaardig is, maar dan nog, nom!!

*ook interesse in thermoleggings*
pi_75784306
ik was jullie kwijt!

Rituals welkom!

PF wat een geweldige jas!
en yay voor je voorzittersfunctie

en thumbs op voor Twinkle. Lopen in de sneeuw

Lijstje van gister weet ik niet meer, niet boeiend in elk geval, wel 's avonds teveel gesnackt want kerstpakket van lief was binnen uit de categorie 'het kan maar weer op zijn' dus

lijstje van vandaag:
O: niets, brood was weer op, grrr ik moet dat echt beter in de gaten gaan houden.
L: focaccia-achtig iets met teriyaki zalm bij de V&D. Niet-te-vreten dankzij een josti die er een kilo wasabi-mayo op had geflikkerd. Blugh. Dus eigenlijk heb k technisch gezien ook maar een half broodje op
T: mandarijntje
D: 2 tortilla's met gehakt/mais/bonen/demi creme fraiche
T: mandarijntje
T: zelfgemaakte chocomelk (met magere melk)

En mn kleine meiske heeft ontdekt dat ze buikspieren heeft en ligt de hele dag sit-ups te doen! dat heeft ze niet van mij in elk geval
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75784333
oh en de tweede ronde mex. griep vaccinatie zit erin en ik voel nu al echt een knallende hoofdpijn opkomen. Blegh. Morgen lekker niks doen denk ik.

SDB wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75786647
Even mijn neus laten zien in het jubileumtopic!

Druk, morgen premiëre en feestje, overmorgen overdag werken en 's avonds bij ons thuis diner geven, tussendoor nog huis kuisen , boodschappen doen, kerstboom halen en optuigen. Ik vergrijp me deze week even aan allerlei lekkers, dus geen lijstjes, dat geeft maar het slechte voorbeeld. De tweede kuil in mijn wangen is wel bijna weg, door alle wijn & snoep
pi_75786763
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, die ovenschotel is lekkerrrr! Je sais dat pakjesvoer eigenlijk Kwaadaardig is, maar dan nog, nom!!

*ook interesse in thermoleggings*
Normaal gesproken grijp ik idd naar pakjes zodra er iets in de oven moet, maar deze was helemaal zelf gemaakt! En nog goed gelukt ook
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:23:01 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75786904
Huup en d'r buikspierbaby
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Twinkle_ het volgende:

[..]

Normaal gesproken grijp ik idd naar pakjes zodra er iets in de oven moet, maar deze was helemaal zelf gemaakt! En nog goed gelukt ook
Props!

Ik ben zo duf dat ik al ga slapen Baaai!
pi_75787611
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huup en d'r buikspierbaby
[..]

Props!

Ik ben zo duf dat ik al ga slapen Baaai!
Welterusten!!
pi_75788554
Morgen 5:00 gaat de wekker, ik ga ook maar eens slapen . Trusten!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75790573
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
Volgens mij heb jij het dit jaar veel beter naar je zin dan vorig jaar tussen die dieet-mutsen, is het niet Pief??

Ik heb m'n SeSa pakje binnen!! Ik kreeg net wat anders en vroeg aan de chauffeur welke buur ik moest aanspreken. Hij werd rood, mompelde iets, liep terug naar zijn bus en haalde onder de stoel het pakje tevoorschijn. Hij vertelde dat bij klanten die hij goed kent ( ) hij vaak 's avonds nog een keer langskomt, maar dat hij het was vergeten.
pakje!!

en ik weet dus wie mij had.

Ja zeker! Nu kan ik er nog bij roeien, twee keer per week als ik wil borrelen, in het bestuur van mijn opleiding en mijn bewoners vereniging en ik heb nog tijd en energie over !!!!
pi_75791064
En SDB ik was in je school!

En ik at vandaag bij mijn moeder, ben dit weekend bij mijn ouders, en ik at broccoli !!!
  Vis een optie? zaterdag 19 december 2009 @ 00:59:56 #135
70532 loveli
N
pi_75793472
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij wordt wel heul grappig, zo na een dipje.

Gaat het weer?

Ergste is weer voorbij. Hoewel grappig doen en korte jurkjes en hakken dragen wel in het patroon passen
crap in = crap out
  zaterdag 19 december 2009 @ 01:04:53 #136
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75793596

Ik had voor vanavond een kerstdiner gekookt voor vrienden. Voor bietencarpaccio met appel, geitenkaas en walnoten. Hoofd: rosbief met aardappelgratin, spruitjes met spek en sjalotten-compote en stoofperen, en na mini-pavlova's..en daarna schnaps. Ik heb 150 ml. schnaps gedronken, en ik weet niet hoeveel rode wijn, maar de afwas is gedaan!

Het was erg lekker! En nu maar slapen, lijkt me!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 19 december 2009 @ 01:43:34 #137
331 Merel
Be here now.
pi_75794535
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75796093
Mogge!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 december 2009 @ 05:02:10 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75796491
MOge...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75796495
Hoi uniek!
Koud he?

't Is hier nu -10,0 buiten (en 16,9 binnen).

Hoe ga je naar je werk? Auto hoop ik?
  zaterdag 19 december 2009 @ 06:06:10 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75796603
goeiemorgen. Ik kan niet meer slapen want m'n wereld draait. En het stopt maar niet...het is -15 hier nu...
pi_75796624
Teveel gedronken, ben je ziek of is er iets vreselijk mis?
  zaterdag 19 december 2009 @ 06:46:12 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75796673
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 06:21 schreef sigme het volgende:
Teveel gedronken, ben je ziek of is er iets vreselijk mis?
de schnaps smaakten goed gister. Gelukkig is dat het beste van alle slechte opties die je gaf, dus ik maak me niet te druk...
pi_75796687
Oh, da's mooi dan. Ik hoop dat het ook gezellig was, dat de kater meevalt en dat je wat te doen hebt om de lange donkere ochtend door te komen. Of gewoon weer in slaap vallen natuurlijk.
pi_75796929
Klinkt als een heerlijk dineetje, Nynke. Ik hoop dat jij je ook weer wat lekkerder voelt. .

Er rijdt net een bus langs ons huis, die rijden dus. Ga ik daarmee wel naar m'n werk, ik durf nog steeds niet te fietsen. .
pi_75797034
Dank jullie allemaal
Wat deed je in mijn school P.F.?

Mogge, ik ga wel gewoon fietsen! Dat ging gister ook goed, heel voorzichtig doen. Volgens mijn baas wordt het vandaag heel druk, Ik hope het so not...
pi_75797535
gnagnagnork

teeveepee. Ben blij als alle sinterklaasrommel en kerstsnoepdingen weg zijn
pi_75797735
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Dank jullie allemaal
Wat deed je in mijn school P.F.?

Mogge, ik ga wel gewoon fietsen! Dat ging gister ook goed, heel voorzichtig doen. Volgens mijn baas wordt het vandaag heel druk, Ik hope het so not...
Koffie drinken want het gebouw er naast had geen koffie. Maar de koffie corner was al om 15.00 dicht . Dus toen zijn we maar naar de UvA gegaan !
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:06:52 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75798018
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
gnagnagnork

teeveepee. Ben blij als alle sinterklaasrommel en kerstsnoepdingen weg zijn
Ja zeg! Op mn werk stonden er de hele tijd kerstkransjes me aan te staren Van die musketdingen van chocola "Eeeet mijjjjj " Toch heb ik maar weinig Kerstsnoep gekocht tot nu toe Merendeel vind ik namelijk flauw, 'chocolade kerstballetjes' zijn gewoon veredelde paaseieren
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:21:44 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75798233
Goedemorgen .

Haha, ik zie dat ukkie van Huup zo voor me
En ik heb m'n SeSa-pakje nog steeds niet dus .

Straks ga ik naar huis en dan ga ik als eerste m'n boekenkasten omver klauwen, want die wil ik opruimen en herindelen vandaag en als ik daar pas aan begin nadat ik de rest vh huis heb gepoetst, heb ik er geen zin meer in. En als al die boeken op m'n bed liggen moet ik wel .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')