Dat je dat kunt, ik val al haast om op mijn platte laarzen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Minstens 6 cm... En toen ik bij m'n ouders langsging even korte laarsjes aangetrokken, om geen bezorgde opmerkingen te krijgen. En natuurlijk een zilveren glitterpanty aan en een fluwelen jurkje. De feministe in mij slaapt nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wat dingetjes doen voordat ik vakantie heb, dus spendeer mijn dagen in de bieb. Maar Fok is een beetje een afleiding af en toe![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef shinydiscoball het volgende:Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wat dingetjes doen voordat ik vakantie heb, dus spendeer mijn dagen in de bieb. Maar Fok is een beetje een afleiding af en toe
Succes met je dingetjes!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jij wordt wel heul grappig, zo na een dipje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef loveli het volgende:
Mooi dat het lekker was. Ik hoorde dat de meeste trouwjurken technisch zo geavanceerd zijn met elastiek en baleinen, dat je zelf niet eens moeite hoeft te doen in je buik in te houden
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Sushi! We hebben er weer een Miss_S-kloon bij.
Tofheid! En je jas ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef P.F het volgende:
Ik zit in het bestuur van mijn opleidings comissie (overkoepelende & eigen studie)
en ik ben gevraagd als voorzitter!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Bijgelezen, geen tijd om echt te reageren (welkom Rituals, fijn SDB, kwak, enzovoorts).
Heb wel vanmiddag in de kantoorwandelpauze even snel bij de Leen Bakker de twee laatste thermoleggings meegekaaid.
En nu ga ik voorbereiden voor slapen, morgen 2:45 de wekker.
dat is voor mij ook te vroeg...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Bijgelezen, geen tijd om echt te reageren (welkom Rituals, fijn SDB, kwak, enzovoorts).
Heb wel vanmiddag in de kantoorwandelpauze even snel bij de Leen Bakker de twee laatste thermoleggings meegekaaid.
En nu ga ik voorbereiden voor slapen, morgen 2:45 de wekker.
Second that!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Rituals
Mijn lijstje vandaag is bagger:
O: bakje yoghurt
T: half zakje dropfruit-duo's (die zijn echt te lekker)
L: bak kwark
T: 2 mandarijnen
D: boerenkoolstamppot en 1/4 rookworst
Ik vond dit de zwaarste les tot nu toe. Denk dat ik m zondag opnieuw doe, op het laatst had ik behoorlijke kramp in mn kuiten, waardoor mn tempo nóg lager lag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe ging die bij jou? Toen ik een paar weken terug weer begon, begon ik met les 7, en les 8 was toen best heel zwaar!
Normaal gesproken grijp ik idd naar pakjes zodra er iets in de oven moet, maar deze was helemaal zelf gemaakt! En nog goed gelukt ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, die ovenschotel is lekkerrrr!Je sais dat pakjesvoer eigenlijk Kwaadaardig is, maar dan nog, nom!!
![]()
*ook interesse in thermoleggings*
Props!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
Normaal gesproken grijp ik idd naar pakjes zodra er iets in de oven moet, maar deze was helemaal zelf gemaakt! En nog goed gelukt ook
Welterusten!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huup en d'r buikspierbaby![]()
[..]
Props!![]()
Ik ben zo duf dat ik al ga slapenBaaai!
Ja zeker! Nu kan ik er nog bij roeien, twee keer per week als ik wil borrelen, in het bestuur van mijn opleiding en mijn bewoners vereniging en ik heb nog tijd en energie overquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
Volgens mij heb jij het dit jaar veel beter naar je zin dan vorig jaar tussen die dieet-mutsen, is het niet Pief??
Ik heb m'n SeSa pakje binnen!! Ik kreeg net wat anders en vroeg aan de chauffeur welke buur ik moest aanspreken. Hij werd rood, mompelde iets, liep terug naar zijn bus en haalde onder de stoel het pakje tevoorschijn. Hij vertelde dat bij klanten die hij goed kent () hij vaak 's avonds nog een keer langskomt, maar dat hij het was vergeten.
pakje!!
en ik weet dus wie mij had.
Ergste is weer voorbij. Hoewel grappig doen en korte jurkjes en hakken dragen wel in het patroon passenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wordt wel heul grappig, zo na een dipje.![]()
Gaat het weer?
de schnaps smaakten goed gister. Gelukkig is dat het beste van alle slechte opties die je gaf, dus ik maak me niet te druk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 06:21 schreef sigme het volgende:
Teveel gedronken, ben je ziek of is er iets vreselijk mis?
Koffie drinken want het gebouw er naast had geen koffie. Maar de koffie corner was al om 15.00 dichtquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Wat deed je in mijn school P.F.?![]()
Mogge, ik ga wel gewoon fietsen! Dat ging gister ook goed, heel voorzichtig doen. Volgens mijn baas wordt het vandaag heel druk, Ik hope het so not...
Ja zeg! Op mn werk stonden er de hele tijd kerstkransjes me aan te starenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
gnagnagnork![]()
![]()
teeveepee. Ben blij als alle sinterklaasrommel en kerstsnoepdingen weg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |