Dat je dat kunt, ik val al haast om op mijn platte laarzen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Minstens 6 cm... En toen ik bij m'n ouders langsging even korte laarsjes aangetrokken, om geen bezorgde opmerkingen te krijgen. En natuurlijk een zilveren glitterpanty aan en een fluwelen jurkje. De feministe in mij slaapt nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wat dingetjes doen voordat ik vakantie heb, dus spendeer mijn dagen in de bieb. Maar Fok is een beetje een afleiding af en toe![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef shinydiscoball het volgende:Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wat dingetjes doen voordat ik vakantie heb, dus spendeer mijn dagen in de bieb. Maar Fok is een beetje een afleiding af en toe
Succes met je dingetjes!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jij wordt wel heul grappig, zo na een dipje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef loveli het volgende:
Mooi dat het lekker was. Ik hoorde dat de meeste trouwjurken technisch zo geavanceerd zijn met elastiek en baleinen, dat je zelf niet eens moeite hoeft te doen in je buik in te houden
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Sushi! We hebben er weer een Miss_S-kloon bij.
Tofheid! En je jas ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef P.F het volgende:
Ik zit in het bestuur van mijn opleidings comissie (overkoepelende & eigen studie)
en ik ben gevraagd als voorzitter!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Bijgelezen, geen tijd om echt te reageren (welkom Rituals, fijn SDB, kwak, enzovoorts).
Heb wel vanmiddag in de kantoorwandelpauze even snel bij de Leen Bakker de twee laatste thermoleggings meegekaaid.
En nu ga ik voorbereiden voor slapen, morgen 2:45 de wekker.
dat is voor mij ook te vroeg...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Bijgelezen, geen tijd om echt te reageren (welkom Rituals, fijn SDB, kwak, enzovoorts).
Heb wel vanmiddag in de kantoorwandelpauze even snel bij de Leen Bakker de twee laatste thermoleggings meegekaaid.
En nu ga ik voorbereiden voor slapen, morgen 2:45 de wekker.
Second that!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom Rituals
Mijn lijstje vandaag is bagger:
O: bakje yoghurt
T: half zakje dropfruit-duo's (die zijn echt te lekker)
L: bak kwark
T: 2 mandarijnen
D: boerenkoolstamppot en 1/4 rookworst
Ik vond dit de zwaarste les tot nu toe. Denk dat ik m zondag opnieuw doe, op het laatst had ik behoorlijke kramp in mn kuiten, waardoor mn tempo nóg lager lag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe ging die bij jou? Toen ik een paar weken terug weer begon, begon ik met les 7, en les 8 was toen best heel zwaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |