Lekker slapenquote:
Jij ook, baas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:52 schreef Puala het volgende:
* Puala knuffelt the_Dean
droom zacht, sletje van me.
ik mis de 'alsjeblieft'quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:50 schreef Puala het volgende:
oh, fail @ tt. Modjes: voeg ff de S toe.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mis de 'alsjeblieft'
mogge
kater
Mwoah, ik laat 't lekker gewoon zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:51 schreef Puala het volgende:
* Puala pakt isdatzo bij zijn oor en sleurt hem richting toetsenbord.
Fixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, mijn kerstvakantie begint minder lekker..
Kan weer gaan stressenDamn, dat zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was je van plan te onderzoeken?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, mijn kerstvakantie begint minder lekker..
Kan weer gaan stressenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus omdat de commissieleden energie in een vorige versie van het onderzoeksvoorstel hebben gestoken betwijfelen ze of je je onderzoeksterrein voldoende beheerstquote:Mede op basis van de energie die de commissieleden naar aanleiding van een eerdere versie in het onderzoeksvoorstel hebben gestoken betwijfelen we ernstig of je het onderzoeksterrein voldoende beheerst om?
Die logica volg ik niet helemaal.
Snap wel wat ze bedoelen. Iig mooi kut, kusje.
Huilen dan.
Welke stappen het bedrijf dient te nemen om een verdere professionalisering in gang te zetten. Ten minste, die richting op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, dat zuigt.
Wat was je van plan te onderzoeken?
Ik ken een verhaal van iemand die een onvoldoende voor d'r scriptie had, maar de docent kon niet vertellen waar het nou aan lagquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Da's mooi kut, maar beter dit dan dat ze er niet écht naar kijken, 'ja' mompelen en pas als je het zo goed als af hebt gaan zeuren
Ken een verhaal van iemand die de hele tijd van begeleider groen licht kreeg en toen het af was het niet aan de eisen bleek te voldoen volgens de examencommissie![]()
dan kun je dus gewoon lekker opnieuw beginnen
![]()
En dat binnen een kleine organisatie? Wat is klein?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke stappen het bedrijf dient te nemen om een verdere professionalisering in gang te zetten. Ten minste, die richting op.
Wil dus een 0-meting doen door Greiner en INK. Doelstellingen en beleid op papier krijgen. Dan cultuur onderzoeken of het bedrijf rijp is voor verandering en dan met de Deming-circle en theorie van Kaizen aanbevelingen doen.
Goede tijd voor avondeten! Kroeg in geweest gisteravond?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
wij werden overigens vannacht om 0.00uur de snackbar uitgebezemd na het eten van ons avondeten![]()
patatje oorlog heeft in geen tijden zo lekker gesmaakt
*plop*quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik was ook niet meer van plan er iets aan te doen
Dit is de officiële:quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dat binnen een kleine organisatie? Wat is klein?
Het klinkt wel vaag, dat klopt. Punt van afstuderen is juist dat je iets veel specifiekers kiest volgens mij, en het helemaal uitwerkt.
Ik weet wel dat ik voor afstudeerstage wel een groot bedrijf wil, lijkt me toch veel uitdagender.
Dat zul je wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, je moet me niet helemaal onderschatten hoor
Ja hoorquote:
Emmers vol!quote:
Nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor
Kon lekker doorrijdenAlleen hopen dat dat vanavond ook is aangezien er weer sneeuw verwacht wordt...
Hoe is het daar dan?
Iddquote:
Haiquote:
Straks weer sneeuwschuiven, vanavond uit eten.quote:
Slaapkop!quote:
Jij chickies hosselenquote:
Bijna weekendquote:
Dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Valt wel mee![]()
Van half 4 tot half 7. Kan het niet echt lang noemen
quote:
Die half4 welquote:
Ons zuipfeest verslaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
Ik ga morgenavond fotograferen voor fok
Hier ook niet echt meer volgens mij...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef Bravebart het volgende:
Het heeft hier na half 1 vannacht helemaal niet meer gesneeuwd
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier ook niet echt meer volgens mij...
Komt later vandaag wel nieuwe hoor ik net
AMDB, wat vond je van mijn "officiële" probleemstelling..?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef AMDB het volgende:
Parels voor Zwijnen - 'Zijn hoofd tussen haar billen'
zomg, sommige posts
Jammerquote:
Eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef Stevennn het volgende:
Goeiemorgen
70 minuten te laatKutgladde boerenweggetjes
Bring it onquote:
Ik vond hem wat vaag, te weinig afgebakend. Het begrip efficiëntie is vaag, efficiëntie van de productie? Of die van de administratieve handelingen? Daarbij zeg je: "op het gebied van efficiëntie verder professionaliseren" dat is al fout, je kunt niet op het gebied efficientie professionaliseren. Je kunt je beter bv. op het gebied van productie professionaliseren en zo een hogere efficiëntie bereiken. Daarbij weet ik ook niet wat de aanleiding is? Ik neem aan dat ze zelf wel aan kunnen geven waar de grootste inefficiëntie zit, en dit moet dan de aanleiding zijn voor een onderzoeksvraag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
AMDB, wat vond je van mijn "officiële" probleemstelling..?
Oh crap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
Paula!
We zijn nu met een paar collega's aan het twitteren
Nou, binnen het bedrijf zijn er weinig cijfers bekend. Ik betwijfel ook of er cijfers bekend zijn over bijvoorbeeld uitval. verder staan er geen doelstellingen en beleid op papier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond hem wat vaag, te weinig afgebakend. Het begrip efficiëntie is vaag, efficiëntie van de productie? Of die van de administratieve handelingen? Daarbij zeg je: "op het gebied van efficiëntie verder professionaliseren" dat is al fout, je kunt niet op het gebied efficientie professionaliseren. Je kunt je beter bv. op het gebied van productie professionaliseren en zo een hogere efficiëntie bereiken. Daarbij weet ik ook niet wat de aanleiding is? Ik neem aan dat ze zelf wel aan kunnen geven waar de grootste inefficiëntie zit, en dit moet dan de aanleiding zijn voor een onderzoeksvraag.
Overigens vind ik je manier van verbeteren met Kaizen wel goed. Kaizen is![]()
Heb daar ooit een simulatiespel over gespeeld, dat was echt tof.
L.no is ook een kleurling, alleen dan vrouwelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, wat moeten we nou weer met een neger in de sc
Ja maar die is er nu nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no is ook een kleurling, alleen dan vrouwelijk
Ook voor het eerst...quote:
Vet hequote:
Wat heb jij toch met chicks vandaagquote:
Die zijn geilquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met chicks vandaag
Doe maar zoquote:
Dat dus.quote:
Die crap teruglezen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Puala het volgende:
En als jullie het daadwerkelijk niet snappen moet je ff terug lezen. Alhoewel, misschien zijn mijn sletjes wel zo lief om het uit te leggen..
Hmm, wauws. Wil je nu ook mijn sletje worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die crap teruglezen?
Ik ben best kansloos maar er zijn grenzen![]()
Was ik dat al niet dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, wauws. Wil je nu ook mijn sletje worden?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:44 schreef L.no het volgende:
Oh god.. ik ben blij.. ik dacht dat ik net zoals Luc de hele week zonder internet zou zijn.![]()
![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..].
Je hebt toch vast andere dingen?
Ik voel me niet fijn bij de gedachte dat ik het niet heb. Soms moet ik iets simpels opzoeken ofzo. Ik kan dan inderdaad niet veel dingen voor school doen daardoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Houniet het volgende:
Maar het is wel kut, zat andere dingen te doen, alleen een week zonder internet is kut. Je kan dan ook haast niets voor school doen.
Maar wel hard van de daken schreeuwen dat de IB-groep op mag rotten als iemand anders dingen bij de IB-groep voor je verandertquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
hele reeks vragen om te controleren of ik echt ben wie ik zeg dat ik ben
Truequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar wel hard van de daken schreeuwen dat de IB-groep op mag rotten als iemand anders dingen bij de IB-groep voor je verandert
Goeiemorgenquote:
Mogguh Dean.quote:
Uh, geen idee... twee keerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Mogguh Dean.
Hoelang heb je in godsnaam geslapen?
We hebben elkaar gemist ofzo dan. Mijn internet viel uit rond 10 uur 's avonds ofzo..quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, geen idee... twee keer
Ergens in de namiddag/avond en later op de nacht nog even
Ja, dat hebben we inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:57 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben elkaar gemist ofzo dan. Mijn internet viel uit rond 10 uur 's avonds ofzo..
Vet.quote:
Damnit.quote:
Maar je lag zelf ook te slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Vet.
[..]
Damnit.Ik had je wakker moeten houden.
Dat was dus te laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kwam terug rond 7 uur 's avonds man
Stel je eens voor man.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
Oja.. ik realiseer me net dat ik vakantie heb.
Grmblquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
Oja.. ik realiseer me net dat ik vakantie heb.
quote:
quote:
Ik krijg opeens recht op ¤55 zorgtoeslag.. terwijl ik maar recht heb op ¤3quote:
Dat betekent dat ik straks ruim ¤600 terug kan storten aan de belasting...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
Vette shit Dean.
En leuk voor je PB.
Dacht ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:41 schreef Houniet het volgende:
Vette shit Dean.
En leuk voor je PB.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik straks ruim ¤600 terug kan storten aan de belasting...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik straks ruim ¤600 terug kan storten aan de belasting...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef Houniet het volgende:
"Take a chance in those wonderful words you just don't understand.
I can show you the way but I know that you'll never be there.
All the time, all the shine of your eyes I would never forget.
All I know there's no time, there's no life, there is no turning back."
..
..
..
Wat een chille plaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef Houniet het volgende:
..
Ja, zo onwijs goed.quote:
Al eens geprobeerd?quote:
Wat heeft jna dan gedaan ?quote:
Waarom niet? Stel slappelingenquote:
Maar?quote:
Check dit topic maar: Stage SC #1187: Take me out!quote:
Geen flauw idee, weet alleen dat hij er 48 uur heeft.quote:
Dus jij wilt niet ff fixen dat hij weer unbanned is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet alleen dat hij er 48 uur heeft.
Houd me er niet mee bezig, met al die dingen hehe.
Wat is je punt dan met die post.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik word altijd stil van Gui platen, zo mooi zijn ze vaakquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef Houniet het volgende:
..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus, huphup!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef Snakey het volgende:
jna, posts spammen, 48 uur.
Ik ga wel even kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus jij wilt niet ff fixen dat hij weer unbanned is?
In spamslet modusquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Check dit topic maar: Stage SC #1187: Take me out!
Heeft ie al gedaan volgens mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken.
Hij kan zelf ook mailen met forum [at] fok punt nl hé.
Is om 11.48 uur al gedaan, schatjequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef Houniet het volgende:
Hij moet zelf mailen, naar dat bovenstaande adres.
Bullshit man, dat moet niet hoeven. 'Jullie' storen je er aan, laten hem bannen en dan zelf maar op laten lossen? No fucking way.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken.
Hij kan zelf ook mailen met forum [at] fok punt nl hé.
Deed ie al volgens mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef Houniet het volgende:
Hij moet zelf mailen, naar dat bovenstaande adres.
Wat een onzin Dean.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bullshit man, dat moet niet hoeven. 'Jullie' storen je er aan, laten hem bannen en dan zelf maar op laten lossen? No fucking way.
Hij is toch degene die fout zit? Laat hem dan maar moeite doen om weer te laten unbannen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bullshit man, dat moet niet hoeven. 'Jullie' storen je er aan, laten hem bannen en dan zelf maar op laten lossen? No fucking way.
Hap nou niet zoquote:
Ja.quote:
Ik ga toch weg, juu.quote:
En dan doet hij een poging om onder zijn ban uit te komen en dan laat je gewoon niets van je horen, ja man. Prima mentaliteitquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij is toch degene die fout zit? Laat hem dan maar moeite doen om weer te laten unbannen.
Wat mij betreft delen ze hier op Fok veel langere en veel sneller bans uit.
Fout... fout... wat is fout.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij is toch degene die fout zit? Laat hem dan maar moeite doen om weer te laten unbannen.
Wat mij betreft delen ze hier op Fok veel langere en veel sneller bans uit.
Je wagen halenquote:
Mods en admins zijn toch ook maar vrijwilligers, die hebben ook wel eens iets anders te doen. Jezus...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan doet hij een poging om onder zijn ban uit te komen en dan laat je gewoon niets van je horen, ja man. Prima mentaliteit
..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig zo zonder jna.
quote:
De discussie is nu niet of hij wel of niet fout zat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fout... fout... wat is fout.
Iedereen die last had van jna's 'spammen', steek je hand op.
Zie je wel? Niemand![]()
Moraalridder
Prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid dragen voor de functie die je aangenomen hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mods en admins zijn toch ook maar vrijwilligers, die hebben ook wel eens iets anders te doen. Jezus...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef jna het volgende:
Zo, nu ga ik alle reacties quoten waar ik op wilde reageren de laatste 48 uur.
Goewie, ga huilend naar mamie toequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
De discussie is nu niet of hij wel of niet fout zat.
Daarbij, wat is er leuk aan spammen? Ik vind het ook wel eens irritant als ik iets terug wil lezen en er staan honderden debiele posts van 1 user.
Doe dat in een apart topicquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef jna het volgende:
quote:
Ja Paula, niet spammen jij!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid dragen voor de functie die je aangenomen hebt
Ajbquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef jna het volgende:
Moraalridderquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Doe normaal
Anderhalf uur later unbanned worden dan eigenlijk de bedoeling was, wat een ramp
SC's teruglezen is voor Piles. En die 3 seconden die het duurt om een pagina langs te scrollen is de moeite toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
De discussie is nu niet of hij wel of niet fout zat.
Daarbij, wat is er leuk aan spammen? Ik vind het ook wel eens irritant als ik iets terug wil lezen en er staan honderden debiele posts van 1 user.
Tjoquote:
Heuquote:
Doen wequote:
Ik? JULLIE ZIJN HIER DEGENE DIE GAAN HUILEN DAT HIJ ANDERHALF UUR TE LAAT UNBANNED IS EN DAT DE FORUMADMINS HUN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN NEMENquote:
Je denkt dat ik serieus benquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik? JULLIE ZIJN HIER DEGENE DIE GAAN HUILEN DAT HIJ ANDERHALF UUR TE LAAT UNBANNED IS EN DAT DE FORUMADMINS HUN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN NEMEN
Ga mij dan in godsnaam NIET uitmaken voor moraalridder want zo te zien zijn JULLIE degene die dit forum veels te serieus nemen. Jezus zeg![]()
Wie neemt hier nu wat serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik? JULLIE ZIJN HIER DEGENE DIE GAAN HUILEN DAT HIJ ANDERHALF UUR TE LAAT UNBANNED IS EN DAT DE FORUMADMINS HUN VERANTWOORDELIJKHEID MOETEN NEMEN
Ga mij dan in godsnaam NIET uitmaken voor moraalridder want zo te zien zijn JULLIE degene die dit forum veels te serieus nemen. Jezus zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |