Lekker slapenquote:
Jij ook, baas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:52 schreef Puala het volgende:
* Puala knuffelt the_Dean
droom zacht, sletje van me.
ik mis de 'alsjeblieft'quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:50 schreef Puala het volgende:
oh, fail @ tt. Modjes: voeg ff de S toe.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mis de 'alsjeblieft'
mogge
kater
Mwoah, ik laat 't lekker gewoon zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:51 schreef Puala het volgende:
* Puala pakt isdatzo bij zijn oor en sleurt hem richting toetsenbord.
Fixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, mijn kerstvakantie begint minder lekker..
Kan weer gaan stressenDamn, dat zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was je van plan te onderzoeken?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, mijn kerstvakantie begint minder lekker..
Kan weer gaan stressenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus omdat de commissieleden energie in een vorige versie van het onderzoeksvoorstel hebben gestoken betwijfelen ze of je je onderzoeksterrein voldoende beheerstquote:Mede op basis van de energie die de commissieleden naar aanleiding van een eerdere versie in het onderzoeksvoorstel hebben gestoken betwijfelen we ernstig of je het onderzoeksterrein voldoende beheerst om?
Die logica volg ik niet helemaal.
Snap wel wat ze bedoelen. Iig mooi kut, kusje.
Huilen dan.
Welke stappen het bedrijf dient te nemen om een verdere professionalisering in gang te zetten. Ten minste, die richting op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, dat zuigt.
Wat was je van plan te onderzoeken?
Ik ken een verhaal van iemand die een onvoldoende voor d'r scriptie had, maar de docent kon niet vertellen waar het nou aan lagquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Da's mooi kut, maar beter dit dan dat ze er niet écht naar kijken, 'ja' mompelen en pas als je het zo goed als af hebt gaan zeuren
Ken een verhaal van iemand die de hele tijd van begeleider groen licht kreeg en toen het af was het niet aan de eisen bleek te voldoen volgens de examencommissie![]()
dan kun je dus gewoon lekker opnieuw beginnen
![]()
En dat binnen een kleine organisatie? Wat is klein?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke stappen het bedrijf dient te nemen om een verdere professionalisering in gang te zetten. Ten minste, die richting op.
Wil dus een 0-meting doen door Greiner en INK. Doelstellingen en beleid op papier krijgen. Dan cultuur onderzoeken of het bedrijf rijp is voor verandering en dan met de Deming-circle en theorie van Kaizen aanbevelingen doen.
Goede tijd voor avondeten! Kroeg in geweest gisteravond?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
wij werden overigens vannacht om 0.00uur de snackbar uitgebezemd na het eten van ons avondeten![]()
patatje oorlog heeft in geen tijden zo lekker gesmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |