Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
Schaaltje kattenvoer met rattengif doet wonderen.
Ik weet, maar ik heb geen hekel aan de katten, heb zelf ook een kat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
Schaaltje kattenvoer met rattengif doet wonderen.
Right, aan tafel met iemand die me 2 maanden geleden serieus wilde vermoorden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:02 schreef .aeon het volgende:
Bel de Rijdende Rechter!
Buurtbemiddeling....quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?
Maar het raakt ze wel en dat verdienen deze tokkies wel bovendien zijn ze toch te dom om de link te leggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treftquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
TS woont denk ik naast een stelletje tokkies/berberapen. Daar is weinig tegen te doen. Als het een huurwoning betreft kun je eens contact opnemen met de huurstichting. Anders heb je maar 2 keuzes: verhuizen of een stuk of 4 joegeslaven inhuren die het voor je oplossen. Dat laatste kost je wel een paar euro's, maar ben je er voorgoed van af.
Ik wil ze wel afknallen met een windbuks, maar dat maakt:quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het raakt ze wel en dat verdienen deze tokkies wel bovendien zijn ze toch te dom om de link te leggen.
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Even buurtbemiddeling + je woonplaats intypen bij Google en je vindt de correcte site van de buurtbemiddeling in jouw stad/regio. Zij kunnen je helpen om een gesprek aan te gaan met je buren (samen met iemand van die bemiddeling) om zo hopelijk een oplossing te vinden....weet ik klinkt als niets als ik zo lees welk soort mensen je buren zijn maar contact opnemen met die bemiddeling kan nooit kwaad....niet geschoten is altijd mis.
Lijkt mij ook niet leuk, maar vaak is het ook van 2 kanten. Een kennis van mij woonde in de graafsche wijk in Den Bosch (waar toen die dagen-lange rellen waren) en ondanks dat hij van een ander kaliber was (student) dan de locals, heeft hij nooit problemen met ze gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treftWoon je leuk, krijg je dit soort gezeik. Verhuizen ja, maar ik neem aan dat TS dat helemaal niet wil. En ik vraag me werkelijk af of buurtbemiddeling ook maar iets voor elkaar krijgt als het echte aso's zijn.
TS, succes er mee.
En ik las ooit reclame van een detective bureau dat onderzoek naar huis en de buurt deed voor een bepaald bedrag voor je besloot iets te huren of kopen. Misschien iets voor de toekomst(alhoewel je er geen moer aan hebt als dit soort mensen er later komen wonen)
Of alle katten vangen en in een grote doos voor de deur van een asiel ergens ver buiten de regio zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:19 schreef skattebaut het volgende:
Ik wil ze wel afknallen met een windbuks, maar dat maakt:
A: Hoop geluid
B: Kan kat nog steeds weglopen en ergens langzaam leeg bloeden.
C:Mij dat een veroordeling wegens vernieling op leveren die ik niet kan gebruiken vanwege mijn werk in beveiligingsbranche.
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent isquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.
Bemiddeling is dus uitgesloten.
Maar dan ben jij toch degene die overlast aan het veroorzaken is waarop de buurman kwam klagen?quote:De overlast gaat echter gewoon door intussen.
Vanavond was ik om 20.45h buiten op een parkeerplaats in mijn tuin aan mijn auto aan het werken omdat deze kapot is.
Hiervoor had ik een tl-lamp onder de motorkap gehangen om goed licht te hebben bij mijn sleutelwerk.
Opeens hoorde ik het mij inmiddels bekende brulgeluid van de buurman weer over het hek komen...
HEEEEE HEEEEEEEEEE, die lamp moet uit. jij bent niet normaal.
Idd, half berberaap, half Hollandse sloerie (die van berbersnikkel houdt.)quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
TS woont denk ik naast een stelletje tokkies/berberapen. Daar is weinig tegen te doen. Als het een huurwoning betreft kun je eens contact opnemen met de huurstichting. Anders heb je maar 2 keuzes: verhuizen of een stuk of 4 joegeslaven inhuren die het voor je oplossen. Dat laatste kost je wel een paar euro's, maar ben je er voorgoed van af.
I.d.d. , Ik heb 5 jaar gewacht op deze woning en er veel geld en tijd in gestoken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treftWoon je leuk, krijg je dit soort gezeik. Verhuizen ja, maar ik neem aan dat TS dat helemaal niet wil. En ik vraag me werkelijk af of buurtbemiddeling ook maar iets voor elkaar krijgt als het echte aso's zijn.
TS, succes er mee.
En ik las ooit reclame van een detective bureau dat onderzoek naar huis en de buurt deed voor een bepaald bedrag voor je besloot iets te huren of kopen. Misschien iets voor de toekomst(alhoewel je er geen moer aan hebt als dit soort mensen er later komen wonen)
Dan zijn ze zeker gechipped en daags erna weer terug bij buren...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of alle katten vangen en in een grote doos voor de deur van een asiel ergens ver buiten de regio zetten
OMFG wat een vuile hoer is je buurvrouw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Idd, half berberaap, half Hollandse sloerie (die van berbersnikkel houdt.)
Moet je voorstellen, meneer is asielzoeker, zijn land ontvlucht vanwege doodsbedreigingen...
En nu loopt ie mij hier te bedreigen...![]()
Ik heb contact gehad met verhuurder, zelfs wel 10 keer of zo.
Ze reageren geeneens...
Binnenkort zie ik nog eens ongewild een confrontatie aankomen.
Mijn vriendin voelt zich al een hele tijd onveilig.
Allemaal zeeeer onprettig en politie doet niets.
Justitie, waar meneer al bekend is, doet ook niets.
Herkenbaar ik kreeg laatst een foldertje met een stukje dat begon in de trend van..quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent is)
Goed jouw keuze, was maar een tip hoor die nogal eens schijnt te helpen.....politie zal ook niet constant aan de deur blijven komen dus op een gegeven moment of komen ze niet meer of de politie vraagt de bemiddeling in te stappen in deze situatie....succes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.
Bemiddeling is dus uitgesloten.
Jow, hij regelt wat...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent is)
of je belt:
[ afbeelding ]
Die regelt het wel![]()
Ik geef geen overlast naar mijn omgeving.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar dan ben jij toch degene die overlast aan het veroorzaken is waarop de buurman kwam klagen?
Maar goed, wat betreft de katten:
http://www.shop4home.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=92&products_id=374&zenid=e953179b3ce18ecb8d20c0f0abe5506b
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=middel+om+katten+weg+te+houden&meta=&aq=0&oq=middel+om+katten+
Juist, en als ik het zelf doe draai ik de bak in...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef mirved het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet om kunnen gaan. Als iemand mij een keer zou bedreigen dan kan ik niet instaan voor de gevolgen. Ik kan mensen die zo zijn werkelijk niet uitstaan.
Mensen roepen verhuizen. Maar dan heeft iemand anders weer te maken met dat kut volk. Dat lijkt een beetje de trend te zijn in NL altijd maar weglopen van problemen. Als iemand in elkaar geslagen wordt op straat vooral niet helpen straks krijg jij ook nog een slag. Het volk dat zich bezig houdt met deze praktijken hoeft zich daardoor steeds minder druk te maken over de gevolgen en dan gaan ze denken ze ook nog denken dat als ze maar genoeg bedreigen dat ze altijd hun zin krijgen. Dit soort dingen moet met harde hand aangepakt worden naar mijn mening.
Vergeet politie, ze zijn er alleen op papier, verder kun je er niet op vertrouwen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Herkenbaar ik kreeg laatst een foldertje met een stukje dat begon in de trend van..
Hallo mijn naam is Paul nog wat en ik ben al xjaar wijk agent in de wijk .... (Toen dacht ik shit de buren hebben geklaagd over de weed lucht)
En ik streef er naar om ....
en verder slap stukje tekst met
Mijn eerste reactie was goh hebben wij een wijk agent.
Blijkt dat elke wijk zo iets schijnt te hebben![]()
Heb dat foldertje voor de rest verder niet gelezen en maar gedacht ja zou wel.
Ze hebben ook een of andere werkloze weer een functie gegeven.
Mooie wijk agent ik zie hem nooit lopen.
Politie komt helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed jouw keuze, was maar een tip hoor die nogal eens schijnt te helpen.....politie zal ook niet constant aan de deur blijven komen dus op een gegeven moment of komen ze niet meer of de politie vraagt de bemiddeling in te stappen in deze situatie....succes.
Dus je antwoord is "het recht van de sterkste geldt"...Nou, dan weet je wat je te doen staat!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet politie, ze zijn er alleen op papier, verder kun je er niet op vertrouwen.
Het is een waardeloze organisatie die overlastveroorzakers hun gang laat gaan.
Werkende burgers echter worden leeg gemolken met 56km/h boetes zoals mij vandaag weer.
Dat wordt rücksichtslos vervolgd.
Tijd dat de politie eens serieus haar werk gaat doen.
Het land wordt wat onbewoonbaar door alle tuig inmiddels.
Ik zou dat zelf ook niet graag willen, verhuizen. Maar ben realistisch: wat moet je anders? We leven nu eenmaal in een land waar asocialen meer bereiken dan hard werkende mensen. Het is een schande, maar het zij zo. Daar kunnen we helaas heel weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef mirved het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet om kunnen gaan. Als iemand mij een keer zou bedreigen dan kan ik niet instaan voor de gevolgen. Ik kan mensen die zo zijn werkelijk niet uitstaan.
Mensen roepen verhuizen. Maar dan heeft iemand anders weer te maken met dat kut volk. Dat lijkt een beetje de trend te zijn in NL altijd maar weglopen van problemen. Als iemand in elkaar geslagen wordt op straat vooral niet helpen straks krijg jij ook nog een slag. Het volk dat zich bezig houdt met deze praktijken hoeft zich daardoor steeds minder druk te maken over de gevolgen en dan gaan ze denken ze ook nog denken dat als ze maar genoeg bedreigen dat ze altijd hun zin krijgen. Dit soort dingen moet met harde hand aangepakt worden naar mijn mening.
Zoals ik al zei....dan los je het op een andere manier op....vechtend over straat rollen bv......of je gaat verhuizen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Politie komt helemaal niet.
En iets bemiddelen kun je ook shaken met deze luitjes.
En dan, na een week, plots weer tokkies naast me krijgen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:29 schreef FB14 het volgende:
[..]
OMFG wat een vuile hoer is je buurvrouw.
Maar goed, tegen dat soort volk kun je (het is schandalig) niets doen. We weten allemaal hoe snel ze hun vriendjes optrommelen. Ik kan je wel allemaal stoere verhalen gaan ophangen van hen in elkaar laten slaan, brandstichten enzo maar dat is natuurlijk geen oplossing. Enige oplossing lijkt mij (spijtig genoeg) zsm verhuizen. Het is een schande, maar het is helaas niet anders.
Ik wil hier wel even een korte opmerking over maken. Ikzelf woon ook in een tuig-buurt, we hebben zelfs een eigen 'gang' bestaande uit wannebe-rappers, berbers, antillianen en blanke negersquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet politie, ze zijn er alleen op papier, verder kun je er niet op vertrouwen.
Het is een waardeloze organisatie die overlastveroorzakers hun gang laat gaan.
Werkende burgers echter worden leeg gemolken met 56km/h boetes zoals mij vandaag weer.
Dat wordt rücksichtslos vervolgd.
Tijd dat de politie eens serieus haar werk gaat doen.
Het land wordt wat onbewoonbaar door alle tuig inmiddels.
Ik begrijp je volkomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En dan, na een week, plots weer tokkies naast me krijgen...
Ik wil niet op de vlucht gaan voor tuig.
Zij moeten zich gedragen.
Ik ben eraan aan het denken om middels een advocaat ontbinding van hun huurcontract af te dwingen bij een rechtbank.
Als het een huurhuis is zul je de woningbouwvereneiging toch achter je moeten hebben staan en als ik hun reaktie lees.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En dan, na een week, plots weer tokkies naast me krijgen...
Ik wil niet op de vlucht gaan voor tuig.
Zij moeten zich gedragen.
Ik ben eraan aan het denken om middels een advocaat ontbinding van hun huurcontract af te dwingen bij een rechtbank.
TS wil niet verhuizen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef capricia het volgende:
Kan TS niet in een beter buurt gaan wonen?
Als ik wat terug doe komen ze natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je antwoord is "het recht van de sterkste geldt"...Nou, dan weet je wat je te doen staat!
Kleine kans. Rechters staan erg ver van de realiteit. Linkse elite enzo....quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als ik wat terug doe komen ze natuurlijk wel...
En nemen mij mee naar buro, strafzaak, vervolging, etc.
Werk weg...
Hoor nu al het woord discriminatie door straat galmen.
Dat magische sleutelwoord waarop iedere ambtenaar strak in de houding schiet en zijn werk gaat doen.
Vraag me af als ik al deze voorvallen documenteer, of ik dan sterker sta bij een rechter indien er daadwerkelijk wat voor valt binnenkort?
Dat schijnt niet te hoeven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het een huurhuis is zul je de woningbouwvereneiging toch achter je moeten hebben staan en als ik hun reaktie lees.....
Die de regels net zo moeten toepassen als diegenen die rechts zijn georienteerd....als je dat als antwoord geeft dan kunnen we het hele rechtssysteem wel opdoeken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kleine kans. Rechters staan erg ver van de realiteit. Linkse elite enzo....
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat schijnt niet te hoeven.
Eenieder kan beëindiging van een contract bedingen, zo ook een huurcontract.
Het moet dan echter wel met zwaarwegende redenen omkleed zijn.
Een huurder is immers goed beschermd.
Helaas zijn de regels in Nederland ruim interpreteerbaar. We kennen allemaal nog de zaak van die vluchtgevaarlijke turkse tbs-er die nu in Turkije zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die de regels net zo moeten toepassen als diegenen die rechts zijn georienteerd....als je dat als antwoord geeft dan kunnen we het hele rechtssysteem wel opdoeken.
Klopt maar dat is toch wel iets anders dan ditquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Helaas zijn de regels in Nederland ruim interpreteerbaar. We kennen allemaal nog de zaak van die vluchtgevaarlijke turkse tbs-er die nu in Turkije zit.
Dat laatste kan ik inkomen, gezien uitspraken van rechtbanken en de totaal geen recht doende straffen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kleine kans. Rechters staan erg ver van de realiteit. Linkse elite enzo....
Nee, das tekenende voor politie en justitie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt maar dat is toch wel iets anders dan dit
Binnenkort ga ik maar eens naar een advocaat op zoek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee misschien niet maar je staat wel een stuk sterker lijkt mij....
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden.......quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, das tekenende voor politie en justitie.
Ik ben hier geboren en woonde hier tot nu graag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef capricia het volgende:
Kan TS niet in een beter buurt gaan wonen?
Ik snap TS wel. Gezien de softe uitspraken van de rechters zal de buurman van TS er (maximaal) wel van afkomen met 10 minuten schoffelen. Face it: je kunt beter een aso zijn en werkloos op de bank zitten dan je in te zetten voor de maatschappij en belasting te betalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden........
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden........
Dat is een herkenbaar probleem. Vooral in volkswijken/ binnensteden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en woonde hier tot nu graag.
De woningstichting echter plaatst zomaar overal tokkievolk van her en der ertussen.
Dat leidt natuurlijk tot onvermijdelijke problemen.
(zie hier)
Idd, dat laatste ben ik,quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik snap TS wel. Gezien de softe uitspraken van de rechters zal de buurman van TS er (maximaal) wel van afkomen met 10 minuten schoffelen. Face it: je kunt beter een aso zijn en werkloos op de bank zitten dan je in te zetten voor de maatschappij en belasting te betalen.
Ik wil het wel even opnemen voor de politie, ondanks dat ik begrijp wat je bedoeld. De politie agenten zelf doen ook maar wat ze opgedragen wordt. Ze gaan 100% zeker liever tuig neerknuppelen en in de bak gooien i.p.v. buurtvader spelen of achter een boom verstoppen met een lasergun. Maar je, de politiek beslist. PvdA enzo....quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom doe ze dan niets?
Doen 25min. over een 112 oproep.
Nog veel erger, maar dat kan ik hier niet schrijven.
Politie is een absolute faalorganisatie, geloof me, vertrouw er in nood niet op, en neem zelf actie!
Nou met een honkbalknuppel naar de buren toe dan(en neem even wat extra mensen mee)....morgen hoor ik wel op het journaal hoe het is afgelopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom doe ze dan niets?
Doen 25min. over een 112 oproep.
Nog veel erger, maar dat kan ik hier niet schrijven.
Politie is een absolute faalorganisatie, geloof me, vertrouw er in nood niet op, en neem zelf actie!
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou met een honkbalknuppel naar de buren toe dan(en neem even wat extra mensen mee)....morgen hoor ik wel op het journaal hoe het is afgelopenwat wil je dan anders wat ik zeg, meerdere mensen hebben je tips gegeven maar je wilt niet verhuizen, geen buurtbemiddeling, geen vertrouwen in het rechtssysyteem en die mensen krijg je niet voor het weekend weg.....als de politie niet reageert gewoon blijven bellen tot ze het zat zijn en wel komen is verder het enige wat ik je kan adviseren.
Het erge, dit is geen volkswijk, maar normale woonbuurt..., en ook geen binnenstad, maar buitenwijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een herkenbaar probleem. Vooral in volkswijken/ binnensteden.
Helaas veranderen buurten door de jaren heen, en is het niet meer de wijk waarin je opgroeide.
Daar kun je tegen vechten, maar een echte trend stop jij als individu niet zomaar.
Daarom denk ik echt dat verhuizen gewoon de betere optie is. Vooral gezien de hoeveelheid energie die je moet steken om ook maar 1% verbetering te halen...dat weegt niet op tegen je ergenis.
Heb er flitsen van gezien....maar kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...
Normale woonbuurt, laagbouw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Wat voor een buurt is het, TS?
Weet je ook waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...
Provincie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Normale woonbuurt, laagbouw.
Verder redelijk netjes.
Lquote:
Lquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Provincie?
Gemiddelde huur/ koop-prijs?
Want dat zegt wel veel vind ik vaak.
EN nog eentje: Hoe oud is de wijk?
Okay!quote:
Thanks, hoeven jullie niet te werken?quote:
Toevallig morgen vrij, vandaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Thanks, hoeven jullie niet te werken?
Studentquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Thanks, hoeven jullie niet te werken?
Ah, ok, wilde net je moeder bellen....quote:
Truste.quote:
Wat een dorpssfeer hier op fok!...quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ah, ok, wilde net je moeder bellen....
Begon goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
TS begon zo goed, maar zwakte al snel af naar eenzelfde niveau als zijn buren door één af andere maffe cursus te gaan doen om zo ook met fysiek geweld zijn buren aan te kunnen.
Ook spreekt TS zichzelf nogal tegen, hij heeft het eerst over naar de rechter gaan om het huurcontract van zijn buren te laten ontbinden, maar een aantal posts later beweerd hij weer dat hij geen enkel vertrouwen heeft in Politie en Justitie.
Ik bedoelde daarmee dat hij zijn buren aansprak op hun gedrag, daarna ging het helaas snel bergafwaarts.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Begon goed?
Zelf met poep gooien is ook niet echt normaal. Volgens mij was TS de eerste Tokkie in de buurt![]()
Maargoed 7 katten, mag dat wel? En de buurman etteren heeft ook geen zin, met die steen door je autoruit laat hij zien dat hij er een stuk beter in is.....
Als ik het allemaal zo lees vraag ik me af welke toon er gebruikt is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat hij zijn buren aansprak op hun gedrag, daarna ging het helaas snel bergafwaarts.
Ik vermoed een soort Haagse Harry toon of de Flodder manier van aanspreken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees vraag ik me af welke toon er gebruikt is.
De katten in kwestie schijten TS zijn tuin al onder schrijft ie volgens mij, lijkt me dus niet echt praktischquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef fokkieslim het volgende:
Voor die katten lekkere dingen kopen,maar wel even flink wat wonderolie er in doen.
Is voor de kan niet zon probleem maar wel voor het baasje.
Maar die piep laten die apparaten alleen gedurende een aantal seconden horen als ze warmte of beweging (afhankelijk van het apparaat) in de tuin detecteren. Het is dus niet constant. Letwel dat dit bij bejaarde katten niet altijd even goed werkt. Die horen het niet altijd.quote:Bovendien hoor ik pieptonen van dergelijke ultrasone apparaten zelf en krijg daar koppijn van.
Het artikel gaat over geluidsoverlast, dat is hier niet aan de orde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:28 schreef Bassfly het volgende:
Hier staat nog een duidelijk actieplan bij burenoverlast:
http://huis-en-tuin.infon(...)-mag-en-wat-kan.html
Hoe zit het trouwens met de andere buren? Hebben die ook overlast? Anders met hun samenspannen.
Deze beiden door je genoemde partijen doen beiden helemaal NIKS.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:22 schreef Bassfly het volgende:
Ik zou dit gewoon spelen via de wijkagent/wijkmanager en/of via de woningbouwvereniging.
Deze moeten voor jou gaan bemiddelen/praten met de buren. Dit zijn trouwens ook de partijen waar je om advies kan vragen voor wat betreft hoe om te gaan met overlast van buren. Daar zullen ze ongetwijfeld al meer ervaring mee hebben gehad in het verleden.
De oorlogvoering (dieren doden/vechten e.d.) die hier her en der wordt geadviseerd zal de zaak alleen maar verder laten escaleren, dus daar zeker niet aan beginnen.
Ik heb al 12,- euro uitgegeven aan een goedje genaamd kattenschrik, een natuurlijk middel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar die piep laten die apparaten alleen gedurende een aantal seconden horen als ze warmte of beweging (afhankelijk van het apparaat) in de tuin detecteren. Het is dus niet constant. Letwel dat dit bij bejaarde katten niet altijd even goed werkt. Die horen het niet altijd.
Emmer water wil ook wel helpen. Of een combinatie van de mogelijkheden (apparaatje, citroen plantjes, ander spul).
In het begin heb ik de buurvrouw een aantal keren netjes gevraagd of ze de overlast van haar katten in mijn tuin kon beëindigen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef prupke het volgende:
TS heeft in mijn ogen gelijk
Maar het probleem is dat als je overlast van katten hebt dat daar weinig aan gedaan kan worden (want kan je aantonen dat het echt de beesten zijn van de buren? )
Maar een woningstichting moet wel serieus op klachten reageren!
Stuur ze desnoods een aangetekende brief (kost wat maar dan heb je iets aan bewijs dat je een klacht ingediend hebt) en als je geen reactie hebt gekregen van ze dan ga je naar de politie (ook al is het niet je beste vriend) en vraag wat je moet doen om iets gedaan te krijgen.
Het is en het blijft gewoon kut als iemand (of wie daar bij hoort ) last veroorzaakt bij een ander.
En nee het maakt niet uit waar je woont hoor, in het gooi worden ook tuinen volgescheten door beesten...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik maar eens naar een advocaat op zoek.
Misschien dat ze dan wakker worden?
HEEEL veel mensen die letterlijk lijden onder de door hun buren veroorzaakte ellende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef Bassfly het volgende:
Hier nog wat extra 'leesvoer':
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57315
Polen inhuren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd het laatste wat je kan ondernemen,
Ik zit in ong dezelfde situatie en ik wacht het even af,
maar ik weet eigenlijk al wel dat de politie niet m'n beste vriend is en ook nooit gaat worden
Dan miss toch maar een paar polen inhuren
Ik heb al heel veel gedachten de revu laten passeren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd het laatste wat je kan ondernemen,
Ik zit in ong dezelfde situatie en ik wacht het even af,
maar ik weet eigenlijk al wel dat de politie niet m'n beste vriend is en ook nooit gaat worden
Dan miss toch maar een paar polen inhuren
Als er bij mij de deur in probeerde te trappen (met klauwhamer of niet) dan bel ik 112quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
In het begin heb ik de buurvrouw een aantal keren netjes gevraagd of ze de overlast van haar katten in mijn tuin kon beëindigen.
Dit verzoek werd steevast beantwoord met: Het kunnen wel alle katten uit de buurt zijn die in jou tuin schijten, bewijs maar dat het mijn katten zijn!
Hierop heb ik, na een aantal keren dit antwoord gekregen te hebben, een videocamera opgehangen.
Binnen werkelijk een uur had ik al beelden met een van haar katten erop die een dikke hoop draaide pal voor lopende camera.
Deze beelden heb ik op een cd-tje gebrand en daags daarna zag ik de buurvrouw in haar tuin.
Ik sprak haar aan en refereerde aan haar eerdere uitspraken dat ik e.e.a. maar moest bewijzen.
Hierop overhandigde ik haar de cd met beelden die ze met een rood hoofd van woede uit mijn handen rukte en pontificaal in de afvalcontainer gooide.
"Dat doen we met dergelijke onzin zei ze en liep weg"
Hierop heb ik haar mede gedeeld dat ik dan wel zelf maatregelen zou nemen.
Dit, zo schreeuwde ze, vatte ze op als een bedreiging... en wilde weten wat ik dan wel niet ging doen.
Ik heb haar verder niet meer geantwoord.
Ben naar binnen gegaan.
Die zelfde week op een zaterdagmorgen liep ik naar buiten mijn tuin in en stond bij de eerste stap buiten al in een hoop diarree.
Deze goorheid maakte me zo kwaad dat ik naar de boerenbond ben gereden en schrikdraadmaterialen heb gekocht.
Toen ik bezig was deze te bevestigen in mijn hekwerk begon de buurvrouw plots vanaf een ladder, zonder een woord te zeggen, mijn schrikdraad te vernielen...
Toen ik haar dat belette door mijn hand over de isolatoren te houden, stapte ze van de ladder af en zei: Ga maar alvast naar binnen, ik ga mijn vriend halen en die maakt je af!!!
En jawel, 10 seconden daarna stond er een dulle neger tegen mijn voordeur te trappen uit alle macht.
Met in zijn hand een klauwhamer.
Dit was het begin van een koude oorlog die nu al enkele maanden duurt.
Geen enkele instantie vindt het echter voldoende ernstig zich er druk over te maken.
Denk er momenteel aan de stront dan maar allemaal op te scheppen, in enveloppen te duwen en met regelmaat anoniem aan de wijkagent, woningstichting, en gemeente te sturen.
Dat betwijfel ik. Daarnaast denk ik niet dat TS veel lol zal hebben van het verhuizen van de buurkatten als het buurmonster vervolgens er nog een tandje bijdoet. Of de woningbouw opbelt zodat TS zelf ook een fijne aantekening krijgt van ontvreemding. Dan is ie nog verder van huis.quote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je kunt de dierenambulance bellen dat er katten in je tuin zwerven. Die worden dan zonder pardon in het asiel opgenomen.
En blijf maar bellen zolang ze rondzwerven, ook al zijn ze er een week later weer.
Je werkte in de beveiligingsbranche zei je? Heb je nieit wat potige collega's die wel ff een overuurtje willen maken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel gedachten de revu laten passeren.
Vrijwel allemaal strafbaar...![]()
Beveiliging omvat meer dan portiers/uitsmijters ed.quote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef Brouw-Meester het volgende:
[..]
Je werkte in de beveiligingsbranche zei je? Heb je nieit wat potige collega's die wel ff een overuurtje willen maken?
Ik heb geen tijd voor een hond, bovendien vind ik honden smerige beesten.quote:Op zondag 20 december 2009 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou een hond welicht niet kunnen?
Ik weet niet hoe het zit met katten naar een asiel brengen etc.quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Daarnaast denk ik niet dat TS veel lol zal hebben van het verhuizen van de buurkatten als het buurmonster vervolgens er nog een tandje bijdoet. Of de woningbouw opbelt zodat TS zelf ook een fijne aantekening krijgt van ontvreemding. Dan is ie nog verder van huis.
Dit werd mij verteld toen ik mijn kat uit het asiel haalde.quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Daarnaast denk ik niet dat TS veel lol zal hebben van het verhuizen van de buurkatten als het buurmonster vervolgens er nog een tandje bijdoet. Of de woningbouw opbelt zodat TS zelf ook een fijne aantekening krijgt van ontvreemding. Dan is ie nog verder van huis.
Wijkagent kan ook niets doen als er geen strafrechtelijke gedragingen zijn. Ruzies / overlast is het lastigste te bewijzen.... Die bedreiging is natuurlijk duidelijk, maar het blijft een 1-op-1 verhaal (zijn/hun woord tegen die van jou).quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Buurtbemiddeling....
De wijkagent doet er helemaal niets aan.
Bureau handhaving gemeente doet er niets aan.
Verhuurder doet er niets aan.
Bij wie moet ik dan wel zijn?
Hallo mevrouw voor jou,quote:Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou in deze situatie weer even teruggaan naar waar het om gaat. Het gaat om katten die in je tuin poepen en een stel eigenaren die dat niet interesseert. Je kunt nu tegen je buren aan blijven schoppen om te zorgen dat ze kun katten binnen gaan houden maar de kans dat ze dat gaan doen lijkt mij nihil.
Wat je wel kan doen is zorgen dat de katten niet meer in jouw tuin poepen.
Je kunt op de plekken waar ze poepen en plassen verschillende goedkope huismiddeltjes toepassen:
- flinke hoeveelheid peper strooien (als het buiten droog is)
- satestokjes in de grond steken
- koffiedik strooien
- notendoppen strooien
Je zou ook als je iemand vind, een hond kunnen lenen die graag achter katten aanzit. Na een paar weken de tuin uitgejaagd te zijn zit de schrik er bij katten goed in.
Succes
Vervelend dat je tuin stonk van dat spul en schrikdraad niet ging, maar je kunt dan toch gewoon de andere tips ( - hond lenen) uitproberen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hallo mevrouw voor jou,
Eigenlijk is het de omgedraaide wereld dat ik op mijn kosten de katten van de buren uit mijn tuin moet weren...
Ik heb al een bus kattenschrik http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_product.asp?id=70 ter waarde van 12,95 euro in mijn tuin uitgestrooid.
Daardoor stonk mijn tuin verschrikkelijk.
Recent heb ik mijn tuin bijna geheel bestraat, sindsdien schijten ze gewoon op de verharding.
Nu ligt er een pak sneeuw op de kattenschrik (dat sowieso na 2 dagen al niet meer stonk) en schijten ze in de sneeuw voor mijn deur...
Toen ik schrikdraad in mijn eigen tuin was aan het spannen, stond de buurman plots met een klauwhamer gewapend in mijn tuin om mij pogen de hersenen in te slaan.
Ik zou zo verder even niet weten wat ik nog moet proberen...
Aangaande het idee van honden, ik weet dat katten ontzettende domme beesten zijn.
(geen geheugen)
Zodra de hond weg is zijn de katten er gegarandeerd meteen weer.
Dit snap ik ff niet, wat hebben zij ermee te maken dat jij schrikdraad in JOUW tuin aanlegt? Op basis van wat willen ze jou dat beletten?quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Toen ik schrikdraad in mijn eigen tuin was aan het spannen, stond de buurman plots met een klauwhamer gewapend in mijn tuin om mij pogen de hersenen in te slaan.
Nou, dat is een goede vraag om aan mijn buren te stellen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:17 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit snap ik ff niet, wat hebben zij ermee te maken dat jij schrikdraad in JOUW tuin aanlegt? Op basis van wat willen ze jou dat beletten?
Aangaande zulke kampen:quote:Op dinsdag 22 december 2009 04:41 schreef GieJay het volgende:
De enige mensengroep na marrokaanse jongeren die ik nog meer haat zijn de nederlandse tokkies. Waarom bouwen we niet een groot kamp in Friesland om ze daar weg te laten rotten.
Ot: Die kattenverschrikker (ultra sone piepgeluid) lijkt me toch de beste oplossing, het kost wel wat natuurlijk, en het is eigenlijk de omgekeerde wereld maar dan ben je waarschijnlijk wel van de problemen af. Goedkoopste oplossing is natuurlijk om een hond te nemen/lenen.
[ afbeelding ]
That 'll do it
Die schrikdraad komt er, geloof me daar maar in.quote:Op maandag 21 december 2009 23:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vervelend dat je tuin stonk van dat spul en schrikdraad niet ging, maar je kunt dan toch gewoon de andere tips ( - hond lenen) uitproberen?
En op welk vlak doe ik dat mezelf verlagen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef jitzzzze het volgende:
schrikdraad in je tuin aanleggen
TS verlaagt zich op deze wijze tot hetzelfde niveau als zijn buren. Mijn advies: koop een hamer bestendige integraalhelm.
Naar mijn idee is de boel al aardig geëscaleerd enkele maanden terug, met politie ter plaatse, aangifte etc.quote:
Je verlaagt je ermee door je oog om oog, tand om tand gedrag. Dit wekt slechts meer agressie op bij je buren dan dat het daadwerkelijk iets bijdraagt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En op welk vlak doe ik dat mezelf verlagen?
Ik heb alle gangbare methoden zowat wel geprobeerd om de overlast te beëindigen...
Nee hoor dat heb je niet, er stonden nog veel meer dingen op mijn lijstje. Probeer die eens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En op welk vlak doe ik dat mezelf verlagen?
Ik heb alle gangbare methoden zowat wel geprobeerd om de overlast te beëindigen...
Een tijd lang heb ik al die spullen netjes weer terug gegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef jack4ya het volgende:
Toch is het idee van een dierenbescherming/asiel geen slechte.
Waarschijnlijk geven ze geen ruk om hun katten, ik vermoed dan ook dat ze niet gaan betalen om de katten weer op te halen. Komen de dieren hopelijk ergens beter terecht dan in deze situatie.
Gewoon blijven bellen voor zwarfkatten. Dat ze alleen maar buiten leven en dat de eigenaren het niet aankunnen (volgens mij dan geen woord van gelogen.)
En al het over de schutting gemieterde spul, gooi je met dezelfde boog in je kliko.
Verder proberen ze stoicijns te negeren, als ruzie zoekers ergens niet tegen kunnen: negeren alsof ze lucht zijn. Niet chagerijnig kijken, niets blootgeven van je ergenissen.
(Vergeet al het katten weghoud spul, ik heb nog nooit gehoord dat er ook maar iets van werkt.)
Ik vind aanleg van schrikdraad nu niet bepaald oog om oog situatie....quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je verlaagt je ermee door je oog om oog, tand om tand gedrag. Dit wekt slechts meer agressie op bij je buren dan dat het daadwerkelijk iets bijdraagt.
Het enige wat je kan doen is blijven leuren bij je wijkagent en je verhuurder. Dan komen ze echt wel een keer kijken.
En de door mij in deze woning en tuin geïnvesteerde tijd en geld vergeet ik dan gewoon?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:16 schreef leukvoorlater het volgende:
De katten iets aan doen is echt een no-go. Die beesten kunnen er niks aan doen. Vervelende kinderen van andere mensen vergiftig je toch ook niet? Verantwoording ligt altijd bij de eigenaar.
TS, ga verhuizen. Een leefbare situatie wordt het nooit meer.
Kan je begrijpen dat schrikdraad redelijk vijandig kan overkomen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind aanleg van schrikdraad nu niet bepaald oog om oog situatie....
Moet ik dan maar in de stront blijven zitten?
De verhuurder en andere verantwoordelijke partijen verzaken hun taak, terwijl ze daar wel dik voor betaald krijgen...
Dan zal ik toch iets moeten doen?
Tot nu ben ik nog helemaal niet rigoreus te werk gegaan...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee hoor dat heb je niet, er stonden nog veel meer dingen op mijn lijstje. Probeer die eens.
Tot nu toe merk ik uit je antwoorden dat je wel erg graag rigoreus te werk gaat. Gooi die woede etc nou eens gewoon overboord en ga op normale voet proberen je probleem op te lossen. O je moet erop gebrand zijn om oorlog uit te lokken met je buren.
Zal wel een gezellige kerst worden bij jou.
Ik ken serieus een aantal joegoslaven (ben zelf half bosnisch) die wel voor 50 euro je buurman 3 maanden door een rietje willen laten eten. Die katten zijn ook geen probleem, ik bedoel 7 tegelijk passen echt wel in een houtversnipperaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Polen inhuren?
Beter ex -Joegoslaven of Albanezen?
De schrikdraad die ik heb is een plastic draadje met daarin metaal gevlochten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat schrikdraad redelijk vijandig kan overkomen?
En nee, je hoeft niet in de stront te gaan zitten. Maar hier kies je zelf voor door de instanties niet meer te informeren hierover en voor eigen rechter te gaan spelen.
Haha, bel je wel als dat nodig gaat zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ken serieus een aantal joegoslaven (ben zelf half bosnisch) die wel voor 50 euro je buurman 3 maanden door een rietje willen laten eten. Die katten zijn ook geen probleem, ik bedoel 7 tegelijk passen echt wel in een houtversnipperaar.
En precies vanwege die houding krijg jij binnen afzienbare tijd oorlog met je buren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Tot nu ben ik nog helemaal niet rigoreus te werk gegaan...
Ik ben nl. niet gebrand op oorlog uit lokken met mijn buren?
Wil echter ook niet mijn hele tuin vol cocktailprikkers planten.
Overal koffiedroest werpen...
Anti-kattenplanten zetten.
Dat werkt allemaal niet, die huis-tuin en keukenmiddeltjes.
Het strontvolk naast me moet gewoon inzien dat hun katten alles onder kakken en dit niet normaal is.
Dat dat geheid leidt tot oorlog indien ze dat niet beëindigen.
Ik zie me onder geen beding verantwoordelijk voor deze ontstane problematiek.
Het gaat er niet om hoe het eruit ziet. Het gaat erom dat je het überhaupt hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De schrikdraad die ik heb is een plastic draadje met daarin metaal gevlochten.
Dat oogt niet als: http://remember.org/jacobs/FenceLamp.html
Maar als
http://www.2dehands.be/pa(...)html?paard_overig=16
En dat in mijn eigen tuin.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe het eruit ziet. Het gaat erom dat je het überhaupt hebt.
Zie je nou echt niet in dat je met deze karige acties niets bereikt behalve meer overlast?
Incl foto van stront?quote:
Oh ja, omdat ik vind dat je zoiets beter via een gesprek of instanties kan regelen ben ik ineens familie van die lui?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je familie van die tokkies ofzo. Hij heeft al genoeg overlast met stenen in de ruit van zijn auto en schijt overal in zijn tuin, kan het uberhaupt nog erger? Politie wil niet meewerken, huurder ook niet. Dan moet je toch verdomme zelf wat doen, met tokkies valt niet te onderhandelen, die denken dat de hele f*cking wereld om hun draait. En schrikdraad, oei, dat is wel drastisch hoor, enige wat je kan overkomen is dat er minder katten in de tuin komen, en dat lijkt me niet zo'n probleem. Als die buurman echt gaat zeiken over schrikdraad dan zou ik gewoon ergens een camera neerhangen en de confrontatie filmen en naar de politie gaan, dan moeten ze je wel geloven.
Daar leren die lui niets van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik vind dat je zoiets beter via een gesprek of instanties kan regelen ben ik ineens familie van die lui?
Ik blijf erbij dat TS beter keer op keer zijn beklag kan doen bij de politie en de verhuurder dan zulks karige acties uitvoeren.
Sorry, maar ik kan je gedachtegang in deze echt niet volgen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En precies vanwege die houding krijg jij binnen afzienbare tijd oorlog met je buren.
Ik zeg niet dat je buren het juist hebben, maar jij bent nu allerminst constructief bezig en dus net zo goed verantwoordelijk.
Ik zie geen andere mogelijkheden meer mijn tuin stront/kots/maden/dode dieren/bloed/pis en andere ellende vrij te houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe het eruit ziet. Het gaat erom dat je het überhaupt hebt.
Zie je nou echt niet in dat je met deze karige acties niets bereikt behalve meer overlast?
En je kan ze niet anders laten schrikken dan met een buks?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef longinus het volgende:
mijn oplossing klinkt erger dan het is: ik schiet met een buks op de katten, nee, geen sterke buks en ik beschadig de katten ook niet ( op mijzelf getest ) , maar ze krijgen een flinke tik waarvan ze schrikken.
na enkele dagen komen ze onderzoeken wat dat was, als je ze dan weer raakt zie je ze maanden niet meer in je tuin.
Gaat om het schrik effect, katten zoeken een veiligere plek dan een plek waar ze een flinke dreun krijgen uit het niets.
Het is idd zo als je schrijft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je familie van die tokkies ofzo. Hij heeft al genoeg overlast met stenen in de ruit van zijn auto en schijt overal in zijn tuin, kan het uberhaupt nog erger? Politie wil niet meewerken, huurder ook niet. Dan moet je toch verdomme zelf wat doen, met tokkies valt niet te onderhandelen, die denken dat de hele f*cking wereld om hun draait. En schrikdraad, oei, dat is wel drastisch hoor, enige wat je kan overkomen is dat er minder katten in de tuin komen, en dat lijkt me niet zo'n probleem. Als die buurman echt gaat zeiken over schrikdraad dan zou ik gewoon ergens een camera neerhangen en de confrontatie filmen en naar de politie gaan, dan moeten ze je wel geloven.
Right...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef Zith het volgende:
hoax topic is hoax
Een katapult misschien?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En je kan ze niet anders laten schrikken dan met een buks?
Misschien moeten ze er wat verstand (respect) ingeramd krijgen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze ooit zullen veranderen?
Jij hebt een probleem met het gedrag van je buren en je wil dat hun rare gedrag stopt. Als je dat wil bereiken moet je stoppen met het te zien als een oorlog maar zien voor wat het is. Een stel buren dat een nieuw spelletje heeft ontdekt genaamd buurmannetje pesten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan je gedachtegang in deze echt niet volgen...![]()
Welke houding heb je het over?
Moet ik alles wat er gebeurt en gebeurde maar voor zoete koek slikken?
Op welke manier kan ik nog constructief bezig zijn?
Denk jij dat er soms nog ooit contact gaat zijn tussen hun en mij?
Op welke wijze ik verantwoordelijk of mede verantwoordelijk ben had ik wel heeeel graag geweten.
Waar deze mensen last van hebben is 100% arrogantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met het gedrag van je buren en je wil dat hun rare gedrag stopt. Als je dat wil bereiken moet je stoppen met het te zien als een oorlog maar zien voor wat het is. Een stel buren dat een nieuw spelletje heeft ontdekt genaamd buurmannetje pesten.
Jouw buren zijn waarschijnlijk sociaal niet vaardig genoeg in te zien dat hun gedrag nergens op slaat, in elk geval levert het ze wat op want anders zouden ze het niet doen. Ze zien niet in dat ze totaal niks bereiken met hun debiele gedrag en dat het uiteindelijk alleen maar verliezers oplevert. Als jij erop ingaat levert het uiteindelijk een keer echte schade op, lichamelijk of materieel. Dat heb je zelf ook al gemerkt aangezien je het met een normaal gesprek niet op hebt kunnen lossen en de boel terugsmijten voor vrij aggressief gedrag van hen kant uit heeft gezorgd.
Je weet dus dat praten niet helpt en een koekje van eigen deeg hen aanleiding geeft om nog verder te gaan. Als ik je goed heb begrepen wil jij naar een situatie waarbij de katten van de buren geen zooi in de tuin achterlaten, en de buurkinderen niet steeds hun bal in jouw tuin smijten.
Dan kun je 2 dingen doen, op hun gedrag ingaan of het negeren.
Dat eersteis wat ik je nu steeds zie doen. Schrikdraad voor katten bijvoorbeeld, elke kattenliefhebber zou je met liefde en plezier erin willen wikkelen en het voltage even op maximaal door je donder laten stromen als het zijn/haar kat was die er tegenaan liep. In een precaire situatie als dit is dat een provocatie. En er zijn nog genoeg andere opties, je geeft alleen aan er geen zin in te hebben. Dus daarom heb je in mijn ogen er net zoveel schuld aan als de boel escaleert. Waar twee kijven hebben twee schuld en in mijn ogen laat jij na om de mogelijkheden die er zijn om het zonder provoceren op te lossen te benutten
Nu heb je ook de mogelijkheid om het te negeren en met gewone middelen (die niet provoceren, zoals schrikdraad) die katten uit je tuin te verjagen. En dan moet je maar even accepteren dat je daar wel moeite voor moet doen. En de buurkinderen vertellen dat je 1 keer per dag (of een ander schappelijk aantal) de bal voor ze haalt en het daarna uit is en ze de volgende dag maar terug moeten komen. Kinderachtig gedrag: niet op ingaan, negeren. Bij vandalisme of geweld direct politie bellen en melding maken. Erop ingaan bij hen levert hen wat op. Dat spelletje is veel te leuk, en wordt vanzelf steeds minder leuk als jij niet meespeelt.
Dit alles betekent trouwens niet dat ik geen begrip heb dat je je buren misschien wel kan wurgen, ik denk alleen wel dat je eerlijk tegenover jezelf moet zijn en ofwel echt voor je eigen rust moet kiezen (en daarbij moet accepteren dat je er geen glorieuze overwinning inzit) ofwel voor een confrontatie en dat je daar ook je verantwoordelijkheid voor moet nemen..
100% mee eens, zoals ik ook al gezegd heb: blijven klagen, dossieropbouw...dossieropbouw...dossieropbouw...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik vind dat je zoiets beter via een gesprek of instanties kan regelen ben ik ineens familie van die lui?
Ik blijf erbij dat TS beter keer op keer zijn beklag kan doen bij de politie en de verhuurder dan zulks karige acties uitvoeren.
Er is toch ook serieus overlast? die benoemen noem jij gezeur....quote:Op woensdag 23 december 2009 08:52 schreef SnuggLe het volgende:![]()
Ik hoor alleen maar geklaag en gezeur,
Worden die manieren helemaal niet.quote:en alle constructieve manieren voor een duurzame oplossing die worden de grond in geboord.
Letterlijk gezien is dit wel de beste oplossing eigenlijk, en helaas.quote:Ja een katapult, buks whatever lost wat op, RIGHT.
Oh? nu wordt ie interessant... naar mijn idee mag je strafrechtelijk gezien nooit geweld toepassen tegen iemand, wel aangifte doen etc.quote:Dadelijk lig jij in het ziekenhuis...en dat heb je dan ECHT aan jezelf te danken.
Ik kan je vertellen dat deze mensen HEEL goed weten waar ze mee bezig zijn!quote:Ik denk echt dat die buren van je gewoon niet beter WETEN
Nee, zolang je je katten buiten gooit en die beesten elders schijten en niemand het meldt niet nee.quote:en het deels niet eens bewust doen...
Het interesseert me geen reet of die katten zindelijk zijn of niet.quote:Netzoals die katten; denk je dat je een kat heel makkelijk kan zeggen "daar mag je niet poepen, daar wel?".
En wat als ik gewoon geen reactie meer krijg op mijn klachten?quote:[..]
100% mee eens, zoals ik ook al gezegd heb: blijven klagen,
Dan moeten de verantwoordelijken wel ook hun deel van het dossier erkennen...quote:dossieropbouw...dossieropbouw...dossieropbouw...
Dit is echt het enige dat helpt in een geciviliseerde wereld wel ja.quote:Dat is ECHT het enigste wat helpt.
Wat zei ie erover?quote:Gisteren het er nog met een wijkagent over gehad
Vertel! exact hetzelfde? of toch iets anders?quote:plus ik heb hetzelfde meegemaakt.
Kan me behoorlijk ergeren aan het hier deels goedpraten van overlast gevend gedrag...quote:
Is je keyboard kapot?quote:
Nee, ik vind alleen dat je zo'n typische user ben. Je lijkt, stiekum, zelf ook wel een pauperquote:
Ik voorspel dat jij dat bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Es kijken wie hier aan het kortste eind trekt uiteindelijk.
Typische user...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen dat je zo'n typische user ben. Je lijkt, stiekum, zelf ook wel een pauper
Ik heb die katten al met van alles en nog wat weggejaagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef jongegast het volgende:
Je kan katten ook wegjagen met zout water spuiten uit waterpistool. Die katten schrikken ten eerste, daarna zijn ze nat en likken ze zichzelf, dat is heel vies voor hun.. dan blijven ze later weg en zout water is eigenlijk onschadelijk
Je schuift de schuld deels naar mij toe, dat slaat nergens op en dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef SnuggLe het volgende:
1. We praten het gedrag helemaal niet goed en ik vind het ook KUT voor je.
2. Klagen bij de juiste instanties, dossieropbouw (opvragen mutaties bij politie, als je melding doet!) is echt de enige manier.
3. Dat zij de wijkagent ook en dat heb ik zelf ook gedaan.
Om je manieren van problemen oplossen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom lijk ik dan op een pauper?
Dit werkt wel, maar is niet DE oplossing voor het probleem.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef sc00p het volgende:
Steek diagonaal een pvc buis met een diameter van +/- 13cm in de grond, deze moet ongeveer een meter lang zijn.
Na al het zand/prut uit de buis gehaald te hebben leg je een paar plakjes ham/kip/whatever onderin de buis.
Dit doe je een aantal keer (buizen goed verstopt) voordat je een week op vakantie gaat. Als je thuis komt weer ff dichtstoppen met aarde en klaar ben je.
??quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Om je manieren van problemen oplossen.
Lijkt me bij tijd en wijlen een prima idee.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef Alexvw het volgende:
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Een tuin vol dode struisvogelkatten.
Je huurt blijkbaar. Huur opzeggen en ergens anders heen verhuizen. simpel en doeltreffend.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
Wat moet ik dan nog?
Je verlaagt je tot hetzelfde niveau, hun niveau is pauper, dus jouw niveau is pauper.quote:
Die vakantie kun je beter weglaten idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit werkt wel, maar is niet DE oplossing voor het probleem.
Dit volk geeft eigenlijk helemaal niks om die katten en neemt met gemak gewoon dubbel zoveel nieuwe.
Overigens was me deze methode wel bekend.
Alleen het aspect vakantie daarbij lijkt me geen geslaagde combi.
Als de verhuurder niet reageert op verzoek om het woongenot te herstellen kun je naar de huurcommissie stappen. Zij kunnen dan bepalen of je in dit geval minder huur hoeft te betalen. Op die manier zal de verhuurder het in zijn portemonee voelen en wellicht wel iets willen doen. Geld maakt nou eenmaal meer indruk dan een klacht die hen verder niet raakt. Doen ze dan nog niets dan heb jij in iedergeval een finacieel voordeel.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
(...)
De verhuurder, die reageert helemaal nergens op.
De talloze verzoeken tot herstellen van woongenot, beëindigen overlast, confronteren met beelden van doodsbedreigingen, foto's van de overlast, videobeelden daarvan, niks interesseert ze.
Het lijkt wel of ze op een escalatie zitten te wachten... of ze er plezier in hebben.![]()
(...)
Wat moet ik dan nog?
En kom aub niet aan met weer je huis tuin en keukenmiddeltjes ...
Die werken echt niet. geloof me nu maar.
Waarop baseer je die gedachte?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij dat bent.
Sateprikkers en koffiedrap zijn geen werkende alternatieven, snap het nu aub.quote:Je doet niks met goed bedoelde adviezen,
Wil je nu weer het paadje inslaan dat het ook mijn schuld is?quote:wil alleen maar horen dat het allemaal de schuld van je buren is
A: neem ik niet zomaar! harde maatregelen.quote:en dat je gelijk hebt dat je 'harde maatregelen' neemt.
Ik vraag niet om enig gelijk.quote:Dat gelijk krijg je niet
Wat een maffe constatering/conclusie.quote:en omdat je dat niet krijgt richt je je frustratie op mij en andere users die je daarmee confronteren.
Ik heb naar mijn buren van begin af op een constructieve manier gereageerd.quote:Als jij zo reageert op je buren zoals je hier reageert snap ik wel waarom het je niet lukt om het probleem op te lossen.
,quote:Ik wens je sterkte want ik voorspel dat als je zo doorgaat dit een hele lange slepende zaak gaat worden
Nette oplossingen werken gebleken niet!quote:waarbij je uiteindelijk een hele hoop tijd, geld en energie steekt in domme oplossingen.
Hou nu eens aub op met de schuldvraag ongefundeerd om te draaien.quote:
Probleem is dat dit volk aan de uitkering hangt en zodoende altijd thuis is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef sc00p het volgende:
[..]
Die vakantie kun je beter weglaten idd.
Je kunt het op zijn minst proberen, je buren kunnen er nooit achter komen dat die katten onder de grond zitten als jij die buizen ingraaft als ze er even niet zijn...
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarop baseer je die gedachte?
Ik kan ook wel de aso uithangen mocht ik daartoe gedwongen worden.
[..]
Sateprikkers en koffiedrap zijn geen werkende alternatieven, snap het nu aub.
[..]
Wil je nu weer het paadje inslaan dat het ook mijn schuld is?
Word hier nu wel moe van.
[..]
A: neem ik niet zomaar! harde maatregelen.
B: vind ik schrikdraad in mijn tuin geen harde maatregel.
C: Neem ik niet maar gelijk maatregelen, dit speelt nu al 2 jaar en de buren wensen de door hen veroorzaakte ellende gewoon niet te stoppen.
[..]
Ik vraag niet om enig gelijk.
Ik vraag om beëindiging van de overlast, dat heeft niets met gelijk van doen.
[..]
Wat een maffe constatering/conclusie.
Je houdt gewoon met je houding/insteek overlastveroorzakers een handje boven het hoofd en legt de schuld zelfs grotendeels bij de benadeelde...
Dat doen pvda-ers ook graag, valt me steeds weer op, een typisch links trekje.
Bovendien richt ik mijn frustratie niet op jou, spreek ik wel mijn ergernis uit over je redenatiewijzen, dat is heel wat anders dan frustratie op jou richten.
[..]
Ik heb naar mijn buren van begin af op een constructieve manier gereageerd.
Als die daar na tig keer gewoon niets mee doen, dan slaat de sfeer wel om uiteindelijk.
Lijkt me vrij logisch? of blijf jij, ook na 10 * vragen, altijd maar beleefd???
Daar geloof ik niets van.
[..]
,
Dat is het allang, en "by the way" ik ben niet degene die door gaat! dat is de overlast, en zodoende de buren die doorgaan. je stelt e.e.a. compleet verkeerd.
Nogmaals, zeer ergerlijk.![]()
[..]
Nette oplossingen werken gebleken niet!
Schrikdraad is bijv. geen domme oplossing in mijn ogen.
Zijn alle boeren die schrikdraad gebruiken ook dom?
Ik typeer jou nu eerder als dom omdat je maar blijft komen met je niet werkende oplossingen.
[..]
Hou nu eens aub op met de schuldvraag ongefundeerd om te draaien.
Soms bekruipt mij die gedachte ook wel eens dat dat beter is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef johanmulder het volgende:
@TS: hou alsjeblieft de eer aan jezelf en ga verhuizen. Er zijn nog echt wel buurten te vinden waar allochtoon gespuis nog niet de bovenhand heeft. Woongenot is (voor mij iig) belangrijker dan tijd en/of geld. Je zei dat je al 1000 euro in burenpreventie hebt gestoken. Voor dat geld had je al een eind kunnen komen wat betreft verven/behangen/etc. Gebruik je vakantiegeld en -dagen dit jaar om je verhuizing kracht bij te zetten en je hebt volgend jaar wel een prettige kerst. Succes!
Eh, TS negeer je nu dit advies?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef maok het volgende:
[..]
Als de verhuurder niet reageert op verzoek om het woongenot te herstellen kun je naar de huurcommissie stappen. Zij kunnen dan bepalen of je in dit geval minder huur hoeft te betalen. Op die manier zal de verhuurder het in zijn portemonee voelen en wellicht wel iets willen doen. Geld maakt nou eenmaal meer indruk dan een klacht die hen verder niet raakt. Doen ze dan nog niets dan heb jij in iedergeval een finacieel voordeel.
Wat een zwaktebod...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn tijd besteden aan mensen die wel openstaan voor andermans mening.
Ik wens je fijne kerstdagen!![]()
Daar denk ik idd hard over na.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je niet alleen maar verhuizen, maar ook nog emigreren.
Ja, heel sarcastisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Daar denk ik idd hard over na.
Goed geconcludeerd.
(tenzij e.e.a. sarcastisch bedoeld is uiteraard)
Nee, dit had ik gelezen, echter nog geen kans gekregen erop te reageren door het moeten bestrijden van wazige aanvallen van links.quote:
Dat vermoedde ik al wel ja...quote:
Er is geen relatie meer met deze "mensen", zie dus even niet wat er niet ten goede zou kunnen komen...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef longinus het volgende:
Wat je ook doet, komt niet ten goede met de relatie tot de buren,
Zeker documenteren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als ik wat terug doe komen ze natuurlijk wel...
En nemen mij mee naar buro, strafzaak, vervolging, etc.
Werk weg...
Hoor nu al het woord discriminatie door straat galmen.
Dat magische sleutelwoord waarop iedere ambtenaar strak in de houding schiet en zijn werk gaat doen.
Vraag me af als ik al deze voorvallen documenteer, of ik dan sterker sta bij een rechter indien er daadwerkelijk wat voor valt binnenkort?
Dat wordt dan een heel lange Xcel lijst met daarin dagelijks tig drollen, met genoemde locatie, tijdstip en foto/videobeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Zeker documenteren!
Datum, tijd, locatie en voorval.
Als je bij elk wissewasje de politie belt, komen ze natuurlijk niet, maar als je de boel documenteert en na een tijd naar de politie stapt, kun je precies aangeven wat het wel niet allemaal met je (en je vriendin) doet...
Het lijkt me dat ze dan eerder actie zullen ondernemen dan bij elk 'klein' dingetje..
Ook moet je de documentatie doorsturen naar de verhuurder, zodat die ook een beter overzicht heeft van de overlast-situatie..
Dus je staat niet open voor wat voor bemiddeling door wie dan ook? Want "dat helpt toch niet", en is alleen maar iets voor "linksche mensen"?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er is geen relatie meer met deze "mensen", zie dus even niet wat er niet ten goede zou kunnen komen...
Zeker absurd dat het moet, terwijl het niet nodig zou moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel lange Xcel lijst met daarin dagelijks tig drollen, met genoemde locatie, tijdstip en foto/videobeeld.
Beetje absurd om dat te moeten doen...
En walgelijk.
Maar als het moet, dan moet t.
Tig drollen? Hoeveel katten hebben ze wel niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel lange Xcel lijst met daarin dagelijks tig drollen, met genoemde locatie, tijdstip en foto/videobeeld.
En walgelijk.
Maar als het moet, dan moet t.
Denk nu eens na...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus je staat niet open voor wat voor bemiddeling door wie dan ook? Want "dat helpt toch niet", en is alleen maar iets voor "linksche mensen"?
Waarom open je dit topic dan in WGR en niet in KLB? Of verwacht je nu elke dag advies over wat te doen met de drollen van die dag?
Totaal hebben ze 7 katten.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tig drollen? Hoeveel katten hebben ze wel niet?
Maak eens foto's van die katten?
Denk je dat het ook mijn woord tegen het hunne blijft als ik videobewijs heb van die katten waarop te zien is dat die dagelijks overal schijten?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:19 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Zeker absurd dat het moet, terwijl het niet nodig zou moeten zijn.
Alleen denk ik dat documentatie van andere voorvallen dan drollen in je tuin meer impact zal hebben. (de politie zal ook zeggen dat de katten er 'niks aan kunnen doen'.. Je kunt moeilijk aangifte doen tegen de katten. Ik snap wel dat het de verantwoordelijkheid van de eigenaar is, maar dat ze die verantwoordelijkheid niet nemen is jouw woord tegen die van hun.
Ook stofzuig- en zondagse klussen kun je moeilijk aanduiden als overlast, dat zijn nu eenmaal dingen waar iedereen mee moet leven.
Toen de politie kwam voor die doodsbedreigingen heb ik ook aangifte willen indienen van vernieling.quote:En als de psycho-buuv het in haar hoofd haalt om de schrikdraad weg te halen, gewoon weer aangifte (vernieling).
Nee, er zijn wel andere buren die ook stevig overlast veroorzaken.quote:Zijn er eigenlijk andere buren die ook overlast van ze hebben?
quote:
Daar had ik het niet over. Dát het gebeurd kun je bewijzen, maar zij kunnen altijd aanvoeren dat ze wel genoeg proberen om het te voorkomen (maar het dus niet werkt),..quote:Denk je dat het ook mijn woord tegen het hunne blijft als ik videobewijs heb van die katten waarop te zien is dat die dagelijks overal schijten?
Het is nu eenmaal niet verboden om te klussen op zondag. Zolang ze zich houden aan de daarvoor aangewezen tijden (ik geloof ergens tussen 8.00 en 21.30 ofzo) doen ze niets verkeerd, ook al heb jij er blijkbaar last van.quote:Verder weet ik niet of ik er maar mee moet leren leven dat die lui elk weekend en vooral zondags boren schuren, timmeren etc.
Dat kan ook door de week aangezien ze tijd in overvloed hebben.
Je brengt me meer in de richting.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Dát het gebeurd kun je bewijzen, maar zij kunnen altijd aanvoeren dat ze wel genoeg proberen om het te voorkomen (maar het dus niet werkt),..
Dat zij niet genoeg doen om het te voorkomen is wel jou woord tegen die van hun,...
[..]
Het is nu eenmaal niet verboden om te klussen op zondag. Zolang ze zich houden aan de daarvoor aangewezen tijden (ik geloof ergens tussen 8.00 en 21.30 ofzo) doen ze niets verkeerd, ook al heb jij er blijkbaar last van.
Dat jij vind dat ze daar de rest van de week ook de tijd voor hebben, voegt daar niks aan toe.
Dat er geen andere buren zijn die overlast ervaren, heb je erg in je nadeel. Dit is namelijk vaak dé motivatie voor woningbouw e.d. om in te grijpen, omdat ze dan (in hun ogen!) niet met zomaar weer een aanstellende buur te maken hebben.. Ook de documentatie van de overlast kan helpen hierbij..
Fijn om te horen da er hier ook zulk soortgelijk tuig op fok is...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Als ik jouw buurman was zou ik je ook weg proberen te pesten, als je je in het echt net zo gedraagt als op het internet.
Met een deel van je standpunten ben ik het volledig eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef hardmaarwaar het volgende:
Je moet gewoon heel erg zwaar van je afbijten, die katten vermoroden (boeiend het zijn toch maar kutbeesten) en zelf de buren tot overlast zijn. als je weg gaat radio heel hard zetten en dat soort dingen.
En gewoon knuppel bij de voordeur leggen voor een vervelende buurmansucces TS
Waar schuif ik de schuld naar jou?!?! Ik lees het toch echt niet! Ik zeg alleen:quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Je schuift de schuld deels naar mij toe, dat slaat nergens op en dat probeer ik je duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef SnuggLe het volgende:
1. We praten het gedrag helemaal niet goed en ik vind het ook KUT voor je.
2. Klagen bij de juiste instanties, dossieropbouw (opvragen mutaties bij politie, als je melding doet!) is echt de enige manier.
3. Dat zij de wijkagent ook en dat heb ik zelf ook gedaan.
Heb je het al eens geprobeerd dan?quote:Wat nu als dossieropbouw bij jou toevallig werkt, maar hier helemaal niet?
Lijkt me erg afhankelijk van de insteek van degene die je voor je krijgt.
Heb je UBERHAUPT gelezen wat ik heb geschreven?quote:De wijkagent bijv. zit hier maar 3 uur per week en heeft totaal 0,00 interesse in deze materie.
(ook al triggert die materie mensen zelfs tot het plegen van serieuze bedreigingen met dood, zelfs met medebrenging van een wapen) Dat is toch wel tekenend voor de hoeveelheid interesse niet?
Als jij zo tegen hen praat (niet constructief, niet rustig) kan ik me voorstellen dat de gemeente ophangt.quote:Dan de gemeente:
Die beweren op hun website dat ze optreden tegen elke vorm van overlast/onhygiënische situatie binnen de gemeente waar ik woon.
Totdat je ze vraagt de overlast te beëindigen, dan beweren ze opeens niets te kunnen doen...
Meneer, wij kunnen niets doen, ik ga het gesprek beëindigen, fijne dag! klik tuut tuut tuut.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij dat bent.
Je doet niks met goed bedoelde adviezen, wil alleen maar horen dat het allemaal de schuld van je buren is en dat je gelijk hebt dat je 'harde maatregelen' neemt. Dat gelijk krijg je niet en omdat je dat niet krijgt richt je je frustratie op mij en andere users die je daarmee confronteren.
Als jij zo reageert op je buren zoals je hier reageert snap ik wel waarom het je niet lukt om het probleem op te lossen. Ik wens je sterkte want ik voorspel dat als je zo doorgaat dit een hele lange slepende zaak gaat worden waarbij je uiteindelijk een hele hoop tijd, geld en energie steekt in domme oplossingen.
He he, dat heb ik ook al 100x gezegd!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En walgelijk. Maar als het moet, dan moet t.
Een kattenverjager doet wonderen,...dan lopen die beesten daar thuis tegen de muren op , schitterend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik heb geen hekel aan de katten, heb zelf ook een kat.
Ik houdt mijn kat echter binnen, waardoor er niemand last van heeft.
Bovendien ligt het een beetje gevoelig om katten te vergiftigen.
Voor je het weet wordt je door de buurt gelyncht...
Het probleem zijn dus niet de katten, het zijn de buren met hun rotinstelling.
Misschien is TS zelf idd het grote probleemquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef SnuggLe het volgende:
Wel mooi dat je alles hier als aanval ziet, terwijl echt VEEL mensen hier constructief meedenken.
Als jij ook zo alles van je buren als aanval ziet.....
Gezien de topics die TS opent en wat hij daarin zoal neerplempt denk ik dat je de spijker op zijn kop slaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is TS zelf idd het grote probleemSommige mensen hebben nog nooit van het woord tolerant gehoord.
Ah, geef me effe je adres? mik ik de zooi voortaan in jouw tuin...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is TS zelf idd het grote probleemSommige mensen hebben nog nooit van het woord tolerant gehoord.
Nee, mevrouw ADHD plaatst lekkere topics...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gezien de topics die TS opent en wat hij daarin zoal neerplempt denk ik dat je de spijker op zijn kop slaat.
Gelukkig gaat TS verhuizen omdat zijn buurt veel te crimineel is geworden.
Ja, grappig...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef Eg_Wel het volgende:
Sorry, ik loop achter met Sesamstraat. Ik bedoel meer:
[ afbeelding ]
Goede tipquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
Het spijt me oprecht, maar zo begin je op mij wel over te komen. Die boze meneer die elke straat/buurt wel kent. Die je bal kapot snijdt als die perongeluk in zijn tuin komt. Die helemaal uit zijn dak gaat als je gaat belletje trekken bij hem. Die bij het eerste rotje in december direct de politie belt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja, grappig...
Zit ik echt op te wachten.
Ja, that's the way to go!quote:
Dit spul heb ik al eerder in dit topic vermeld, en het werkt NIET.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kattenschrik is ook spul dat ze weg zou moeten houden, dat is iets anders dan wat ik bedoel, maar zou ook moeten werken.
Ik heb het hele topic niet gelezen. Teveel moeite.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit spul heb ik al eerder in dit topic vermeld, en het werkt NIET.
Totale verspilling van geld.
Enige dat het doet is je tuin een gare dieselachtige geur geven die na 2 dagen weer weg is.
(net als je 12,95...)
Wat een bullshit kraam je uit...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht, maar zo begin je op mij wel over te komen. Die boze meneer die elke straat/buurt wel kent. Die je bal kapot snijdt als die perongeluk in zijn tuin komt. Die helemaal uit zijn dak gaat als je gaat belletje trekken bij hem. Die bij het eerste rotje in december direct de politie belt.
Die meneer.
- Je praat niet met ze?
- Je hebt met poep teruggegooid?
- Andere buren lijken er aanmerkelijk minder last van te hebben?
- In het donker ga je met een lampje vrolijk een auto repareren op straat. Ik vraag me af, was daar geluid bij? Dus slaan met een hamer? Een boormachine? Electrische schroevendraaiers of dat soort spul?
Daarbij komt je manier van reageren en discussiëren hier.
Maar ik kan het mis hebben hoor
Juistem. Iedereen in die straat/buurt van jou is puur tuig! Allemaal! Alleen jij bent de redelijkheid zelve?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat een bullshit kraam je uit...
Ik ben helemaal niet zo onverdraagzaam, maar heb wel een maximum aan wat ik tolereer.
En dat wordt hier zwaar overschreden.
En onnozelheden als ballen kapot snijden etc, daar houd ik me ook niet mee bezig.
Lijkt wel een compleet gefantaseerde lastercampagne die je tegen me voert.
-Ik praat niet meer! met ze, correct, nadat ik zeker tien keer netjes verzocht heb de overlast te stoppen.
-je hebt poep terug gegooid, correct, na 2 jaar drollen rapen mogen deze lui ook wel es ervaren hoe het is als er stront op hun hof ligt.
Daar reageren ze dan uiterst allergisch op, middels het ingooien van autoruiten.![]()
-Andere buren lijken er aanmerkelijk minder last van te hebben, correct, het zijn in het ene geval zelf overlastveroorzakers, in het andere geval bange kwezels met angst ergens bij betrokken te raken.
- In het donker ga je met een lampje vrolijk een auto repareren op straat. Ik vraag me af, was daar geluid bij? Dus slaan met een hamer? Een boormachine? Electrische schroevendraaiers of dat soort spul?
Helemaal fout, het was 20.15h (donker is het trouwens al om 17.00h..) het was in mijn tuin, op mijn parkeerplaats, het betrof noodzakelijk werk dat geheel geen geluid maakt en waarvoor alleen een steeksleutel vereist was, boormachines, hamers etc verzin je hier ter plekke om wat te insinueren.
Verder schreef ik al dat het om het licht van de lamp ging dat hem schijnbaar stoorde.
Dat noem ik pas onverdraagzaam, je ergeren aan het licht van een lamp van iemand die noodzakelijk werk doet...![]()
De groetjes mafketel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Juistem. Iedereen in die straat/buurt van jou is puur tuig! Allemaal! Alleen jij bent de redelijkheid zelve?
Zonder dat je echt contact hebt met die mensen pleur je maar gewoon kattestront in hun tuin. Hoe denk je dat ze dat gevonden zullen hebben? Heb je nu daadwerkelijk wel eens normaal een praatje geprobeerd met ze? Nee he? Want dat "kunnen zij" vast niet zeker he? Altijd hunnies schuld. Altijd hunnie..
God, ik hoop echt dat jij nooit naast mij komt wonen hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De groetjes mafketel.
Lees eerst even het hele topic voor je zo ondoordacht reageert.
Irritant, maar dat was je bedoeling uiteraard.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent het echt he?
Ja, mijn kat groef dus altijd mis, je kan graven wat je wil als je eerst een halve cirkel maakt, maar dan gaat het echt niet onder t zand komenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Eh, ik kan het echt niet laten, maar: het verhaal klopt niet.
Katten begraven hun poep. Dat laten ze niet zomaar op de stoep/in de sneeuw liggen.
Je zegt dat je bewijs hebt van het feit dat de katten dit doen? Post dan maar een foto van een poepende kat in je tuin... mijn centjes staan op honden, niet op katten. Misschien laat die aardige buurman met die keffertjes in de tuin waar je zo gek op lijkt te zijn, zijn honden wel lekker uit in jouw tuin.
Verder: wat Eg_Wel zegt....
Ik roep al sinds het begin dat het een typische hoax topic isquote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Flying_Phoenix het volgende:
op de foto's zie ik toch echt geen graafsporen in de directe omgeving hoor....
Ik denk dat we genept worden, of dat TS zijn arme onschuldige buren al een tijdje terroriseert wegens de poep van een ander.
Ja, TS maakt vast tientallen foto's van hondenschijt om ons zo allemaal in de maling te nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Ik denk dat we genept worden, of dat TS zijn arme onschuldige buren al een tijdje terroriseert wegens de poep van een ander.
JIj trekt de wc normaal gesproken ook door niet waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Flying_Phoenix het volgende:
fuck man jij bent echt dom.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Als je dit zeker weet, bel dan eens met de Sociale Recherche (van de Sociale Dienst). Die hebben wel interesse in dergelijke fraude. Wie weet kom je langs die kant van hem af.quote:Blijkt hiernaast helemaal niet te staan ingeschreven, maar in een andere gemeente.
Heeft daar een woonruimte die hij onder verhuurt aan ? landgenoten? en verblijft 24/7 bij mij naast
Waarschijnlijk ontvangt ie ook huursubsidie, kwijtscheldingen, zorgtoeslag etc.
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:25 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
jammer dat je zo'n slechte band heb met de buurtjes.
Bij ons is het altijd een olijke boel.
Ik meot zeggen dat ik wel asociaal ben. Maar buren zijn bang voor mij en weten dat als ze er iets van zeggen ik gelijk mijn vrachtwagen in hun gevel parkeer.
Je kan inderdaad beter verhuizen.
Je trekt namelijk aan het kortste eind.
Mijn tuin lag ook altijd vol met kattenstront van de buren en ik kan je zeggen,...die graven niet hoor. Maar kattenliefhebbers schijnen het nooit te kunnen geloven dat die beesten bij andere voor overlast zorgen, heel raar is dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Eh, ik kan het echt niet laten, maar: het verhaal klopt niet.
Katten begraven hun poep. Dat laten ze niet zomaar op de stoep/in de sneeuw liggen.
Je zegt dat je bewijs hebt van het feit dat de katten dit doen? Post dan maar een foto van een poepende kat in je tuin... mijn centjes staan op honden, niet op katten. Misschien laat die aardige buurman met die keffertjes in de tuin waar je zo gek op lijkt te zijn, zijn honden wel lekker uit in jouw tuin.
Verder: wat Eg_Wel zegt....
Als jij zo tolerant bent zoals je nu roept heb je er ook vast geen bezwaar tegen dat ik elke dag bij jou tegen de voordeur aanschijt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als jij zo tolerant bent zoals je nu roept heb je er ook vast geen bezwaar tegen dat ik elke dag bij jou tegen de voordeur aanschijt.
Nee, ik weet wat het is om door buren te worden geterroriseerd, ik weet hoe machteloos je staat als je binnen de kaders van de wet wil blijven, ik weet dat hoe passiever je je opstelt dat de treiteraars steeds een stapje verder gaan om je te provoceren daar ze denken dat je een watje bent, ik weet dat de politie niets doet voordat er daadwerkelijk bloed vloeit, ik weet hoe het voelt om bedreigd te worden (in mijn geval met een stiletto)quote:
Ik ben blij dat de meerderheid van de mensen hier anders over denken dan jij.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat het is om door buren te worden geterroriseerd, ik weet hoe machteloos je staat als je binnen de kaders van de wet wil blijven, ik weet dat hoe passiever je je opstelt dat de treiteraars steeds een stapje verder gaan om je te provoceren daar ze denken dat je een watje bent, ik weet dat de politie niets doet voordat er daadwerkelijk bloed vloeit, ik weet hoe het voelt om bedreigd te worden (in mijn geval met een stiletto)
Tegen dergelijke lui is er maar één remedie: Geweld.
Het is globaal geschetst wel zo. Politie doet niet veel, en deed niet veel.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de meerderheid van de mensen hier anders over denken dan jij.
Je kunt beter blijer zijn dat het jou (nog) niet is overkomen want dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de meerderheid van de mensen hier anders over denken dan jij.
Ja, omdat ze uiteraard geen tijd hebben om voor ieder ruzietje te komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het is globaal geschetst wel zo. Politie doet niet veel, en deed niet veel.
En wat doen ze? Niets. Het enige wat je erbij krijgt zijn wraakacties.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, omdat ze uiteraard geen tijd hebben om voor ieder ruzietje te komen.
Maar als je lang en vaak genoeg blijft bellen komen ze echt wel.
Dan bel je nog een keer. Zo eenvoudig is het.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wat doen ze? Niets. Het enige wat je erbij krijgt zijn wraakacties.
Een steen door je ruit of je auto in de fik, het doortreiteren en in het ergste geval tussen zes planken weggedragen worden is ook heel erg eenvoudig.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan bel je nog een keer. Zo eenvoudig is het.
Niet zo moeilijk hoor, ALLES is te koop, óók geweld.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:34 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die internethelden hier die het wel 'effe' zouden oplossen, desnoods met geweld.
Nee, gelukkig niet. Ik kon altijd prima opschieten met mijn buren.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een steen door je ruit of je auto in de fik, het doortreiteren en in het ergste geval tussen zes planken weggedragen worden is ook heel erg eenvoudig.
Maar ik zie het aan je manier van schrijven dat jij totaal geen ervaring hebt met dergelijke lieden.
En wat doe ik volgens jou dat mij kwalificeert als klapjosti?quote:Op donderdag 24 december 2009 06:38 schreef jitzzzze het volgende:
TS
Zolang TS zich als een achterlijke klapjosti blijft gedragen vinden de buren het alleen maar prachtig en blijven ze dus doorgaan.
Soms bekruipt me ook dat gevoel dat dat het beste gaat zijn...quote:Op donderdag 24 december 2009 07:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou ik geloof TS wel, en weet ook hoe verkankerd het is om in zo'n tokkie wijk te wonen
alhoewel ik niet zo'n erge overlast als jou heb gehad....
maar als j ehet echt wilt gaan bestrijden hou een logboek bij ( serieus) met tijden, foto's alles
Als je er al aan wilt beginnen is dat de enige 10% kans die je hebt wil er ook echt wat gaan gebeuren via rechtzaak...
maar ik sprak een tijd terug ook mensen die zijn 12 jaar lang geterroriseerd door de buren en die hebben het echt afgelegd... Hij zei toen tegen mij... Verhuis alsjeblieft, want hij was er gewoon geestelijk en lichamelijk kapot van gegaan... en dat is t niet waard om eigenwijs ergens te blijven zitten en dat tuig wint het toch meestal... omdat het heel moeilijk is allemaal kwa bewijzen of instanties die je écht willen helpen....
dus sorry TS.... maar als t zo blijft...... get the fuck out of there
Done.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je dit zeker weet, bel dan eens met de Sociale Recherche (van de Sociale Dienst). Die hebben wel interesse in dergelijke fraude. Wie weet kom je langs die kant van hem af.
Ik ga toch ook maar eens kijken voor zo'n apparaten.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn tuin lag ook altijd vol met kattenstront van de buren en ik kan je zeggen,...die graven niet hoor. Maar kattenliefhebbers schijnen het nooit te kunnen geloven dat die beesten bij andere voor overlast zorgen, heel raar is dat.
Ik had er zelf ook altijd last van totdat ik zo'n kattenverjager kocht. Nu hebben de buren last van een kat die tegen de muren aanrent....beest wordt helemaal gek. Ik heb nergens meer last van. Opgeruimd staat netjes!
Niks overdreven aan.quote:
Dat heb ik nou al zo vaak verteld, ik blijf het niet herhalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En wat doe ik volgens jou dat mij kwalificeert als klapjosti?
Dat weten we nou wel. Verder nog iets nieuws te melden?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks overdreven aan.
Iedere dag ligt hier alles voor mijn voor en achterdeur vol met shit.
De grote vraag is waarom niet...?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het is globaal geschetst wel zo. Politie doet niet veel, en deed niet veel.
Jij met je onzin stelling dat het allemaal normaal is en ik intolerant ben?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel. Verder nog iets nieuws te melden?
Eh kerel, dit is HET probleem.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel. Verder nog iets nieuws te melden?
Nu je dit zegt weet ik zeker dat je mijn posts niet gelezen hebt of niet begrepen hebt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jij met je onzin stelling dat het allemaal normaal is en ik intolerant ben?
Je herhaalt al zo lang dit topic open is jezelf.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Eh kerel, dit is HET probleem.
Vergeet 't.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, omdat ze uiteraard geen tijd hebben om voor ieder ruzietje te komen.
Maar als je lang en vaak genoeg blijft bellen komen ze echt wel.
Je bent verbitterd en blind van woede, daar kom je wel een eind meequote:Op donderdag 24 december 2009 13:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet 't.
Zelfs als de nood aan de man is ben je aan jezelf overgeleverd. (ervaring)
Vertrouw niet op de politie, bescherm jezelf met gepast geweld.
Vergeet dat niet mensen.
Zou het beste zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef matthijst het volgende:
Afmaken.
Eerst de katten, dan die eigenaren.
Klaar. Slotje.
Ik ben niet verbitterd en blind van woede. hoe kom je bij deze kolder?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent verbitterd en blind van woede, daar kom je wel een eind mee
Sorry, dat bagatelliseren en schuldvraag omdraaien komt me langzaam de strot uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je herhaalt al zo lang dit topic open is jezelf.
Dat blijkt uit alles wat je post. Je buren doen alles verkeerd, jij bent zijne heiligheid zelve, al jouw ideeën zijn vele maken beter dan die hier geopperd zijn en je bent helemaal alleen in je zogenaamde strijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben niet verbitterd en blind van woede. hoe kom je bij deze kolder?
Ik wil gewoon dat de overlast stopt, en wel pzsm.
Meer niet, minder niet.
Waar draai ik de schuldvraag om? En waar bagatelliseer ik jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sorry, dat bagatelliseren en schuldvraag omdraaien komt me langzaam de strot uit.
Ik denk dat we in NL echt een ander soort politie nodig hebben...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wat doen ze? Niets. Het enige wat je erbij krijgt zijn wraakacties.
Hoe kom je toch bij deze kletspraat?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat blijkt uit alles wat je post. Je buren doen alles verkeerd, jij bent zijne heiligheid zelve, al jouw ideeën zijn vele maken beter dan die hier geopperd zijn en je bent helemaal alleen in je zogenaamde strijd.
Dit is geen kletspraat, dit is een samenvatting van jouw topic. En dan met name van jouw posts.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hoe kom je toch bij deze kletspraat?
Ik bezorg niemand last en verwacht dat anderen mij ook geen last bezorgen..
Klaar.
Met andere woorden de stront is niet alleen van de katten van je buren maar ook van andere katten. Je moet dus niet alleen je buren aanspreken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
knip
Naar het asiel ben ik geweest.
Daar kun je een val lenen, hetgeen ik ook heb gedaan.
Dan vang ik echter steeds onbekende katten met halsbandje, naamplaatjes, belletjes etc.
Vind het dan weer zielig om een onbekend iemands kat zomaar af te transporteren die hier verder niets mee vandoen heeft.
Exact, dat is wat ik heb proberen aan te leggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
Eén bladzijde gelezen en daarna doorgeklikt naar de laatste (dus sorry als het al vier keer is geopperd) maar is zo'n stroomdraadje op je schutting niets om de katten van de buren uit je tuin te houden? Het wordt normaal gebruikt om je eigen katten in je eigen tuin te houden, maar andersom zal het ook werken neem ik aan.
Ik heb van een klein half jaar videobeelden, daarop staan alleen maar schijtende katten van mijn buren.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Met andere woorden de stront is niet alleen van de katten van je buren maar ook van andere katten. Je moet dus niet alleen je buren aanspreken.
Ga je nu eindelijk weg kleuter?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is geen kletspraat, dit is een samenvatting van jouw topic. En dan met name van jouw posts.
Als je niet eens kan reflecteren op je eigen doen en laten weet ik genoeg.
Succes met je zooitje.
De enige die zich hier als kleuter gedraagt dat ben jij, beste TS.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk weg kleuter?
Je blijft maar naar algemeenheden wijzen maar zegt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |