Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
Schaaltje kattenvoer met rattengif doet wonderen.
Ik weet, maar ik heb geen hekel aan de katten, heb zelf ook een kat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
Schaaltje kattenvoer met rattengif doet wonderen.
Right, aan tafel met iemand die me 2 maanden geleden serieus wilde vermoorden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:02 schreef .aeon het volgende:
Bel de Rijdende Rechter!
Buurtbemiddeling....quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?
Maar het raakt ze wel en dat verdienen deze tokkies wel bovendien zijn ze toch te dom om de link te leggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treftquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
TS woont denk ik naast een stelletje tokkies/berberapen. Daar is weinig tegen te doen. Als het een huurwoning betreft kun je eens contact opnemen met de huurstichting. Anders heb je maar 2 keuzes: verhuizen of een stuk of 4 joegeslaven inhuren die het voor je oplossen. Dat laatste kost je wel een paar euro's, maar ben je er voorgoed van af.
Ik wil ze wel afknallen met een windbuks, maar dat maakt:quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het raakt ze wel en dat verdienen deze tokkies wel bovendien zijn ze toch te dom om de link te leggen.
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Even buurtbemiddeling + je woonplaats intypen bij Google en je vindt de correcte site van de buurtbemiddeling in jouw stad/regio. Zij kunnen je helpen om een gesprek aan te gaan met je buren (samen met iemand van die bemiddeling) om zo hopelijk een oplossing te vinden....weet ik klinkt als niets als ik zo lees welk soort mensen je buren zijn maar contact opnemen met die bemiddeling kan nooit kwaad....niet geschoten is altijd mis.
Lijkt mij ook niet leuk, maar vaak is het ook van 2 kanten. Een kennis van mij woonde in de graafsche wijk in Den Bosch (waar toen die dagen-lange rellen waren) en ondanks dat hij van een ander kaliber was (student) dan de locals, heeft hij nooit problemen met ze gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treftWoon je leuk, krijg je dit soort gezeik. Verhuizen ja, maar ik neem aan dat TS dat helemaal niet wil. En ik vraag me werkelijk af of buurtbemiddeling ook maar iets voor elkaar krijgt als het echte aso's zijn.
TS, succes er mee.
En ik las ooit reclame van een detective bureau dat onderzoek naar huis en de buurt deed voor een bepaald bedrag voor je besloot iets te huren of kopen. Misschien iets voor de toekomst(alhoewel je er geen moer aan hebt als dit soort mensen er later komen wonen)
Of alle katten vangen en in een grote doos voor de deur van een asiel ergens ver buiten de regio zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:19 schreef skattebaut het volgende:
Ik wil ze wel afknallen met een windbuks, maar dat maakt:
A: Hoop geluid
B: Kan kat nog steeds weglopen en ergens langzaam leeg bloeden.
C:Mij dat een veroordeling wegens vernieling op leveren die ik niet kan gebruiken vanwege mijn werk in beveiligingsbranche.
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent isquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.
Bemiddeling is dus uitgesloten.
Maar dan ben jij toch degene die overlast aan het veroorzaken is waarop de buurman kwam klagen?quote:De overlast gaat echter gewoon door intussen.
Vanavond was ik om 20.45h buiten op een parkeerplaats in mijn tuin aan mijn auto aan het werken omdat deze kapot is.
Hiervoor had ik een tl-lamp onder de motorkap gehangen om goed licht te hebben bij mijn sleutelwerk.
Opeens hoorde ik het mij inmiddels bekende brulgeluid van de buurman weer over het hek komen...
HEEEEE HEEEEEEEEEE, die lamp moet uit. jij bent niet normaal.
Idd, half berberaap, half Hollandse sloerie (die van berbersnikkel houdt.)quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
TS woont denk ik naast een stelletje tokkies/berberapen. Daar is weinig tegen te doen. Als het een huurwoning betreft kun je eens contact opnemen met de huurstichting. Anders heb je maar 2 keuzes: verhuizen of een stuk of 4 joegeslaven inhuren die het voor je oplossen. Dat laatste kost je wel een paar euro's, maar ben je er voorgoed van af.
I.d.d. , Ik heb 5 jaar gewacht op deze woning en er veel geld en tijd in gestoken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treftWoon je leuk, krijg je dit soort gezeik. Verhuizen ja, maar ik neem aan dat TS dat helemaal niet wil. En ik vraag me werkelijk af of buurtbemiddeling ook maar iets voor elkaar krijgt als het echte aso's zijn.
TS, succes er mee.
En ik las ooit reclame van een detective bureau dat onderzoek naar huis en de buurt deed voor een bepaald bedrag voor je besloot iets te huren of kopen. Misschien iets voor de toekomst(alhoewel je er geen moer aan hebt als dit soort mensen er later komen wonen)
Dan zijn ze zeker gechipped en daags erna weer terug bij buren...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of alle katten vangen en in een grote doos voor de deur van een asiel ergens ver buiten de regio zetten
OMFG wat een vuile hoer is je buurvrouw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Idd, half berberaap, half Hollandse sloerie (die van berbersnikkel houdt.)
Moet je voorstellen, meneer is asielzoeker, zijn land ontvlucht vanwege doodsbedreigingen...
En nu loopt ie mij hier te bedreigen...![]()
Ik heb contact gehad met verhuurder, zelfs wel 10 keer of zo.
Ze reageren geeneens...
Binnenkort zie ik nog eens ongewild een confrontatie aankomen.
Mijn vriendin voelt zich al een hele tijd onveilig.
Allemaal zeeeer onprettig en politie doet niets.
Justitie, waar meneer al bekend is, doet ook niets.
Herkenbaar ik kreeg laatst een foldertje met een stukje dat begon in de trend van..quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent is)
Goed jouw keuze, was maar een tip hoor die nogal eens schijnt te helpen.....politie zal ook niet constant aan de deur blijven komen dus op een gegeven moment of komen ze niet meer of de politie vraagt de bemiddeling in te stappen in deze situatie....succes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.
Bemiddeling is dus uitgesloten.
Jow, hij regelt wat...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent is)
of je belt:
[ afbeelding ]
Die regelt het wel![]()
Ik geef geen overlast naar mijn omgeving.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar dan ben jij toch degene die overlast aan het veroorzaken is waarop de buurman kwam klagen?
Maar goed, wat betreft de katten:
http://www.shop4home.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=92&products_id=374&zenid=e953179b3ce18ecb8d20c0f0abe5506b
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=middel+om+katten+weg+te+houden&meta=&aq=0&oq=middel+om+katten+
Juist, en als ik het zelf doe draai ik de bak in...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef mirved het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet om kunnen gaan. Als iemand mij een keer zou bedreigen dan kan ik niet instaan voor de gevolgen. Ik kan mensen die zo zijn werkelijk niet uitstaan.
Mensen roepen verhuizen. Maar dan heeft iemand anders weer te maken met dat kut volk. Dat lijkt een beetje de trend te zijn in NL altijd maar weglopen van problemen. Als iemand in elkaar geslagen wordt op straat vooral niet helpen straks krijg jij ook nog een slag. Het volk dat zich bezig houdt met deze praktijken hoeft zich daardoor steeds minder druk te maken over de gevolgen en dan gaan ze denken ze ook nog denken dat als ze maar genoeg bedreigen dat ze altijd hun zin krijgen. Dit soort dingen moet met harde hand aangepakt worden naar mijn mening.
Vergeet politie, ze zijn er alleen op papier, verder kun je er niet op vertrouwen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Herkenbaar ik kreeg laatst een foldertje met een stukje dat begon in de trend van..
Hallo mijn naam is Paul nog wat en ik ben al xjaar wijk agent in de wijk .... (Toen dacht ik shit de buren hebben geklaagd over de weed lucht)
En ik streef er naar om ....
en verder slap stukje tekst met
Mijn eerste reactie was goh hebben wij een wijk agent.
Blijkt dat elke wijk zo iets schijnt te hebben![]()
Heb dat foldertje voor de rest verder niet gelezen en maar gedacht ja zou wel.
Ze hebben ook een of andere werkloze weer een functie gegeven.
Mooie wijk agent ik zie hem nooit lopen.
Politie komt helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed jouw keuze, was maar een tip hoor die nogal eens schijnt te helpen.....politie zal ook niet constant aan de deur blijven komen dus op een gegeven moment of komen ze niet meer of de politie vraagt de bemiddeling in te stappen in deze situatie....succes.
Dus je antwoord is "het recht van de sterkste geldt"...Nou, dan weet je wat je te doen staat!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet politie, ze zijn er alleen op papier, verder kun je er niet op vertrouwen.
Het is een waardeloze organisatie die overlastveroorzakers hun gang laat gaan.
Werkende burgers echter worden leeg gemolken met 56km/h boetes zoals mij vandaag weer.
Dat wordt rücksichtslos vervolgd.
Tijd dat de politie eens serieus haar werk gaat doen.
Het land wordt wat onbewoonbaar door alle tuig inmiddels.
Ik zou dat zelf ook niet graag willen, verhuizen. Maar ben realistisch: wat moet je anders? We leven nu eenmaal in een land waar asocialen meer bereiken dan hard werkende mensen. Het is een schande, maar het zij zo. Daar kunnen we helaas heel weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef mirved het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet om kunnen gaan. Als iemand mij een keer zou bedreigen dan kan ik niet instaan voor de gevolgen. Ik kan mensen die zo zijn werkelijk niet uitstaan.
Mensen roepen verhuizen. Maar dan heeft iemand anders weer te maken met dat kut volk. Dat lijkt een beetje de trend te zijn in NL altijd maar weglopen van problemen. Als iemand in elkaar geslagen wordt op straat vooral niet helpen straks krijg jij ook nog een slag. Het volk dat zich bezig houdt met deze praktijken hoeft zich daardoor steeds minder druk te maken over de gevolgen en dan gaan ze denken ze ook nog denken dat als ze maar genoeg bedreigen dat ze altijd hun zin krijgen. Dit soort dingen moet met harde hand aangepakt worden naar mijn mening.
Zoals ik al zei....dan los je het op een andere manier op....vechtend over straat rollen bv......of je gaat verhuizen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Politie komt helemaal niet.
En iets bemiddelen kun je ook shaken met deze luitjes.
En dan, na een week, plots weer tokkies naast me krijgen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:29 schreef FB14 het volgende:
[..]
OMFG wat een vuile hoer is je buurvrouw.
Maar goed, tegen dat soort volk kun je (het is schandalig) niets doen. We weten allemaal hoe snel ze hun vriendjes optrommelen. Ik kan je wel allemaal stoere verhalen gaan ophangen van hen in elkaar laten slaan, brandstichten enzo maar dat is natuurlijk geen oplossing. Enige oplossing lijkt mij (spijtig genoeg) zsm verhuizen. Het is een schande, maar het is helaas niet anders.
Ik wil hier wel even een korte opmerking over maken. Ikzelf woon ook in een tuig-buurt, we hebben zelfs een eigen 'gang' bestaande uit wannebe-rappers, berbers, antillianen en blanke negersquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet politie, ze zijn er alleen op papier, verder kun je er niet op vertrouwen.
Het is een waardeloze organisatie die overlastveroorzakers hun gang laat gaan.
Werkende burgers echter worden leeg gemolken met 56km/h boetes zoals mij vandaag weer.
Dat wordt rücksichtslos vervolgd.
Tijd dat de politie eens serieus haar werk gaat doen.
Het land wordt wat onbewoonbaar door alle tuig inmiddels.
Ik begrijp je volkomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En dan, na een week, plots weer tokkies naast me krijgen...
Ik wil niet op de vlucht gaan voor tuig.
Zij moeten zich gedragen.
Ik ben eraan aan het denken om middels een advocaat ontbinding van hun huurcontract af te dwingen bij een rechtbank.
Als het een huurhuis is zul je de woningbouwvereneiging toch achter je moeten hebben staan en als ik hun reaktie lees.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En dan, na een week, plots weer tokkies naast me krijgen...
Ik wil niet op de vlucht gaan voor tuig.
Zij moeten zich gedragen.
Ik ben eraan aan het denken om middels een advocaat ontbinding van hun huurcontract af te dwingen bij een rechtbank.
TS wil niet verhuizen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef capricia het volgende:
Kan TS niet in een beter buurt gaan wonen?
Als ik wat terug doe komen ze natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je antwoord is "het recht van de sterkste geldt"...Nou, dan weet je wat je te doen staat!
Kleine kans. Rechters staan erg ver van de realiteit. Linkse elite enzo....quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als ik wat terug doe komen ze natuurlijk wel...
En nemen mij mee naar buro, strafzaak, vervolging, etc.
Werk weg...
Hoor nu al het woord discriminatie door straat galmen.
Dat magische sleutelwoord waarop iedere ambtenaar strak in de houding schiet en zijn werk gaat doen.
Vraag me af als ik al deze voorvallen documenteer, of ik dan sterker sta bij een rechter indien er daadwerkelijk wat voor valt binnenkort?
Dat schijnt niet te hoeven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het een huurhuis is zul je de woningbouwvereneiging toch achter je moeten hebben staan en als ik hun reaktie lees.....
Die de regels net zo moeten toepassen als diegenen die rechts zijn georienteerd....als je dat als antwoord geeft dan kunnen we het hele rechtssysteem wel opdoeken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kleine kans. Rechters staan erg ver van de realiteit. Linkse elite enzo....
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat schijnt niet te hoeven.
Eenieder kan beëindiging van een contract bedingen, zo ook een huurcontract.
Het moet dan echter wel met zwaarwegende redenen omkleed zijn.
Een huurder is immers goed beschermd.
Helaas zijn de regels in Nederland ruim interpreteerbaar. We kennen allemaal nog de zaak van die vluchtgevaarlijke turkse tbs-er die nu in Turkije zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die de regels net zo moeten toepassen als diegenen die rechts zijn georienteerd....als je dat als antwoord geeft dan kunnen we het hele rechtssysteem wel opdoeken.
Klopt maar dat is toch wel iets anders dan ditquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Helaas zijn de regels in Nederland ruim interpreteerbaar. We kennen allemaal nog de zaak van die vluchtgevaarlijke turkse tbs-er die nu in Turkije zit.
Dat laatste kan ik inkomen, gezien uitspraken van rechtbanken en de totaal geen recht doende straffen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kleine kans. Rechters staan erg ver van de realiteit. Linkse elite enzo....
Nee, das tekenende voor politie en justitie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt maar dat is toch wel iets anders dan dit
Binnenkort ga ik maar eens naar een advocaat op zoek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee misschien niet maar je staat wel een stuk sterker lijkt mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |