Incl foto van stront?quote:
Oh ja, omdat ik vind dat je zoiets beter via een gesprek of instanties kan regelen ben ik ineens familie van die lui?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je familie van die tokkies ofzo. Hij heeft al genoeg overlast met stenen in de ruit van zijn auto en schijt overal in zijn tuin, kan het uberhaupt nog erger? Politie wil niet meewerken, huurder ook niet. Dan moet je toch verdomme zelf wat doen, met tokkies valt niet te onderhandelen, die denken dat de hele f*cking wereld om hun draait. En schrikdraad, oei, dat is wel drastisch hoor, enige wat je kan overkomen is dat er minder katten in de tuin komen, en dat lijkt me niet zo'n probleem. Als die buurman echt gaat zeiken over schrikdraad dan zou ik gewoon ergens een camera neerhangen en de confrontatie filmen en naar de politie gaan, dan moeten ze je wel geloven.
Daar leren die lui niets van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik vind dat je zoiets beter via een gesprek of instanties kan regelen ben ik ineens familie van die lui?
Ik blijf erbij dat TS beter keer op keer zijn beklag kan doen bij de politie en de verhuurder dan zulks karige acties uitvoeren.
Sorry, maar ik kan je gedachtegang in deze echt niet volgen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En precies vanwege die houding krijg jij binnen afzienbare tijd oorlog met je buren.
Ik zeg niet dat je buren het juist hebben, maar jij bent nu allerminst constructief bezig en dus net zo goed verantwoordelijk.
Ik zie geen andere mogelijkheden meer mijn tuin stront/kots/maden/dode dieren/bloed/pis en andere ellende vrij te houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe het eruit ziet. Het gaat erom dat je het überhaupt hebt.
Zie je nou echt niet in dat je met deze karige acties niets bereikt behalve meer overlast?
En je kan ze niet anders laten schrikken dan met een buks?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef longinus het volgende:
mijn oplossing klinkt erger dan het is: ik schiet met een buks op de katten, nee, geen sterke buks en ik beschadig de katten ook niet ( op mijzelf getest ) , maar ze krijgen een flinke tik waarvan ze schrikken.
na enkele dagen komen ze onderzoeken wat dat was, als je ze dan weer raakt zie je ze maanden niet meer in je tuin.
Gaat om het schrik effect, katten zoeken een veiligere plek dan een plek waar ze een flinke dreun krijgen uit het niets.
Het is idd zo als je schrijft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je familie van die tokkies ofzo. Hij heeft al genoeg overlast met stenen in de ruit van zijn auto en schijt overal in zijn tuin, kan het uberhaupt nog erger? Politie wil niet meewerken, huurder ook niet. Dan moet je toch verdomme zelf wat doen, met tokkies valt niet te onderhandelen, die denken dat de hele f*cking wereld om hun draait. En schrikdraad, oei, dat is wel drastisch hoor, enige wat je kan overkomen is dat er minder katten in de tuin komen, en dat lijkt me niet zo'n probleem. Als die buurman echt gaat zeiken over schrikdraad dan zou ik gewoon ergens een camera neerhangen en de confrontatie filmen en naar de politie gaan, dan moeten ze je wel geloven.
Right...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef Zith het volgende:
hoax topic is hoax
Een katapult misschien?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En je kan ze niet anders laten schrikken dan met een buks?
Misschien moeten ze er wat verstand (respect) ingeramd krijgen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze ooit zullen veranderen?
Jij hebt een probleem met het gedrag van je buren en je wil dat hun rare gedrag stopt. Als je dat wil bereiken moet je stoppen met het te zien als een oorlog maar zien voor wat het is. Een stel buren dat een nieuw spelletje heeft ontdekt genaamd buurmannetje pesten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan je gedachtegang in deze echt niet volgen...![]()
Welke houding heb je het over?
Moet ik alles wat er gebeurt en gebeurde maar voor zoete koek slikken?
Op welke manier kan ik nog constructief bezig zijn?
Denk jij dat er soms nog ooit contact gaat zijn tussen hun en mij?
Op welke wijze ik verantwoordelijk of mede verantwoordelijk ben had ik wel heeeel graag geweten.
Waar deze mensen last van hebben is 100% arrogantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met het gedrag van je buren en je wil dat hun rare gedrag stopt. Als je dat wil bereiken moet je stoppen met het te zien als een oorlog maar zien voor wat het is. Een stel buren dat een nieuw spelletje heeft ontdekt genaamd buurmannetje pesten.
Jouw buren zijn waarschijnlijk sociaal niet vaardig genoeg in te zien dat hun gedrag nergens op slaat, in elk geval levert het ze wat op want anders zouden ze het niet doen. Ze zien niet in dat ze totaal niks bereiken met hun debiele gedrag en dat het uiteindelijk alleen maar verliezers oplevert. Als jij erop ingaat levert het uiteindelijk een keer echte schade op, lichamelijk of materieel. Dat heb je zelf ook al gemerkt aangezien je het met een normaal gesprek niet op hebt kunnen lossen en de boel terugsmijten voor vrij aggressief gedrag van hen kant uit heeft gezorgd.
Je weet dus dat praten niet helpt en een koekje van eigen deeg hen aanleiding geeft om nog verder te gaan. Als ik je goed heb begrepen wil jij naar een situatie waarbij de katten van de buren geen zooi in de tuin achterlaten, en de buurkinderen niet steeds hun bal in jouw tuin smijten.
Dan kun je 2 dingen doen, op hun gedrag ingaan of het negeren.
Dat eersteis wat ik je nu steeds zie doen. Schrikdraad voor katten bijvoorbeeld, elke kattenliefhebber zou je met liefde en plezier erin willen wikkelen en het voltage even op maximaal door je donder laten stromen als het zijn/haar kat was die er tegenaan liep. In een precaire situatie als dit is dat een provocatie. En er zijn nog genoeg andere opties, je geeft alleen aan er geen zin in te hebben. Dus daarom heb je in mijn ogen er net zoveel schuld aan als de boel escaleert. Waar twee kijven hebben twee schuld en in mijn ogen laat jij na om de mogelijkheden die er zijn om het zonder provoceren op te lossen te benutten
Nu heb je ook de mogelijkheid om het te negeren en met gewone middelen (die niet provoceren, zoals schrikdraad) die katten uit je tuin te verjagen. En dan moet je maar even accepteren dat je daar wel moeite voor moet doen. En de buurkinderen vertellen dat je 1 keer per dag (of een ander schappelijk aantal) de bal voor ze haalt en het daarna uit is en ze de volgende dag maar terug moeten komen. Kinderachtig gedrag: niet op ingaan, negeren. Bij vandalisme of geweld direct politie bellen en melding maken. Erop ingaan bij hen levert hen wat op. Dat spelletje is veel te leuk, en wordt vanzelf steeds minder leuk als jij niet meespeelt.
Dit alles betekent trouwens niet dat ik geen begrip heb dat je je buren misschien wel kan wurgen, ik denk alleen wel dat je eerlijk tegenover jezelf moet zijn en ofwel echt voor je eigen rust moet kiezen (en daarbij moet accepteren dat je er geen glorieuze overwinning inzit) ofwel voor een confrontatie en dat je daar ook je verantwoordelijkheid voor moet nemen..
100% mee eens, zoals ik ook al gezegd heb: blijven klagen, dossieropbouw...dossieropbouw...dossieropbouw...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik vind dat je zoiets beter via een gesprek of instanties kan regelen ben ik ineens familie van die lui?
Ik blijf erbij dat TS beter keer op keer zijn beklag kan doen bij de politie en de verhuurder dan zulks karige acties uitvoeren.
Er is toch ook serieus overlast? die benoemen noem jij gezeur....quote:Op woensdag 23 december 2009 08:52 schreef SnuggLe het volgende:![]()
Ik hoor alleen maar geklaag en gezeur,
Worden die manieren helemaal niet.quote:en alle constructieve manieren voor een duurzame oplossing die worden de grond in geboord.
Letterlijk gezien is dit wel de beste oplossing eigenlijk, en helaas.quote:Ja een katapult, buks whatever lost wat op, RIGHT.
Oh? nu wordt ie interessant... naar mijn idee mag je strafrechtelijk gezien nooit geweld toepassen tegen iemand, wel aangifte doen etc.quote:Dadelijk lig jij in het ziekenhuis...en dat heb je dan ECHT aan jezelf te danken.
Ik kan je vertellen dat deze mensen HEEL goed weten waar ze mee bezig zijn!quote:Ik denk echt dat die buren van je gewoon niet beter WETEN
Nee, zolang je je katten buiten gooit en die beesten elders schijten en niemand het meldt niet nee.quote:en het deels niet eens bewust doen...
Het interesseert me geen reet of die katten zindelijk zijn of niet.quote:Netzoals die katten; denk je dat je een kat heel makkelijk kan zeggen "daar mag je niet poepen, daar wel?".
En wat als ik gewoon geen reactie meer krijg op mijn klachten?quote:[..]
100% mee eens, zoals ik ook al gezegd heb: blijven klagen,
Dan moeten de verantwoordelijken wel ook hun deel van het dossier erkennen...quote:dossieropbouw...dossieropbouw...dossieropbouw...
Dit is echt het enige dat helpt in een geciviliseerde wereld wel ja.quote:Dat is ECHT het enigste wat helpt.
Wat zei ie erover?quote:Gisteren het er nog met een wijkagent over gehad
Vertel! exact hetzelfde? of toch iets anders?quote:plus ik heb hetzelfde meegemaakt.
Kan me behoorlijk ergeren aan het hier deels goedpraten van overlast gevend gedrag...quote:
Is je keyboard kapot?quote:
Nee, ik vind alleen dat je zo'n typische user ben. Je lijkt, stiekum, zelf ook wel een pauperquote:
Ik voorspel dat jij dat bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Es kijken wie hier aan het kortste eind trekt uiteindelijk.
Typische user...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen dat je zo'n typische user ben. Je lijkt, stiekum, zelf ook wel een pauper
Ik heb die katten al met van alles en nog wat weggejaagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef jongegast het volgende:
Je kan katten ook wegjagen met zout water spuiten uit waterpistool. Die katten schrikken ten eerste, daarna zijn ze nat en likken ze zichzelf, dat is heel vies voor hun.. dan blijven ze later weg en zout water is eigenlijk onschadelijk
Je schuift de schuld deels naar mij toe, dat slaat nergens op en dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef SnuggLe het volgende:
1. We praten het gedrag helemaal niet goed en ik vind het ook KUT voor je.
2. Klagen bij de juiste instanties, dossieropbouw (opvragen mutaties bij politie, als je melding doet!) is echt de enige manier.
3. Dat zij de wijkagent ook en dat heb ik zelf ook gedaan.
Om je manieren van problemen oplossen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom lijk ik dan op een pauper?
Dit werkt wel, maar is niet DE oplossing voor het probleem.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef sc00p het volgende:
Steek diagonaal een pvc buis met een diameter van +/- 13cm in de grond, deze moet ongeveer een meter lang zijn.
Na al het zand/prut uit de buis gehaald te hebben leg je een paar plakjes ham/kip/whatever onderin de buis.
Dit doe je een aantal keer (buizen goed verstopt) voordat je een week op vakantie gaat. Als je thuis komt weer ff dichtstoppen met aarde en klaar ben je.
??quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Om je manieren van problemen oplossen.
Lijkt me bij tijd en wijlen een prima idee.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef Alexvw het volgende:
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Een tuin vol dode struisvogelkatten.
Je huurt blijkbaar. Huur opzeggen en ergens anders heen verhuizen. simpel en doeltreffend.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
Wat moet ik dan nog?
Je verlaagt je tot hetzelfde niveau, hun niveau is pauper, dus jouw niveau is pauper.quote:
Die vakantie kun je beter weglaten idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit werkt wel, maar is niet DE oplossing voor het probleem.
Dit volk geeft eigenlijk helemaal niks om die katten en neemt met gemak gewoon dubbel zoveel nieuwe.
Overigens was me deze methode wel bekend.
Alleen het aspect vakantie daarbij lijkt me geen geslaagde combi.
Als de verhuurder niet reageert op verzoek om het woongenot te herstellen kun je naar de huurcommissie stappen. Zij kunnen dan bepalen of je in dit geval minder huur hoeft te betalen. Op die manier zal de verhuurder het in zijn portemonee voelen en wellicht wel iets willen doen. Geld maakt nou eenmaal meer indruk dan een klacht die hen verder niet raakt. Doen ze dan nog niets dan heb jij in iedergeval een finacieel voordeel.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
(...)
De verhuurder, die reageert helemaal nergens op.
De talloze verzoeken tot herstellen van woongenot, beëindigen overlast, confronteren met beelden van doodsbedreigingen, foto's van de overlast, videobeelden daarvan, niks interesseert ze.
Het lijkt wel of ze op een escalatie zitten te wachten... of ze er plezier in hebben.![]()
(...)
Wat moet ik dan nog?
En kom aub niet aan met weer je huis tuin en keukenmiddeltjes ...
Die werken echt niet. geloof me nu maar.
Waarop baseer je die gedachte?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij dat bent.
Sateprikkers en koffiedrap zijn geen werkende alternatieven, snap het nu aub.quote:Je doet niks met goed bedoelde adviezen,
Wil je nu weer het paadje inslaan dat het ook mijn schuld is?quote:wil alleen maar horen dat het allemaal de schuld van je buren is
A: neem ik niet zomaar! harde maatregelen.quote:en dat je gelijk hebt dat je 'harde maatregelen' neemt.
Ik vraag niet om enig gelijk.quote:Dat gelijk krijg je niet
Wat een maffe constatering/conclusie.quote:en omdat je dat niet krijgt richt je je frustratie op mij en andere users die je daarmee confronteren.
Ik heb naar mijn buren van begin af op een constructieve manier gereageerd.quote:Als jij zo reageert op je buren zoals je hier reageert snap ik wel waarom het je niet lukt om het probleem op te lossen.
,quote:Ik wens je sterkte want ik voorspel dat als je zo doorgaat dit een hele lange slepende zaak gaat worden
Nette oplossingen werken gebleken niet!quote:waarbij je uiteindelijk een hele hoop tijd, geld en energie steekt in domme oplossingen.
Hou nu eens aub op met de schuldvraag ongefundeerd om te draaien.quote:
Probleem is dat dit volk aan de uitkering hangt en zodoende altijd thuis is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef sc00p het volgende:
[..]
Die vakantie kun je beter weglaten idd.
Je kunt het op zijn minst proberen, je buren kunnen er nooit achter komen dat die katten onder de grond zitten als jij die buizen ingraaft als ze er even niet zijn...
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarop baseer je die gedachte?
Ik kan ook wel de aso uithangen mocht ik daartoe gedwongen worden.
[..]
Sateprikkers en koffiedrap zijn geen werkende alternatieven, snap het nu aub.
[..]
Wil je nu weer het paadje inslaan dat het ook mijn schuld is?
Word hier nu wel moe van.
[..]
A: neem ik niet zomaar! harde maatregelen.
B: vind ik schrikdraad in mijn tuin geen harde maatregel.
C: Neem ik niet maar gelijk maatregelen, dit speelt nu al 2 jaar en de buren wensen de door hen veroorzaakte ellende gewoon niet te stoppen.
[..]
Ik vraag niet om enig gelijk.
Ik vraag om beëindiging van de overlast, dat heeft niets met gelijk van doen.
[..]
Wat een maffe constatering/conclusie.
Je houdt gewoon met je houding/insteek overlastveroorzakers een handje boven het hoofd en legt de schuld zelfs grotendeels bij de benadeelde...
Dat doen pvda-ers ook graag, valt me steeds weer op, een typisch links trekje.
Bovendien richt ik mijn frustratie niet op jou, spreek ik wel mijn ergernis uit over je redenatiewijzen, dat is heel wat anders dan frustratie op jou richten.
[..]
Ik heb naar mijn buren van begin af op een constructieve manier gereageerd.
Als die daar na tig keer gewoon niets mee doen, dan slaat de sfeer wel om uiteindelijk.
Lijkt me vrij logisch? of blijf jij, ook na 10 * vragen, altijd maar beleefd???
Daar geloof ik niets van.
[..]
,
Dat is het allang, en "by the way" ik ben niet degene die door gaat! dat is de overlast, en zodoende de buren die doorgaan. je stelt e.e.a. compleet verkeerd.
Nogmaals, zeer ergerlijk.![]()
[..]
Nette oplossingen werken gebleken niet!
Schrikdraad is bijv. geen domme oplossing in mijn ogen.
Zijn alle boeren die schrikdraad gebruiken ook dom?
Ik typeer jou nu eerder als dom omdat je maar blijft komen met je niet werkende oplossingen.
[..]
Hou nu eens aub op met de schuldvraag ongefundeerd om te draaien.
Soms bekruipt mij die gedachte ook wel eens dat dat beter is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef johanmulder het volgende:
@TS: hou alsjeblieft de eer aan jezelf en ga verhuizen. Er zijn nog echt wel buurten te vinden waar allochtoon gespuis nog niet de bovenhand heeft. Woongenot is (voor mij iig) belangrijker dan tijd en/of geld. Je zei dat je al 1000 euro in burenpreventie hebt gestoken. Voor dat geld had je al een eind kunnen komen wat betreft verven/behangen/etc. Gebruik je vakantiegeld en -dagen dit jaar om je verhuizing kracht bij te zetten en je hebt volgend jaar wel een prettige kerst. Succes!
Eh, TS negeer je nu dit advies?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef maok het volgende:
[..]
Als de verhuurder niet reageert op verzoek om het woongenot te herstellen kun je naar de huurcommissie stappen. Zij kunnen dan bepalen of je in dit geval minder huur hoeft te betalen. Op die manier zal de verhuurder het in zijn portemonee voelen en wellicht wel iets willen doen. Geld maakt nou eenmaal meer indruk dan een klacht die hen verder niet raakt. Doen ze dan nog niets dan heb jij in iedergeval een finacieel voordeel.
Wat een zwaktebod...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn tijd besteden aan mensen die wel openstaan voor andermans mening.
Ik wens je fijne kerstdagen!![]()
Daar denk ik idd hard over na.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je niet alleen maar verhuizen, maar ook nog emigreren.
Ja, heel sarcastisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Daar denk ik idd hard over na.
Goed geconcludeerd.
(tenzij e.e.a. sarcastisch bedoeld is uiteraard)
Nee, dit had ik gelezen, echter nog geen kans gekregen erop te reageren door het moeten bestrijden van wazige aanvallen van links.quote:
Dat vermoedde ik al wel ja...quote:
Er is geen relatie meer met deze "mensen", zie dus even niet wat er niet ten goede zou kunnen komen...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef longinus het volgende:
Wat je ook doet, komt niet ten goede met de relatie tot de buren,
Zeker documenteren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als ik wat terug doe komen ze natuurlijk wel...
En nemen mij mee naar buro, strafzaak, vervolging, etc.
Werk weg...
Hoor nu al het woord discriminatie door straat galmen.
Dat magische sleutelwoord waarop iedere ambtenaar strak in de houding schiet en zijn werk gaat doen.
Vraag me af als ik al deze voorvallen documenteer, of ik dan sterker sta bij een rechter indien er daadwerkelijk wat voor valt binnenkort?
Dat wordt dan een heel lange Xcel lijst met daarin dagelijks tig drollen, met genoemde locatie, tijdstip en foto/videobeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Zeker documenteren!
Datum, tijd, locatie en voorval.
Als je bij elk wissewasje de politie belt, komen ze natuurlijk niet, maar als je de boel documenteert en na een tijd naar de politie stapt, kun je precies aangeven wat het wel niet allemaal met je (en je vriendin) doet...
Het lijkt me dat ze dan eerder actie zullen ondernemen dan bij elk 'klein' dingetje..
Ook moet je de documentatie doorsturen naar de verhuurder, zodat die ook een beter overzicht heeft van de overlast-situatie..
Dus je staat niet open voor wat voor bemiddeling door wie dan ook? Want "dat helpt toch niet", en is alleen maar iets voor "linksche mensen"?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er is geen relatie meer met deze "mensen", zie dus even niet wat er niet ten goede zou kunnen komen...
Zeker absurd dat het moet, terwijl het niet nodig zou moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel lange Xcel lijst met daarin dagelijks tig drollen, met genoemde locatie, tijdstip en foto/videobeeld.
Beetje absurd om dat te moeten doen...
En walgelijk.
Maar als het moet, dan moet t.
Tig drollen? Hoeveel katten hebben ze wel niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel lange Xcel lijst met daarin dagelijks tig drollen, met genoemde locatie, tijdstip en foto/videobeeld.
En walgelijk.
Maar als het moet, dan moet t.
Denk nu eens na...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus je staat niet open voor wat voor bemiddeling door wie dan ook? Want "dat helpt toch niet", en is alleen maar iets voor "linksche mensen"?
Waarom open je dit topic dan in WGR en niet in KLB? Of verwacht je nu elke dag advies over wat te doen met de drollen van die dag?
Totaal hebben ze 7 katten.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tig drollen? Hoeveel katten hebben ze wel niet?
Maak eens foto's van die katten?
Denk je dat het ook mijn woord tegen het hunne blijft als ik videobewijs heb van die katten waarop te zien is dat die dagelijks overal schijten?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:19 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Zeker absurd dat het moet, terwijl het niet nodig zou moeten zijn.
Alleen denk ik dat documentatie van andere voorvallen dan drollen in je tuin meer impact zal hebben. (de politie zal ook zeggen dat de katten er 'niks aan kunnen doen'.. Je kunt moeilijk aangifte doen tegen de katten. Ik snap wel dat het de verantwoordelijkheid van de eigenaar is, maar dat ze die verantwoordelijkheid niet nemen is jouw woord tegen die van hun.
Ook stofzuig- en zondagse klussen kun je moeilijk aanduiden als overlast, dat zijn nu eenmaal dingen waar iedereen mee moet leven.
Toen de politie kwam voor die doodsbedreigingen heb ik ook aangifte willen indienen van vernieling.quote:En als de psycho-buuv het in haar hoofd haalt om de schrikdraad weg te halen, gewoon weer aangifte (vernieling).
Nee, er zijn wel andere buren die ook stevig overlast veroorzaken.quote:Zijn er eigenlijk andere buren die ook overlast van ze hebben?
quote:
Daar had ik het niet over. Dát het gebeurd kun je bewijzen, maar zij kunnen altijd aanvoeren dat ze wel genoeg proberen om het te voorkomen (maar het dus niet werkt),..quote:Denk je dat het ook mijn woord tegen het hunne blijft als ik videobewijs heb van die katten waarop te zien is dat die dagelijks overal schijten?
Het is nu eenmaal niet verboden om te klussen op zondag. Zolang ze zich houden aan de daarvoor aangewezen tijden (ik geloof ergens tussen 8.00 en 21.30 ofzo) doen ze niets verkeerd, ook al heb jij er blijkbaar last van.quote:Verder weet ik niet of ik er maar mee moet leren leven dat die lui elk weekend en vooral zondags boren schuren, timmeren etc.
Dat kan ook door de week aangezien ze tijd in overvloed hebben.
Je brengt me meer in de richting.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Dát het gebeurd kun je bewijzen, maar zij kunnen altijd aanvoeren dat ze wel genoeg proberen om het te voorkomen (maar het dus niet werkt),..
Dat zij niet genoeg doen om het te voorkomen is wel jou woord tegen die van hun,...
[..]
Het is nu eenmaal niet verboden om te klussen op zondag. Zolang ze zich houden aan de daarvoor aangewezen tijden (ik geloof ergens tussen 8.00 en 21.30 ofzo) doen ze niets verkeerd, ook al heb jij er blijkbaar last van.
Dat jij vind dat ze daar de rest van de week ook de tijd voor hebben, voegt daar niks aan toe.
Dat er geen andere buren zijn die overlast ervaren, heb je erg in je nadeel. Dit is namelijk vaak dé motivatie voor woningbouw e.d. om in te grijpen, omdat ze dan (in hun ogen!) niet met zomaar weer een aanstellende buur te maken hebben.. Ook de documentatie van de overlast kan helpen hierbij..
Fijn om te horen da er hier ook zulk soortgelijk tuig op fok is...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Als ik jouw buurman was zou ik je ook weg proberen te pesten, als je je in het echt net zo gedraagt als op het internet.
Met een deel van je standpunten ben ik het volledig eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef hardmaarwaar het volgende:
Je moet gewoon heel erg zwaar van je afbijten, die katten vermoroden (boeiend het zijn toch maar kutbeesten) en zelf de buren tot overlast zijn. als je weg gaat radio heel hard zetten en dat soort dingen.
En gewoon knuppel bij de voordeur leggen voor een vervelende buurmansucces TS
Waar schuif ik de schuld naar jou?!?! Ik lees het toch echt niet! Ik zeg alleen:quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Je schuift de schuld deels naar mij toe, dat slaat nergens op en dat probeer ik je duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef SnuggLe het volgende:
1. We praten het gedrag helemaal niet goed en ik vind het ook KUT voor je.
2. Klagen bij de juiste instanties, dossieropbouw (opvragen mutaties bij politie, als je melding doet!) is echt de enige manier.
3. Dat zij de wijkagent ook en dat heb ik zelf ook gedaan.
Heb je het al eens geprobeerd dan?quote:Wat nu als dossieropbouw bij jou toevallig werkt, maar hier helemaal niet?
Lijkt me erg afhankelijk van de insteek van degene die je voor je krijgt.
Heb je UBERHAUPT gelezen wat ik heb geschreven?quote:De wijkagent bijv. zit hier maar 3 uur per week en heeft totaal 0,00 interesse in deze materie.
(ook al triggert die materie mensen zelfs tot het plegen van serieuze bedreigingen met dood, zelfs met medebrenging van een wapen) Dat is toch wel tekenend voor de hoeveelheid interesse niet?
Als jij zo tegen hen praat (niet constructief, niet rustig) kan ik me voorstellen dat de gemeente ophangt.quote:Dan de gemeente:
Die beweren op hun website dat ze optreden tegen elke vorm van overlast/onhygiënische situatie binnen de gemeente waar ik woon.
Totdat je ze vraagt de overlast te beëindigen, dan beweren ze opeens niets te kunnen doen...
Meneer, wij kunnen niets doen, ik ga het gesprek beëindigen, fijne dag! klik tuut tuut tuut.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij dat bent.
Je doet niks met goed bedoelde adviezen, wil alleen maar horen dat het allemaal de schuld van je buren is en dat je gelijk hebt dat je 'harde maatregelen' neemt. Dat gelijk krijg je niet en omdat je dat niet krijgt richt je je frustratie op mij en andere users die je daarmee confronteren.
Als jij zo reageert op je buren zoals je hier reageert snap ik wel waarom het je niet lukt om het probleem op te lossen. Ik wens je sterkte want ik voorspel dat als je zo doorgaat dit een hele lange slepende zaak gaat worden waarbij je uiteindelijk een hele hoop tijd, geld en energie steekt in domme oplossingen.
He he, dat heb ik ook al 100x gezegd!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En walgelijk. Maar als het moet, dan moet t.
Een kattenverjager doet wonderen,...dan lopen die beesten daar thuis tegen de muren op , schitterend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:06 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik heb geen hekel aan de katten, heb zelf ook een kat.
Ik houdt mijn kat echter binnen, waardoor er niemand last van heeft.
Bovendien ligt het een beetje gevoelig om katten te vergiftigen.
Voor je het weet wordt je door de buurt gelyncht...
Het probleem zijn dus niet de katten, het zijn de buren met hun rotinstelling.
Misschien is TS zelf idd het grote probleemquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef SnuggLe het volgende:
Wel mooi dat je alles hier als aanval ziet, terwijl echt VEEL mensen hier constructief meedenken.
Als jij ook zo alles van je buren als aanval ziet.....
Gezien de topics die TS opent en wat hij daarin zoal neerplempt denk ik dat je de spijker op zijn kop slaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is TS zelf idd het grote probleemSommige mensen hebben nog nooit van het woord tolerant gehoord.
Ah, geef me effe je adres? mik ik de zooi voortaan in jouw tuin...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is TS zelf idd het grote probleemSommige mensen hebben nog nooit van het woord tolerant gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |