Nee, das tekenende voor politie en justitie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt maar dat is toch wel iets anders dan dit
Binnenkort ga ik maar eens naar een advocaat op zoek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee misschien niet maar je staat wel een stuk sterker lijkt mij....
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden.......quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, das tekenende voor politie en justitie.
Ik ben hier geboren en woonde hier tot nu graag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef capricia het volgende:
Kan TS niet in een beter buurt gaan wonen?
Ik snap TS wel. Gezien de softe uitspraken van de rechters zal de buurman van TS er (maximaal) wel van afkomen met 10 minuten schoffelen. Face it: je kunt beter een aso zijn en werkloos op de bank zitten dan je in te zetten voor de maatschappij en belasting te betalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden........
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden........
Dat is een herkenbaar probleem. Vooral in volkswijken/ binnensteden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en woonde hier tot nu graag.
De woningstichting echter plaatst zomaar overal tokkievolk van her en der ertussen.
Dat leidt natuurlijk tot onvermijdelijke problemen.
(zie hier)
Idd, dat laatste ben ik,quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik snap TS wel. Gezien de softe uitspraken van de rechters zal de buurman van TS er (maximaal) wel van afkomen met 10 minuten schoffelen. Face it: je kunt beter een aso zijn en werkloos op de bank zitten dan je in te zetten voor de maatschappij en belasting te betalen.
Ik wil het wel even opnemen voor de politie, ondanks dat ik begrijp wat je bedoeld. De politie agenten zelf doen ook maar wat ze opgedragen wordt. Ze gaan 100% zeker liever tuig neerknuppelen en in de bak gooien i.p.v. buurtvader spelen of achter een boom verstoppen met een lasergun. Maar je, de politiek beslist. PvdA enzo....quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom doe ze dan niets?
Doen 25min. over een 112 oproep.
Nog veel erger, maar dat kan ik hier niet schrijven.
Politie is een absolute faalorganisatie, geloof me, vertrouw er in nood niet op, en neem zelf actie!
Nou met een honkbalknuppel naar de buren toe dan(en neem even wat extra mensen mee)....morgen hoor ik wel op het journaal hoe het is afgelopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom doe ze dan niets?
Doen 25min. over een 112 oproep.
Nog veel erger, maar dat kan ik hier niet schrijven.
Politie is een absolute faalorganisatie, geloof me, vertrouw er in nood niet op, en neem zelf actie!
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou met een honkbalknuppel naar de buren toe dan(en neem even wat extra mensen mee)....morgen hoor ik wel op het journaal hoe het is afgelopenwat wil je dan anders wat ik zeg, meerdere mensen hebben je tips gegeven maar je wilt niet verhuizen, geen buurtbemiddeling, geen vertrouwen in het rechtssysyteem en die mensen krijg je niet voor het weekend weg.....als de politie niet reageert gewoon blijven bellen tot ze het zat zijn en wel komen is verder het enige wat ik je kan adviseren.
Het erge, dit is geen volkswijk, maar normale woonbuurt..., en ook geen binnenstad, maar buitenwijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een herkenbaar probleem. Vooral in volkswijken/ binnensteden.
Helaas veranderen buurten door de jaren heen, en is het niet meer de wijk waarin je opgroeide.
Daar kun je tegen vechten, maar een echte trend stop jij als individu niet zomaar.
Daarom denk ik echt dat verhuizen gewoon de betere optie is. Vooral gezien de hoeveelheid energie die je moet steken om ook maar 1% verbetering te halen...dat weegt niet op tegen je ergenis.
Heb er flitsen van gezien....maar kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...
Normale woonbuurt, laagbouw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Wat voor een buurt is het, TS?
Weet je ook waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...
Provincie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Normale woonbuurt, laagbouw.
Verder redelijk netjes.
Lquote:
Lquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Provincie?
Gemiddelde huur/ koop-prijs?
Want dat zegt wel veel vind ik vaak.
EN nog eentje: Hoe oud is de wijk?
Okay!quote:
Thanks, hoeven jullie niet te werken?quote:
Toevallig morgen vrij, vandaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Thanks, hoeven jullie niet te werken?
Studentquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Thanks, hoeven jullie niet te werken?
Ah, ok, wilde net je moeder bellen....quote:
Truste.quote:
Wat een dorpssfeer hier op fok!...quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ah, ok, wilde net je moeder bellen....
Begon goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
TS begon zo goed, maar zwakte al snel af naar eenzelfde niveau als zijn buren door één af andere maffe cursus te gaan doen om zo ook met fysiek geweld zijn buren aan te kunnen.
Ook spreekt TS zichzelf nogal tegen, hij heeft het eerst over naar de rechter gaan om het huurcontract van zijn buren te laten ontbinden, maar een aantal posts later beweerd hij weer dat hij geen enkel vertrouwen heeft in Politie en Justitie.
Ik bedoelde daarmee dat hij zijn buren aansprak op hun gedrag, daarna ging het helaas snel bergafwaarts.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Begon goed?
Zelf met poep gooien is ook niet echt normaal. Volgens mij was TS de eerste Tokkie in de buurt![]()
Maargoed 7 katten, mag dat wel? En de buurman etteren heeft ook geen zin, met die steen door je autoruit laat hij zien dat hij er een stuk beter in is.....
Als ik het allemaal zo lees vraag ik me af welke toon er gebruikt is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat hij zijn buren aansprak op hun gedrag, daarna ging het helaas snel bergafwaarts.
Ik vermoed een soort Haagse Harry toon of de Flodder manier van aanspreken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees vraag ik me af welke toon er gebruikt is.
De katten in kwestie schijten TS zijn tuin al onder schrijft ie volgens mij, lijkt me dus niet echt praktischquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef fokkieslim het volgende:
Voor die katten lekkere dingen kopen,maar wel even flink wat wonderolie er in doen.
Is voor de kan niet zon probleem maar wel voor het baasje.
Maar die piep laten die apparaten alleen gedurende een aantal seconden horen als ze warmte of beweging (afhankelijk van het apparaat) in de tuin detecteren. Het is dus niet constant. Letwel dat dit bij bejaarde katten niet altijd even goed werkt. Die horen het niet altijd.quote:Bovendien hoor ik pieptonen van dergelijke ultrasone apparaten zelf en krijg daar koppijn van.
Het artikel gaat over geluidsoverlast, dat is hier niet aan de orde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:28 schreef Bassfly het volgende:
Hier staat nog een duidelijk actieplan bij burenoverlast:
http://huis-en-tuin.infon(...)-mag-en-wat-kan.html
Hoe zit het trouwens met de andere buren? Hebben die ook overlast? Anders met hun samenspannen.
Deze beiden door je genoemde partijen doen beiden helemaal NIKS.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:22 schreef Bassfly het volgende:
Ik zou dit gewoon spelen via de wijkagent/wijkmanager en/of via de woningbouwvereniging.
Deze moeten voor jou gaan bemiddelen/praten met de buren. Dit zijn trouwens ook de partijen waar je om advies kan vragen voor wat betreft hoe om te gaan met overlast van buren. Daar zullen ze ongetwijfeld al meer ervaring mee hebben gehad in het verleden.
De oorlogvoering (dieren doden/vechten e.d.) die hier her en der wordt geadviseerd zal de zaak alleen maar verder laten escaleren, dus daar zeker niet aan beginnen.
Ik heb al 12,- euro uitgegeven aan een goedje genaamd kattenschrik, een natuurlijk middel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar die piep laten die apparaten alleen gedurende een aantal seconden horen als ze warmte of beweging (afhankelijk van het apparaat) in de tuin detecteren. Het is dus niet constant. Letwel dat dit bij bejaarde katten niet altijd even goed werkt. Die horen het niet altijd.
Emmer water wil ook wel helpen. Of een combinatie van de mogelijkheden (apparaatje, citroen plantjes, ander spul).
In het begin heb ik de buurvrouw een aantal keren netjes gevraagd of ze de overlast van haar katten in mijn tuin kon beëindigen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef prupke het volgende:
TS heeft in mijn ogen gelijk
Maar het probleem is dat als je overlast van katten hebt dat daar weinig aan gedaan kan worden (want kan je aantonen dat het echt de beesten zijn van de buren? )
Maar een woningstichting moet wel serieus op klachten reageren!
Stuur ze desnoods een aangetekende brief (kost wat maar dan heb je iets aan bewijs dat je een klacht ingediend hebt) en als je geen reactie hebt gekregen van ze dan ga je naar de politie (ook al is het niet je beste vriend) en vraag wat je moet doen om iets gedaan te krijgen.
Het is en het blijft gewoon kut als iemand (of wie daar bij hoort ) last veroorzaakt bij een ander.
En nee het maakt niet uit waar je woont hoor, in het gooi worden ook tuinen volgescheten door beesten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |