Goed, laten we dan ook maar Koninginnedag afschaffen, "in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd".quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef remlof het volgende:
Ik vind het een prima idee. Heb ook geen idee waar die 2e kerstdag vandaan komt, in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd.
In de praktijk is was ie wel handig, op eerste kerstdag kerst bij mijn ouders, op tweede kerstdag kerst bij de ouders van mijn vriendin. Extra veel kadootjes enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef remlof het volgende:
Ik vind het een prima idee. Heb ook geen idee waar die 2e kerstdag vandaan komt, in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd.
Nee, maar de meeste andere landen hebben wel een equivalent. Dag van de Republiek ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed, laten we dan ook maar Koninginnedag afschaffen, "in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd".
Ik snap het hele argument niet, wat maakt het uit wat ze in andere landen doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste andere landen hebben wel een equivalent. Dag van de Republiek ofzo.
In Italië moest ik gewoon werken op 26 december.
Dat lijkt me ook een betere ruil. Of 2e Pinksterdag, dat Pinksteren is helemaal een een feest waarvan niemand weet waar het over gaatquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
schaf dan tweede paasdag af zo
Inderdaad, maar laf links nederland wil er alles aan doen om die "zielige allochtoontjes" op hun gemak te laten voelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Roi het volgende:
Democratisch? Maar 5% van de Nederlandse bevolking is Mohammedaan!
2
Met hun religie en ons kabinet haar mentaliteit is dat een absolute meerderheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Roi het volgende:
Democratisch? Maar 5% van de Nederlandse bevolking is Mohammedaan!
2
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap het hele argument niet, wat maakt het uit wat ze in andere landen doen?
Dat lijkt me goed plan. Want onze politici kunnen liegen wat ze willen, in verhouding tot de ons omringende landen hebben wij heel weinig bank-holydays.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Niet in plaats van, maar als extra nationale feestdag erbij vind ik het een prima uiting van de multiculturele samenleving waarin we leven.
Slecht voor de economie, onze handel ligt stil op een dag dat ie in het grootste gedeelte van de wereld wel gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap het hele argument niet, wat maakt het uit wat ze in andere landen doen?
Ach zo hebben de UK en de US ook weer andere dagen waarop ze plat liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Slecht voor de economie, onze handel ligt stil op een dag dat ie in het grootste gedeelte van de wereld wel gewoon doorgaat.
Ik denk dat dat in de praktijk wel meevalt. Met hetzelfde argument kun je natuurlijk ook alle feestdagen afschaffen, maar je moet ergens een grens trekken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Slecht voor de economie, onze handel ligt stil op een dag dat ie in het grootste gedeelte van de wereld wel gewoon doorgaat.
Terecht, dit land is in essentie gebaseerd op Christelijke waarden, als wij nog feestdagen hebben als kerst, pasen en andere dagen dan moeten die ook in ere gehouden worden. Ook al stoort een of andere Enait zich er aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Disana het volgende:
Toen ik in een ander topic pleitte voor afschaffing van de tweede dag van alle christelijke vieringen, werd ik voor gek versleten
Ik ben dat wel met je eens. Laten we 1 mei maar weer een vrije dag maken (zoals in de rest van Europa), hebben we tenminste een vrije dag om bij te komen van Koninginnedagquote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Disana het volgende:
Toen ik in een ander topic pleitte voor afschaffing van de tweede dag van alle christelijke vieringen, werd ik voor gek versleten
Nou, wij wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef Disana het volgende:
Vrijwel geen enkel ander land doet twee dagen de deuren dicht voor elke christelijke viering.
Ja bijvoorbeeld. En zo is er vast nog wel iets te bedenken om die drie dagen die dan vrijkomen te vervangen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dat wel met je eens. Laten we 1 mei maar weer een vrije dag maken (zoals in de rest van Europa), hebben we tenminste een vrije dag om bij te komen van Koninginnedag
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef De_Ruyter het volgende:
Leven ze nog in de middeleeuwen, er zijn al genoeg multiculti instituten die Suikerfeest vieren en er vrij voor geven. Uiteraard hebben de Islamieten dan tijdens kerst ook vrij, anders is 't discriminazie!
Enfin, belachelijke onzin, ik ben fel tegen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef RAVW het volgende:
NEEE !! niet door voeren weer eens stukje Hollands eigen weg
En weer neerbuigen voor een geloof dat hier niet thuis hoor.
Maar mede mensen de islamisering is maar een fabel
En onder andere deze reacties bedoel ik dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Inderdaad, maar laf links nederland wil er alles aan doen om die "zielige allochtoontjes" op hun gemak te laten voelen.
Tja de EO was vandaag aan de beurt in Netwerk. Twee christelijke onderwerpen en een beetje over de sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef IHVK het volgende:
Flauw dat men weer hiermee komt.
Krijg je alleen maar dit soort (zie boven) reacties van.
Ook ronde de kerstdagen moeten de moslims gebasht worden blijkbaar. Okey.
Uiteraard heeft het van doen met de Islam, een vrije dag voor het Suikerfeest is echt niet beneficial voor boer Harm en z'n gezinnetje. Dat die connectie dus gelegd wordt is niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef IHVK het volgende:
Flauw dat men weer hiermee komt.
Krijg je alleen maar dit soort (zie boven) reacties van.
Ook ronde de kerstdagen moeten de moslims gebasht worden blijkbaar. Okey.
Met dit soort dingen trek je altijd wel publiciteit. Maar ik weet niet of dat nou het hoofddoel is, een beetje maatschappelijke verantwoordelijkheid mag je toch wel verwachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja de EO was vandaag aan de beurt in Netwerk. Twee christelijke onderwerpen en een beetje over de sneeuw.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Er is helemaal geen sprake van afschaffing van 2e kerstdag, maar toch raakt iedereen overstuur in dit topic
Van de EO? Die preken bij voorkeur voor eigen parochie. Ik had trouwens nog iets aan mijn post toegevoegd.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met dit soort dingen trek je altijd wel publiciteit. Maar ik weet niet of dat nou het hoofddoel is, een beetje maatschappelijke verantwoordelijkheid mag je toch wel verwachten.
Nee nee de islamisering is een feit. Ik zeg het je! Open je ogen!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Er is helemaal geen sprake van afschaffing van 2e kerstdag, maar toch raakt iedereen overstuur in dit topic
Maar ik bén wel voor die afschaffing, daar raakte men de vorige keer ook al zo overstuur vanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Tja, van de hele PO verwacht ik dat eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de EO? Die preken bij voorkeur voor eigen parochie. Ik had trouwens nog iets aan mijn post toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |