Goed, laten we dan ook maar Koninginnedag afschaffen, "in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd".quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef remlof het volgende:
Ik vind het een prima idee. Heb ook geen idee waar die 2e kerstdag vandaan komt, in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd.
In de praktijk is was ie wel handig, op eerste kerstdag kerst bij mijn ouders, op tweede kerstdag kerst bij de ouders van mijn vriendin. Extra veel kadootjes enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef remlof het volgende:
Ik vind het een prima idee. Heb ook geen idee waar die 2e kerstdag vandaan komt, in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd.
Nee, maar de meeste andere landen hebben wel een equivalent. Dag van de Republiek ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed, laten we dan ook maar Koninginnedag afschaffen, "in de meeste andere landen wordt ie ook helemaal niet gevierd".
Ik snap het hele argument niet, wat maakt het uit wat ze in andere landen doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste andere landen hebben wel een equivalent. Dag van de Republiek ofzo.
In Italië moest ik gewoon werken op 26 december.
Dat lijkt me ook een betere ruil. Of 2e Pinksterdag, dat Pinksteren is helemaal een een feest waarvan niemand weet waar het over gaatquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
schaf dan tweede paasdag af zo
Inderdaad, maar laf links nederland wil er alles aan doen om die "zielige allochtoontjes" op hun gemak te laten voelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Roi het volgende:
Democratisch? Maar 5% van de Nederlandse bevolking is Mohammedaan!
2
Met hun religie en ons kabinet haar mentaliteit is dat een absolute meerderheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Roi het volgende:
Democratisch? Maar 5% van de Nederlandse bevolking is Mohammedaan!
2
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap het hele argument niet, wat maakt het uit wat ze in andere landen doen?
Dat lijkt me goed plan. Want onze politici kunnen liegen wat ze willen, in verhouding tot de ons omringende landen hebben wij heel weinig bank-holydays.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Niet in plaats van, maar als extra nationale feestdag erbij vind ik het een prima uiting van de multiculturele samenleving waarin we leven.
Slecht voor de economie, onze handel ligt stil op een dag dat ie in het grootste gedeelte van de wereld wel gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap het hele argument niet, wat maakt het uit wat ze in andere landen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |