het is wel heel erg vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hoooooi!quote:
/care. Door.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
Joah. stond.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Joah. stond.
Ik maak altijd een foto als ik bij mn fiets wegga, voor dit soort situaties.
waar heb je je geschoren?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben heerlijk fris gedoucht, heerlijk glad geschoren en heerlijk strak in pak.![]()
Even m'n krullen goed doen en dan komt alles goed.
Overal.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je je geschoren?
Das dan toch niet overal gekkie ^^quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik natuurlijk nog. Borsthaar is baas.
De traantjes staan in je ogen. Doe maar alsof het je niet interesseert dat Ajax door een Belgisch clubje van de mat wordt geveegd.quote:
Jaja :/quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Men computer bleef opeens hangen na op het invoeren knopje te hebben gedrukt. dus na 10 min heb ik men browser afgesloten en opnieuw opgestart, vandaar
dan geloof je het niet, niet mijn probleemquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja :/
Ik vertrouw je echt niet meer
O nee, dit is KLB SC gewoonquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan geloof je het niet, niet mijn probleem
Dit is de voor foto. de na foto is nutteloos ehquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?
*lyncht*quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, dit is KLB SC gewoon
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAAquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dit is de voor foto. de na foto is nutteloos eh
Alweer?quote:
De grap is eigenlijk weg sinds BT niet meer ging reagerenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAA
En ik vond het idd nutteloos, maar dat mag hier ghewoon, dus nutteloos is wel normaal
Ga maar wild op Fokquote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Stappen gaat niet door. Klote sneeuw, ik was net van plan helemaal wild te gaan.
Je bent idd bijna even goed als ik in onterecht vermoord wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAA
En ik vond het idd nutteloos, maar dat mag hier ghewoon, dus nutteloos is wel normaal
[..]
Alweer?
dat is extra kut, als je al helemaal pumped bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Stappen gaat niet door. Klote sneeuw, ik was net van plan helemaal wild te gaan.
Heequote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
huh wut. die ene waar jij en rene op staan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heedaar zit een copyright op ja.
Nee, gelukkig niet. Voor feesten op donderdag haal ik eigenlijk nooit kaarten van te voren.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is extra kut, als je al helemaal pumped bent.
het is toch niet iets waar je al geld voor had neergeteld he?
Het was een leuk relletje tussen Apebeer en haarquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Weten mensen hier waarom half KLB/ONZ achter dat dikkertje van een Saaaaaab aanlopen? Ik snap de hele hype niet echt
De vorige keren was ik heel snel dood.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je bent idd bijna even goed als ik in onterecht vermoord worden
Omdat Saab Zweeds is, dus associëren hersenlozen dat meteen met mooie vrouwen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Weten mensen hier waarom half KLB/ONZ achter dat dikkertje van een Saaaaaab aanlopen? Ik snap de hele hype niet echt
Hormonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Wie? Pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Aandacht van een meisje, like duh!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Wie is saaaab en is ze echt dik, of zeg je dat omdat ze niet maatje 34/36 heeft?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
huh wut. die ene waar jij en rene op staan ook?
Hier is de sneeuw gesmoltenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
gelukkig, wat dat zou toch een partij zuurder zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Voor feesten op donderdag haal ik eigenlijk nooit kaarten van te voren.
Dierentuin.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gelukkig, wat dat zou toch een partij zuurder zijn
waar zou je dan heengaan?
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik las ook laatst weer een interview in Veronica ofzo met die Lisa, die dikke van Idols. Ging ze zeggen van "ja ik ben stevig () maar ik word pas echt niet goed van al die anorexia-meisjes!1111!!!11"
Waarom moeten dikke mensen altijd zeggen "JA MAAR WAT HUN DOEN IS NOG VEEL ERGERRR!!! ECHT!!!!!"
Lelijk vind ik haar ook niet echt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die vind ik niet dik, maar ik zie ook niet in waarom mensen haar geweldig zouden vinden.
Ik bedoel dat als je dikke mensen aanspreekt op hun gewicht, dat ze dan naar mijn idee te vaak over té dunne mensen beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
(ik zie overigens ook liever iemand met een paar kilo teveel dan te weinig btwalleen een paar is bij mij geen 30...
)
O, okee, ik dacht dat het in het gesprek zou moeten passen, maar het was gewoon een zijweggetjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je dikke mensen aanspreekt op hun gewicht, dat ze dan naar mijn idee te vaak over té dunne mensen beginnen.
Ja dikke vinger voor die sl's, als ik niet stem dan stem ik niet klaar. heb ik zo vaak niet gedaan en nu sluipen ze er die onzin oppeens doorheen =')quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De vorige keren was ik heel snel dood.
En dit keer pleegde jij zelfmoord
Nee ik begon gewoon over totaal iets anders. Zo doe ik dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee, ik dacht dat het in het gesprek zou moeten passen, maar het was gewoon een zijweggetje
Nee, oprotten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Vinden jullie dat 2e kerstdag afgeschaft mag worden, zodat we 1 dag vrij krijgen met suikerfeest?
Het was wel vrij duidelijk ja, maar goed, als ze alle kanten op wijzen is het ook weer zo lastig, dan is het meer gokken...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja dikke vinger voor die sl's, als ik niet stem dan stem ik niet klaar. heb ik zo vaak niet gedaan en nu sluipen ze er die onzin oppeens doorheen =')
Dan heb ik een keer niet zoveel tijd word je zo behandeld![]()
![]()
+ die hints tegen ons dan, ik ben blij dat ik niet al teveel heb gedaan, was verspilde moeite geweest
Ja, ik ook vaakquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik begon gewoon over totaal iets anders. Zo doe ik dat.
IM THERE WHEN YOU LEAST EXPECT ITquote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was wel vrij duidelijk ja, maar goed, als ze alle kanten op wijzen is het ook weer zo lastig, dan is het meer gokken...
[..]
Ja, ik ook vaakAlleen wist ik niet dat jij dat deed, dus verwachtte ik het niet!
Nee, het is al lastig om de dagen te verdelen op deze manier. Schaf tweede paasdag dan maar af ofzo. Als er niet gewoon een feestdag bij kanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Vinden jullie dat 2e kerstdag afgeschaft mag worden, zodat we 1 dag vrij krijgen met suikerfeest?
quote:
Wanneer moeten we dan naar de meubelboulevard?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is al lastig om de dagen te verdelen op deze manier. Schaf tweede paasdag dan maar af ofzo. Als er niet gewoon een feestdag bij kan
Valt wel mee op de donderdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een naam
in de monza; hm lekker bontkraagjes schuren
dat gokken maakt het automatisch leuker, dan is het nog spannend.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was wel vrij duidelijk ja, maar goed, als ze alle kanten op wijzen is het ook weer zo lastig, dan is het meer gokken...
niet zo zeiken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Aan de ene kant zeg ik ook direct nee. Maar al die moslims moeten
Anorexia getuigt tenminste nog van enige discipline, dat kun je van die fat chicks niet zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
(ik zie overigens ook liever iemand met een paar kilo teveel dan te weinig btwalleen een paar is bij mij geen 30...
)
gewoon, een keer op een zaterdagquote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer moeten we dan naar de meubelboulevard?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anorexia getuigt tenminste nog van enige discipline, dat kun je van die fat chicks niet zeggen.
Disciplinequote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anorexia getuigt tenminste nog van enige discipline, dat kun je van die fat chicks niet zeggen.
Ik had het over hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Discipline ja, al dat niet-eten, ik zou het niet kunnen opbrengen,quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Discipline? Een zieke stoornis bedoel je.
ik ga sl'en met ps als het goed is, maar we hebben ws toch een pauze want iedereen gaat natuurlijk kerst en nieuwjaar vierenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Syb! Syb!
Doe je wel mee met de komende ronde?
We zitten pas op vier ofzo en CaLeX doet al niet mee
PS heeft deze ronde te weinig tijd zei ze, daarna wil ze het graag met je doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ga sl'en met ps als het goes is
Daarom ben jij ook redelijk normaal en hebben zij een stoornis.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Discipline ja, al dat niet-eten, ik zou het niet kunnen opbrengen,
Wat is er eigenlijk aan de hand met haar?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef Siniti het volgende:
Ik zou dat dikkertje van een saaaaaaaaaaaaab (aantal a's kan verschillen met de echte) doen.
ik zal het even aankijken, ik doe liever een tijdje niet mee wegens drukte en de afleiding die het brengt, maar ik kan proberen wat tijd vrij te makenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
PS heeft deze ronde te weinig tijd zei ze, daarna wil ze het graag met je doen.
Nu heeft Hara zich voor deze ronde aangeboden
Kijk maar in t topic anders
Edit op edit: Geen pauze ws, de rondes duren toch niet lang?
Denk wel dat eerder beginnen dan slimmer is.
Ze heeft een ernstig tekort aan aandacht.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand met haar?
Okquote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zal het even aankijken, ik doe liever een tijdje niet mee wegens drukte en de afleiding die het brengt, maar ik kan proberen wat tijd vrij te maken
Geen flauw idee, maar dat is ook niet belangrijk. Belangrijk is dat zij doenbaar is.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand met haar?
Jij neukt alles.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dat is ook niet belangrijk. Belangrijk is dat zij doenbaar is.
Je was me voorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hij wil alles neuken..
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Lalala. Gaan jullie nog feesten vanavond?
Afgelast vanwege de sneeuw?quote:
Hier blazen ook veel mensen hun avondje uit af jaquote:
Oh. IK HEB VRIJquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Mozy het volgende:
Ik moet morgen al om kwart voor 7 opstaan.
Wij waren van plan om naar een feestje in Utrecht te gaan, maar met dit weer en het gezeur met vervoer toch maar besloten om lekker thuis te blijven. Dan maken we er hier maar wat gezelligs van.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afgelast vanwege de sneeuw?
Oh. IK BEN TENMINSTE GEEN HOER.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh. IK HEB VRIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Je hapt zo hard dat het gewoon niet grappig is.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik seks voor geld?
Man, dan zou ik binnenlopen nu!
GRAPJE.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hapt zo hard dat het gewoon niet grappig is.
Jij bent zo niet-grappig dat het gewoon niet grappig is.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hapt zo hard dat het gewoon niet grappig is.
neger neger neger niet-grappig neger neger neger neger neger is.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent zo niet-grappig dat het gewoon niet grappig is.
Ik zie wat jij daar deed.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
neger neger neger niet-grappig neger neger neger neger neger is.
Hier kun je je niet uit redden Mozy. Maar ik vind je nog steeds wel lief hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
neger neger neger niet-grappig neger neger neger neger neger is.
Ik heb onlangs eens een nieuwe ingesteld.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een nieuwe bureaublad achtergrond nodig.
Ik heb een hele mooie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een nieuwe bureaublad achtergrond nodig.
Ik ben ooit een keer met springen op mijn hoofd beland ( speer -idee ).quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Crack_ het volgende:
Dus ik ging net paardrijden en toen gingen we spirngen maar het lieve beestje dacht "Ja, ik doe net alsof ik ga springen en dan stop ik ineens heel hard!"
Meeeeeeeeeeeeh, maar ik bleef zitten!
Nee dat heb je niet *klikkerdeklik*, organized konfusion nog gecheckt mien jong?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef Siniti het volgende:
Syb heb ik je dit trouwens al eens gestuurd, vast wel toch
wat een maagdelijk schoon bureaublad weer, kijk zo moet hetquote:
ook al zo netjes, en wat zijn die lintwormige dingen naast dat itunes tekentjequote:
Hehe!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer met springen op mijn hoofd beland ( speer -idee ).
Dat doen we dus nooit meer.
Word, Excel, Powerpoint en Entourage. Office voor de mac dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook al zo netjes, en wat zijn die lintwormige dingen naast dat itunes tekentje
Iets hoger dan een halve meter, ietsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe!
Ja, op het begin ging het allemaal nog.. maar dit was mn 2e springles enneeeuh toen we al bij een halve meter zaten, toen zat ik al niet meer in mn beugels
Hehequote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet *klikkerdeklik*, organized konfusion nog gecheckt mien jong?
[..]
wat een maagdelijk schoon bureaublad weer, kijk zo moet het
[ afbeelding ]
![]()
Siniti doe jouw bureaublad eens posten, ben best benieuwd hij dat eruit ziet daaro in a'dam
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet *klikkerdeklik*, organized konfusion nog gecheckt mien jong?
quote:![]()
Siniti doe jouw bureaublad eens posten, ben best benieuwd hij dat eruit ziet daaro in a'dam
Daar mag je niet om lachen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe!
Ja, op het begin ging het allemaal nog.. maar dit was mn 2e springles enneeeuh toen we al bij een halve meter zaten, toen zat ik al niet meer in mn beugels
Dat je daar mee kunt werken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
wat een maagdelijk schoon bureaublad weer, kijk zo moet het
[ afbeelding ]
![]()
Nee, ik zou niet weten hoe het moet.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef S.Seagal het volgende:
Ynuhh heb je op je mac al geprobeert die icons links te doen?
Vind ik zelf handiger want dan schieten ze niet telkens omhoog als je er overheen gaat.
Ahw, sorry hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar mag je niet om lachen.![]()
Gelijk misselijk en een piep in mn oor.
Toen ik nog op de manege reed gingen we eens met twee tegelijkertijd over de hindernis, dat was niet de bedoeling, maar wel leuk.
oooh op die fiets! alright!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Word, Excel, Powerpoint en Entourage. Office voor de mac dus.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
NeeLink?
[..]
[ afbeelding ]
SHOOP DA WOOP
Funkadelicquote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Edie, was dat niet die ene funk baas?
Racen !!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, sorry hoor
Ohnee, wij zijn nog echt van die beginners!We hebben de 10e carrousel rijden, en nu oefenen we dus ook met 2 paarden naast elkaar en onze instructrice die wil dat we zo dicht mogelijk bij elkaar gaan rijden ;o
Nou die paarden willen dat dus níét, dus die gaan de hele tijd ineens kei hard enzo, niet leuk
Voor hiphop, een genre dat mij totaal niet ligt, klinkt het erg chillquote:
Volgensmij was er een tijd geleden een heleboel oude meuk op tv, waaronder eddie dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Funkadelic
Parliament
Eddie Hazel
Maggot Brain
Dat was em ja
Ik ging zo super hard in galop, ofja.. vast niet maar het voelde best hard!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Racen !!!!![]()
Waarom gebruiken ze geen paarden die carrousel wel leuk vinden?
Coolquote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Er ligt een ijsbaan voor m'n deur.
Zijn cover van Sunshine of your Love zeker? Die maakt het origineel zo verschrikkelijk inferieurquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Volgensmij was er een tijd geleden een heleboel oude meuk op tv, waaronder eddie dus.![]()
met bijv jimmi hendrix die even doodleuk een net (van een dag ofzo?) uitgekomen cream nummer naspeelde en er nog even bij ging jammen alsof het niks was
Misselijk, buikpijn, hij slaapt en hij klinkt hartstikke verrot aan de telefoon, ja ziekquote:
Leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misselijk, buikpijn, hij slaapt en hij klinkt hartstikke verrot aan de telefoon, ja ziek
Ja, das dan wel heel beperkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging zo super hard in galop, ofja.. vast niet maar het voelde best hard!
Ennn, dan heb je dus echt maar 4 paarden ofzo die dat "leuk" vinden, manage paarden!
Je hebt Bon + Jovi en die vinden het wel leuk, maar alleen als ze naast elkaar mogen en dan moet Bon aan de linker kant wantt die rijden zo altijd, dat zijn de koets paarden zeg maar (snap je hem, bon en jovi.. Bon jovi .. 2 maatjes, altijd bij elkaar "Hallo dit is Bon en Jovi HAHAHAHA" ..)
En dan heb je echt twee paarden op die hele manage die alles wel goed vinden!
Ik heb geen schaatsenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Er ligt een ijsbaan voor m'n deur.
Alweer?quote:
Hoezo is het nou weer lief. Is een kankerpatiënt ook lief? Is een jongen met 7e graads brandwonden ook lief? Is een poliopatiënt ook lief!?!??!?quote:
Vraag of Martijn het je kan leren?quote:
Je wil niet weten, jongenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer lief. Is een kankerpatiënt ook lief? Is een jongen met 7e graads brandwonden ook lief? Is een poliopatiënt ook lief!?!??!?
Ja dag, dan faal ik!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag of Martijn het je kan leren?
quote:
ja klopt!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zijn cover van Sunshine of your Love zeker? Die maakt het origineel zo verschrikkelijk inferieurIk heb echt een of twee live versies hiervan waar hij echt speelt alsof ie geeneens zijn best doet. Net zoals wat Eddie in dat filmpje eigenlijk doet.
Gewoon met een stoel, als je dan nog valt, dan faal je idd.quote:
Errmmm, Free Your Mind... And Your Ass Will Follow, Funky Dollar Bill, Friday Night August The 14thquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja klopt!
trouwens welke nummers van funkadelics eerste album zijn het beste? dan weet ik waar ik de volgende keer moet opletten
Briljant zeg. Dat je er zomaar op komt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk mij eens dit bruggetje maken
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
Black Sabbath - War Pigs
Pantera - Floods
Can - Augmn
Tupac - Hit 'em up
Eamon - Fuck it
Das al een aardig beginnetje toch
HAHAHA!quote:
Waarschijnlijk val ik nu ook op mn rug als ik probeer te schaatsen.quote:
Inschrijven.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe kunnen dat ze dat inschrijven voor tentamens in Nijmegen hier zo achterlijk moeilijk maken zeg.Zit totaal geen logica in ofzo.
Uuhhhhhh, neequote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Ado jij bent die satria op hamachi ofniet
Bevalt je universiteit niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bevalt je universiteit niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Bp.quote:
Welke heb jij? Dan DL ik die ook maarquote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook heel de tijd weten maar dat zeggen ze niet of snappen ze niet
Ola hermanos, ik ben weer opgewarmd na een steenkoud avondje arena...quote:
quote:
Ja prima!quote:
Wat was er gaande daar?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ola hermanos, ik ben weer opgewarmd na een steenkoud avondje arena...
Uitslapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima!
Morgen lekker uitslapen, dus je hoort mij niet klagen.
Met jou dannnn?
Goed, lekker, druk, enzo....quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima!
Morgen lekker uitslapen, dus je hoort mij niet klagen.
Met jou dannnn?
Daar was ajax die met 1-3 verloor van anderlecht.quote:
2 dagen vrij geweest, nu avonddiensten.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uitslapen.Ik werd vandaag rond 3 uur wakker.
Inmiddels wel warm water, hoop ik?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Goed, lekker, druk, enzo....
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inmiddels wel warm water, hoop ik?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahahaha...ja hoor, geen probleem, alles is "af"!
uhu, goed nummer is Snuff.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Bp, 4ebe, was het jullie al bekend dat Slipknot van het weekend met een short movie komt als "videoclip" voor Snuff?
Khankurvet
Corey unmasked in de clip, ook een first voor Slipknot
Slipknotquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Bp, 4ebe, was het jullie al bekend dat Slipknot van het weekend met een short movie komt als "videoclip" voor Snuff?
Khankurvet
Corey unmasked in de clip, ook een first voor Slipknot
Ja I know, teasers zien er ook al erg goed uit, nog meer goed nieuws inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
uhu, goed nummer is Snuff.![]()
En Rammstein komt met een nieuwe clip, Ich tuh dir weh.
Ik heb em ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
En 30stm nieuw albumGaat lekker vandaag, ik heb op muziekgebied alleen maar goeie dingen gehoord
Ik heb m zojuist besteld!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb em ook![]()
Alleen denk ik toch dat ik nog moet wennen.
Oude album vind ik wat beter, maar dat kan nog veranderen.
True.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb m zojuist besteld!
Hoor er tot nu toe alleen nog maar goede dingen over, klinkt ook wel best lekker tot nu toe
Hij heeft wel een fijn stemgeluid vind ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef Lamon. het volgende:
Weet je wat ik ondanks alle haat zo tof vind? Toen ik heel eventjes meedeed met de sc hier was het drukker en bleven mensen langer posten.
Dat is niet bedoeld als arrogantie, maar gewoon een statistiekje. Toch typisch dat zo'n gehate user motiveert om te blijven posten...
quote:
Op 43700 dollar via FOK! en dat is nog maar het puntje van de ijsberg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
ach, het is een beetje open deuren intrappen, natuurlijk reageert men eerder op de debielen die bij hen het bloed onder hun nagels zuigen.
het is maar waar je trots op bent
welke film?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
Kut ik ben te laat om een film te kijken, of ik moet om half 5 naar bed gaan
Ik heb vandaag een j gepoept. Inclusief punt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op 43700 dollar via FOK! en dat is nog maar het puntje van de ijsberg.
Waar ben JIJ trots op?
niet op mijn gefok! in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar ben JIJ trots op?
Homofilms kunnen ook leuk zijn, zoals hellbentquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Stardust
Hoogst wss een homofilm, maar ach
Geeft niets, je kiest er zelf voor om niets voor te stellen, en als je dat voldoening geeft, hoeft niemand je dat te ontnemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een j gepoept. Inclusief punt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een j gepoept. Inclusief punt.
Niets voor te stellen? Weet je wel hoe moeilijk dat is? Alleen de M en W zijn nog moeilijker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geeft niets, je kiest er zelf voor om niets voor te stellen, en als je dat voldoening geeft, hoeft niemand je dat te ontnemen.
Oja, dat heb jij gedaan. Beetje jammer, jezelf continu op de borst kloppen voor wat DennisMoore in werking heeft gezet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar ben JIJ trots op?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niets voor te stellen? Weet je wel hoe moeilijk dat is? Alleen de M en W zijn nog moeilijker.
Je hebt niet goed gelezen, ik heb DM, ETA, SeLang allemaal op gelijke hoogte gesteld wat dat betreft, en mezelf ietsje lager, maar als ik DM was en zo zou posten zou je net zo dom reageren, omdat je nou eenmaal niets voorstelt...maar wie weet in de toekomst, Skylark, je kunt nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja, dat heb jij gedaan. Beetje jammer, jezelf continu op de borst kloppen voor wat DennisMoore in werking heeft gezet.
Hihi!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
OOOH PIK JE DAT SKYLARK IK ZOU HEM KLAPPOES GEVEN HOOR POP HEM NIGGA
gelulquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hihi!
Ik ben niet geweldadig maar vredelievend.
Ik ga een jochie als Skylark echt niet in elkaar slaan voor een i-net forum, omdat het zo makkelijk is.
Dat zijn bewuste keuzes.
Geweldloosheid, ftw!
Nee, echt niet, ik zou zo'n jochie nooit in elkaar slaan, ik heb zelfs nog nooit een klap uitgedeeld in heel mijn leven, en dat is echt waar.quote:
Je weet zelf dat je er later bij bent gekomen en props probeert te krijgen voor zijn idee. Je doet alsof het je eigen idee was, en daaraan verleen je je zelfrespect. Nee, het is niet je eigen idee, en je bent net zoals elke andere donateur.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen, ik heb DM, ETA, SeLang allemaal op gelijke hoogte gesteld wat dat betreft, en mezelf ietsje lager, maar als ik DM was en zo zou posten zou je net zo dom reageren, omdat je nou eenmaal niets voorstelt...maar wie weet in de toekomst, Skylark, je kunt nog alle kanten op.
en een bazige artiestquote:
Word zelf lid en lees de mailtjes van het begin af aan, hoe het gelopen is, dat lijkt me beter, dan doe je nog wat goeds en ik hoef me niet te verdedigen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet zelf dat je er later bij bent gekomen en props probeert te krijgen voor zijn idee. Je doet alsof het je eigen idee was, en daaraan verleen je je zelfrespect. Nee, het is niet je eigen idee, en je bent net zoals elke andere donateur.
kijk hem eens bluffen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wordt zelf lid en lees de mailtjes van het begin af aan, hoe het gelopen is, dat lijkt me beter, dan doe je nog wat goeds en ik hoef me niet te verdedigen.
Wordt gewoon lid en leen wat uit, lafaard.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk hem eens bluffen!
of je post gewoon de mailtjes hier
gast ik ben getraind, je moet toch echt beter proberen dan dat hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wordt gewoon lid en leen wat uit, lafaard.
robert in een gay rol klinkt opzich wel epischquote:
Loser....quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gast ik ben getraind, je moet toch echt beter proberen dan dat hoor.
tevens steun ik al een goed doel, fuck die sletjes in africa en azië.
hup hier met die mailtjes![]()
Nou das toch weer erg aardig van je, kusjekroelquote:
Siniti houdt van Crossfadequote:Op vrijdag 18 december 2009 03:39 schreef Siniti het volgende:
Starless
Wat een heldennummer blijft het toch
even een eng feitje, ik heb er overigens wel een cd van...quote:
eerst even het orgineel luisterenquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
dat nummer wordt ook te vaak verkracht door proleten
Kijk dit dan
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eerst even het orgineel luisteren
Mooi nummer, wel leuk om van die stukjes terug te horen waar men tegenwoordig halve metalgenres omheeft heen zitten bouwen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
dat nummer wordt ook te vaak verkracht door proleten
Kijk dit dan
Die riff bij 6:37 hier danquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mooi nummer, wel leuk om van die stukjes terug te horen waar men tegenwoordig halve metalgenres omheeft heen zitten bouwen.
En die vocalsquote:ik vind de cover een beetje vaag, de gitaren een beetje weghalen en vervangen door foute drums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |