het is wel heel erg vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hoooooi!quote:
/care. Door.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
Joah. stond.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Joah. stond.
Ik maak altijd een foto als ik bij mn fiets wegga, voor dit soort situaties.
waar heb je je geschoren?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben heerlijk fris gedoucht, heerlijk glad geschoren en heerlijk strak in pak.![]()
Even m'n krullen goed doen en dan komt alles goed.
Overal.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je je geschoren?
Das dan toch niet overal gekkie ^^quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik natuurlijk nog. Borsthaar is baas.
De traantjes staan in je ogen. Doe maar alsof het je niet interesseert dat Ajax door een Belgisch clubje van de mat wordt geveegd.quote:
Jaja :/quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Men computer bleef opeens hangen na op het invoeren knopje te hebben gedrukt. dus na 10 min heb ik men browser afgesloten en opnieuw opgestart, vandaar
dan geloof je het niet, niet mijn probleemquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja :/
Ik vertrouw je echt niet meer
O nee, dit is KLB SC gewoonquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan geloof je het niet, niet mijn probleem
Dit is de voor foto. de na foto is nutteloos ehquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?
*lyncht*quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, dit is KLB SC gewoon
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAAquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dit is de voor foto. de na foto is nutteloos eh
Alweer?quote:
De grap is eigenlijk weg sinds BT niet meer ging reagerenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAA
En ik vond het idd nutteloos, maar dat mag hier ghewoon, dus nutteloos is wel normaal
Ga maar wild op Fokquote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Stappen gaat niet door. Klote sneeuw, ik was net van plan helemaal wild te gaan.
Je bent idd bijna even goed als ik in onterecht vermoord wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAA
En ik vond het idd nutteloos, maar dat mag hier ghewoon, dus nutteloos is wel normaal
[..]
Alweer?
dat is extra kut, als je al helemaal pumped bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Stappen gaat niet door. Klote sneeuw, ik was net van plan helemaal wild te gaan.
Heequote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
huh wut. die ene waar jij en rene op staan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heedaar zit een copyright op ja.
Nee, gelukkig niet. Voor feesten op donderdag haal ik eigenlijk nooit kaarten van te voren.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is extra kut, als je al helemaal pumped bent.
het is toch niet iets waar je al geld voor had neergeteld he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |