het is wel heel erg vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hoooooi!quote:
/care. Door.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
Joah. stond.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Joah. stond.
Ik maak altijd een foto als ik bij mn fiets wegga, voor dit soort situaties.
waar heb je je geschoren?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben heerlijk fris gedoucht, heerlijk glad geschoren en heerlijk strak in pak.![]()
Even m'n krullen goed doen en dan komt alles goed.
Overal.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je je geschoren?
Das dan toch niet overal gekkie ^^quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik natuurlijk nog. Borsthaar is baas.
De traantjes staan in je ogen. Doe maar alsof het je niet interesseert dat Ajax door een Belgisch clubje van de mat wordt geveegd.quote:
Jaja :/quote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Men computer bleef opeens hangen na op het invoeren knopje te hebben gedrukt. dus na 10 min heb ik men browser afgesloten en opnieuw opgestart, vandaar
dan geloof je het niet, niet mijn probleemquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaja :/
Ik vertrouw je echt niet meer
O nee, dit is KLB SC gewoonquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan geloof je het niet, niet mijn probleem
Dit is de voor foto. de na foto is nutteloos ehquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?
*lyncht*quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, dit is KLB SC gewoon
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAAquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dit is de voor foto. de na foto is nutteloos eh
Alweer?quote:
De grap is eigenlijk weg sinds BT niet meer ging reagerenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAA
En ik vond het idd nutteloos, maar dat mag hier ghewoon, dus nutteloos is wel normaal
Ga maar wild op Fokquote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Stappen gaat niet door. Klote sneeuw, ik was net van plan helemaal wild te gaan.
Je bent idd bijna even goed als ik in onterecht vermoord wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar is je fiets dan? Tussen die twee blauwe staat er geen WAAA
En ik vond het idd nutteloos, maar dat mag hier ghewoon, dus nutteloos is wel normaal
[..]
Alweer?
dat is extra kut, als je al helemaal pumped bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
Stappen gaat niet door. Klote sneeuw, ik was net van plan helemaal wild te gaan.
Heequote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
huh wut. die ene waar jij en rene op staan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heedaar zit een copyright op ja.
Nee, gelukkig niet. Voor feesten op donderdag haal ik eigenlijk nooit kaarten van te voren.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is extra kut, als je al helemaal pumped bent.
het is toch niet iets waar je al geld voor had neergeteld he?
Het was een leuk relletje tussen Apebeer en haarquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Weten mensen hier waarom half KLB/ONZ achter dat dikkertje van een Saaaaaab aanlopen? Ik snap de hele hype niet echt
De vorige keren was ik heel snel dood.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je bent idd bijna even goed als ik in onterecht vermoord worden
Omdat Saab Zweeds is, dus associëren hersenlozen dat meteen met mooie vrouwen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Weten mensen hier waarom half KLB/ONZ achter dat dikkertje van een Saaaaaab aanlopen? Ik snap de hele hype niet echt
Hormonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Wie? Pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Aandacht van een meisje, like duh!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Wie is saaaab en is ze echt dik, of zeg je dat omdat ze niet maatje 34/36 heeft?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
huh wut. die ene waar jij en rene op staan ook?
Hier is de sneeuw gesmoltenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef ynuhh het volgende:
gelukkig, wat dat zou toch een partij zuurder zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Voor feesten op donderdag haal ik eigenlijk nooit kaarten van te voren.
Dierentuin.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gelukkig, wat dat zou toch een partij zuurder zijn
waar zou je dan heengaan?
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik las ook laatst weer een interview in Veronica ofzo met die Lisa, die dikke van Idols. Ging ze zeggen van "ja ik ben stevig () maar ik word pas echt niet goed van al die anorexia-meisjes!1111!!!11"
Waarom moeten dikke mensen altijd zeggen "JA MAAR WAT HUN DOEN IS NOG VEEL ERGERRR!!! ECHT!!!!!"
Lelijk vind ik haar ook niet echt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die vind ik niet dik, maar ik zie ook niet in waarom mensen haar geweldig zouden vinden.
Ik bedoel dat als je dikke mensen aanspreekt op hun gewicht, dat ze dan naar mijn idee te vaak over té dunne mensen beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
(ik zie overigens ook liever iemand met een paar kilo teveel dan te weinig btwalleen een paar is bij mij geen 30...
)
O, okee, ik dacht dat het in het gesprek zou moeten passen, maar het was gewoon een zijweggetjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je dikke mensen aanspreekt op hun gewicht, dat ze dan naar mijn idee te vaak over té dunne mensen beginnen.
Ja dikke vinger voor die sl's, als ik niet stem dan stem ik niet klaar. heb ik zo vaak niet gedaan en nu sluipen ze er die onzin oppeens doorheen =')quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De vorige keren was ik heel snel dood.
En dit keer pleegde jij zelfmoord
Nee ik begon gewoon over totaal iets anders. Zo doe ik dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee, ik dacht dat het in het gesprek zou moeten passen, maar het was gewoon een zijweggetje
Nee, oprotten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Vinden jullie dat 2e kerstdag afgeschaft mag worden, zodat we 1 dag vrij krijgen met suikerfeest?
Het was wel vrij duidelijk ja, maar goed, als ze alle kanten op wijzen is het ook weer zo lastig, dan is het meer gokken...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja dikke vinger voor die sl's, als ik niet stem dan stem ik niet klaar. heb ik zo vaak niet gedaan en nu sluipen ze er die onzin oppeens doorheen =')
Dan heb ik een keer niet zoveel tijd word je zo behandeld![]()
![]()
+ die hints tegen ons dan, ik ben blij dat ik niet al teveel heb gedaan, was verspilde moeite geweest
Ja, ik ook vaakquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee ik begon gewoon over totaal iets anders. Zo doe ik dat.
IM THERE WHEN YOU LEAST EXPECT ITquote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was wel vrij duidelijk ja, maar goed, als ze alle kanten op wijzen is het ook weer zo lastig, dan is het meer gokken...
[..]
Ja, ik ook vaakAlleen wist ik niet dat jij dat deed, dus verwachtte ik het niet!
Nee, het is al lastig om de dagen te verdelen op deze manier. Schaf tweede paasdag dan maar af ofzo. Als er niet gewoon een feestdag bij kanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Vinden jullie dat 2e kerstdag afgeschaft mag worden, zodat we 1 dag vrij krijgen met suikerfeest?
quote:
Wanneer moeten we dan naar de meubelboulevard?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is al lastig om de dagen te verdelen op deze manier. Schaf tweede paasdag dan maar af ofzo. Als er niet gewoon een feestdag bij kan
Valt wel mee op de donderdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een naam
in de monza; hm lekker bontkraagjes schuren
dat gokken maakt het automatisch leuker, dan is het nog spannend.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was wel vrij duidelijk ja, maar goed, als ze alle kanten op wijzen is het ook weer zo lastig, dan is het meer gokken...
niet zo zeiken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
Aan de ene kant zeg ik ook direct nee. Maar al die moslims moeten
Anorexia getuigt tenminste nog van enige discipline, dat kun je van die fat chicks niet zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
(ik zie overigens ook liever iemand met een paar kilo teveel dan te weinig btwalleen een paar is bij mij geen 30...
)
gewoon, een keer op een zaterdagquote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer moeten we dan naar de meubelboulevard?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anorexia getuigt tenminste nog van enige discipline, dat kun je van die fat chicks niet zeggen.
Disciplinequote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anorexia getuigt tenminste nog van enige discipline, dat kun je van die fat chicks niet zeggen.
Ik had het over hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Discipline ja, al dat niet-eten, ik zou het niet kunnen opbrengen,quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Discipline? Een zieke stoornis bedoel je.
ik ga sl'en met ps als het goed is, maar we hebben ws toch een pauze want iedereen gaat natuurlijk kerst en nieuwjaar vierenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Syb! Syb!
Doe je wel mee met de komende ronde?
We zitten pas op vier ofzo en CaLeX doet al niet mee
PS heeft deze ronde te weinig tijd zei ze, daarna wil ze het graag met je doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ga sl'en met ps als het goes is
Daarom ben jij ook redelijk normaal en hebben zij een stoornis.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Discipline ja, al dat niet-eten, ik zou het niet kunnen opbrengen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |