Met de nadruk op proberen, en of hij 't momenteel ook zo leuk vindt valt te betwijfelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
Meneer probeert naar huis te komen en dat is heel vroeg dus ja, leuk!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
Onze kat vergeet het steeds dat er sneeuw ligt. Dan gaat die weer naar buiten en dan zie je opeens een donderwolkje boven zijn hoofd verschijnen. Hij probeert het dan wel eventjes en schudt steeds zijn pootjes heel gay af en komt incl. donderwolkje waarin staat geschreven,' Kutkutkutterdekutkut!!!' weer binnen.
En ik zeg steeds, 'Geert, doe maar niet joh!' maar die zak hooi doet dit dus elk uur. Humeur om op te schieten heeft die nu en het is al geen zonnetje.![]()
Verder is iedereen in en in gelukkig. Meneer probeert naar huis te komen en dat is heel vroeg dus ja, leuk!![]()
Toffe foto's Laysa en Hidi.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
Oh de trein van meneer rijdt weer terug. God, wat stom.
Hij was er bijna. 500 meter voor het station. Gaat dat ding weer terug!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met de nadruk op proberen, en of hij 't momenteel ook zo leuk vindt valt te betwijfelen.
quote:Treinverkeer ontregelt.
In een groot deel van het land wordt vanaf 15.00 de dienstregeling aangepast en rijden er minder treinen.
NS adviseert de reizigers die in de avondspits terug moeten als het mogelijk is na 19.00 te reizen.
Welke zichzelf respecterende nieuwssite schrijft ontregeld met een t?quote:
ns.nl, vraag me af of 't verkeerd is aangezien ze bedoelen dat 't ontregelt gaat worden, vanaf 15:00. Geen voltooid deelwoord dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Welke zichzelf respecterende nieuwssite schrijft ontregeld met een t?
ik snap niet dat er bij jou en D. geen sneeuw is....hier blijft het sneeuwenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
oooh dat is leuk... ik wil ook in sneeuw tekenen
* proest*quote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ns.nl, vraag me af of 't verkeerd is aangezien ze bedoelen dat 't ontregelt gaat worden, vanaf 15:00. Geen voltooid deelwoord dus.
Maar goed, mijn terugreis wordt ook een ramp!
Proest in je sneeuw!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:23 schreef Laysa het volgende:
* proest*
Hier...Right back at Ya ......Karma is a Bitch![]()
Dan heb ik niets te zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Communiceer 't met sneeuw!
Toch wel met een wortel in de berg gestopt he, omdat 't kanquote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
nou buuf die heeft zich net een uur staan uitleven, schepperdeschep, en nu heb ik een paadje van de voordeur naar de stoep. *zweet van voorhoofd veegt* en een 1.5 meter hoge berg ernaast.mensenmensen wat een sneeuw.
Kribbet heeft de deur open gedaan, 2x blazen en hij had vrijbaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
nou buuf die heeft zich net een uur staan uitleven, schepperdeschep, en nu heb ik een paadje van de voordeur naar de stoep. *zweet van voorhoofd veegt* en een 1.5 meter hoge berg ernaast.mensenmensen wat een sneeuw.
Home Cinema Systemquote:
Bij drachten de A7 af, daar begint het....quote:Op donderdag 17 december 2009 15:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kribbet heeft de deur open gedaan, 2x blazen en hij had vrijbaan.
IK WIL OOK VEEL SNEEUW
Dank je Pietjequote:Op donderdag 17 december 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Home Cinema System![]()
Mooie kerstboom ook
En in het zuidoosten van het landquote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij drachten de A7 af, daar begint het....
Zal ik mijn sneeuw delen met jouquote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef D. het volgende:
Ben ik de enige waarbij het niet wit is?
laysquote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Pietje voor de barre tocht straks terug naar huis
Ik denk het Dquote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
lays, als ik voor donker thuis ben ga ik sneeuw-terug-communiceren. Maar die kans is nihil aangezien het nu al donker wordt
.
Naja kijk maar op buienradar (ik kan hier niet cappenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap niet dat er bij jou en D. geen sneeuw is....hier blijft het sneeuwen
Bij Kribbet ook niet meer, want die heeft het weg geblazenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef D. het volgende:
Nee, hier ook amper.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja kijk maar op buienradar (ik kan hier niet cappen), de buien cirkelen om het westen heen.
Da's wel heel flauw jaquote:Op donderdag 17 december 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schud eens met je hoofd Dtje![]()
Nee bah wat een flauw grapje![]()
Maar die heeft tenminste nog iets te blazen gehad danquote:Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Kribbet ook niet meer, want die heeft het weg geblazen
Je kan de oranje sneeuwradar erbij aanzetten.quote:
in overvloed Scattie...meer dan dat ik kan handelenquote:
Whoohoooquote:Op donderdag 17 december 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
in overvloed Scattie...meer dan dat ik kan handelen![]()
* Laysa schept een berg sneeuw naar Dtje toe
oranje sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan de oranje sneeuwradar erbij aanzetten.
Ik zou het iig maar niet etenquote:
Bang voor zure sneeuw?quote:
sssssssstquote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Laysa het volgende:
het treinverkeer ligt stil rondom utrecht en vanaf 19.00 uur verwachten ze complete chaos
Chaosquote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Laysa het volgende:
het treinverkeer ligt stil rondom utrecht en vanaf 19.00 uur verwachten ze complete chaos
Mijn broer komt vandaag thuis vanuit de usaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef D. het volgende:
Bedenk me net dat mijn zusje misschien wel vastgesneeuwd is in A'dam.
Of ze is slim genoeg geweest om het te zien aankomen en is gaan thuiswerken
Mijn ouders zijn in Haarlem op een begrafenisquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef D. het volgende:
Bedenk me net dat mijn zusje misschien wel vastgesneeuwd is in A'dam.
Of ze is slim genoeg geweest om het te zien aankomen en is gaan thuiswerken
quote:
dat ze dan maar voorzichtig naar huis rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in Haarlem op een begrafenisrip bram
Het gaat wel heel hard nuquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ze dan maar voorzichtig naar huis rijden
Ik neem aan dat ie niet met de trein vanuit de USA komtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer komt vandaag thuis vanuit de usa
Als ie mag landen?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie niet met de trein vanuit de USA komt
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat HOI, maar verkeerde lens en tot mijn knieen in de sneeuw blabla, het gaat om het idee. Toch?![]()
juist...dat....ik hoop dat ie heel thuis komt want vanuit schiphol moet ie of met de trein....of met de taxiquote:
Goed dat je het er ff bijzetquote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat HOI, maar verkeerde lens en tot mijn knieen in de sneeuw blabla, het gaat om het idee. Toch?![]()
Tot op zekere hoogtequote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zullen de boel daar toch wel schoonmaken?
Tot 50 cm ofzoquote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef Jian het volgende:
Zo lekker op tijd naar huis onder de smoes van het is glad, .... ligt geen spatje sneeuw meer hier![]()
O en D. als je ze rondslingert moet je ze wel vast houden voortaan hè
[ afbeelding ]
Sjesuus........wat een berg sneeuw...dus alle sneeuw die niet bij D en Mera is gevallen ligt in jouw achtertuinquote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
He tis niet vast te leggen, zo veel. omdat je geen referentie hebt. hier sta ik achter in de tuin, en dat is hetzelfde niveau als binnen. Nou ja, véél
Mooiiiiiiiiiiiii en die zeequote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
Heerlijk door de duinen gefietst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je krijgt de groeten van het strand GerT.
[ afbeelding ]
De zee was prachtig grimmig
[ afbeelding ]
Niet zoveel sneeuw als misschien elders, maar ruimschoots voldoende om het stil te krijgen in mijn hoofd.
Heerlijk.
voor alle damesquote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Dat geldt ook voor Duitse dames?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjesuus........wat een berg sneeuw...dus alle sneeuw die niet bij D en Mera is gevallen ligt in jouw achtertuin![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjesuus........wat een berg sneeuw...dus alle sneeuw die niet bij D en Mera is gevallen ligt in jouw achtertuin![]()
Ik versneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Laysa, je naam is al niet meer te lezen![]()
gaat hard hier
Ik hoor net dat het hier vanavond losgaat!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ga jij jouw deel ook opeisen, of mag ik het heben?
quote:do 17 dec 2009, 15:48
John de Mol wil nieuwe Big Brother variant
van onze redactie
AMSTERDAM - John de Mol wil met Talpa Media een nieuwe variant van Big Brother op de buis brengen waarin mensen uit conflictgebieden met elkaar worden opgesloten in een huis.
House of Peace is vooralsnog een idee, zo laat Talpa woordvoerder Thomas Notermans weten aan het AD. Doel van het programma is om 'gewone mensen' uit conflictgebieden te laten praten en nadenken over het conflict waarin zij elkaar na het leven staan. "Vaak zijn die conflicten gebaseerd op vooroordelen over elkaar. Die kunnen we nu misschien wel wegnemen", vertelt de woordvoerder.
"De bewoners worden bijgestaan door bemiddelaars en psychologen. Het bij elkaar brengen van deze mensen in een huis is iets waarmee je buitengewoon voorzichtig om moet gaan."
De vergelijking met Big Brother gaat slechts gedeeltelijk op, vertelt Notermans. Er is geen afvalrace en er kunnen beroemde gasten worden uitgenodigd zoals de Dalai Lama of U2-zanger Bono.
John de Mol wil het programma wereldwijd gaan inzetten, maar hij wil er niet aan verdienen: Het format wordt vrij beschikbaar gesteld. "Al levert het maar één euro op, die gaat dan naar het goede doel."
131km in totaalquote:Op donderdag 17 december 2009 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net een file van 29 km voorbij komen op de radio.
Wat leuk! Heerlijk om uit te pakken, een kerstpakketquote:Op donderdag 17 december 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik mag zometeen alle cadeautjes van de zaak mee naar huis nemen:
- Friteuse (van de eindejaarsloterij)
- Fles heerlijke wijn
- Kerststukje van de baas
- en een enorm kerstpakket van 22 kilo (winkelwaarde +- 120 euro), inhoud vooralsnog onbekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werken bij een grootgrutter heeft toch wel z'n perks
Ik rook het!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het hier vanavond losgaat!
Tot die conclusie kwam iedereen op kantoor, dus nu al thuis. Met maar 10 minuutjes vertragingquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar wat ze op het nieuws zeiden....het is een goed excuus om nu naar huis te gaan
...dat adviseren ze ook want er vallen treinen uit......
Aaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tot die conclusie kwam iedereen op kantoor, dus nu al thuis. Met maar 10 minuutjes vertraging
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....quote:
Hier lag best een dik pak, maar t dooide vanmiddag snel weg, er ligt nog een dun laagje, en de wegen waren goed rijdbaar, was maar een kwartiertje later..!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW LIesje gefeli met je tentamenEn hier, zuid limburg, helemaal geen sneeuw
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezelligquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Hey lekkert ding! Ja probeer weer wat te postenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Gezellig, joh...ja ik heb een beetje bijgelezen maar niet alles....maar ben echt blij dat je er weer eens bent,quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekkert ding! Ja probeer weer wat te posten
Lief van je, zullen we nu knuffelen?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gezellig, joh...ja ik heb een beetje bijgelezen maar niet alles....maar ben echt blij dat je er weer eens bent,
Heksje is Liesje jarig??k heb niet alles nagelezen zie je....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezellignu alleen Jimbo nog
![]()
Liesjeeeeeeeee gefeli Meid
Welja hahhah....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lief van je, zullen we nu knuffelen?
Ipod ?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh happy daymijn nieuwe telefoontje is binnen
![]()
Kerstpakket uitgepakt, kasten puilen uit van de lekkere dingetjes![]()
Laat me nu maar ff insneeuwen dannn!![]()
IaN, kom 'es hier!![]()
Tsja, de DB heeft er weinig last van, terwijl het weer in Duitsland volgens mij niet echt beter is.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Jian het volgende:
Helft treinen geschrapt !
Omg, er vallen 5 sneeuwvlokken en de helft van het treinverkeer staat stil. En die gekken in Den Haag maar oreren dat we met z'n allen in de trein moeten.De NS wintertour
Ja Mera tis er wel weer voor,Ian, jij, open haard, tijgerkleed,beter leren kennen enzo...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh happy daymijn nieuwe telefoontje is binnen
![]()
Kerstpakket uitgepakt, kasten puilen uit van de lekkere dingetjes![]()
Laat me nu maar ff insneeuwen dannn!![]()
IaN, kom 'es hier!![]()
Nee, Viewty smart. Nog ff geen centjes voor I-Phone, ik wacht tot ik hem gratis krijg volgend jaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ipod ?iphone , die ipod zet ik net uit, die zijn wel okee
![]()
oh hou op schei uitquote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Mera tis er wel weer voor,Ian, jij, open haard, tijgerkleed,beter leren kennen enzo...
Same here: Ipod is wel okee, Iphone moet dood samen met zijn makers!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ipod ?iphone , die ipod zet ik net uit, die zijn wel okee
![]()
ze is geslaagd met een 7 dacht ik voor Tentamen (kan het niet zo gauw terug vinden ) Liesjeeeeee hELPquote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heksje is Liesje jarig??k heb niet alles nagelezen zie je....
Die Duitsers hebben een geweldige autoindustrie, dus die willen ons allemaal gewoon in de auto hebben en op de Autobahn !quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, de DB heeft er weinig last van, terwijl het weer in Duitsland volgens mij niet echt beter is.
Vergelijk http://www.ns.nl/storingen/index.form en http://www.deutschebahn.c(...)rkehrsmeldungen.html
Jij zegt t, ik dacht t, echt....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...hou op...ende schei uit
...want je hebt het zo graag
![]()
Liefde is mooi Mera...geniet ervan
Hier Mera, hoor je het eens van een anderquote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here: Ipod is wel okee, Iphone moet dood samen met zijn makers!
Kan me heul nie schele niequote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier Mera, hoor je het eens van een ander![]()
HTC rules of niet Bommels
Ja nou das een f elicitatie waard, bij deze Liesje.....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is geslaagd met een 7 dacht ik voor Tentamen (kan het niet zo gauw terug vinden ) Liesjeeeeee hELP
Ik zeg het nog één keer; Stockholm-syndroomquote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan me heul nie schele nieIk vind 'm über
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij zegt t, ik dacht t, echt....
Hier sneeuwt t weer.....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef bamby het volgende:
Hier aan de kust van morgen flink wit .Nu tuin ontdooit en geen sneeuw te zien
Het stomme is dat ik het nog met je eens ben ook, met je Stockholm syndroomquote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg het nog één keer; Stockholm-syndroom![]()
Nee hoor, neem jij maar lekker zo'n leuk Iphoontje
Hier dooit het volgens mij ook op dit moment, het voelt zowaar zacht buiten.quote:
Waarom doe je dat nou, ik word er zo emotioneel van, helemaal tegen de kerstquote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
dit liedje hoort erbij voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou, ik word er zo emotioneel van, helemaal tegen de kerst![]()
Daaaaaaar hoooorden zij Engelen zingen
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier dooit het volgens mij ook op dit moment, het voelt zowaar zacht buiten.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou, ik word er zo emotioneel van, helemaal tegen de kerst![]()
Daaaaaaar hoooorden zij Engelen zingen
zal ik wat naar je toesturen...in een koelbox?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet jij het dan weet ik hetwil sneeuw
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
volendam he. nooit een tekort aan wit poeder
Echt dat het wel kan plasjes in de tuin alleen op het tuinhuis nog een beetje natte sneeuw troepquote:Op donderdag 17 december 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat kan niet....echt niet hoor.....
Huh, vechten???quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
volendam he. nooit een tekort aan wit poeder
Ja graag wil een sneeuwman in de tuinquote:Op donderdag 17 december 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
zal ik wat naar je toesturen...in een koelbox?
Ik lach me steeds rot als ik die naam hoor in het commentaarquote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef gomi het volgende:
[..]
dit liedje hoort erbij voorafgaand aan de wedstrijd.
we gaan ze slachten. 5-1. 3x sulejmani
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
wèhèhè, ...... "vechten op straat"
perfecte naam dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik lach me steeds rot als ik die naam hoor in het commentaar![]()
Klinkt als "su le mani", wat "handjes de lucht in" betekent in het Italiaans
Jonguhhhhh.....ik sal ju var ju Slaibak slaonquote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
wèhèhè, ...... "vechten op straat"
Ze insinueerden ook al min of meer dat het een kloon van mij zou zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
een halve zool daar schijnt dus te denken dat t een kloon is van mij
its showtime volgend jaar?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee midden in de Arena, man tegen eeh vrouw....
HTC steent de grot uit, je kan met een htc gewoon overal je laptop aankoppelen en hop pr0n zoeken op internet! TOP!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier Mera, hoor je het eens van een ander![]()
HTC rules of niet Bommels
ze gaan gewoon t hele rijtje af. ergens moet dan de juiste wel opduikenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze insinueerden ook al min of meer dat het een kloon van mij zou zijn
ik doe ook niet baan vechten. en al helemaal niet tegen een vrouw. ook wil annie me maar al te graag slaanquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef bamby het volgende:
Niet vechten he denk aan de kerst gedachten.UHHH even zoeken of ik die zelf wel heb
netjes gedaan. feliquote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik had een 7 voor mijn tentamen, bedankt voor de felicitaties.![]()
Op buienradar lijkt het of het binnen nu en een half uurtje weer gaat sneeuwen hier
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
HTC steent de grot uit, je kan met een htc gewoon overal je laptop aankoppelen en hop pr0n zoeken op internet! TOP!
Goed gedaan hoor meis.Maar sneeuw kan ik denk vergeten zit in rijnmond gebiedquote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik had een 7 voor mijn tentamen, bedankt voor de felicitaties.![]()
Op buienradar lijkt het of het binnen nu en een half uurtje weer gaat sneeuwen hier
Nou moet er 20 mei toch zijn, naar de Toppersquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
its showtime volgend jaar?
kan t zo regelen hoor. ken simon rutz vrij goed
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....
toppers in concert? dat is een van de dagen dat je me met geen mogelijkheid in de buurt van de arena kunt krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou moet er 20 mei toch zijn, naar de Toppers, hoofdzakelijk voor de drank ervoor, tijdens en daarna...
,kunnen we wel wat regelen...
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....
Tja me vriendinnen wilden er graag heen, voor mij hoeft t niet, maar zoals ik al zei ,t feestje eromheen vind ik wel gezellig...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef gomi het volgende:
[..]
toppers in concert? dat is een van de dagen dat je me met geen mogelijkheid in de buurt van de arena kunt krijgen
ik zei vooraf 5-1. dit was dus die ene van anderlecht. nu maken wij er gewoon nog 5quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Jian het volgende:
Gomi, waaat doen ze nouwzeg dat het goed komt .......
welneequote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk een vrouw met balluh, jij heb zeker geen iphone
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee...ik moet ermee kunnen bellen en smsen...en fotoos maken....en....
...nee dat was het wel
sfeer zal altijd wel leuk zijn. maar ach dat is bij een concert van de jostiband ws ook zoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tja me vriendinnen wilden er graag heen, voor mij hoeft t niet, maar zoals ik al zei ,t feestje eromheen vind ik wel gezellig...![]()
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over hebquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das hier een snack in de snackbar....
Hij wil echt met me vechten...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef gomi het volgende:
[..]
sfeer zal altijd wel leuk zijn. maar ach dat is bij een concert van de jostiband ws ook zo
ja ik ken ze....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over heb
Stomme.Aziatische Automerkenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over heb
vanachter mijn toetsenbord durf ik wel jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij wil echt met me vechten...
Ze zwiept zo die paling je nek inquote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
vanachter mijn toetsenbord durf ik wel ja
irl kill je me volgens mij
wat heb jij? een picanto?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stomme.Aziatische Automerken![]()
ow...w8 ff....
Echt jongen, dat die mokkels gewoon mekaar opruien om UGGS te kopen bijvoorbeeld, dan moet je gewoon keihard een knots op je harses krijgen als vrouw zijnde en aan je haren de grot ingejast worden: Look like it, then you should live like it!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
ouch en ik maar denken dat t blote handen wasquote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zwiept zo die paling je nek in
Ik wil het zien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:
SCHIT-TER-END!quote:
ja me 2. dan is t wel gedaan iddquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
focking hell, bij 3 zet ik m uit hoor
en als ik weiger wil jij me zeker ook al killen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij ff je mond spoeln met een stuk zeep
Nou ik ben zeer vredelievend, en ik kick zeker niet op de toppers, maar sociale contacten zijn ook zeer belangrijk, en me friends zeggen dat er niks aan is zonder mij, nou wie ben ik om dan nee te zeggen.ik geef er 70 euro voor een kaartje uit om bij me vriendinnen te zijn.Kijk dat zijn ook belangrijke momenten in t leven.Nu kan t nog...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt jongen, dat die mokkels gewoon mekaar opruien om UGGS te kopen bijvoorbeeld, dan moet je gewoon keihard een knots op je harses krijgen als vrouw zijnde en aan je haren de grot ingejast worden: Look like it, then you should live like it!
Eens! En ik rijd zo'n ding!quote:
Ik ben stiekum heel liefdevol...maar ik wil niet dat veel mensen dat wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef gomi het volgende:
[..]
en als ik weiger wil jij me zeker ook al killen?
ik rij zelf in een koreaans merk wat niet meer bestaat....een rijdende dinky toy autoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens! En ik rijd zo'n ding!![]()
Doe mij maar een Japanner!
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
i know. ga zelf ook weleens mee naar iets wat me niet perse trekt, maar gewoon voor de fun van t gezelschap enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ben zeer vredelievend, en ik kick zeker niet op de toppers, maar sociale contacten zijn ook zeer belangrijk, en me friends zeggen dat er niks aan is zonder mij, nou wie ben ik om dan nee te zeggen.ik geef er 70 euro voor een kaartje uit om bij me vriendinnen te zijn.Kijk dat zijn ook belangrijke momenten in t leven.Nu kan t nog...Amen
Daewoo?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik rij zelf in een koreaans merk wat niet meer bestaat....een rijdende dinky toy auto
Zei je dat tegen mij?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggs't zijn af en toe net schapen, hobbelen gedwee achter Oprah aan
jaja jij en liefdevol. weet nog dat je weleens naar een k1 evenement wil gaan. alleen om trap hem , slaaaan te roepenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben stiekum heel liefdevol...maar ik wil niet dat veel mensen dat weten...Dus Sjuuhuuuutttt
PSIES! met twee vingers in de neus!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
tegen jou kan ik niet veel zeggen na die nederlaag tegen jouw club
Zekers, jij was gek op laarzen en ik zei; als het maar geen Uggs zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zei je dat tegen mij?![]()
ik vind Uggs ook niet echt mooi ofzo....en dat zegt wat want ik ben best wel redelijk gek op laarzen enzulks
Ja sorry de lelijkste uitvinding van de laatste jaren op modegebied, Uggs, sorry voor de draagsters, maar ik vind ze ugly....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggs't zijn af en toe net schapen, hobbelen gedwee achter Oprah aan
Altijd nog beter dan mijn Peugeot!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.......en dan zal ik nu in een hoekje kruipen en heel zachtjes sterven
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefdequote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja jij en liefdevol. weet nog dat je weleens naar een k1 evenement wil gaan. alleen om trap hem , slaaaan te roepen
Uggs zijn de kettingzaag aan de wortel van dees beschaving!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zei je dat tegen mij?![]()
ik vind Uggs ook niet echt mooi ofzo....en dat zegt wat want ik ben best wel redelijk gek op laarzen enzulks
enj toch worden we kampioenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES! met twee vingers in de neus!
Gewoon inzet tonen, werken voor je geld en zie!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
i know. ga zelf ook weleens mee naar iets wat me niet perse trekt, maar gewoon voor de fun van t gezelschap enzo.
zo zat ik ooit bij sugar lee hooper
dat is nog wat erger dan die toppers
Zou het karma zijn dat wij in zulke auto's rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mijn Peugeot!
hmmm je bent daarna vol liefde?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefde![]()
En waarom negeert Mera onze opmerkingen over dat de liefde mooi is
Mijn vorige auto kostte me maar 500 euro heeft me maar 200 euro aan onderdelen gekost in vijf jaar en heeft 2,5x de teller rondgereden!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou het karma zijn dat wij in zulke auto's rijden
Die treurt om Ian, die laat zich niet zoveel zien op het moment, hij is beetje geschrokken van de heftige affectie van Mera denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefde![]()
Vroegerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vorige auto kostte me maar 500 euro heeft me maar 200 euro aan onderdelen gekost in vijf jaar en heeft 2,5x de teller rondgereden!![]()
Nou, me handjes jeuken al een beetje minder...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef gomi het volgende:
[..]
nu ga je me niet meer inelkaar slaan?
nee johquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Die treurt om Ian, die laat zich niet zoveel zien op het moment, hij is beetje geschrokken van de heftige affectie van Mera denk ik
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik deel vast gebak uit, want deze stand gaat absoluut veranderen het wordt 4-2 voor AJAX natuurlijk, ze moeten nog ff warm draaien he, maar dan gaan ze knallen![]()
[ afbeelding ]
een beetje maar?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, me handjes jeuken al een beetje minder...
Vroeger! Toen de gulden nog van hout was en alle NSB-ers goed!quote:
5-2. 3x sulejmani, 1 x pantelic en 1 x donaldquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik deel vast gebak uit, want deze stand gaat absoluut veranderen het wordt 4-2 voor AJAX natuurlijk, ze moeten nog ff warm draaien he, maar dan gaan ze knallen![]()
[ afbeelding ]
Staat Teun nog in de file ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
bewaar ook ff een stukkie voor Teun, houdt ie vast van...
Het poedersuikert hier nu een beetje en volgens buienradar krijgen we de komende uren nog meerquote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij drachten de A7 af, daar begint het....
Ja, Teun vind een AJAX taartje altijd een traktatie op zichquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
bewaar ook ff een stukkie voor Teun, houdt ie vast van...
kwil morgen zonder honden over een schone stoep lopen ....... naar de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het poedersuikert hier nu een beetje en volgens buienradar krijgen we de komende uren nog meer![]()
![]()
Wil morgen met de honden in de sneeuw lopen, veel sneeuw,heel veel sneeuw.
[ afbeelding ]
nah geen kip. minimaal een varken in spagaatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij wel , of hij zit een kippetje te grillen boven zijn houtblokjes...
Nou die zwarte zijn dan nog de mooiste onder de lelijkerds....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Zullen we het asjeblieft niet over UGGS hebben, bbbrrrrrr hoor niet anders hier thuis van puberkutje pppffttt alles draait om UGGS en ze gaat ze ook kopen, nu weer met een bontstreepje van achter.
Oudste heeft ze al, gewoon geen porum, zwarte uggs, zwarte panty en zo een spijkerrokje echt en dan die grote stappen die ze neemt, wat een ondingen.
Vindt ie ook lekker ....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
nah geen kip. minimaal een varken in spagaat
alweer die houtblokken, ik vind dat er een soort millieu-aktie moet komen vanuit Fok om dit tegen te gaan, Teun zorgt in z'n eentje voor het kap van een half regenwoudquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij wel , of hij zit een kippetje te grillen boven zijn houtblokjes...
echt, het is gewoon geen gezicht, het lijkt in die dingen wel of je maat 47 hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou die zwarte zijn dan nog de mooiste onder de lelijkerds....
Ben je van slag?quote:
yeah, en teun is t er gewoon helemaal mee eens. steunde je petitie gister nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
alweer die houtblokken, ik vind dat er een soort millieu-aktie moet komen vanuit Fok om dit tegen te gaan, Teun zorgt in z'n eentje voor het kap van een half regenwoud
Het gaat toch al nergens meer over?quote:
nah, we worden nu 2e in de poule ipv 1e. meer nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat toch al nergens meer over?
FF staan Gomi, Handjes in de lucht en we zingen samen ff ons clublied, misschien helpt hetquote:
WTF....???sprakeloosquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
Fuck, weer een doelpuntje voor Anderlecht
Noem het maar niks, de schandequote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat toch al nergens meer over?
Wat ze doen weet ik niet maar het heeft niets met voetbal te makenquote:
jij hebt me nog nooit horen zingen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FF staan Gomi, Handjes in de lucht en we zingen samen ff ons clublied, misschien helpt het
Hihihi hoe jij dat zegt...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt pppffttt hoor die belgen zingen
Eh... ehh...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
Ohja, om dat soort situaties te voorkomen denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Die treurt om Ian, die laat zich niet zoveel zien op het moment, hij is beetje geschrokken van de heftige affectie van Mera denk ik
Ze zijn bang lijkt wel...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat ze doen weet ik niet maar het heeft niets met voetbal te maken
als je dat wilt voorkomen, zou je dan ms niet meer voeden?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh... ehh...![]()
[..]
Ohja, om dat soort situaties te voorkomen denk ik
Ja, die gaan helemaal uit hun belgendakje echt dan wordt ik zo boos he, ik heb toch vanmorgen de Ajaxbus uit gezwaait en had ze nog ff goed toegesproken, maar misschien zijn ze een beetje in de war van al dat sneeuw dat was gevallen vannacht in Amsterdamquote:
Aaaaaaaaah welnee Jian is jaloers...die wil ook wel weer eens echt verliefd zijn.....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh... ehh...![]()
[..]
Ohja, om dat soort situaties te voorkomen denk ik
neem nog maar een stukje hoor, we hebben genoegquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah welnee Jian is jaloers...die wil ook wel weer eens echt verliefd zijn.....![]()
Ik wil ook
Gaat Annie meppenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je hen ook al gezegd dat je ze in elkaar komt slaan?
Ik ben gemiddeld 2 x in de week verliefdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah welnee Jian is jaloers...die wil ook wel weer eens echt verliefd zijn.....![]()
Ik wil ook
Neuh ik hou van Ajax wat geeft t nou.....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je hen ook al gezegd dat je ze in elkaar komt slaan?
Waarom???? Vertel, heerlijk eindelijk weer eens een ouderwetse matpartijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |