perfecte naam dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik lach me steeds rot als ik die naam hoor in het commentaar![]()
Klinkt als "su le mani", wat "handjes de lucht in" betekent in het Italiaans
Jonguhhhhh.....ik sal ju var ju Slaibak slaonquote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
wèhèhè, ...... "vechten op straat"
Ze insinueerden ook al min of meer dat het een kloon van mij zou zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
een halve zool daar schijnt dus te denken dat t een kloon is van mij
its showtime volgend jaar?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee midden in de Arena, man tegen eeh vrouw....
HTC steent de grot uit, je kan met een htc gewoon overal je laptop aankoppelen en hop pr0n zoeken op internet! TOP!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier Mera, hoor je het eens van een ander![]()
HTC rules of niet Bommels
ze gaan gewoon t hele rijtje af. ergens moet dan de juiste wel opduikenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze insinueerden ook al min of meer dat het een kloon van mij zou zijn
ik doe ook niet baan vechten. en al helemaal niet tegen een vrouw. ook wil annie me maar al te graag slaanquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef bamby het volgende:
Niet vechten he denk aan de kerst gedachten.UHHH even zoeken of ik die zelf wel heb
netjes gedaan. feliquote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik had een 7 voor mijn tentamen, bedankt voor de felicitaties.![]()
Op buienradar lijkt het of het binnen nu en een half uurtje weer gaat sneeuwen hier
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
HTC steent de grot uit, je kan met een htc gewoon overal je laptop aankoppelen en hop pr0n zoeken op internet! TOP!
Goed gedaan hoor meis.Maar sneeuw kan ik denk vergeten zit in rijnmond gebiedquote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik had een 7 voor mijn tentamen, bedankt voor de felicitaties.![]()
Op buienradar lijkt het of het binnen nu en een half uurtje weer gaat sneeuwen hier
Nou moet er 20 mei toch zijn, naar de Toppersquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
its showtime volgend jaar?
kan t zo regelen hoor. ken simon rutz vrij goed
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....
toppers in concert? dat is een van de dagen dat je me met geen mogelijkheid in de buurt van de arena kunt krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou moet er 20 mei toch zijn, naar de Toppers, hoofdzakelijk voor de drank ervoor, tijdens en daarna...
,kunnen we wel wat regelen...
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....
Tja me vriendinnen wilden er graag heen, voor mij hoeft t niet, maar zoals ik al zei ,t feestje eromheen vind ik wel gezellig...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef gomi het volgende:
[..]
toppers in concert? dat is een van de dagen dat je me met geen mogelijkheid in de buurt van de arena kunt krijgen
ik zei vooraf 5-1. dit was dus die ene van anderlecht. nu maken wij er gewoon nog 5quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Jian het volgende:
Gomi, waaat doen ze nouwzeg dat het goed komt .......
welneequote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk een vrouw met balluh, jij heb zeker geen iphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |