quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee...ik moet ermee kunnen bellen en smsen...en fotoos maken....en....
...nee dat was het wel
sfeer zal altijd wel leuk zijn. maar ach dat is bij een concert van de jostiband ws ook zoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tja me vriendinnen wilden er graag heen, voor mij hoeft t niet, maar zoals ik al zei ,t feestje eromheen vind ik wel gezellig...![]()
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over hebquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das hier een snack in de snackbar....
Hij wil echt met me vechten...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef gomi het volgende:
[..]
sfeer zal altijd wel leuk zijn. maar ach dat is bij een concert van de jostiband ws ook zo
ja ik ken ze....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over heb
Stomme.Aziatische Automerkenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over heb
vanachter mijn toetsenbord durf ik wel jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij wil echt met me vechten...
Ze zwiept zo die paling je nek inquote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
vanachter mijn toetsenbord durf ik wel ja
irl kill je me volgens mij
wat heb jij? een picanto?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stomme.Aziatische Automerken![]()
ow...w8 ff....
Echt jongen, dat die mokkels gewoon mekaar opruien om UGGS te kopen bijvoorbeeld, dan moet je gewoon keihard een knots op je harses krijgen als vrouw zijnde en aan je haren de grot ingejast worden: Look like it, then you should live like it!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....
ouch en ik maar denken dat t blote handen wasquote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zwiept zo die paling je nek in
Ik wil het zien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:
SCHIT-TER-END!quote:
ja me 2. dan is t wel gedaan iddquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
focking hell, bij 3 zet ik m uit hoor
en als ik weiger wil jij me zeker ook al killen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij ff je mond spoeln met een stuk zeep
Nou ik ben zeer vredelievend, en ik kick zeker niet op de toppers, maar sociale contacten zijn ook zeer belangrijk, en me friends zeggen dat er niks aan is zonder mij, nou wie ben ik om dan nee te zeggen.ik geef er 70 euro voor een kaartje uit om bij me vriendinnen te zijn.Kijk dat zijn ook belangrijke momenten in t leven.Nu kan t nog...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt jongen, dat die mokkels gewoon mekaar opruien om UGGS te kopen bijvoorbeeld, dan moet je gewoon keihard een knots op je harses krijgen als vrouw zijnde en aan je haren de grot ingejast worden: Look like it, then you should live like it!
Eens! En ik rijd zo'n ding!quote:
Ik ben stiekum heel liefdevol...maar ik wil niet dat veel mensen dat wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef gomi het volgende:
[..]
en als ik weiger wil jij me zeker ook al killen?
ik rij zelf in een koreaans merk wat niet meer bestaat....een rijdende dinky toy autoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens! En ik rijd zo'n ding!![]()
Doe mij maar een Japanner!
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
i know. ga zelf ook weleens mee naar iets wat me niet perse trekt, maar gewoon voor de fun van t gezelschap enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ben zeer vredelievend, en ik kick zeker niet op de toppers, maar sociale contacten zijn ook zeer belangrijk, en me friends zeggen dat er niks aan is zonder mij, nou wie ben ik om dan nee te zeggen.ik geef er 70 euro voor een kaartje uit om bij me vriendinnen te zijn.Kijk dat zijn ook belangrijke momenten in t leven.Nu kan t nog...Amen
Daewoo?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik rij zelf in een koreaans merk wat niet meer bestaat....een rijdende dinky toy auto
Zei je dat tegen mij?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggs't zijn af en toe net schapen, hobbelen gedwee achter Oprah aan
jaja jij en liefdevol. weet nog dat je weleens naar een k1 evenement wil gaan. alleen om trap hem , slaaaan te roepenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben stiekum heel liefdevol...maar ik wil niet dat veel mensen dat weten...Dus Sjuuhuuuutttt
PSIES! met twee vingers in de neus!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
tegen jou kan ik niet veel zeggen na die nederlaag tegen jouw club
Zekers, jij was gek op laarzen en ik zei; als het maar geen Uggs zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zei je dat tegen mij?![]()
ik vind Uggs ook niet echt mooi ofzo....en dat zegt wat want ik ben best wel redelijk gek op laarzen enzulks
Ja sorry de lelijkste uitvinding van de laatste jaren op modegebied, Uggs, sorry voor de draagsters, maar ik vind ze ugly....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggs't zijn af en toe net schapen, hobbelen gedwee achter Oprah aan
Altijd nog beter dan mijn Peugeot!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.......en dan zal ik nu in een hoekje kruipen en heel zachtjes sterven
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefdequote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja jij en liefdevol. weet nog dat je weleens naar een k1 evenement wil gaan. alleen om trap hem , slaaaan te roepen
Uggs zijn de kettingzaag aan de wortel van dees beschaving!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zei je dat tegen mij?![]()
ik vind Uggs ook niet echt mooi ofzo....en dat zegt wat want ik ben best wel redelijk gek op laarzen enzulks
enj toch worden we kampioenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES! met twee vingers in de neus!
Gewoon inzet tonen, werken voor je geld en zie!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
i know. ga zelf ook weleens mee naar iets wat me niet perse trekt, maar gewoon voor de fun van t gezelschap enzo.
zo zat ik ooit bij sugar lee hooper
dat is nog wat erger dan die toppers
Zou het karma zijn dat wij in zulke auto's rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mijn Peugeot!
hmmm je bent daarna vol liefde?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefde![]()
En waarom negeert Mera onze opmerkingen over dat de liefde mooi is
Mijn vorige auto kostte me maar 500 euro heeft me maar 200 euro aan onderdelen gekost in vijf jaar en heeft 2,5x de teller rondgereden!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou het karma zijn dat wij in zulke auto's rijden
Die treurt om Ian, die laat zich niet zoveel zien op het moment, hij is beetje geschrokken van de heftige affectie van Mera denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefde![]()
En waarom negeert Mera onze opmerkingen over dat de liefde mooi is
Vroegerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vorige auto kostte me maar 500 euro heeft me maar 200 euro aan onderdelen gekost in vijf jaar en heeft 2,5x de teller rondgereden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |