Met de nadruk op proberen, en of hij 't momenteel ook zo leuk vindt valt te betwijfelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
Meneer probeert naar huis te komen en dat is heel vroeg dus ja, leuk!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
Onze kat vergeet het steeds dat er sneeuw ligt. Dan gaat die weer naar buiten en dan zie je opeens een donderwolkje boven zijn hoofd verschijnen. Hij probeert het dan wel eventjes en schudt steeds zijn pootjes heel gay af en komt incl. donderwolkje waarin staat geschreven,' Kutkutkutterdekutkut!!!' weer binnen.
En ik zeg steeds, 'Geert, doe maar niet joh!' maar die zak hooi doet dit dus elk uur. Humeur om op te schieten heeft die nu en het is al geen zonnetje.![]()
Verder is iedereen in en in gelukkig. Meneer probeert naar huis te komen en dat is heel vroeg dus ja, leuk!![]()
Toffe foto's Laysa en Hidi.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
Oh de trein van meneer rijdt weer terug. God, wat stom.
Hij was er bijna. 500 meter voor het station. Gaat dat ding weer terug!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met de nadruk op proberen, en of hij 't momenteel ook zo leuk vindt valt te betwijfelen.
quote:Treinverkeer ontregelt.
In een groot deel van het land wordt vanaf 15.00 de dienstregeling aangepast en rijden er minder treinen.
NS adviseert de reizigers die in de avondspits terug moeten als het mogelijk is na 19.00 te reizen.
Welke zichzelf respecterende nieuwssite schrijft ontregeld met een t?quote:
ns.nl, vraag me af of 't verkeerd is aangezien ze bedoelen dat 't ontregelt gaat worden, vanaf 15:00. Geen voltooid deelwoord dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Welke zichzelf respecterende nieuwssite schrijft ontregeld met een t?
ik snap niet dat er bij jou en D. geen sneeuw is....hier blijft het sneeuwenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
oooh dat is leuk... ik wil ook in sneeuw tekenen
* proest*quote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ns.nl, vraag me af of 't verkeerd is aangezien ze bedoelen dat 't ontregelt gaat worden, vanaf 15:00. Geen voltooid deelwoord dus.
Maar goed, mijn terugreis wordt ook een ramp!
Proest in je sneeuw!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:23 schreef Laysa het volgende:
* proest*
Hier...Right back at Ya ......Karma is a Bitch![]()
Dan heb ik niets te zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Communiceer 't met sneeuw!
Toch wel met een wortel in de berg gestopt he, omdat 't kanquote:Op donderdag 17 december 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
nou buuf die heeft zich net een uur staan uitleven, schepperdeschep, en nu heb ik een paadje van de voordeur naar de stoep. *zweet van voorhoofd veegt* en een 1.5 meter hoge berg ernaast.mensenmensen wat een sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |