Ja, Teun vind een AJAX taartje altijd een traktatie op zichquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
bewaar ook ff een stukkie voor Teun, houdt ie vast van...
kwil morgen zonder honden over een schone stoep lopen ....... naar de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het poedersuikert hier nu een beetje en volgens buienradar krijgen we de komende uren nog meer![]()
![]()
Wil morgen met de honden in de sneeuw lopen, veel sneeuw,heel veel sneeuw.
[ afbeelding ]
nah geen kip. minimaal een varken in spagaatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij wel , of hij zit een kippetje te grillen boven zijn houtblokjes...
Nou die zwarte zijn dan nog de mooiste onder de lelijkerds....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Zullen we het asjeblieft niet over UGGS hebben, bbbrrrrrr hoor niet anders hier thuis van puberkutje pppffttt alles draait om UGGS en ze gaat ze ook kopen, nu weer met een bontstreepje van achter.
Oudste heeft ze al, gewoon geen porum, zwarte uggs, zwarte panty en zo een spijkerrokje echt en dan die grote stappen die ze neemt, wat een ondingen.
Vindt ie ook lekker ....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
nah geen kip. minimaal een varken in spagaat
alweer die houtblokken, ik vind dat er een soort millieu-aktie moet komen vanuit Fok om dit tegen te gaan, Teun zorgt in z'n eentje voor het kap van een half regenwoudquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij wel , of hij zit een kippetje te grillen boven zijn houtblokjes...
echt, het is gewoon geen gezicht, het lijkt in die dingen wel of je maat 47 hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou die zwarte zijn dan nog de mooiste onder de lelijkerds....
Ben je van slag?quote:
yeah, en teun is t er gewoon helemaal mee eens. steunde je petitie gister nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
alweer die houtblokken, ik vind dat er een soort millieu-aktie moet komen vanuit Fok om dit tegen te gaan, Teun zorgt in z'n eentje voor het kap van een half regenwoud
Het gaat toch al nergens meer over?quote:
nah, we worden nu 2e in de poule ipv 1e. meer nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat toch al nergens meer over?
FF staan Gomi, Handjes in de lucht en we zingen samen ff ons clublied, misschien helpt hetquote:
WTF....???sprakeloosquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
Fuck, weer een doelpuntje voor Anderlecht
Noem het maar niks, de schandequote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat toch al nergens meer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |