Moehaha ik ben jou SS natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat het gedicht helemaal tof vinden, want ik krijg in het gedicht op mijn falie over de Texelboot![]()
[..]
Dan heb ik drie verschillende posts met foto's, gedicht en uitgepakte kadootjes. Krijg je dat allemaal in dat lijstje van je?![]()
Foto's komen zo!
quote:
HINT HINT HINT -ALERT! (zijn te koop in Weert!quote:Wat een mooie kadoos en gedicht Strega. Ik heb die sokken ook, zitten heerlijk.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaaa, sorry ik dacht dat Morrie drie namen had, maar dat had ze later veranderd!
Foto's uploaden nu!
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.![]()
Wat een mooie kadoos en gedicht Strega. Ik heb die sokken ook, zitten heerlijk.![]()
Dadelijk ga ik even de stad in, effe frisse neus voor het avondprodramma. En naar de Mac, had ik mezlef beloofd.Mac mag toch als ontbijt he?
Dat begint goed bij de eerste sneeuwvalquote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Bamba het volgende:
Ik weet denk ik Strega's SS!!!!![]()
En ben weer terug van de sneeuw. Helaas geen camera meegenomen, gelukkig ook maar want ben onderuit gegaan
. Had Robin's hand vast en hij zei: kom mama, opstaan
![]()
Dat belooft idd watquote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat begint goed bij de eerste sneeuwval
Lekker danquote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Bamba het volgende:
En ben weer terug van de sneeuw. Helaas geen camera meegenomen, gelukkig ook maar want ben onderuit gegaan
![]()
ik hoop niet met de trein?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn SS moet even wachten tot ik mijn pakketje uitpak helaas! Ik vertrek pas rond half acht uit Utrecht.. en dan hangt het er nog van af hoe laat ik thuis ben! Sorry
Tipje...bij de ANWB of Perrysport or whatever van die ijzertjes halen voor onder je schoenen....doe ik ook altijd zeker als het straks gaat dooien en weer opvriezen = glijbaan....ik heb wel geleerd 11 jaar geleden toen ik net voor Kerst in het ziekenhuis terecht kwam met een gecompliceerde enkelbreuk...trovey gaat de deur niet meer uit zonder ijzertjesquote:
Veel plezier met overnachten ergens op een stationnetjequote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn SS moet even wachten tot ik mijn pakketje uitpak helaas! Ik vertrek pas rond half acht uit Utrecht.. en dan hangt het er nog van af hoe laat ik thuis ben! Sorry
Nee, want die rijdt nietquote:
Doe je daar?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
Oke, dat is wel een goede tip idd! Ik viel ook niet hard hoor en viel op m'n knie, dus niet op m'n kontquote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Tipje...bij de ANWB of Perrysport or whatever van die ijzertjes halen voor onder je schoenen....doe ik ook altijd zeker als het straks gaat dooien en weer opvriezen = glijbaan....ik heb wel geleerd 11 jaar geleden toen ik net voor Kerst in het ziekenhuis terecht kwam met een gecompliceerde enkelbreuk...trovey gaat de deur niet meer uit zonder ijzertjes
lolquote:
Ja, ik zelfs... en ik doe heul niet mee!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Iedereen is zoooo paranoia nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wel... lijken we toch niet helemaal op elkaar...
![]()
Het was wachten tot de eerste die hierop ging hyperen.quote:[..]
HINT HINT HINT -ALERT! (zijn te koop in Weert!)
Ontbijt is toch de eerste maaltijd van de dag?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben ontbijtjes....maar wel voor 11.00 uur s'morgens....en nu nog je eten een ontbijt noemen
....noem het gewoon liner (lunch/diner)....dan kom je weg met de andere zaken van Mac
Not mequote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Iedereen is zoooo paranoia nu
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, want die rijdt nietMijn lift komt hier pas om half acht.. vandaar.
Ben je voor half 12 thuis? Dan maak je hem nog altijd eerder dan mij open.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
En de andere 3 hondjes dan?quote:
CAT!!!!! EERDER DAN MIJ?????quote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je voor half 12 thuis? Dan maak je hem nog altijd eerder dan mij open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jij neemt het heel ruim dat ontbijtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Ontbijt is toch de eerste maaltijd van de dag?
Nou, dat wordt de Mac.Maar ik ontbijt wel met een kipmenuding en een cappuchino McSake.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Als ik die trein ellende hoor ben ik op dit moment nog blij dat ik met de auto ben. Of ik dat vanavond nog ben is een tweede.....
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!!! EERDER DAN MIJ?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(insert: 'die van')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Die kregen geen kado vandaagquote:
Geen sneeuwschuivertquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Morretje het volgende:Ik heb niet eens een sneeuwschuiver!! En het gaat nu vriezen hoor ik..
![]()
Moet ff naar het buurtsupertje op de hoek, kom zo weer terug om Greys d'r pakje te bewonderen..
quote:
Ook van Secret Santa?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.![]()
Wat een mooie kadoos en gedicht Strega. Ik heb die sokken ook, zitten heerlijk.![]()
Dadelijk ga ik even de stad in, effe frisse neus voor het avondprodramma. En naar de Mac, had ik mezlef beloofd.Mac mag toch als ontbijt he?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zelfs dan is het een lelijke zin...
![]()
maar ik hou evengoed van je hoor...
Nee, helemaal zelluf gekocht.quote:
Is het bij jou allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Tipje...bij de ANWB of Perrysport or whatever van die ijzertjes halen voor onder je schoenen....doe ik ook altijd zeker als het straks gaat dooien en weer opvriezen = glijbaan....ik heb wel geleerd 11 jaar geleden toen ik net voor Kerst in het ziekenhuis terecht kwam met een gecompliceerde enkelbreuk...trovey gaat de deur niet meer uit zonder ijzertjes
Lol, jij moet in Hollywood gaan werken in de cliffhanger afdelingquote:
Nee helaas niet...kreeg er na het verwijderen van het ijzerwerk nog een ziekenhuisinfectie bij en sindsdien is het klungelen met die enkel...kan dagen/weken goed gaan en ineens kan ik er nauwelijks op lopen....vooral handig als je net de trap af wilt gaan en het "schiet erin"....sta je te hinkelen op 1 voet met het liefst de armen vol spullen....en ja dan ben je wel eens heel snel benedenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het bij jou allemaal goed gekomen?
Waar? Waar?quote:
Dat wilde ik ook nog vragen jaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het bij jou allemaal goed gekomen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh! Hier de foto's en daaronder het gedicht.
Lees het gedicht helemaal alsjeblieft, het is echt briljant!![]()
Allereerst het doosje dat onder het pakpapier zat:
[ afbeelding ]
Bovenop ligt een gedicht op prachtig perkament papier (met zelfs een waarschuwing er aan op een kaartje dat de randjes van het papier zwart afgeven!![]()
)
[ afbeelding ]
Boor vraagt of ik een beetje op kan schieten
[ afbeelding ]
Hij helpt zelf wel even met uitpakken!
[ afbeelding ]
Dit zit er allemaal in!
[ afbeelding ]
En dit is het gedicht, dat ik hieronder 'even' uitgetypt heb:
[ afbeelding ]
Lieve Greys,
Santa was gelukkig gestemd, bij het trekken** van den lootjes
Wijze grijze () 'Greys' zag hij, met simpele cadeautjes
**Ghehehe, den oude Santa zei trekken (en ja, dit staat ook echt op het papier)
Graven in den ouden topiques was voor Santa overboodig
want Greys jij bent een oopen boeck, dus diep graven was niet noodig
Oover boecken gesproocken, den goede oude Santa schrok ervan
Greys leest zonder gene pardoes in den goorste stukken rooman
En lieve Greys, had het daar nou maar eens bij gelaten
Nee, je laat gaarne den hele groep oover die vunzigheid meepraten (![]()
)
Daarover genoeg gesproocken, Santa werd van nog iets zeer rood
Want er gaan geruchten oover een heuse boodshappen-relboot?
Kijven als wijven, geschreeuw, gescheld en heel veel tieren
Santa schaamde zich voor jou, waar waren jouw manieren? ()
Welnee, lieve Greys, Santa veroordeelt je heus niet zoo snel
Maar je een beetje plagen hiermee, dat doet Santa weer wel
Je bent genoeg geplaagd nu, want laten we ook eerlijk wezen
Van jou hebben maar weinig mensen hier werkelijk iets te vrezen
Een scherp randje soms en een enkele keer misschien wat direct
maar het oovergroote deel van den dag ben jij zeer lief gebekt
Den nieuwen in den klieck () vinden er een warm welkom van Greys
Maar voor den vaste groep mensen ben je er zeker nog het meest
Jij loopt voorop als iemand diep in een groote put zit te turen
Om iets liefs te organiseren of een kaartje per post op te sturen
Maar, het schattigst wat Santa vernam, betrof nog jouw eigen Boor
"Ben ik opdringerig?" voor je publiek, en schaamde je nergens voor
"Zeg, duurt 't nog lang Santa?" Dat staat er ook echt
Ja ja lieve Greys, Santa snapt best, waarom je dit zoo snel leest
Cadeaus wil je krijgen, wees maar eerlijk, daarvoor is toch dit feest?
Vooruit...
Santa schrok wel even, en struikelde bijna oover zijn gewaad
Toen hij op jouw lijst zag staan "Doet u mij maar gewoon wat zaad" (whoehoehoeeeeeeeeeee)
Zaad van vleesetende plantjes, dat bleek den allernieuwste rage
Stuurde Santa bijna het verkeerde zaad, goh zeg wat een blamage!
Genoeg grappen en grollen, nu is het tijd voor gewichtiger zaken
Eindelijk lieve Greys, is het zoover, mag jij je pakjes oopen maken
Een laatste waarschuwing is met uitpakken zeker nog gemoeid
Kijk uit met je vingers, want moogelijk zijn den zaadjes gegroeid...!
De Santa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat tof!
En nu ga ik uitpakken!
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lol, jij moet in Hollywood gaan werken in de cliffhanger afdeling
Goeie waarden Bamba!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog vragen ja![]()
strega, suiker gaat perfect. Daarstraks voor de maaltijd 5.4 en na de maaltijd 7.4![]()
.
. Hoe is het met jou?
Nee dat was mijn eigen reactie bij het lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(staan die smilies er ook in?????)![]()
Dat moet ik nog zien, want ik moest onder grote druk van Tombola eerst de foto's showen en het gedicht uittypen, dus ik ben nu pas aan het uitpakkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie waarden Bamba!![]()
Greys, wat een praaaaachtig gedicht!![]()
Maar wat heb je nu precies gekregen?![]()
Whaaaaaaaaahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was mijn eigen reactie bij het lezen
En OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.....
Een van de cadeautjes is een klein fotolijstje met daarin de foto van mijn Lagoons.
OMG
*verder uitpakt en foto's maakt*
IK HEB NIKS DOORGESTUURD! ECHT ECHT ECHT NIET!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
Een van de cadeautjes is een klein fotolijstje met daarin de foto van mijn Lagoons.
OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Die smileysquote:Op donderdag 17 december 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh! Hier de foto's en daaronder het gedicht.
Lees het gedicht helemaal alsjeblieft, het is echt briljant!![]()
[knip]
Ja tombola houdt de sfeer er wel in he?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien, want ik moest onder grote druk van Tombola eerst de foto's showen en het gedicht uittypen, dus ik ben nu pas aan het uitpakken
zeg, spuit 11...quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(staan die smilies er ook in?????)![]()
*proest*quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was mijn eigen reactie bij het lezen
OMG
*verder uitpakt en foto's maakt*
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja tombola houdt de sfeer er wel in he?![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*![]()
Staat inmiddels vast al in je hintenboek... aan wie heb je je lagoons allemaal gestuurd?
Ja maar ja maar... Maar goed ook, want voordat je dat gedicht gelezen hebt! Wat een eind!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien, want ik moest onder grote druk van Tombola eerst de foto's showen en het gedicht uittypen, dus ik ben nu pas aan het uitpakken
Daar komen zo ook weer foto's van!
ja hallo, ik kreeg ineens een pm: Ik ben Greys en je kent me niet, maar dit zijn mijn lagoons...quote:
die heeft ze hier gewoon in de SC neergezetquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*![]()
Staat inmiddels vast al in je hintenboek... aan wie heb je je lagoons allemaal gestuurd?
Ik heb die PM heul nooit gehad.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ik kreeg ineens een pm: Ik ben Greys en je kent me niet, maar dit zijn mijn lagoons...
Maar de foto's zijn weg van haar online album volgens mij... dus wie heeft ze met voorbedachte rade opgeslagen????quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
die heeft ze hier gewoon in de SC neergezet
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ach, die schat!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Bamba het volgende:
![]()
Whehehehe iemand die héél slim is geweest!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar de foto's zijn weg van haar online album volgens mij... dus wie heeft ze met voorbedachte rade opgeslagen????
Ga je lekker?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ik kreeg ineens een pm: Ik ben Greys en je kent me niet, maar dit zijn mijn lagoons...
Ja die stond toen een paar minuten in de SC (maar het zijn gewoon bedekte lagoons hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die heb ik ook alleen aan Tombola gestuurd om iemand mee in de maling te nemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb die PM heul nooit gehad.![]()
Kom op Greys, kadootjes laten zien.Dan kan ik eindelijk gaan ontbijten lunchen dineren.
Ik heb ze ook live gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
alsof ik dat nog weet![]()
Ik was online
En die in de PM's zijn geen bedekte?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je lekker?![]()
[..]
Ja die stond toen een paar minuten in de SC (maar het zijn gewoon bedekte lagoons hoor!) toen ik een slokkie op had geloof ik
KLAARRRRRR MET UITPAKKEN!
![]()
Foto's komen zo!
Stallone belde net, hij wil z'n film terugquote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
KLAARRRRRR MET UITPAKKEN!
![]()
Foto's komen zo!
Heb jij acces tot Greys haar lagoons?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stallone belde net, hij wil z'n film terug
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij acces tot Greys haar lagoons?![]()
![]()
Hier was het:quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
alsof ik dat nog weet![]()
Ik was online
*terugzoekfreak isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Van bovenaf gezien was het toch sexiër
Maar dat krijg ik niet gewebcamd, dan moet ik die puter ondersteboven boven mijn hoofd houden
En ik durfde het niet zonder hemdje, dus ik ben een faler. Maar wel Blue Lagoon achtig
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga u toch even verlaten, anders kom ik met andere zaken in de knel.
Misschien dat ik straks nog even binnen kan wippen voor lagoons en anders kadoshots.
Ach ja natuurlijk, nee das geen pretjequote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelluf gekocht.![]()
Had je mijn breed uitgesmeerde leed niet gezien? Ik zit nog op het werk en heb vanavond laat pas toegang tot mijn pakje.
AHA!!!! JIJ kan het geweest zijn dusquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kwam wel heeeeel fout over he. Nee joh ik bedoelde live in de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHA!!!! JIJ kan het geweest zijn dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, dit is niet goed voor het vertrouwen in de mensheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
HAHAHAHAHAHA, cool!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef Ynske het volgende:
Mor had goed gegokt waar ik vandaan kom
maar was niet degene die voor haar richting de tnt klom
( Y )quote:Op donderdag 17 december 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
Ik volg het niet helemaal geloof ik. wat zijn die "Lagoons" precies? Dat belgische eilandjes resort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |