Nee, MMquote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Moet je met de trein dan Qwea ?
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hier komt mijn heuglijke mededeling:
Kapper overleefd zonder te verven!
Be proud!![]()
Je ziet verder ook geen ruk van het kappersbezoek want ik zei 'knip er maar af wat dood is' en dat was niets, dus heeft ze er overal een centimeter af geknipt
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Worden die van jou ook zo hyper van de sneeuw?
Is die van jou in de war?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
Strega wat tof!![]()
En jouw SS komt van de Noordpool en de mijne uit Madrid!![]()
Komt door de sneeuw en de veranderde luchtdruk.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik heb trouwens sinds die aanval een zeurende hoofdpijn die ondanks een boel aleves maar niet weg wil gaan
Ik liet de hond van mijn mams uit, die had het sneeuw nog niet tot aan de buik, ok, maar die werd helemaal dol van het ontbreken van geur en het witte landschap. Hij rende zelfs zo de weg opquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nuh...niet echt....als ze de kans krijgen dan zoeken ze de niet besneeuwde stukken op om daar te plassen en te poepen.....niet zo koud aan de edele delen
maar ja 20 cm schouderhoogte en dan 10 cm sneeuw....hoe zouden wij reageren als we tot onze buik in de sneeuw liepen
Inderdaad cool!!!! En een handgeschreven gedicht!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
Strega wat tof!![]()
En jouw SS komt van de Noordpool en de mijne uit Madrid!![]()
Jij gaat het gedicht helemaal tof vinden, want ik krijg in het gedicht op mijn falie over de Texelbootquote:
Dan heb ik drie verschillende posts met foto's, gedicht en uitgepakte kadootjes. Krijg je dat allemaal in dat lijstje van je?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan eerst foto's maken en dan typen!!! Kunnen wij alvastgenieten
* meehuiltquote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
Door de sneeuw zijn wissels vast komen te zitten. Nu er minder treinen per uur zijn, hoopt de NS dat de treinen die wel kunnen rijden, eerder aankomen.
De vertraging kan oplopen tot een uur. De NS roept reizigers op om de avondspits zoveel mogelijk te mijden.
ik moet huilen van de ns
Ai dat is minderquote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik liet de hond van mijn mams uit, die had het sneeuw nog niet tot aan de buik, ok, maar die werd helemaal dol van het ontbreken van geur en het witte landschap. Hij rende zelfs zo de weg op![]()
Morretje had ook nog drie namen gegokt!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
Dit zijn alle gokken van iedereen tot nu toe ('t zijn dus niet MIJN gokken, maar wat iedereen zelf gokt)
[ afbeelding ]
Blauwe pijl = gok
Rode pijk = bevestigd
Bruine cirkel = geopend pakje
Zwarte cirkel = ongeopend pakje
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
Dit zijn alle gokken van iedereen tot nu toe ('t zijn dus niet MIJN gokken, maar wat iedereen zelf gokt)
[ afbeelding ]
Blauwe pijl = gok
Rode pijk = bevestigd
Nee kan wel, tis nog niet afquote:Op donderdag 17 december 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Morretje had ook nog drie namen gegokt!
Of ik snap je schema niet, kan ook
nee je snapt het schema niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Morretje had ook nog drie namen gegokt!
Of ik snap je schema niet, kan ook
tot nu toe klopt ie wel hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tot nu toe klopt ie wel hoor...
Welke Secret Santa's zijn al bekend?oh, behalve dat draculettetje hem al open heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tot nu toe klopt ie wel hoor...
Welke Secret Santa's zijn al bekend?Ik ben een man, dus visueel ingesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niets met zo'n lijstje namen
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
maar dat zeg ik; hij klopt wel (alleen het rondje van draculettetje niet)quote:Op donderdag 17 december 2009 16:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus visueel ingesteldik kan niets met zo'n lijstje namen
Ik snap er geen bal van.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe pijl = gok
Rode pijk = bevestigd
Ohjaaaaaaaaaa, sorry ik dacht dat Morrie drie namen had, maar dat had ze later veranderd!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee je snapt het schema niet...
pijl loopt van SS naar degene die het pakje krijgt (morretje had toch Ynske uit Utrecht gegokt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |