Die heb ik ook alleen aan Tombola gestuurd om iemand mee in de maling te nemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb die PM heul nooit gehad.![]()
Kom op Greys, kadootjes laten zien.Dan kan ik eindelijk gaan ontbijten lunchen dineren.
Ik heb ze ook live gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
alsof ik dat nog weet![]()
Ik was online
En die in de PM's zijn geen bedekte?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je lekker?![]()
[..]
Ja die stond toen een paar minuten in de SC (maar het zijn gewoon bedekte lagoons hoor!) toen ik een slokkie op had geloof ik
KLAARRRRRR MET UITPAKKEN!
![]()
Foto's komen zo!
Stallone belde net, hij wil z'n film terugquote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
KLAARRRRRR MET UITPAKKEN!
![]()
Foto's komen zo!
Heb jij acces tot Greys haar lagoons?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stallone belde net, hij wil z'n film terug
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij acces tot Greys haar lagoons?![]()
![]()
Hier was het:quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
alsof ik dat nog weet![]()
Ik was online
*terugzoekfreak isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Van bovenaf gezien was het toch sexiër
Maar dat krijg ik niet gewebcamd, dan moet ik die puter ondersteboven boven mijn hoofd houden
En ik durfde het niet zonder hemdje, dus ik ben een faler. Maar wel Blue Lagoon achtig
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga u toch even verlaten, anders kom ik met andere zaken in de knel.
Misschien dat ik straks nog even binnen kan wippen voor lagoons en anders kadoshots.
Ach ja natuurlijk, nee das geen pretjequote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelluf gekocht.![]()
Had je mijn breed uitgesmeerde leed niet gezien? Ik zit nog op het werk en heb vanavond laat pas toegang tot mijn pakje.
AHA!!!! JIJ kan het geweest zijn dusquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kwam wel heeeeel fout over he. Nee joh ik bedoelde live in de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHA!!!! JIJ kan het geweest zijn dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, dit is niet goed voor het vertrouwen in de mensheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
HAHAHAHAHAHA, cool!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef Ynske het volgende:
Mor had goed gegokt waar ik vandaan kom
maar was niet degene die voor haar richting de tnt klom
( Y )quote:Op donderdag 17 december 2009 17:13 schreef JJH het volgende:
Ik volg het niet helemaal geloof ik. wat zijn die "Lagoons" precies? Dat belgische eilandjes resort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |