Moehaha ik ben jou SS natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat het gedicht helemaal tof vinden, want ik krijg in het gedicht op mijn falie over de Texelboot![]()
[..]
Dan heb ik drie verschillende posts met foto's, gedicht en uitgepakte kadootjes. Krijg je dat allemaal in dat lijstje van je?![]()
Foto's komen zo!
quote:
HINT HINT HINT -ALERT! (zijn te koop in Weert!quote:Wat een mooie kadoos en gedicht Strega. Ik heb die sokken ook, zitten heerlijk.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaaa, sorry ik dacht dat Morrie drie namen had, maar dat had ze later veranderd!
Foto's uploaden nu!
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.![]()
Wat een mooie kadoos en gedicht Strega. Ik heb die sokken ook, zitten heerlijk.![]()
Dadelijk ga ik even de stad in, effe frisse neus voor het avondprodramma. En naar de Mac, had ik mezlef beloofd.Mac mag toch als ontbijt he?
Dat begint goed bij de eerste sneeuwvalquote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Bamba het volgende:
Ik weet denk ik Strega's SS!!!!![]()
En ben weer terug van de sneeuw. Helaas geen camera meegenomen, gelukkig ook maar want ben onderuit gegaan
. Had Robin's hand vast en hij zei: kom mama, opstaan
![]()
Dat belooft idd watquote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat begint goed bij de eerste sneeuwval
Lekker danquote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Bamba het volgende:
Ik weet denk ik Strega's SS!!!!![]()
En ben weer terug van de sneeuw. Helaas geen camera meegenomen, gelukkig ook maar want ben onderuit gegaan
. Had Robin's hand vast en hij zei: kom mama, opstaan
![]()
ik hoop niet met de trein?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn SS moet even wachten tot ik mijn pakketje uitpak helaas! Ik vertrek pas rond half acht uit Utrecht.. en dan hangt het er nog van af hoe laat ik thuis ben! Sorry
Tipje...bij de ANWB of Perrysport or whatever van die ijzertjes halen voor onder je schoenen....doe ik ook altijd zeker als het straks gaat dooien en weer opvriezen = glijbaan....ik heb wel geleerd 11 jaar geleden toen ik net voor Kerst in het ziekenhuis terecht kwam met een gecompliceerde enkelbreuk...trovey gaat de deur niet meer uit zonder ijzertjesquote:
Veel plezier met overnachten ergens op een stationnetjequote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn SS moet even wachten tot ik mijn pakketje uitpak helaas! Ik vertrek pas rond half acht uit Utrecht.. en dan hangt het er nog van af hoe laat ik thuis ben! Sorry
Nee, want die rijdt nietquote:
Doe je daar?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
Oke, dat is wel een goede tip idd! Ik viel ook niet hard hoor en viel op m'n knie, dus niet op m'n kontquote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Tipje...bij de ANWB of Perrysport or whatever van die ijzertjes halen voor onder je schoenen....doe ik ook altijd zeker als het straks gaat dooien en weer opvriezen = glijbaan....ik heb wel geleerd 11 jaar geleden toen ik net voor Kerst in het ziekenhuis terecht kwam met een gecompliceerde enkelbreuk...trovey gaat de deur niet meer uit zonder ijzertjes
lolquote:
Ja, ik zelfs... en ik doe heul niet mee!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Iedereen is zoooo paranoia nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wel... lijken we toch niet helemaal op elkaar...
![]()
Het was wachten tot de eerste die hierop ging hyperen.quote:[..]
HINT HINT HINT -ALERT! (zijn te koop in Weert!)
Ontbijt is toch de eerste maaltijd van de dag?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben ontbijtjes....maar wel voor 11.00 uur s'morgens....en nu nog je eten een ontbijt noemen
....noem het gewoon liner (lunch/diner)....dan kom je weg met de andere zaken van Mac
Not mequote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol
Iedereen is zoooo paranoia nu
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, want die rijdt nietMijn lift komt hier pas om half acht.. vandaar.
Ben je voor half 12 thuis? Dan maak je hem nog altijd eerder dan mij open.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Goodbye het volgende:
En de andere 3 hondjes dan?quote:
CAT!!!!! EERDER DAN MIJ?????quote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je voor half 12 thuis? Dan maak je hem nog altijd eerder dan mij open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jij neemt het heel ruim dat ontbijtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Ontbijt is toch de eerste maaltijd van de dag?
Nou, dat wordt de Mac.Maar ik ontbijt wel met een kipmenuding en een cappuchino McSake.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Als ik die trein ellende hoor ben ik op dit moment nog blij dat ik met de auto ben. Of ik dat vanavond nog ben is een tweede.....
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!!! EERDER DAN MIJ?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(insert: 'die van')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Die kregen geen kado vandaagquote:
Geen sneeuwschuivertquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Morretje het volgende:Ik heb niet eens een sneeuwschuiver!! En het gaat nu vriezen hoor ik..
![]()
Moet ff naar het buurtsupertje op de hoek, kom zo weer terug om Greys d'r pakje te bewonderen..
quote:
Ook van Secret Santa?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.![]()
Wat een mooie kadoos en gedicht Strega. Ik heb die sokken ook, zitten heerlijk.![]()
Dadelijk ga ik even de stad in, effe frisse neus voor het avondprodramma. En naar de Mac, had ik mezlef beloofd.Mac mag toch als ontbijt he?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zelfs dan is het een lelijke zin...
![]()
maar ik hou evengoed van je hoor...
Nee, helemaal zelluf gekocht.quote:
Is het bij jou allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Tipje...bij de ANWB of Perrysport or whatever van die ijzertjes halen voor onder je schoenen....doe ik ook altijd zeker als het straks gaat dooien en weer opvriezen = glijbaan....ik heb wel geleerd 11 jaar geleden toen ik net voor Kerst in het ziekenhuis terecht kwam met een gecompliceerde enkelbreuk...trovey gaat de deur niet meer uit zonder ijzertjes
Lol, jij moet in Hollywood gaan werken in de cliffhanger afdelingquote:
Nee helaas niet...kreeg er na het verwijderen van het ijzerwerk nog een ziekenhuisinfectie bij en sindsdien is het klungelen met die enkel...kan dagen/weken goed gaan en ineens kan ik er nauwelijks op lopen....vooral handig als je net de trap af wilt gaan en het "schiet erin"....sta je te hinkelen op 1 voet met het liefst de armen vol spullen....en ja dan ben je wel eens heel snel benedenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het bij jou allemaal goed gekomen?
Waar? Waar?quote:
Dat wilde ik ook nog vragen jaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het bij jou allemaal goed gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |