had toch meer zoiets verwacht als West Coast Choppersquote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef vosss het volgende:
Even geen Schumacher nieuws, maar een filmpje over de voortgang bij USF1:
http://www.youtube.com/user/USF1Team
Ik vond het in de jaren '90 wel een van de leukere circuits op de Indycar kalender. Kan ook alleen door de corkscrew komen en de inhaalactie van Zanardi op Herta.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Atreidez het volgende:
Idd, vond het met indycars al dodgy. Circuit is toch ook origineel ontworpen als motorcircuit?
Mijn uitlegquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:47 schreef bodylotion het volgende:
ik zit een beetje oude video's te kijken op youtube, en wat me opvalt is dat (in bijv. 1994) de rijders behoorlijk revven (hoe zeg je dat in NL) en dat sommigen met veel wielspin wegrijden.
Waarom zie je dat tegenwoordig niet meer?
In ´94 was de launch control toch juist weer verboden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn uitleg
a) veel rook wat je ziet bij de start is olie of iets dergelijks dat op de uitlaten komt of zoiets technisch i.p.v. wielspin ... ik kan alleen maar aannemen dat dat vroeger niet minder was.
b) de electronica bepaalde toen hoe je weg reed. Verkeerd afgestelde launch control gaf wielspin ... de coureur zette alleen z'n voet vol op het pedaal (vandaar dat revven / toeren maken)
Geen idee of dit de waarheid benaderd maar lijkt mij het meest logisch![]()
Ik denk dat jij daar gelijk in hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
In ´94 was de launch control toch juist weer verboden.
Heb je Martin Brundle´s demonstratie van starttechniek wel eens gezien. De boyracer versus de oude dame. De boyracer was trager, maar misschien dat de ´94 rijders dat niet allemaal doorhadden. Beter wat wielspin dan afgaan door de anti-stall misschien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:47 schreef bodylotion het volgende:
ik zit een beetje oude video's te kijken op youtube, en wat me opvalt is dat (in bijv. 1994) de rijders behoorlijk revven (hoe zeg je dat in NL) en dat sommigen met veel wielspin wegrijden.
Waarom zie je dat tegenwoordig niet meer?
hier is het goed te horen:quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn uitleg
a) veel rook wat je ziet bij de start is olie of iets dergelijks dat op de uitlaten komt of zoiets technisch i.p.v. wielspin ... ik kan alleen maar aannemen dat dat vroeger niet minder was.
[...]
Geen idee of dit de waarheid benaderd maar lijkt mij het meest logisch![]()
Hmmm, klinkt wel gaaf, maar ik kan dat gewoon nu nog niet beslissen. Da's wel kut zeg. Bovendien kosten die kaarten natuurlijk een vermogen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm
Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn
dat valt best wel mee hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt wel gaaf, maar ik kan dat gewoon nu nog niet beslissen. Da's wel kut zeg. Bovendien kosten die kaarten natuurlijk een vermogen.
Of je zoekt een vrouw die er geen bezwaar tegen heeftquote:Op zondag 27 december 2009 04:10 schreef vosss het volgende:
En tip2, gratis en voor niks: NOOIT TROUWEN!!!
Daar krijg je altijd gezeik mee als je weer een F1 race wilt bezoeken
quote:Op zondag 27 december 2009 04:10 schreef vosss het volgende:
En tip2, gratis en voor niks: NOOIT TROUWEN!!!
Daar krijg je altijd gezeik mee als je weer een F1 race wilt bezoeken
Misschien vind jij (in verhouding) het best meevallen, maar ik vind 400 euro een hoop geldquote:Op zondag 27 december 2009 03:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat valt best wel mee hoor![]()
wij hebben al jaren kaarten voor ong. 400 euro, voor het hele weekend![]()
(alleen vorig jaar hadden we kutkaarten omdat een van de jongens moest sparen voor een bruiloft..tip: nooit tribune 10a kaarten nemen op de nurburgring)
Is toch net na de Schumacher-S? En als je nou Piquet vlak voor je neus in het grind had zien vliegen, was het misschien wel de moeite geweest.quote:Op zondag 27 december 2009 03:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat valt best wel mee hoor![]()
wij hebben al jaren kaarten voor ong. 400 euro, voor het hele weekend![]()
(alleen vorig jaar hadden we kutkaarten omdat een van de jongens moest sparen voor een bruiloft..tip: nooit tribune 10a kaarten nemen op de nurburgring)
Zag dat je al een weekendkaart hebt vanaf ¤99,-. Of je dan ook goed zit/staat is een ander verhaal, maar toch.quote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Misschien vind jij (in verhouding) het best meevallen, maar ik vind 400 euro een hoop geld, dat is het mij niet waard.
dat is voor mij ook best veel geld hoor, maar het is wel maar 1x per jaar dus dan valt het op zich wel mee vind ikquote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef Mikkie het volgende:
Misschien vind jij (in verhouding) het best meevallen, maar ik vind 400 euro een hoop geld, dat is het mij niet waard.
yep, maar we hebben helemaal niks gezien daar, het enige wat daar gebeurd is dat ze positie kiezen om bij de volgende bocht een poging te doen, maar dat kun je vanaf daar dus net niet meer zienquote:Op zondag 27 december 2009 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is toch net na de Schumacher-S? En als je nou Piquet vlak voor je neus in het grind had zien vliegen, was het misschien wel de moeite geweest.
op kaartjes moet je echt niet besparen vind ik hoor, daar krijg je echt spijt vanquote:Zag dat je al een weekendkaart hebt vanaf ¤99,-. Of je dan ook goed zit/staat is een ander verhaal, maar toch.
PDF met prijslijst.
quote:Op zondag 27 december 2009 04:10 schreef vosss het volgende:
En tip2, gratis en voor niks: NOOIT TROUWEN!!!
Daar krijg je altijd gezeik mee als je weer een F1 race wilt bezoeken
Heb zelf in 2007 bij de Dunlopkehre gezeten, tribune 8 volgens mij, en daar was het scherm voor het mooie ook net wat te ver weg. Maar volgens mij kon ik dat gedeelte wat jij zag ook nog net zien. In ieder geval een stuk beter dan tribune 10 dus.quote:Op zondag 27 december 2009 11:43 schreef Schunckelstar het volgende:
yep, maar we hebben helemaal niks gezien daar, het enige wat daar gebeurd is dat ze positie kiezen om bij de volgende bocht een poging te doen, maar dat kun je vanaf daar dus net niet meer zien![]()
om je een indicatie te geven:
[ afbeelding ]
dit zie je daar![]()
en de schermen staan er zo ver weg dat je een verrekijker nodig hebt om de stand te lezen.
Klopt. Voor een beetje aardige kaarten ben je al gauw rond de ¤250,- kwijt. Is inderdaad niet goedkoop, maar voor zo af en toe kan het best.quote:op kaartjes moet je echt niet besparen vind ik hoor, daar krijg je echt spijt van
Ah kijk. Maar als ik die tribunes een beetje bekijk, dan moet je toch minimaal oranje of rood zitten voor fatsoenlijke plaatsen. Toch 200 à 250 euro. En daar komt nog vervoer en parkeren e.d. bij...quote:Op zondag 27 december 2009 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zag dat je al een weekendkaart hebt vanaf ¤99,-. Of je dan ook goed zit/staat is een ander verhaal, maar toch.
PDF met prijslijst.
Dus je kwam in ieder geval aan je trekken daar.quote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef bodylotion het volgende:
wij zijn in 2009 naar Spa geweest. Staanplaatsen: 160 euro
uitzicht vanaf de camping (200 euro voor 2 tenten en een auto)
[ afbeelding ]
tijdens de race zijn we op Kemmel-straight gaan zitten, daar stond het grootste scherm (waar je teninste normaal de tijden kon lezen) en je kon Bus Stop/start finish/ingang van de pitstraat zien in de verte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tijdens de training vooral rondgelopen en o.a. in Rivage gezeten, daar zit je er super dicht op:
[ afbeelding ]
Verder kon je ook bij de Bus Stop zitten, zat je een 50 meter van de Zilver tribune af
Was mijn eerste Grand Prix weekend trouwens
oja en gratis porno:
[ afbeelding ]
ook gewoon met zijn allen op een stoeltje naar het scherm starenquote:
Alleen voor de duitsers zou je daar al heen moeten gaanquote:Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ook gewoon met zijn allen op een stoeltje naar het scherm staren![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dus je kwam in ieder geval aan je trekken daar.
dat is normaal op een f1 camping, wij slepen ook altijd zooi mee waar je een compleet dorp mee kunt bouwen, en het word elk jaar meerquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Alleen voor de duitsers zou je daar al heen moeten gaan
die bouwen complete dorpen op die campings incl. feesttenten, barbeques, biertappen, toiletten en douches![]()
en de race missen omdat ze wasted zijnquote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is normaal op een f1 camping, wij slepen ook altijd zooi mee waar je een compleet dorp mee kunt bouwen, en het word elk jaar meer![]()
wat hou ik toch van de f1-campings![]()
echt he, duitsersquote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en de race missen omdat ze wasted zijn
en in Spa mag je natuurlijk je eigen koelbox met bier en snickers meenemen. Hoe zit dat in Duitsland eigenlijk? Bij de TT in Assen is het verbodenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef vosss het volgende:
We boffen maar dat we zo een tof circuit als Spa vlakbij hebben liggen
Ik ga er overigens ook wel vaker naartoe als er hele andere races zijn, geen F1 dus.
Okay, het is dan geen F1, maar wel lekker rustig en ook auto's die hard gaan zegmaar en die kleffe hamburgers smaken ook gewoon hetzelfde dan![]()
in duitsland mag je ook gewoon je eigen spul meenemen, maar de prijzen van het eten+drinken zijn in duitsland een STUK schappelijker dan in belgiequote:Op zondag 27 december 2009 15:16 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en in Spa mag je natuurlijk je eigen koelbox met bier en snickers meenemen. Hoe zit dat in Duitsland eigenlijk? Bij de TT in Assen is het verboden
Of opstappen als Der Schumi uitvaltquote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en de race missen omdat ze wasted zijn
quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Als geheugensteuntje voor sommige, vanavond :
RTL GP: Formule 1 Jaaroverzicht 2009, RTL 7, 22:35 uur
Leuke foto's! Ik, als vrij ervaren grand prix bezoeker, wil je er op wijzen dat die gratis porno vooral ook in Duitsland populair is. Sterker nog; wij hebben daar live porno gezien. In een tentje werd gekut en dat werd dan direct uitgezonden op een groot tv-scherm wat er naast stond. Te fout voor woorden.quote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef bodylotion het volgende:
wij zijn in 2009 naar Spa geweest. Staanplaatsen: 160 euro
uitzicht vanaf de camping (200 euro voor 2 tenten en een auto)
[ afbeelding ]
tijdens de race zijn we op Kemmel-straight gaan zitten, daar stond het grootste scherm (waar je teninste normaal de tijden kon lezen) en je kon Bus Stop/start finish/ingang van de pitstraat zien in de verte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tijdens de training vooral rondgelopen en o.a. in Rivage gezeten, daar zit je er super dicht op:
[ afbeelding ]
Verder kon je ook bij de Bus Stop zitten, zat je een 50 meter van de Zilver tribune af
Was mijn eerste Grand Prix weekend trouwens
oja en gratis porno:
[ afbeelding ]
Dat is pas racenquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef Tarabass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)urburgring_1973.html
Om in te komen
Ze waren er wel ja, maar je kon beter in het bos gaan schijten.. Van die dixies ga je echt over je nek 's morgens om 7 uur met een kater.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, maar het kostte wel uren om uit de files te komen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een hotel nemen![]()
Ik ben nu drie maal naar een F1 wedstrijd geweest, drie maal in Barcelona en alle keren in een hotel. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet het type ben om tussen de dronken duitsers op een camping te staan.
Dit keer wil ik eigenlijk naar Belgie, 's morgens heen rijden, de race zien en dan gewoon weer terugrijden.
Valt reuze mee, je moet parkeren in de buurt bij Les Combes op een van die weilanden. Half uurtje duurt het meestal maar als je eenmaal rijd ben je zo weg via de kleinere dorpjes. Op de snelweg is het altijd super druk na afloop en van te voren inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 01:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar het kostte wel uren om uit de files te komen.
Lekker voor de nieuwe teams + Williams als die Cosworth weer zo crap is..quote:From a letter from Bob Varsha
I had dinner with Peter Windsor last weekend (Dec 12), and he said things are moving along on schedule. They are completing the jigs and molds, and finishing the first car, which gets written off in crash testing. Once the jigs are ready they can build cars at the rate of one every ten days or so, says Peter. The biggest problem they face right now is that things are apparently not going well at Cosworth in the UK. That is bad news for everyone, since Cosworth is building engines for at least four teams, including all three new ones plus Williams.
I'm certainly not the man to speak for the team, but let's remember that they're trying to compete in F1 on a very small budget. They don't have money or time to invest in fancy facilities and cosmetic attractions. In fact, the current building is an interim, until they get on their feet, when they plan to break ground on a purpose-built facility that will better suit the needs of both the team and the fans. According to Peter, they're all working 80-hour weeks, and will be for the forseeable future, even if all goes well. That doesn't leave much time for shmoozing fans and writing press releases. I'm not saying it's the right way to do this, but there are no instructions for starting an F1 team, and this is they way they chose to do it.
I know the team has been quiet, but that is deliberate. Like everything else they are doing, they have to prioritize. Instead of 100 engineers in the design office, they have 35. Rather than spend time on press releases, they are putting their heads down and getting on with the job, which is enormous when you consider that the first four races of next year are fly-away events, so they'll be working out of boxes rather than their transporters (which have been purchased). Here's what I can tell you: the drivers have basically been decided on, along with a group of young Americans who will be spread out across a development program starting in F2000 and working up to GP2. They also have additional sponsors, and all of this will be presented in a single announcement sometime after the first of the year.
We'll all have to be patient, and in the meantime, have a great holiday season.
BV
ik ben ook absoluut niet het type om te gaan kamperen (quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een hotel nemen![]()
Ik ben nu drie maal naar een F1 wedstrijd geweest, drie maal in Barcelona en alle keren in een hotel. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet het type ben om tussen de dronken duitsers op een camping te staan.
Dit keer wil ik eigenlijk naar Belgie, 's morgens heen rijden, de race zien en dan gewoon weer terugrijden.
quote:Ook Ralf Schumacher heeft oren naar comeback
28 december 2009
Nu Michael Schumacher heeft besloten dat hij in 2010 zijn terugkeer maakt op de Formule 1-grid, begint het bij broertje Ralf ook te jeuken. De Duitser liet weten dat hij niet zou twijfelen als hij het juiste aanbod zou krijgen
ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een hotel nemen![]()
Wanneer ga je weer.. Moeten toch een keer die bak bier opmakenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef vosss het volgende:
We boffen maar dat we zo een tof circuit als Spa vlakbij hebben liggen
Ik ga er overigens ook wel vaker naartoe als er hele andere races zijn, geen F1 dus.
Okay, het is dan geen F1, maar wel lekker rustig en ook auto's die hard gaan zegmaar en die kleffe hamburgers smaken ook gewoon hetzelfde dan![]()
Hoe kan Bernie anders de F1 sturen? Ik denk niet dat hij nog een keer een nieuw team zomaar effe kampioen wil zien worden omdat ze bijv. een Merc-blok hebben. Regels zijn achteraf (blijkt maar al te vaak) veel makkelijker aan te passen dan een ECU, motor of zelfs een diffuser die vaag omschreven is.quote:Op maandag 28 december 2009 02:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het schijnt dat Cosworth problemen heeft.
[..]
Lekker voor de nieuwe teams + Williams als die Cosworth weer zo crap is..
Ik denk dat ik komend jaar met de 1000km van Spa weer ga, ik moet alleen nog even kijken wanneer dat precies isquote:Op maandag 28 december 2009 10:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer.. Moeten toch een keer die bak bier opmakenHmmm, het is natuurlijk winter nu. Kan wel merken dat ik ontwenningsverschijnselen krijg van de winterstop. Eerste keer dat er weer iets boeiend te zien is is pas 6 febr, de GP Asia race op Abu Dhabi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |