Alleen voor de duitsers zou je daar al heen moeten gaanquote:Op zondag 27 december 2009 13:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ook gewoon met zijn allen op een stoeltje naar het scherm staren![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dus je kwam in ieder geval aan je trekken daar.
dat is normaal op een f1 camping, wij slepen ook altijd zooi mee waar je een compleet dorp mee kunt bouwen, en het word elk jaar meerquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Alleen voor de duitsers zou je daar al heen moeten gaan
die bouwen complete dorpen op die campings incl. feesttenten, barbeques, biertappen, toiletten en douches![]()
en de race missen omdat ze wasted zijnquote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is normaal op een f1 camping, wij slepen ook altijd zooi mee waar je een compleet dorp mee kunt bouwen, en het word elk jaar meer![]()
wat hou ik toch van de f1-campings![]()
echt he, duitsersquote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en de race missen omdat ze wasted zijn
en in Spa mag je natuurlijk je eigen koelbox met bier en snickers meenemen. Hoe zit dat in Duitsland eigenlijk? Bij de TT in Assen is het verbodenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef vosss het volgende:
We boffen maar dat we zo een tof circuit als Spa vlakbij hebben liggen
Ik ga er overigens ook wel vaker naartoe als er hele andere races zijn, geen F1 dus.
Okay, het is dan geen F1, maar wel lekker rustig en ook auto's die hard gaan zegmaar en die kleffe hamburgers smaken ook gewoon hetzelfde dan![]()
in duitsland mag je ook gewoon je eigen spul meenemen, maar de prijzen van het eten+drinken zijn in duitsland een STUK schappelijker dan in belgiequote:Op zondag 27 december 2009 15:16 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en in Spa mag je natuurlijk je eigen koelbox met bier en snickers meenemen. Hoe zit dat in Duitsland eigenlijk? Bij de TT in Assen is het verboden
Of opstappen als Der Schumi uitvaltquote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en de race missen omdat ze wasted zijn
quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Als geheugensteuntje voor sommige, vanavond :
RTL GP: Formule 1 Jaaroverzicht 2009, RTL 7, 22:35 uur
Leuke foto's! Ik, als vrij ervaren grand prix bezoeker, wil je er op wijzen dat die gratis porno vooral ook in Duitsland populair is. Sterker nog; wij hebben daar live porno gezien. In een tentje werd gekut en dat werd dan direct uitgezonden op een groot tv-scherm wat er naast stond. Te fout voor woorden.quote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef bodylotion het volgende:
wij zijn in 2009 naar Spa geweest. Staanplaatsen: 160 euro
uitzicht vanaf de camping (200 euro voor 2 tenten en een auto)
[ afbeelding ]
tijdens de race zijn we op Kemmel-straight gaan zitten, daar stond het grootste scherm (waar je teninste normaal de tijden kon lezen) en je kon Bus Stop/start finish/ingang van de pitstraat zien in de verte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tijdens de training vooral rondgelopen en o.a. in Rivage gezeten, daar zit je er super dicht op:
[ afbeelding ]
Verder kon je ook bij de Bus Stop zitten, zat je een 50 meter van de Zilver tribune af
Was mijn eerste Grand Prix weekend trouwens
oja en gratis porno:
[ afbeelding ]
Dat is pas racenquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef Tarabass het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)urburgring_1973.html
Om in te komen
Ze waren er wel ja, maar je kon beter in het bos gaan schijten.. Van die dixies ga je echt over je nek 's morgens om 7 uur met een kater.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, maar het kostte wel uren om uit de files te komen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een hotel nemen![]()
Ik ben nu drie maal naar een F1 wedstrijd geweest, drie maal in Barcelona en alle keren in een hotel. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet het type ben om tussen de dronken duitsers op een camping te staan.
Dit keer wil ik eigenlijk naar Belgie, 's morgens heen rijden, de race zien en dan gewoon weer terugrijden.
Valt reuze mee, je moet parkeren in de buurt bij Les Combes op een van die weilanden. Half uurtje duurt het meestal maar als je eenmaal rijd ben je zo weg via de kleinere dorpjes. Op de snelweg is het altijd super druk na afloop en van te voren inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 01:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar het kostte wel uren om uit de files te komen.
Lekker voor de nieuwe teams + Williams als die Cosworth weer zo crap is..quote:From a letter from Bob Varsha
I had dinner with Peter Windsor last weekend (Dec 12), and he said things are moving along on schedule. They are completing the jigs and molds, and finishing the first car, which gets written off in crash testing. Once the jigs are ready they can build cars at the rate of one every ten days or so, says Peter. The biggest problem they face right now is that things are apparently not going well at Cosworth in the UK. That is bad news for everyone, since Cosworth is building engines for at least four teams, including all three new ones plus Williams.
I'm certainly not the man to speak for the team, but let's remember that they're trying to compete in F1 on a very small budget. They don't have money or time to invest in fancy facilities and cosmetic attractions. In fact, the current building is an interim, until they get on their feet, when they plan to break ground on a purpose-built facility that will better suit the needs of both the team and the fans. According to Peter, they're all working 80-hour weeks, and will be for the forseeable future, even if all goes well. That doesn't leave much time for shmoozing fans and writing press releases. I'm not saying it's the right way to do this, but there are no instructions for starting an F1 team, and this is they way they chose to do it.
I know the team has been quiet, but that is deliberate. Like everything else they are doing, they have to prioritize. Instead of 100 engineers in the design office, they have 35. Rather than spend time on press releases, they are putting their heads down and getting on with the job, which is enormous when you consider that the first four races of next year are fly-away events, so they'll be working out of boxes rather than their transporters (which have been purchased). Here's what I can tell you: the drivers have basically been decided on, along with a group of young Americans who will be spread out across a development program starting in F2000 and working up to GP2. They also have additional sponsors, and all of this will be presented in a single announcement sometime after the first of the year.
We'll all have to be patient, and in the meantime, have a great holiday season.
BV
ik ben ook absoluut niet het type om te gaan kamperen (quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een hotel nemen![]()
Ik ben nu drie maal naar een F1 wedstrijd geweest, drie maal in Barcelona en alle keren in een hotel. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet het type ben om tussen de dronken duitsers op een camping te staan.
Dit keer wil ik eigenlijk naar Belgie, 's morgens heen rijden, de race zien en dan gewoon weer terugrijden.
quote:Ook Ralf Schumacher heeft oren naar comeback
28 december 2009
Nu Michael Schumacher heeft besloten dat hij in 2010 zijn terugkeer maakt op de Formule 1-grid, begint het bij broertje Ralf ook te jeuken. De Duitser liet weten dat hij niet zou twijfelen als hij het juiste aanbod zou krijgen
ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een hotel nemen![]()
Wanneer ga je weer.. Moeten toch een keer die bak bier opmakenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef vosss het volgende:
We boffen maar dat we zo een tof circuit als Spa vlakbij hebben liggen
Ik ga er overigens ook wel vaker naartoe als er hele andere races zijn, geen F1 dus.
Okay, het is dan geen F1, maar wel lekker rustig en ook auto's die hard gaan zegmaar en die kleffe hamburgers smaken ook gewoon hetzelfde dan![]()
Hoe kan Bernie anders de F1 sturen? Ik denk niet dat hij nog een keer een nieuw team zomaar effe kampioen wil zien worden omdat ze bijv. een Merc-blok hebben. Regels zijn achteraf (blijkt maar al te vaak) veel makkelijker aan te passen dan een ECU, motor of zelfs een diffuser die vaag omschreven is.quote:Op maandag 28 december 2009 02:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het schijnt dat Cosworth problemen heeft.
[..]
Lekker voor de nieuwe teams + Williams als die Cosworth weer zo crap is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |